Nieuwste foto's in Naarden

Laatste updates in Naarden

1. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

Geweldig gegeten, leuk personeel, echt een aanrader, en de rekening viel ook nog mee.
    Komen zeker terug.

2. Geurdie van den Brink's profielfoto
    Geurdie van den Brink heeft een recensie geschreven voor HetHERT

Geurdie van den Brink

Wat een fiasco en teleurstelling om hier na lange tijd weer eens te eten!
    We wisten niet dat er een nieuwe eigenaar in zat!
    Met vijf personen gegeten vanavond, half 6 waren we er en om 7 uur stonden we weer buiten.
    Hoe durven deze nieuwe mensen een hamburger te serveren die zooooo super slecht en smaakloos was, een vette niet doorgebakken hamburger met wat frietjes, natuurlijk niet gegeten na het zien en proeven ervan.
    De Bavette? Een paar stukjes vlees zonder opmaak van het bord met een paar frietjes erbij!
    De serveerster kon er ook niets aan doen, dat het eten terug ging.
    95Euro betaald en weg wezen.
    Het hert was altijd een goed restaurant met aandacht voor het eten.
    Jammer hoor dat deze nieuwe eigenaar dit durft te serveren, de meest slechte kwaliteit ooit!
    Denk dat deze zaak nu alleen maar loopt doordat de toeristen daar toch wel komen, maar vaste klanten zijn ze beslist kwijt.
    Ik geef deze zaak niet eens een 1 voor de moeite.

3. Peter Voogd's profielfoto
    Peter Voogd heeft gereageerd op een recensie van De Kapschuur

Beste gast,
    Jammer dat u het via deze weg opzoekt zoals telefonische besproken
    3x cappuccino 9 euro
    3x gebak 12,75
    1x thee 2,50

totaal 24,25

Dit is ook het bedrag dat U betaalde
    met vriendelijke groet,

De Kapschuur

4. zinger's profielfoto
    zinger heeft een recensie geschreven voor De Kapschuur
    Internationaal Naarden

Op zondag 15 juli 2018 tijdens een fietstocht werd De Kapschuur in Naarden gebruikt als stempelpost. Vriendelijke bediening, lekkere cappuccino en appeltaart.
    Achteraf/thuis vond ik het bedrag op de pinbon wel wat hoog. € 24,25 Voor drie cappuccino, een thee en drie appeltaart.
    18-7 Hierover opgebeld naar Peter van de Kapschuur. Het te betalen bedrag zou ongeveer € 15,00 zijn volgens Peter. Duidelijk een fout gemaakt. Vanwege het ontbreken van een bon, die niet werd meegegeven, kon en/of wilde hij niets doen.
    Een goed voorbeeld van slecht klantvriendelijkheid.
    Dus mooie tent, lekkere koffie en gebak maar wees alert bij het betalen.

5. Jennyfx's profielfoto
    Jennyfx heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Vesting

Vind kwaliteit prijsverhouding heel slecht! Erg duur dus. Heel klein bakje patat met amper saus erbij. Geen toilet en niet pinnen. Beetje armoedig ingericht ook. De snacks waren veel te lang gebakken. We gaan er nooit meer eten!

6. Ron Tuijnman's profielfoto
    Ron Tuijnman heeft een recensie geschreven voor HetHERT
    Nederlands Naarden

Het was druk, maar desondanks konden we ongereserveerd aanschuiven. 'N Erg luidruchtig gezelschap claimde de ambiance nogal, maar daar kon 't Hert uiteraard niets aan doen.
    Vooraf uiensoepje genomen. Viel wat tegen: uien hard en voor mijn gevoel niet 'gefruit'. Wel lekkere bouillon, maar toch had ik het gevoel dat ik ze zelf lekkerder maak.
    Prima rood huiswijntje erbij geen broodje vooraf o.i.d..
    De asperges van mijn vrouw waren naar volle tevredenheid, evenals de Bavette met rode wijnsaus die ik zelf had genomen.
    Inmiddels is het luidruchtige gezelschap verdwenen en nemen we dessert. Ik traditioneel de Coffee Brasil, mijn vrouw net chocoladetaartje (dat overigens niet op het menu stond). We vragen daarbij altijd of we onze desserts gelijk kunnen krijgen, maar - niet alleen hier - blijkt dat een onmogelijke opgave, als scheelde het hier slechts luttele minuten.
    De rekening is netjes voor drie gangen a la carte.
    Jammer van de uiensoep, maar verder heel erg lekker gegeten…

7. Restaurant Limes heeft een nieuwe foto
  13. Restaurant Limes heeft een nieuwe foto
  14. G de Fockert's profielfoto
    G de Fockert heeft een recensie geschreven voor HetHERT

G de Fockert

Probeerde mijn een kalfsoeters te verkopen, had ik ook besteld maar was biefstuk, taai niet op gegeten.
    Maar wel betalen, jammer dat het zo is gegaan. Soep en voorgerecht was wel goed.

15. Bart de Ruijter's profielfoto
    Bart de Ruijter heeft een recensie geschreven voor Fine
    Frans Naarden

Samengevat: neem gastvrij personeel aan.
    Zondag 14 januari, 15:15 u.: Een stelletje op het terras zit aan de bitterballen en wijn. Lijkt ons goed idee, dus naar binnen. We lopen naar een tafeltje wat nog uitgeruimd moet worden (was net verlaten) in een ruimte waar nog 2 tafeltjes bezet waren. Aan beide tafeltjes nog redelijk gevulde glazen. Serveerster komt op ons af en geeft ons zeer bits, bijna onbeschoft, aan dat we niet mogen zitten en de bar vol is. Dus we moeten maar naar een andere tent. Vraagt niet of we willen dineren of borrelen. Deze dame is duidelijk ongeschikt voor de horeca. Iets verderop waren we van harte welkom en hebben heerlijk genoten van een smakelijke borrel, met lekkers, en later een heerlijk diner. Jammer, Fine, loop je toch omzet mis en ik peins er niet over ooit nog 1 stap over de drempel bij jullie te zetten.

16. Jochem van beek's profielfoto
    Jochem van beek heeft een recensie geschreven voor Mixit
    Frans Naarden

Jochem van beek

Aardig meisje in de bediening, voor de rest slecht eten en geen leuke sfeer. Duurt ook lang.

17. Kommeren's profielfoto
    Kommeren heeft een recensie geschreven voor PorterHouse
    Internationaal Naarden

Goed restaurant op toplocatie met erg fijne, ongedwongen sfeer.
    Goede tot zeer goede service.
    Prijs/ kwaliteit verhouding uitstekend.
    Keuze uit binnen eten, buiten overdekt of n drankje op het dek. Prima sfeer zo aan de jachthaven, absolute aanrader!

18. janet's profielfoto
    janet heeft een recensie geschreven voor Bijna Thuis
    Lunchroom Naarden

Erg duur voor wat je op je bord krijgt. Bediening niet erg vriendelijk. Wij komen hier niet meer terug in dit leuke pand met mooi terras.

19. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Vesting

Als eerste aan de beurt en dan nog een uur moeten wachten. Een systeem van niets.
    Niet kunnen betalen met pin en dan ook nog een hard uitgedroogde bal gehakt door de magnetron.
    Eerste en laatste keer.

20. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Bijna Thuis
    Lunchroom Naarden

De kapschuur, heerlijk gegeten met z'n 2e eten was prima heel erg lekker. Het personeel was ook heel vriendelijk. Sfeer was ook gezellig al met al een echte aanrader. Ik kom zeker weer is terug

21. Lia Bosman's profielfoto
    Lia Bosman heeft een recensie geschreven voor Arsenaal Restaurants

Lia Bosman

Heerlijke high tea gehad. Super bediening!! Helaas bij reservering gevraagd of cappuccino of koffie ook geschonken kon worden. Ja dat kon, was geen probleem. Jammer dat er dan op de rekening toch cappuccino in rekening word gebracht. Ook tijdens het uitserveren en opnemen niets gemeld. Aangegeven de helft te willen betalen maar nee. Dat kon echt niet.
    Eigenaar aanwezig in 't restaurant, laat de medewerker de boel opknappen.
    Een restaurant met deze uitstraling en kwaliteit, jammer, maar dit is geen reclame!!!

22. GELDGOED BUSSUM's profielfoto
    GELDGOED BUSSUM heeft een recensie geschreven voor Bijna Thuis

GELDGOED BUSSUM

Fantastisch, heerlijk, topkok, bediening prettig, en bovenal een heerlijke gezellige sfeer!!

23. Ben Fritz's profielfoto
    Ben Fritz heeft een recensie geschreven voor Bijna Thuis

Ben Fritz

De Kapschuur... Daar kappen we mee!
    Ruim 5 kwartier wachten op je eerste bestelling is onacceptabel.
    Wijn BIJSCHENKEN (als je glas nog niet leeg is) en wèl een complete consumptie aanrekenen eveneens!
    Niet eens een kopje koffie 'van het huis' wegens het lange wachten... Vergeet het maar!
    Bij vertrek géén: 'prettige avond' of 'graag tot ziens', ook al amateuristisch!
    De Kapschuur, géén aanrader, wèl duur!

24. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor Melati
    Chinees-Indisch Naarden

Meer dan 25 jaar ben ik hier vaste klant geweest. Het is jammer dat het restaurant zijn deur heeft gesloten. Ik heb hier altijd geweldig gegeten, zowel met familie, vrienden, en zaken relaties uit binnen- als buitenland. Het is een groot gemis.
    Weet iemand of ze nog elders aan de kook geraakt zijn ?
    Walter

25. Miriam's profielfoto