Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naarden verdeeld zijn.

1. Broodjes Naarden

Super, ook last-minute! Heerlijk gegeten, mooi gepresenteerd! Ook onze gasten waren er vol van, ga zo door!

2. Nederlands Naarden

Bediening was bijzonder slecht, een deel van de bestelling werd simpelweg vergeten en nadat hier wat over werd gezegd kregen we van de eigenaresse een grote mond. Ik kom hier echt nooit meer eten. Walgelijk.

3. Frans Naarden

Goede bediening en vlees, alleen de foie gras was de slechtste die we ooit gegeten hebben. Jammer.

5. Internationaal Naarden

6. Internationaal Naarden

iensuser

Patat is niet lekker, lijkt wel gebakken in oud frituurvet. En de Turkse pizza smaakt nergens naar. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Naarder

Vriendelijk & snelle service, schoon en goed verzorgd. Prima!

Zeer slecht! Kapsalon besteld, patat smaakte naar oud vet. Stonk ook naar oud vet. Ik heb het niet opgegeten. De turkse pizza van een vriend van mij was koud, sla was bruin van kleur. Knoflooksaus erg waterig en flauw van smaak. Nieuwe tent, al een keer eerder besteld, maar toen ook troep! Raad deze tent zeker niet aan!

mike

11. Broodjes Naarden

Op 29-4-2015 Family Naarden (in de vesting) bezocht om een hapje te eten. Als vegetariër is het altijd afwachten wat je aantreft, maar hier geen enkel probleem. Heerlijke vegetarische (indische) nasi met groenten (o.a. gekruide sperziebonen) met heerlijk gekruide tempeh en (vegetarische) satesaus. Een prima portie en lekker kruidig. Aardige, behulpzame bediening. Een echte aanrader om zonder poespas lekker te eten. Wij waren maar op doorreis maar zullen dit adres zeker onthouden voor als we nog eens in de buurt zijn.

Dirk

Dirk

14. Nederlands Naarden

Walter

Afgelopen weekend eens rondje Vesting gedaan. Mooie oude stad en wat leuk deze zaak gevonden te hebben. Zoals patat is ontstaan! Niks alles even recht, maar knapperige punten aan de patat omdat de aardappel zo gesneden wordt! En wat veel vegetarische snacks. Heel leuk. Steek vast nog eens bewust af!

Kees Wassenaar

Na via de site een reservering te hebben gemaakt voor een lunch voor zeven personen en daarvoor een reserveringsbevestiging te hebben ontvangen werd mij enige tijd later een afzegging toegestuurd door havencafé Gooimeer. Dat is buitengewoon teleurstellend en niet erg klantgericht. Het lijkt mij voor toekomstige gasten niet raadzaam om een reservering via de site te maken.

Patrick IJtsma

N.Oudakker

Ik heb vandaag in deze snackbar met mijn kinderen patat en viandellen, kipnuggets en utrechtse vredesballen gegeten. De patat was redelijk. Je krijgt het in een zak. Vind ik altijd wel lekker ouderwets. Mijn kinderen hadden echter wel wat geknoeid. Logisch want in zo'n zak worden je handen snel vies als je wat dieper naar beneden gaat. De buitenkanten van de snacks waren niet lekker. De inhoud was wel gewoon aardig te eten. De bediening vond ik niet zo erg vriendelijk. Zelfs mijn kinderen viel het op dat ze niet zo aardig deden naar ons.
    Ze hadden alleen een vriendelijk woord voor de mensen die ze kenden. Beetje raar! Toen ik om een doekje vroeg om even het tafeltje te ontdoen van wat gemorste kruimels van de viandellen en wat mayonaise vlekjes vond de eigenaresse het nodig om er wat van te zeggen. Nou ja.. is ze geen kleinkinderen of kinderen gewend? Zo extreem vies was het nu ook weer niet.
    Toen ik vroeg of mijn dochter ergens haar handjes kon wassen omdat ze kleefden van de ketchup reageerde ze wat vinnig "Ik heb geen toilet." Ok, dan heb ik even geen oplossing voor je, zei ik tegen mijn dochter. Ze kreeg zeker iets van medelijden, leek het. Dus mocht mijn dochter haar handjes even aan het vaatdoekje waar ze net het tafeltje mee geveegd had afvegen. Tjonge wat een service en hygiëne.
    Over hygiëne gesproken. Ze bakken daar gewoon met hun alledaagse kloffie aan. Niks geen schortje voor. Het interieur is niet erg netjes, vond ik. De vitrine, waar alles ligt uitgestald, ziet er rommelig uit. Mijn advies is: loop nog even door voordat je hier naar binnen gaat.

Thijs Ruis

Heerlijke huisgemaakte producten zoals: Patat, Kroketten en Stoofvlees in verschillende variaties. Hiervoor ga je echt naar deze snackbar, echt ouderwetse frituur.

21. Italiaans Naarden

Prima restaurant, sfeervolle inrichting. Eten goed maar niet uitzonderlijk en beperkte wijnkaart viel wat tegen. De jonge en vriendelijke bediening doet erg zijn best, maar is maar met twee personen.

Verbeter puntjes: jas wordt niet aangenomen, je wordt geen uitgeleide gedaan en je krijgt geen brood of ander klein dingetje vooraf. Wel ongevraagd gratis karaf kraanwater. Toetje met frambozen erg lekker!

22. Frans Naarden

Bij binnenkomen enkele malen uitdrukkelijk gezegd dat wij gezellig lang wilden tafelen en dat men ruim de tijd moest nemen met uitserveren. Ca. 5 min. na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht en we hadden dit nog niet op of men kwam al met de dessertkaart. We hebben hiervan toen iets gezegd en kregen excuses en een glas wijn aangeboden. Toch gingen wij niet met een goed gevoel huiswaarts. Drank en spijs waren overigens van goede kwaliteit.

23. Nederlands Naarden

Hub Janssen

Geweldig leuke ambiance. Gezellig druk, hetgeen voor ons laat zien dat men er graag komt. Personeel heel vriendelijk. Barman een echt leuke vent die de mensen gelijk een warm welkom biedt. Heerlijk gegeten. Zelden zo'n lekkere tomatencremesoep gehad. Vlees, groente en frietjes goed en lekker. Al met al een aanrader, volgens ons. Zeer zeker nog eens teruggaan, als we in de buurt zijn.

Nicole Brügemann

In een woord geweldig! Echt heerlijk gegeten en blij verrast over eigenlijk alles... Naast heerlijk eten, prettige sfeer, persoonlijke aandacht een mooie entourage. Zowel binnen als buiten hebben wij genoten. We zijn echt in de watten gelegd.

Aandacht voor alle facetten. Een echte aanrader. Brasserie Limes staat in mijn top drie als ik uit eten ga!

Veel eetplezier in Naarden Vesting :)

We hebben gister een patatje gegeten daar.
    Vond het een beetje tegenvallen patat was al eerder gebakken zaten veel harde stukjes in.
    Had graag een bordje gewild had nu een puntzak saus zat er boven op kon moeilijk bij de patat vond het tegenvallen

Alleen de patatten zijn uitermate lekker. Daarvoor ga je echt naar deze snackbar. De broodjes zijn karig er zit geen sla op of komkommer of tomaat. Op geen één broodje. En buiten dat om worden er steeds hun eigen openingstijden bepaald. Er staat op het bord tot 20:00 uur maar als je om 18:30 of 19:00 uur komt, ben je vaak te laat. Zonder de patatten stelt het heel weinig voor en is het één van de slechtste snackbars die ik ooit heb meegemaakt.

27. Broodjes Naarden

Pauline

28. Broodjes Naarden

Maakt de lunch net even anders dan een bolletje kaas! Goede kwaliteit, ruime keus, snelle service.

Lekker.

pleuntje