Nieuwste foto's in Naarden

Laatste updates in Naarden

1. Bernard's profielfoto
    Bernard heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Vesting

Bernard

Geweldige zaak met fantastische friet en frietsaus. Echt friet, zoals friet ooit bedoeld is. Ook de combinatie friet & frietsaus is top. Snackbar De Vesting is top (voor friet en allerlei soorten kroketten).
    Let op: je kunt hier niet pinnen.

2. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor HetHERT
    Nederlands Naarden

Als het eten net zo goed is als de service, ben ik blij dat we zover niet zijn gekomen. Online gereserveerd maar bij aankomst bleek dat onze reservering niet door was gekomen. De serveerster die we spraken legde lafjes de fout hiervoor bij een collega. We konden wel blijven maar moesten dan met 6 aan een tafeltje van 4 gaan zitten en, vanwege de intocht van Sinterklaas, konden we ook niet 'van de kaart' eten. Achteraf erg blij dat we niet zijn gebleven want ook zonder Sinterklaasfeest en slechte communicatie droop de gezelligheid er niet vanaf. Snel op zoek gegaan naar een alternatief en dat in Bussum gevonden. Topavond gehad!

3. Vesting Lounge heeft een nieuwe foto
  4. Vesting Lounge heeft een nieuwe foto
  5. Vesting Lounge heeft een nieuwe foto
  6. Vesting Lounge heeft een nieuwe foto
  7. Vesting Lounge heeft een nieuwe foto
  8. Aad van Dijkhuizen's profielfoto
    Aad van Dijkhuizen heeft een recensie geschreven voor Acquavite

Bij binnenkomst erg veel troep van de weekmarkt afgelopen zaterdag.
    Het personeel was onbekwaam en het duurde lang voor we de wijn vonden die we wilden hebben. Het eten was heerlijk, maar de aandacht was een minpuntje. We komen graag op een ander moment terug als Lerno er weer is. Hij had een vrije avond.

9. Bergamin's profielfoto
    Bergamin heeft een recensie geschreven voor Acquavite

Zo gastvrij en verzorgd als horeca zou moeten zijn: je wordt verwelkomd bij binnenkomst, jassen worden aangenomen, heerlijke stoelen met veel ruimte er omheen en attent en vriendelijk personeel. De bruschetta bij het aperitief is smakelijk en de spaghetti marinara is perfect van smaak, een flinke portie en ruimhartig voorzien van zeevruchten. De vongole zijn echter kokkels. Ook lekker, maar smaakt anders. Een vingerkommetje met citroen er bij, zoals het hoort. Ook de gnoccho van mijn vrouw is prima van smaak. Mijn pizza is zo ruim bemeten dat ze ook daarvan kan meegenieten. Bij vertrek worden de jassen keurig aangereikt. Voor herhaling vatbaar, ook vanwege de voor Hollandse begrippen redelijke prijzen.

10. P's profielfoto
    P heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Vesting

Prima tentje, lekker ambachtelijk klaargemaakt. Aanrader!

11. Morelis's profielfoto
    Morelis heeft een recensie geschreven voor HetHERT

Morelis

Op 11 mei met een groep van 14 personen gedineerd in het Hert. De bediening in het begin was goed, maar naarmate de avond vorderde werd deze steeds slechter. De vuile borden werden niet opgeruimd. De gerechten werden op tafel gedumpt. Na afloop werd er niet gevraagd of er misschien nog koffie gewenst was. Tijdens het hoofdgerecht werd er patat bijbesteld, maar deze kwam pas nadat dit gerecht al lang was geconsumeerd. Ook is er nooit gevraagd of een en ander naar wens was. Een avondje uit eten behoort een feestje te zijn. Wij voelen ons slecht behandeld. Klachten over de bediening werden weggewuifd. Wij komen hier nooit meer en zullen flink reclame maken voor deze.

12. Hagens's profielfoto
    Hagens heeft een recensie geschreven voor PorterHouse
    Internationaal Naarden

Vriendelijke ontvangst ruime kaart zeer atent personeel (geen lege glazen) prijs kwaliteit verhouding is dik in orde home made friet en dat proef je kwalitatief zeer goed vlees en voldoende geportioneerd mooie fraaie ligging aan de haven van naarden verasing was het voorgerecht van tonijntartaar zeker een aanrader we gaan hier vaker komen.

13. marieke's profielfoto
    marieke heeft een recensie geschreven voor HetHERT
    Nederlands Naarden

Wij komen regelmatig lunchen bij Het Hert en daar is niets op aan te merken maar in de avond vind ik het toch voor de 2de keer tegenvallen.
    Ik had te door gebakken zalm en melden dit netjes en daar bleef het bij!! Werd niet gevraagd of ik een nieuwe wilde.
    Ook waren de spare ribs droog en zoet ipv sappig en pittig.
    Bij het afrekenen melden ik nogmaals dat de zalm niet te eten was maar ze zouden het wel een keertje goed maken (geen aanbieding of koffie of iets anders).
    Slechte service dus!! Ga mensen maar niet meer aanraden hier heen te gaan vanuit Almere.

14. I.Fuijkschot's profielfoto
    I.Fuijkschot heeft een recensie geschreven voor Vida

I.Fuijkschot

Weer een heel gezellige en smakelijke avond bij Vida in Naarden doorgebracht.
    Vriendelijk personeel, lekkere gerechten, prima huiswijn. Wij blijven terugkomen.

15. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor HetHERT
    Nederlands Naarden

Meest waardeloze tent die bestaat wat een aanfluiting. Ben hier wezen eten, duurde onwijs lang voordat ik mijn eten kreeg. Mannelijke eigenaar is te beroerd om te komen helpen en is meer aan het roken dan dat hij geeft om zijn gasten. Nooit meer hier naartoe.

16. Trudy van Leusde's profielfoto
    Trudy van Leusde heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

Trudy van Leusde

In een woord. Super

17. Mireille Niesink's profielfoto
    Mireille Niesink heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

Mireille Niesink

Echt super lekker eten. Gezellige sfeer en leuk personeel.

18. Luut Zuidema's profielfoto
    Luut Zuidema heeft een recensie geschreven voor Vida

Luut Zuidema

We komen hier regelmatig, maar de kwaliteit holt achteruit.
    Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet.
    Reservering systeem is slecht.
    Bediening op een enkeling na is zeer matig.
    Smaak en kwaliteit van de tapas wordt steeds minder.
    Ambiance is goed.
    Wijnen zijn goed.
    ‘T zou jammer zijn als deze ontwikkeling zo doorgaat, wij komen voorlopig niet meer.
    Jammer! Was ooit top!

19. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

We hadden het menu en dat is in een woord geweldig! Smaak, hoeveelheid, prijs... alles was top! Gaan snel weer!

20. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

Geweldig gegeten, leuk personeel, echt een aanrader, en de rekening viel ook nog mee.
    Komen zeker terug.

21. Peter Voogd's profielfoto
    Peter Voogd heeft gereageerd op een recensie van De Kapschuur

Beste gast,
    Jammer dat u het via deze weg opzoekt zoals telefonische besproken
    3x cappuccino 9 euro
    3x gebak 12,75
    1x thee 2,50

totaal 24,25

Dit is ook het bedrag dat U betaalde
    met vriendelijke groet,

De Kapschuur

22. zinger's profielfoto
    zinger heeft een recensie geschreven voor De Kapschuur
    Internationaal Naarden

Op zondag 15 juli 2018 tijdens een fietstocht werd De Kapschuur in Naarden gebruikt als stempelpost. Vriendelijke bediening, lekkere cappuccino en appeltaart.
    Achteraf/thuis vond ik het bedrag op de pinbon wel wat hoog. € 24,25 Voor drie cappuccino, een thee en drie appeltaart.
    18-7 Hierover opgebeld naar Peter van de Kapschuur. Het te betalen bedrag zou ongeveer € 15,00 zijn volgens Peter. Duidelijk een fout gemaakt. Vanwege het ontbreken van een bon, die niet werd meegegeven, kon en/of wilde hij niets doen.
    Een goed voorbeeld van slecht klantvriendelijkheid.
    Dus mooie tent, lekkere koffie en gebak maar wees alert bij het betalen.

23. Jennyfx's profielfoto
    Jennyfx heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Vesting

Jennyfx

Vind kwaliteit prijsverhouding heel slecht! Erg duur dus. Heel klein bakje patat met amper saus erbij. Geen toilet en niet pinnen. Beetje armoedig ingericht ook. De snacks waren veel te lang gebakken. We gaan er nooit meer eten!

Eén vorige recensie
  24. Ron Tuijnman's profielfoto
    Ron Tuijnman heeft een recensie geschreven voor HetHERT
    Nederlands Naarden

Het was druk, maar desondanks konden we ongereserveerd aanschuiven. 'N Erg luidruchtig gezelschap claimde de ambiance nogal, maar daar kon 't Hert uiteraard niets aan doen.
    Vooraf uiensoepje genomen. Viel wat tegen: uien hard en voor mijn gevoel niet 'gefruit'. Wel lekkere bouillon, maar toch had ik het gevoel dat ik ze zelf lekkerder maak.
    Prima rood huiswijntje erbij geen broodje vooraf o.i.d..
    De asperges van mijn vrouw waren naar volle tevredenheid, evenals de Bavette met rode wijnsaus die ik zelf had genomen.
    Inmiddels is het luidruchtige gezelschap verdwenen en nemen we dessert. Ik traditioneel de Coffee Brasil, mijn vrouw net chocoladetaartje (dat overigens niet op het menu stond). We vragen daarbij altijd of we onze desserts gelijk kunnen krijgen, maar - niet alleen hier - blijkt dat een onmogelijke opgave, als scheelde het hier slechts luttele minuten.
    De rekening is netjes voor drie gangen a la carte.
    Jammer van de uiensoep, maar verder heel erg lekker gegeten…

2 vorige recensies
  25. Restaurant Limes heeft een nieuwe foto