Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Naaldwijk verdeeld zijn.

1. West-Europees Naaldwijk

P.C. Verhulst

Wij waren 11 november 2017 met 6 volwassenen en 2 kinderen onder de 4 jaar in de Watertuin.
    Mooie en gezellige locatie. Heel veel keus aan eten en drinken. Visgerechten vonden we flauw van smaak en niet zo lekker. Vlees was heel lekker. Voor iedereen is er wel wat dus dat is geen probleem. We kregen een goede uitleg vooraf over het concept. Sommige koks vonden we wat bazig! Als je vroeg wanneer het vlees of vis klaar was, zeiden ze: Wij bepalen en zeggen wanneer het klaar is! Dat kwam niet zo vriendelijk over. En als je zei dat het niet gaar was keken ze je raar aan! De speelruimte vonden we voor onze kleinkinderen van 4 en 1,5 jaar niet geschikt. Mede omdat er heel veel oudere kinderen waren die heel druk en wild aan het spelen waren waardoor onze kleinkinderen onder de voet werden gelopen. De speelruimte vonden we ook erg koud!
    Het nadeel van dit concept is dat je soms alleen aan de tafel zit te eten, omdat de rest eten aan het halen is. Maar ja dat weet je natuurlijk van tevoren!
    Voor een enkel keertje is het hier wel leuk. Maar we zullen niet vaak meer hier naar toe gaan. Het is volgens ons wel heel populair bij jongelui, want je ziet niet veel heel oude mensen. De ongelijke stenen paden zijn er ook niet geschikt voor. De prijs/kwaliteit vonden we wel goed. We geven de Watertuin een 8.

2. Internationaal Naaldwijk

Het was voor ons de eerste keer Bij5, en dat is goed bevallen eten goed gezellige sfeer. Bediening netjes. Voor herhaling vatbaar

Tilly Kouwenhoven

Wij kregen een andere tafel en moesten verplaatsen zouden hiervoor een drankje krijgen (niet gebeurd).
    Hadden een wijn arrangement kregen bij het dessert geen wijn. Wij hebben dit gezegd en toen konden wij een likeur bij de koffie krijgen. Moesten toen ook de koffie betalen en hadden geen drankje voor het verplaatsen gehad. Heel slordig was het vanavond jammer.

Deze week een hele gezellige avond gehad bij Chez Leon. Het eten was lekker en de bediening door Mandy en Fleur fantastisch! Dames bedankt!
    Teun

2 augustus van de Lier op de fiets naar Naaldwijk. Wekelijkse Markt en lekker shoppen. Als gewoonlijk krijgen wij na 2 keer trappen en 3 stappen al honger en hadden we al snel besloten om bij Chez Leon een broodje te eten. Na ons ge-winkel hielden we het om half 12 al niet meer uit en gingen we in snelle pas naar Chez Leon. Een kleine eetgelegenheid met grote aspiraties. Toen we binnenkwamen werden we verwelkomd door onze favoriete gastvrouw Mandy. Ik noem Mandy bewust geen serveerster maar Gastvrouw met een hoofdletter. Wanneer Mandy je welkom heet breekt de hemel open. Een toppertje die je niet zoveel tegenkomt. Lekker in "het buiten" gezeten en eerst koffie en een watertje. Je kan bij Leon kiezen voor kraan- of spa-water. Kraanwater natuurlijk en wordt geserveerd met een schijfje citroen en een stampertje. Kijk das nou gastvrij en kon mijn dag, na Mandy's welkom toch al niet meer stuk. Koffie bij Leon is van een topmerk en gaan ze daar goed mee om. Want ook bij een topmerk koffie kan je het verpesten. Niet bij Leon, heerlijk aromatische "warme" lekkere koffie.
    Mijn Cora koos voor het broodje tonijnsalade [8 van de 10 keer haar keuze] en ik voor "het broodje van de week". Mandy maakte ons daarop attent en vertelde ze het dusdanig dat voordat ze de laatste woorden had uitgesproken het al aan mij verkocht had. Wellicht een tip voor Leon: geef je gastvrouwen een chique naamkaartje, ze verdienen het! We moesten even wachten maar was het dat waard. Wat een plaatjes van borden en vergeet niet het servies dat echt onderscheidend mooi porselein is. Zelfs het lepeltje bij de koffie is onderscheidend. Maar goed, terug naar de broodjes. Plaatjes en blinkt alles uit in versheid. Alles is super, de suup. Westlandse [veel te grote] porties en zijn de broodjes vers krokant bij Leon gebakken, zo uit de oven. Wanneer Mandy de borden neerzet denk ik, dat krijg ik nooit op, zoveel, zo mooi, zo lekker. Maar wanneer ik 3/4 onderweg ben weet ik zeker, dit gaat lukken en ben ik helemaal voldaan. Aan de overkant hoor ik ook tevreden geknor van mijn Cora die er ook wel raad mee weet. Nog even naar het keurig schone toilet en ga ik tevreden met Mandy mee om af te rekenen. Prijs/kwaliteit verhouding is top en komen we zeker weer terug. Als laatste een nieuwtje over Chez Leon. Dit restaurant gaat een trapje hoger en verhuisd naar de Julianastraat naast de Turkse bakker. Verwachting is dat ze daar rond de feestdagen 2017 open gaan. Zeven dagen per week, lunch en diner. Zelfs feesten kan je er geven. We zijn benieuwd. Als Mandy blijft dan komen we zeker en wensen we Chez Leon veel succes met de verdere voorbereiding.

6. West-Europees Naaldwijk

Ingrid de koning

Hek over looppad binnen. Eerst betalen dan koffie krijgen. Mag niet zelf bepalen waar je gaat zitten, maar wordt begeleid naar je plaats. Als je zegt ergens anders te willen zitten kan dat niet. Dacht dat de horeca gastvrijheid hoog in het vaandel had staan, maar bij de Watertuinen is daar bijzonder weinig van te merken. Was mijn eerste bezoek en tevens mijn laatste.

V waveren

Wat een slechte zaak.
    Bestel wat, kom thuis met verkeerde saus en spullen en komen half uur later met het goede, maar is je eten al koud!!
    Drama tent

Wijn en spijs wat een topavond. Het eten heerlijk de bediening top. Leon een perfecte gastheer met een super team om hem heen. Maar ook voor lunch of dinner een aanrader.

Pieter

Eten is goed, maar erg vleesgericht. Voor 5 personen krijg je maar 1 bakje salade. Extra salade(s) wordt gewoon berekend (zakelijk). Typisch penny wise pound foolish. Na diverse opmerkingen alsnog van de rekening gehaald.

Redelijk gegeten maar zeker geen reden gevonden om terug te komen. Drankje was over de datum. We kregen een nieuwe maar ik had liever gelijk een goede gekregen voor ik ervan gedronken had....

11. West-Europees Naaldwijk

Agnes schenkels

Het wokbuffet is grandioos, voldoende keuze. Goed bereid. De bijgerechten, zoals groenten, zijn niet warm. Dit geldt ook voor de Chinese gerechten. Nagerechten prima, grote keuze. Als je wat minder goed ter been bent, is het trapje in restaurant hinderlijk. Ik zal volgende keer melden dat dat een probleem voor mij is. Dit kan niet digitaal.

12. West-Europees Naaldwijk

Lekker eten en drinken enige minpuntje is bedrijfsleidster. Wat een akelig mens, totaal niet meedenkent wat betreft babys, kortaf en heel onmenselijk. Zulk personeel weerhoud je er van om vaker te gaan eten bij dit goede "restaurant".

We hebben heerlijk gegeten. Er worden goede ingrediënten gebruikt. Zelf had ik de pizza Stravagante gekozen. Een rijk belegde pizza met gerookte zalm, lenteuitjes en kappertjes. De pizza la Favorita zag er ook heerlijk uit, een bijzondere combinatie van ham, salami en tonijn. Ook de pizza Calzone ging er goed in. De Entrecôte met parmaham, mozzarella en zongedroogde tomaten van mijn man was ook heerlijk klaargemaakt. Ook de nagerechten smaakten ons goed.
    Verder een knusse inrichting en vriendelijke bediening. We werden vlot geholpen, ondanks dat het beneden helemaal vol zat en bijna iedereen tegelijk bestelde hebben we niet lang hoeven wachten.

Els Duijnisveld

Het was goed.

Ben afgelopen week gezellig met collega's wezen eten. Heb een heerlijk voor gerecht gegeten, zalm tartaar met paling en dressing, was echt heerlijk. Helaas viel het hoofdgerecht erg tegen. Ik eet liever geen vlees, dus nam de vegaburger met biet. Tot mijn verrassing kreeg ik een broodje met 2 groentenburgers die ik altijd koop bij AH. De biet moest ik zoeken (het waren 5 à 6 piepkleine blokjes), tussen de groentenburgers zat een plak paprika. Geen sausje bij de burger, niets. Nou zijn die groentenburgers best droog.
    Vind het erg jammer dat je als je geen vlees eet zoiets voorgeschoteld krijgt. Heb rare dingen mee gemaakt, maar 2 groentenburgers van AH is wel het het gekste tot nu toe. Vind het ook erg jammer.

16. West-Europees Naaldwijk

Afgelopen week bij de Watertuin gegeten. Het buffet is groots en ook erg lekker. De wokgerechten waren heerlijk en het vlees was goed gebakken. Wij vonden de bediening wat afstandig, er is bijvoorbeeld maar een keer gevraagd of alles naar wens was, wel waren de koks erg vriendelijk en zeer goed in hun vak. De Watertuin is zeker een aanrader!

Zaterdag broodje warm vlees besteld en op locatie gegeten, er zaten champions uit blik op met rauwe gesnipperde uitjes en saté saus 😝 Na 2 hapjes zonder saté saus proefde ik dat de fricandeau bedorven was... Ook erg jammer dat de mevrouw achter de toonbank er niks van begreep, maar de jongen het goed oploste!

Ge-wel-dig! Op aanraden van een Naaldwijkse winkelier hier terecht gekomen. Eten super vers en erg lekker, bediening leuke, spontane meiden. De Brasserie erg druk, maar dat snap ik wel. Tot snel.

Leon, vanavond mijn verjaardag bij jou gevierd, met mijn lief. Wij hebben een hele gezellige avond gehad en genoten van het 3-gangen maand menu. Het eten was echt SUPER, zooooo lekker. Heel vriendelijk en alerte bediening. Wij zijn benieuwd naar jouw nieuwe restaurant.

Wat een top tent!

Vooral de wijn & spijs avond kan ik aanbevelen. Heerlijk gegeten, perfecte bijpassende wijnen en een perfecte ambiance!

Ook de bediening was perfect: veel persoonlijke aandacht en goede timing bij het serveren van de gerechten en de wijnen.

Een aanrader dus!

21. West-Europees Naaldwijk

Met ons gezin lekker gegeten en gedronken, ruim aanbod vis, vlees en bijgerechten. Ook drankjes en dessert waren goed verzorgd.

22 december, lunch met mijn vrouw bij Chez Leon. Om 11.45 uur en wilde ze bespreken. Vond ik nogal overdreven maar toch maar goed dat ze het gedaan heeft. Niet groot, wel gezellig en ramvol.

Koffie => Lavazze => altijd goed.
    Mijn vrouw een "goedemiddag" en ik broodje warm vlees.
    Glaasje witte Italiaanse droge wijn omdat we wat te vieren hadden.

Bediening, zou je zo in doosje willen doen, wat een schatje.
    En klantgericht mensen. Ze ziet alles, vlug als water en heel attent.
    Die griet is goud waard.

Eten is grandioos - echt zeer ruime porties maar kan je wel op.
    Waarom? Omdat het verrukkelijk is

Kijk maar naar de foto en had ik al een paar happen genomen
    Stuk ongeduld

Maar goed mensen dus even bellen en heb je een plekkie
    Doe ook catering en feestjes
    Jonge, lieve, goud eerlijke mensen
    Gedreven in hun vak

Chapeau

Hartelijke groet

Huib van Leeuwen

Alle lof voor de kroketten; die zijn hier prima!
    Wel enigszins beperkte openingstijden, maar dat is de keuze van de ondernemer.

Ik heb mijn 50-jarige verjaardag erg leuk gevierd. Kreeg van Bij5 nog een leuk kleinigheidje in de vorm van een flesje Prosecco mee een cadeaubon van €5.

Wendy van der burg

Heerlijk gegeten. gemoedelijke bediening

Super aardige bediening. Lekkere hapjes. Een aanrader!!

27. Chinees-Indisch Naaldwijk

Eten altijd goed en lekkere bami! Precies op tijd klaar en goede service!

28. Chinees-Indisch Naaldwijk

Het slechtste van het slechtste op bami gebied haal je hier
    aangebrande bami die net kauwgom is.
    Echte troep dus.
    Nooit heen gaan mensen of er moet weer een nieuwe eigenaar inkomen.

De bediening was een 10 waard, gastvrij en vriendelijk., de hapjes waren zeer goed.

30. Chinees-Indisch Naaldwijk

Slechte Chinees!
    Ze luisterden niet naar wat we wilden bestellen (geen geduld voor de klant en niet vriendelijk).
    Gevolg: verkeerd eten mee en is nog koud ook!
    Voor ons nooit meer.