Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naaldwijk verdeeld zijn.

1. West-Europees Naaldwijk

All inclusive restaurant met Aziatische, Franse en Mediterrane keuken. Voor elk wat wils dus.

Het eten is van redelijke kwaliteit, niet meer en niet minder. Sfeervolle inrichting in Japanse stijl, je zit werkelijk midden in de tuinen.

Prijs kwaliteit verhouding aan de dure kant, € 32,95 voor 2 uur. Voor € 10,- minder zijn er veel goede alternatieven in de regio.

2. Twintig minuten zitten wachten om bestelling door te geven, terwijl er nog vele lege tafels waren en er drie bedienden rond liepen. Tweemaal aangegeven dat er nog geen bestelling was opgenomen, maar geen reactie.
    Gelukkig zijn er andere eetgelegenheden waar de service 100-maal beter is.

3. Chinees-Indisch Naaldwijk

Heerlijk eten, fantastische bediening, goedkoop. Echt een aanrader.

4. Lekker gegeten; ruim terras buiten. Nette zaak!

5. Het is echt geweldig ijs! Ze zijn er heel erg vriendelijk en erg schoon!

6. Heerlijk gegeten, super leuk zaakje en tuintje, zeker een aanrader!!

7. Zeer slecht, dit restaurant is absoluut niet in staat om rekening te houden met iemand die niet exact kan eten wat er op de kaart staat. Als je dan vraagt om alles naturel te doen, dus alleen de hoofdingrediënten zonder ook maar iets extra's erbij dan blijkt dit niet mogelijk. Zelfs een simpele uitsmijter die in mijn geval alleen maar brood, rosbief (was er niet werd dus carpaccio) en 3 gebakken moest zijn bleek een onmogelijk opgave voor de kok. De eerste keer werd het geserveerd met iets van kruidensaus en het ging retour; de tweede keer was het aangevuld met prei, kappertjes etc., dus weer retour en de derde keer hadden ze het lef de uitsmijter van alles ontdaan koud te serveren. De serveerster was het met mij eens dat het geen stijl was en bood diverse malen haar excuus aan, iets dat de eigenaar had horen te doen.

1,4
  8. Ben

Goede kwaliteit, nette mensen, schoon. Een top snackbar!

9. Ben

10. Robert

11. Lekker gegeten en een goede sfeer!!!

12. Gerda Vogels

13. We halen er iedere week snacks. Altijd goed. Vriendelijk personeel en als er eens iets mis gaat (pas 2x gebeurd) wordt het altijd keurig opgelost. Goed betaalbaar en ook 's avonds laat nog open voor een lekkere snack.

14. Kimberley

Super lekker gegeten! Goede service en sfeervol! Ook aan huis is het een super service en heel snel! Kortom top!

15. Wij waren met 8 vrouwen en hebben een leuke avond gehad. Het eten (verschillende gerechten) waren allemaal heel goed. De bediening was ook geweldig. Voor herhaling vatbaar.

16. Ik heb nog nooit zo een slechte high tea gezien als hier. Met zessen aangeschoven. 9 hartige mini broodjes (?) wat mini afbak croissants en vette bonbons. Wat 120 euro heeft gekost was zeker inkoop niet meer dan 15 euro waard! Van ellende hebben we nog wat bitterballen besteld. Jammer van zo'n mooie zaak maar hier ga ik nooit meer heen!

1,9
  17. Tijdens ons bezoek aan Naaldwijk hebben we gegeten in de Piano Bar. Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer vriendelijk. Een aanrader.

18. Thuisbezorgd, kapsalon van vriend was prima. Losse patat veel te zout. Maar mijn lasagna was de slechtste die ik ooit gegeten heb!! Geen saus, aan elkaar geplakte pastabladen en kleverige kaas. Kortom, bar slecht! Na een telefoontje om te horen of het klopte, afgescheept met een slecht Nederlands sprekende stem 'mevrouw, ik weet zeker dat ik er saus op hen gedaan. Heb het toch zelf gemaakt!' Service of klantvriendelijkheid zijn rond sluitingstijd helaas ver te zoeken...

1,9
  19. Wij hebben op zondagavond heerlijk gegeten bij Bij5. Het wildmenu en de tonijn, beiden smaakten heerlijk. De sfeer en bediening is rustig en relaxt, waardoor je makkelijk een gesprek met elkaar kunt voeren. De bediening kent de kaart en de gerechten en weet welke wijnen zij serveren, een pluspunt!
    De afsluiter van een heerlijk dessert maakte de avond compleet. Goed betaalbaar voor de goede kwaliteit, wij komen zeker terug!

20. Leuke zaak voor lunch en diner met goede menukaart.
    Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke bediening.

21. Leuk restaurant zeker een aanrader. Heerlijke en lekkere Griekse keuken, royale porties, zeker niet te weinig en gezellig en leuk personeel. We komen zeker terug.

22. frederick

23. sylvia v haaren

We eten hier een paar keer per jaar met de bewoners van Rozenhof, meerzorg afdeling tussen de middag. Dit bevalt goed! Aardig personeel en een goeie bediening! Ook heeft de eigenaar ons gesponsord met een opbrengst voor de tombola loterij voor de zomermarkt 2013 in Rozenhof. Hartelijk dank!!!

Met vriendelijke groet, Sylvia v. Haaren

activiteiten begeleidster meerzorg afdeling,Rozenhof

24. Chinees-Indisch Naaldwijk

Toevallig bij deze Chinees in Naaldwijk aangeland, en wat een aangename verrassing was dit! Zeer vriendelijk personeel in dit sympathiek familiebedrijfje, en het eten was voortreffelijk. Nog met de eigenaresse op de foto geweest . Zeker een aanrader voor mensen die hier in de buurt wonen!

25. Knippenberg

Na de recensies te hebben gelezen besloten we om naar plata te gaan. Er zat niemand binnen om 7 uur de kaart was minimaal. We hadden tomatensoep besteld, was gewoon blik soep en niet zelf gemaakt, stokbrood wat we er bij kregen was niet vers, de kok en bediening gingen buiten voor de deur roken er werd niet naar ons omgekeken, de hoofdgerechten waren wel lekker maar voor ons te veel, voor het geld wat we kwijt waren konden we misschien beter ergens anders voor minder geld en lekkerder eten. Geen aanrader!!

1,8
  26. 20 minuten rijden om bij LKKR!!! een ijsje te eten. Jazeker dat heb ik er graag voor over. Super Malaga ijs met krenten, maar ook de hazelnoot, Don-met-de-moeilijke-naam en eigenlijk alle smaken zijn LKKR!!! Heerlijk romig en niet te zoet. De espresso is ook heerlijk tussen 2 ijsjes door want voor minder doe ik het niet... ;)

27. Ik heb onlangs met 8 dames gegeten bij Bij 5. We hebben heerlijk gegeten, maar ik wil graag een kanttekening plaatsen. Het was volgens de vriendelijke serveerster alleen mogelijk om voor het verassingsmenu te kiezen als iedereen aan tafel dit wilde. We waren met 8 personen en wilden met 3 personen ons laten verrassen door de kok. Dit was echter niet mogelijk, terwijl dit wel kan als je met bijv. 2 personen aan tafel zit. De reden kon niet echt uitgelegd worden.

28. jacqueline bogaard

29. Super lekker ijs!!!!
    Schone zaak, ziet er fris uit.
    Tegenover de winkel nu ook zitjes.
    Vriendelijk personeel.
    Een echte aanrader!!!

30. Lotte van Reeven

Nou gewoon zoals altijd helemaal top! Kom er al jaren met mijn vriendinnen en t is er altijd gezellig, het is lekker en word goed bereid( Ik ben geen grote eter dus zit vaak halverwege mijn bord al vol maar dat ligt aan mijzelf en zeker niet aan het restaurant;) Met borrelen is het helemaal gezellig, goede service en een heerlijke keuze voor borrelhapjes!
    Ik vind het een toptent en kom er zeker wel 1keer in de maand met veel plezier!