Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naaldwijk verdeeld zijn.

1. Vellekoop

Erg lekker en goed ijs, nette zaak en leuk, vriendelijk personeel. Zijn ook niet al te karig met scheppen. Prijs is wel vrij stevig met € 1,10 per bol. Al met al wel een stevige aanrader!

2. Bestelde een patatje en broodje. Wilde het daar ook opeten. Je krijgt helaas een schandalig klein bordje kinderfriet!! Thuis nog maar een broodje gegeten!

3. We hebben hier erg lekker gegeten. Bediening is erg vriendelijk.

4. Als vegetariër kun je wel terecht bij Bij5, maar de porties bij de eerste 2 van een 4 gangen verrassingsmenu zijn karig vergeleken met vlees/vis gerechten. De smaak van de gerechten was prima in orde, maar met twee happen heb je het wel gehad. Waar wij snippers biet geserveerd kregen, lag op het bord van onze tafelgenoten een moot vis met twee grote gamba's plus de nodige toevoegingen. Qua kosten van ingrediënten niet in verhouding.
    Westland en vegetarisch eten gaan helaas nog steeds niet hand in hand, terwijl de meeste goede restaurants toch beweren vooral met verse Westlandse groenten te willen werken.
    Bediening is prima. De misser om ons als vegetariërs een amuse van witvis voor te schotelen en vervolgens geen alternatief te bieden zullen we maar door de vingers zien.

5. B. de Brabander

za 16-01-2013 gegeten in de serre. Attente vlotte bediening alleen gerecht zeer sumier. Konijn op de seizioenskaart wordt geserveerd met een paar patatjes en rauwkostsalade.
    Keuken, dit kan beter voor die prijs. Verder ziet de kaart er sedert jaren ongewijzigd uit.

5,1
  6. Hier gisteren gegeten met een vriend. Voor mij de eerste keer dat we erheen gingen maar hij was er al vaker geweest. Het was druk toen we binnenkwamen maar gelukkig hadden ze nog wel een tafel vrij voor 2 personen. Hij had de kip cajun en ik heb gekozen voor de sate van varkenshaas. Het personeel was vriendelijk en liet ons niet te lang wachten. Het eten smaakte echt heel lekker, heerlijk mals en een mooie hoeveelheid. Ook mijn vriend vond zijn hap erg lekker. Ik vond ook niet dat we de hoofdprijs hoefden te betalen, prima prijs voor de kwaliteit en kwantiteit van wat we kregen. Ik zal hier terug komen en het anderen ook aanraden.

7. Héérlijk ijs! Ik ben eigenlijk helemaal geen ijseter, maar hier kan je me voor wakker maken.
    Echt vers, zelf gemaakt ijs. Steeds weer andere (en soms aparte) smaken. De locatie zelf ziet er schoon en fris uit. Leuk dat ze nu ook zitplaatsen hebben gemaakt voor de deur. Kan niet wachten tot ze weer open gaan!

8. Voorgerecht niets mis mee.
    Bediening gewoon goed.
    Van de 2 dames die ik bij me had was het gerecht prima.
    De giros die ik had waren vet en zout en niet lekker.
    ik ben er voorlopig weer klaar mee, want zoiets mag natuurlijk nooit
    gebeuren, dat weet de kok ook wel, maar het was zeker nog een restje.

9. Van der ende

In twee woorden, een beleving, en super voor ons als fijn proevers!!! Wij werden vriendelijk begroet, en de hele avond fijne serveersters! Onze vriend had moeite met snijden, en er werd netjes een vlijmscherp mesje gebracht...super .
    Onze vriend had voor de verrassing gekozen, wij dus ook ! Vlees en vis! Een smaak sensatie en heerlijk ! Goede verse producten en alles was een heerlijk genot.
    Ik zal zeker mijn bed en breakfast gasten hier naar toe sturen, de moeite waard"
    Tot gauw ! Irma van B en B De Vogelvlucht te Schipluiden.

10. Chinees-Indisch Naaldwijk

Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. Het eten was heerlijk, het restaurant ziet er netjes uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Brabander

03-11-2012 gegeten. Vriendelijke ontvangst, attente bediening maar het eten was ondermaats. Erg zout, Carpaccio dreef in de olijfolie. Alleen flessen water, een karaf water was niet mogelijk. Niet voor herhaling vatbaar.
    Een hoofdgerecht, 2 voorgerechten,een karaf wijn, fles water en koffie totaal € 80,- is aan de dure kant.

3,3
  12. Wij komen met een vriendinnengroepje eens in de zoveel tijd bij elkaar en gaan dan wat eten. Afgelopen weekend was dit bij Mirell. Sfeer was als altijd goed (maar die maak je zelf). De hoeveelheid eten was echter erg weinig. 1 klein schaaltje rauwkost voor 4 personen (ieder een opscheplepeltje) en een nog veel kleiner schaaltje piepertjes voor 2 personen. En dat schaaltje zat niet eens vol.

Wij waren benieuwd of iemand die alleen besteld een vierde van de rauwkost of de helft van de aardappeltjes zou krijgen. Dat kan haast niet. Eigenlijk vonden we dit niet kunnen en een verkeerde vorm van 'bezuinigen'.

Vandaar de lagere beoordeling voor eten/drinken en prijs/kwaliteit.

5,1
  13. We hadden even geen zin om te koken, dus dan maar afhaal. Echter in Naaldwijk is de keuze beperkt, altans was lastig zoeken. Altijd een voorkeur voor Grieks gehad, dus op zoek naar 'n Griek waar je kon afhalen. Akropolis hadden we al eens gegeten, dus nu maar eens Plaka proberen.
    Er werd opgenomen door een erg vriendelijke dame, die me even liet wachten aan de telefoon.
    Eten zou in 10 minuten klaar zijn, wauw dat is snel dacht ik! Er was niet veel van gelogen, want ik hoefde nog maar even te wachten in het restaurant. Tevens kreeg ik een glaasje Ouzo aangeboden voor het wachten aan de telefoon...nouja doe er maar eentje dan want moet nog rijden :)

Vervolgens heerlijk zitten smullen van de mixed grill en mijn vrouw van haar vegetarische schotel (gevulde paprika's). We hadden zowaar onze borden helemaal leeg! Zelfs mijn vrouw had het op en die had eigenlijk geen trek!
    Kortom een super restaurantje, klein maar fijn en met super vriendelijke bediening! Binnenkort maar eens een avondje in het restaurant eten denk ik.

14. Trevreden klant

Catering laten verzorgen. Alles is mogelijk, service prima, eigenaren en personeel vriendelijk. Eten ook volgens de gasten heel erg lekker

15. Prachtig pand en mooie inrichting. Echter de bediening liet ernstig te wensen over. Moesten lang wachten op drinken en ook op de volgende gang. Tafels werden niet afgeruimd, bijv bakje salade en lege glazen stonden er nog terwijl we de dessertkaart al in handen hadden gekregen. Dit en het feit dat de chef kok een hoofdgerecht, welke niet naar wens was, niet wilde aanpassen was een domper. Kortom een charmante locatie waar het personeel helaas wat steken laat vallen.

4,7
  16. Erg gezeliig, leuk geholpen door vriendelijk personeel. Jullie zien mij hier wel vaker komen.

17. Geweldig lekker ijs en geweldige service.

18. Bart Janssen

Via vakantieveilingen in het Carlton hotel overnacht in Naaldwijk, en `s avonds heerlijk gegeten bij deze Italiaan. Wij hadden 4 verschillende luxe pizza`s genomen, voortreffelijk !!
    We hadden ivm de hitte buiten een tafel, prima bediening, vriendelijk en snel.
    Een aanrader voor iedere bezoeker in Naaldwijk.

19. Jammer, jammer. jammer.
    Onze vorige ervaringen waren top. Maar deze keer, misschien hadden we te hoge verwachtingen, was het eten passieloos. Bijna zonder smaak maar vooral geen fantasie.
    De bediening nog steeds perfect, het wijnarrangement was prima, maar het eten had geen ziel.
    Wat nu?

20. Chinees-Indisch Naaldwijk

Nero Herrenberg

21. Henk en Henriette van der Loop

Ontzettend lekker gegeten in dit sfeervolle kleine restaurantje. Ontzettend vriendelijk personeel en een goede bediening.
    Kortom gewoon fantastisch.

22. Falco

Een best wel duur restaurant, maar wel heerlijk!

23. Fam Jager

Wij hebben heerlijk gegeten op dinsdag 13 Maart 2012
    We hebben bij diverse restaurants in Naaldwijk gegeten maar nergens was het zo goed als bij Plaka in Naaldwijk.
    Zoals onze cijfers al aangeven zo was het daar echt als of we al jaren daar kwamen, we voelden ons gelijk thuis en welkom.
    Het eten was niet alleen prima maar ook de hoeveelheid ervan was uitstekend.
    Een echte aanrader om naartoe te gaan, wij gaan er zeker nog regelmatig terugkeren

24. Marion Geilings

Wat een sensatie!
    Bij5 straalt een beetje chique, grote gezelligheid uit qua interieur en prachtige plaatsing midden op de markt, tegen een kerk gelegen; de bediening is goed.
    Natuurlijk komen we voor het eten en ook dat is overheerlijk. De presentatie en smaakbeleving doet denken aan een sterrrenrestaurant!
    Applaus voor de kok! Elke gang (we hebben 10 verschillende dingen geproefd) was tongstrelend.
    Een echte aanrader bij het eten is het wijnarrangement. De wijnen pasten zeer goed bij de gangen en werken smaakversterkend.
    Ook de prijs-kwaliteit verhouding vonden wij goed! Zeker gezien het niveau van eten.
    Hier kun je zeker naartoe gaan!

25. J. Bultink

Nu 11 februari, zaten we weer gezellig, met onze kinderen aan het 4 gangen verrassingsmenu en aan de ronde tafel.. Het eten was weer lekker en smaakvol. Alleen een opmerking, er kan wat meer groente of salade bij geserveerd worden. En er word steeds aardappelpuree bij geserveerd, kan dit ook vervangen worden door een ander aardappelgerecht.
    Het was een gezellige avond

J.B..

26. Leuke en sfeervolle "tent". Helaas houdt het daar dan ook wel bij op. Vorige week geweest voor een high tea. (had twijfels mbt reserveren na een slechte ervaring met eten 2 jaar eerder maar goed... kan veel veranderen in die tijd dus weer een kans gegeven).
    Thee in leuke kopjes met theepot maar snel koud. Hapjes kwamen pas een half uur na de thee. Alles in 1 ronde. Alleen de sandwich leek vers gemaakt (plakje zalm met stuk sla en dat was het dan ook wel...). Tja, croissantje, koffiebroodje en choco broodje... best lekker maar wel erg simpel bedacht. Wij hadden de indruk dat het allemaal zo vanuit een verpakking op het bord "gekwakt" was, geen aandacht aan besteedt. Het was de 19,95 echt niet waard... Volgende keer weer naar Leonidas, Pure Passie of de Buren, daar heb je leuke extra's wat toch zeker wel mag voor dat geld.
    Bediening: wij hadden geluk, een aardige meid maar er liep er een rond....

4,7
  27. Afgelopen zaterdag gegeten met twee kleine kinderen bij Mirell. Voor de kinderen komen ze niet verder dan een kroket of frikandel met frietjes. Voor de jongste (4) dus maar een stukje zalm besteld aangezien hij dol is op vis. De zalm was maar half gaar, dit doorgegeven aan de serveerster die direct zag dat het gerecht niet goed was. Gerecht teruggenomen en 5 minuten later teruggekregen waarbij de zalm weer bij elkaar was geraapt en nagegaard is in de magnetron.
    Zelf een dagschotel vlees besteld, een ribroast, ofwel een entrecote met bot. De verhouding vlees/vet was ongeveer 50/50. Een vetadertje of randje hoort erbij, maar dit was echt zeer slecht. Verder een zeer matige tilapiafilet gehad. De bediening en sfeer was prima maar het eten zeer matig. Bij het afruimen van de tafel de klacht aangegeven waarbij de serveerster aangaf dit door te geven aan de keuken. Je verwacht dan een gebaar van het restaurant in de vorm van een kopje koffie of iets dergelijks. Nee dus, gewoon de volle rekening betalen. Conclusie, bediening en sfeer prima, eten zeer matig, prijs/kwaliteit slecht.

2,8
  28. Peet van Domburg

29. Heerlijk ijs,voor een nette prijs.
    Zeker een grote aanwinst voor het Westland.
    We missen nog elke dag de italiaanse ijszaak in Hoek van Holland,de liefhebbers weten het nog wel.
    Het ijs in deze zaak is net zo lekker,we rijden er graag voor naar Naaldwijk.

30. Wij hebben een 'High Wine' gehad, maar dit was echt een aanfluiting. Mandje stokbrood met smeersels en een bittergarnituur, dat was het. Dat kun je geen High Wine noemen en al helemáál geen €25 voor rekenen! Daarnaast maakte de bedrijfsleider sarcastische opmerkingen, echt belachelijk. Als klap op de vuurpijl werden er ook nog extra drankjes gerekend, waarvan hij zijn collega de schuld gaf. Deze heeft ie er dan wel met pijn en moeite weer vanaf gehaald. Zonde, want het restaurant ziet er schitterend en sfeervol uit. Vorige keer hadden we ook al 45 minuten op onze wijntjes moeten wachten, dus dit was echt de laatste keer dat wij hier geweest zijn!

3,7