Restaurant Limes in Naarden

do lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00
vr lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00

1. Sfeer is top, het is smaakvol en gezellig ingericht. Klassiek, maar niet te netjes. De bediening is vriendelijk en het terras achter is met mooi weer heel fijn.

Wel vonden we het een beetje vreemd dat wij alle vijf een club- of blubsandwich bestelden en geen van allen daar frietjes bij kregen, terwijl ze dat bij naburige tafels wèl kregen (zagen we later). Twee van de vijf kregen bovendien een kontje als één van de drie lagen brood, waar bijna niet doorheen te komen was. De smaak van de blubsandwich was prima, vooral de huisgerookte zalm was heerlijk. De clubsandwich werd wat droog bevonden door een tafelgenoot. De cheesecake is wat massief, een beetje droog en erg zoet.

2. Nicole Brügemann

In een woord geweldig! Echt heerlijk gegeten en blij verrast over eigenlijk alles... Naast heerlijk eten, prettige sfeer, persoonlijke aandacht een mooie entourage. Zowel binnen als buiten hebben wij genoten. We zijn echt in de watten gelegd.

Aandacht voor alle facetten. Een echte aanrader. Brasserie Limes staat in mijn top drie als ik uit eten ga!

Veel eetplezier in Naarden Vesting :)