Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naarden verdeeld zijn.

1. Frans Naarden

Ton Bakker

Zeer slechte ervaring. Eten was koud en haalde niet het cijfer 2! Wij hebben in veel restaurants oosters gegeten, maar dit leek nergens op. Benadering van eigenaresse was beneden peil. Zelfs de koffie was koud. Jammer, Mixit was voorheen top!

2. Nederlands Naarden

Carla Abma

Wij, mijn zus en ik komen regelmatig eten in het Hert. In de winter is het er altijd lekker warm. Het eten is goed, en we zitten er gezellig. Wel een minpunt(je): Het plezier wordt soms verstoord door gezinnen met onopgevoede kinderen. Een keer konden we zelfs geen gesprek voeren vanwege het kabaal. Dat is dan ook de reden dat we wat vaker uitwijken. Niet vanwege het eten.

rick

4. Nederlands Naarden

Marcel Zomerdijk

Leuke ambiance en goede bediening. Zalm en Sliptongetjes lekker.Black Angus was supertop. Garnering was iets mager en bij de Dame Blance hadden wij een apart kannetje chocolade verwacht. Wijn lekker en Cappuccino goed. Een aanrader dus

5. Nederlands Naarden

Rick ter Doest

In één woord: geweldig! Uitermate vriendelijk personeel, kwam frequent terug om controleren of alles naar wens was of nieuwe drankbestellingen op te nemen. Eten was heerlijk, zowel kwaliteit als hoeveelheid. Al met al zeker een aanrader. Ik kom zeker terug!

Lekkere verse patat en hapjes. Vind ze niet goedkoop en klantvriendelijkheid van de oudere dame mag wel iets beter. Foute bestelling geven en dan nog in discussie gaan is niet erg netjes.... alsof ik iets bestel wat ik niet lust. Ik vind het allemaal bijelkaar geraapte oude bende wat er staat, doet onhygiënisch aan. Verder is het eten wel lekker.

7. Nederlands Naarden

Blij dat ik voorgaande recensies niet vooraf gezien heb, want ik heb er heerlijk gegeten. Toegegeven: de bediening oogde wat 'ongeïnteresseerd', maar was toch uitermate vriendelijk. Dus ik denk dat 'klagers' wat sneller naar het wapen van de recensie grijpen dan mensen die gewoon lekker hebben zitten eten...
    Parkeren in dit Anton Pieck-stadje is veelal toch wel een dingetje, maar we konden gelukkig toch na wat capriolen de auto in de buurt stallen.

Het restaurant is authentiek, druk en gezellig. Drukte betekent veelal goede kwaliteit en daar werden we zeker niet in teleurgesteld. Het rode Merlot-huiswijntje is wat ruim beprijsd voor de kwaliteit. Lekker slobberwijntje, maar niet echt bijzonder.
    Na twee voortreffelijke uiensoepjes ga ik voor de Rib Eye: een machtig stuk vlees dat perfect gebakken is. De roquefortsaus past hier voortreffelijk bij. Ferme patatten in de schil - inclusief mayonaise! - erbij en dus een ferme maaltijd.
    Ook de eendenborst van mijn vrouw (op haar bord, uiteraard) is voortreffelijk. Iets minder ruim bemeten dan mijn rib eye, maar ook hier kunnen we duidelijk over zijn: niks mis mee!

Omdat we lekker zitten en het verder prima naar de zin hebben in de fraaie serre gaan we ook voor een toetje. De cheesecake is prima, de dame blanche vind ik wat krap aan de maat. Het lekkere van de dame blanche is immers de warme chocoladesaus. Als die er in de keuken al overheen gedaan is, dan is de warmte eraf en dat is jammer. Zo'n klein kannetje dat je zelf kunt schenken had ik zeker gewaardeerd.
    De rekening valt alleszins mee: nog geen tachtig euro. En dat was dit bezoekje zeker meer dan waard!

Wat leuk om een familiezaak te treffen die al zolang bestaat en ook nog eens patat levert zoals het hoort. Dit is de manier zoals patat ontstaan is met grote en kleine knapperige stukjes, geen lange dunne slierten. Veel leuke bijzondere snacks zoals een geitenkaas kroket en reypenaar kroket, souflesse was ook echt lekker. Hoop dat jullie nog even door gaan.

9. Broodjes Naarden

Super, ook last-minute! Heerlijk gegeten, mooi gepresenteerd! Ook onze gasten waren er vol van, ga zo door!

10. Nederlands Naarden

Bediening was bijzonder slecht, een deel van de bestelling werd simpelweg vergeten en nadat hier wat over werd gezegd kregen we van de eigenaresse een grote mond. Ik kom hier echt nooit meer eten. Walgelijk.

11. Frans Naarden

Goede bediening en vlees, alleen de foie gras was de slechtste die we ooit gegeten hebben. Jammer.

13. Internationaal Naarden

14. Internationaal Naarden

iensuser

Patat is niet lekker, lijkt wel gebakken in oud frituurvet. En de Turkse pizza smaakt nergens naar. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Naarder

Vriendelijk & snelle service, schoon en goed verzorgd. Prima!

Zeer slecht! Kapsalon besteld, patat smaakte naar oud vet. Stonk ook naar oud vet. Ik heb het niet opgegeten. De turkse pizza van een vriend van mij was koud, sla was bruin van kleur. Knoflooksaus erg waterig en flauw van smaak. Nieuwe tent, al een keer eerder besteld, maar toen ook troep! Raad deze tent zeker niet aan!

mike

19. Broodjes Naarden

Op 29-4-2015 Family Naarden (in de vesting) bezocht om een hapje te eten. Als vegetariër is het altijd afwachten wat je aantreft, maar hier geen enkel probleem. Heerlijke vegetarische (indische) nasi met groenten (o.a. gekruide sperziebonen) met heerlijk gekruide tempeh en (vegetarische) satesaus. Een prima portie en lekker kruidig. Aardige, behulpzame bediening. Een echte aanrader om zonder poespas lekker te eten. Wij waren maar op doorreis maar zullen dit adres zeker onthouden voor als we nog eens in de buurt zijn.

Dirk

Dirk

22. Nederlands Naarden

Walter

Afgelopen weekend eens rondje Vesting gedaan. Mooie oude stad en wat leuk deze zaak gevonden te hebben. Zoals patat is ontstaan! Niks alles even recht, maar knapperige punten aan de patat omdat de aardappel zo gesneden wordt! En wat veel vegetarische snacks. Heel leuk. Steek vast nog eens bewust af!

Kees Wassenaar

Na via de site een reservering te hebben gemaakt voor een lunch voor zeven personen en daarvoor een reserveringsbevestiging te hebben ontvangen werd mij enige tijd later een afzegging toegestuurd door havencafé Gooimeer. Dat is buitengewoon teleurstellend en niet erg klantgericht. Het lijkt mij voor toekomstige gasten niet raadzaam om een reservering via de site te maken.

Patrick IJtsma

N.Oudakker

Ik heb vandaag in deze snackbar met mijn kinderen patat en viandellen, kipnuggets en utrechtse vredesballen gegeten. De patat was redelijk. Je krijgt het in een zak. Vind ik altijd wel lekker ouderwets. Mijn kinderen hadden echter wel wat geknoeid. Logisch want in zo'n zak worden je handen snel vies als je wat dieper naar beneden gaat. De buitenkanten van de snacks waren niet lekker. De inhoud was wel gewoon aardig te eten. De bediening vond ik niet zo erg vriendelijk. Zelfs mijn kinderen viel het op dat ze niet zo aardig deden naar ons.
    Ze hadden alleen een vriendelijk woord voor de mensen die ze kenden. Beetje raar! Toen ik om een doekje vroeg om even het tafeltje te ontdoen van wat gemorste kruimels van de viandellen en wat mayonaise vlekjes vond de eigenaresse het nodig om er wat van te zeggen. Nou ja.. is ze geen kleinkinderen of kinderen gewend? Zo extreem vies was het nu ook weer niet.
    Toen ik vroeg of mijn dochter ergens haar handjes kon wassen omdat ze kleefden van de ketchup reageerde ze wat vinnig "Ik heb geen toilet." Ok, dan heb ik even geen oplossing voor je, zei ik tegen mijn dochter. Ze kreeg zeker iets van medelijden, leek het. Dus mocht mijn dochter haar handjes even aan het vaatdoekje waar ze net het tafeltje mee geveegd had afvegen. Tjonge wat een service en hygiëne.
    Over hygiëne gesproken. Ze bakken daar gewoon met hun alledaagse kloffie aan. Niks geen schortje voor. Het interieur is niet erg netjes, vond ik. De vitrine, waar alles ligt uitgestald, ziet er rommelig uit. Mijn advies is: loop nog even door voordat je hier naar binnen gaat.

Thijs Ruis

Heerlijke huisgemaakte producten zoals: Patat, Kroketten en Stoofvlees in verschillende variaties. Hiervoor ga je echt naar deze snackbar, echt ouderwetse frituur.

29. Italiaans Naarden

Prima restaurant, sfeervolle inrichting. Eten goed maar niet uitzonderlijk en beperkte wijnkaart viel wat tegen. De jonge en vriendelijke bediening doet erg zijn best, maar is maar met twee personen.

Verbeter puntjes: jas wordt niet aangenomen, je wordt geen uitgeleide gedaan en je krijgt geen brood of ander klein dingetje vooraf. Wel ongevraagd gratis karaf kraanwater. Toetje met frambozen erg lekker!

30. Frans Naarden

Bij binnenkomen enkele malen uitdrukkelijk gezegd dat wij gezellig lang wilden tafelen en dat men ruim de tijd moest nemen met uitserveren. Ca. 5 min. na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht en we hadden dit nog niet op of men kwam al met de dessertkaart. We hebben hiervan toen iets gezegd en kregen excuses en een glas wijn aangeboden. Toch gingen wij niet met een goed gevoel huiswaarts. Drank en spijs waren overigens van goede kwaliteit.