Nieuwste foto's in Naaldwijk

Laatste updates in Naaldwijk

1. Vicky's profielfoto
    Vicky heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Op vrijdag 9 november 2018 gaan eten met me gezin.

Rond 20 uur aangekomen en nasi, pasta etc was gewoon op.
    Een chagrijnige kok die aangeeft dat de past en nasi na 3 kwartier klaar is.
    De dames achter de bar aangesproken over deze kwestie die overigens wel heel klantvriendelijke waren. Ze hebben mijn telefoonnummer genoteerd en op maandag 11 november 2018 gebeld door iemand van de klachten afdeling.

Er werd ons 20% korting aangeboden ter compensatie voor ons eerst volgende bezoek.
    Beste mensen van De Watertuinen, u denkt toch niet dat ik na dat ik EUR 118, - heb gespendeerd bij jullie en nog meer geld ga uitgeven aan jullie.

We hebben enkel frietjes en snack gegeten een slechte zaak! Slechte klachten afhandeling, waarbij jullie alleen rekening houden met jezelf.

Het was het verjaardagsfeestje van mijn dochter. Voor ons nooit meer De Watertuinen in Naaldwijk.

2. Robby's profielfoto
    Robby heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Raket

Heerlijk gegeten.
    Wat een leuke zaak met vriendelijk personeel. 👍👍

3. Van den berg's profielfoto
    Van den berg heeft een recensie geschreven voor Il Vicoletto

Van den berg

Wij hebben woensdag 31 oktober daar gegeten, het was lekker, en goed, mis wel de vitello tonato op de kaart, ik heb er ook niet naar gevraagt, komen er vast nog een keer eten.

4. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

De watertuin in Naaldwijk lijkt aan het eigen succes ten onder te gaan. Chaos is het woord wat het beschrijft. Chaos op parkeerterrein, geen plek, geen invalideplek, parkeren 1500 meter verder. Binnen staan de tafels zo dicht op elkaar dat het opstaan en gaan zitten bijna onmogelijk is. Ook heerst chaos, veel te veel mensen op elkaar. Alle schalen waren leeg bij aankomst. Aanvullen werd niet of sporadisch gedaan. Het sporadisch was dan het snackbuffet. Hebben half uur op tafel moeten wachten. Waren invaliden bij, konden nergens wachtend zitten. We hadden ruim tevoren gereserveerd voor 3 uur met een grote groep. Werden na 2,5 uur echter weggekeken. Koffieapparaat was defect, de ander schonk halve kopjes, was verstopt.. Alles was vuil en plakkerig. Vuile borden werden nauwelijks opgehaald.
    We zijn in de vakantie in Ommen geweest naar een ander wereldrestaurant, daar kostte het 27,50€. (Bij de Watertuin 42€) Daar moet de Watertuin maar eens gaan kijken, zien ze hoe het ook kan. Ik rij voortaan wel daarheen, ben ik het aan benzine ook kwijt maar dan heb ik in ieder geval een gezellige avond en lekker gegeten.

5. Berg Vennen's profielfoto
    Berg Vennen heeft een recensie geschreven voor Brasserie 'Bou'

Berg Vennen

Heel gezellig om te zitten, super vriendelijke bediening! De uitsmijter was heerlijk met lekker donker landbrood eronder... De koffie is fantastisch, eindelijk weer is een lekker bakkie! Goed heet, grote bak en lekker van smaak! 5 sterren en we komen hier zeker terug als we in de buurt zijn 😁😊💟👍

6. Mil's profielfoto
    Mil heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Gisteren een lunch gehad van 2 1/2 uur met 15 personen. Waar we ons al weken op verheugd hadden, draaide echter uit op een grote teleurstelling! Het begon al op de parkeerplaats waar het een chaos was en nergens een vrije parkeerplek. We moesten onze auto’s een heel stuk verderop parkeren waardoor we al bijna een half uur te laat binnen kwamen. Eenmaal binnen was de chaos nog groter! Veel te druk voor de ruimte en de hoeveelheid personeel. Dit personeel was duidelijk overbelast en zeer onvriendelijk. Niet behulpzaam met chagrijnige gezichten en in sommige gevallen snauwden ze zelfs naar gasten. Waar we eerst een lange tafel kregen toegewezen, werd deze door een andere medewerker uit elkaar gehaald en werden we over 2 tafels verdeeld. Toen we daar bezwaar tegen maakten, snauwde hij dat we met zo’n grote groep toch niet konden verwachten aan 1 tafel te kunnen zitten? We hadden 2 weken geleden al gereserveerd en natuurlijk verwachtten wij wel aan 1 tafel te kunnen zitten. Dit kon prima maar deze medewerker bleef bij zijn standpunt en weigerde de tafels aan elkaar te schuiven.

Overal stonden rijen mensen, en was het een drama door de mensenmassa te komen. Het oogde ook zeer smoezelig omdat eten en drinken wat her en der geknoeid was maar bleef liggen. Het personeel kwam er niet aan toe dit schoon te maken. Sommigen in de keuken hadden hele smerige theedoeken vol met vlekken over hun schouder hangen! Ook het aanbod van eten viel zwaar tegen. Geen lekkere salades maar meer een snackbar aanbod.
    Het was echt een vreselijke ervaring! Daar hadden sommigen van ons een uur voor in de auto gezeten! Eens maar nooit weer!!

7. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

We hadden een tafeltje gereserveerd voor 19 man voor de 21e verjaardag van onze zoon. Onze zoon is zeer ernstig ziek en aangezien wij niet weten of hij ooit nog zijn verjaardag kan vieren had ik aangegeven dat ik op een rustige plek vlakbij de tuin wilde zitten. Het werd niet beloofd aan de telefoon maar ik gaf wel aan hoe belangrijk het voor ons was gezien de situatie. Bij aankomst bleek dat er geen parkeerplekken meer waren. 20 Minuten bezig geweest om de auto's te kunnen parkeren. Bij binnenkomst bleek dat onze tafel aan iemand anders was gegeven en werden in een hoekje achterin geplaatst. Ik de situatie opnieuw uitgelegd maar ze wilde niets doen.
    Er waren lange rijen bij de buffetten bijna alles was leeg.
    We zagen in een rustige hoek meerdere kleine tafeltjes en ik gaf aan dat ik daar wilde gaan zitten dan maar allemaal apart. De manager zei uiteindelijk oké waarop we gingen verhuizen. De proleet van een bedrijfsleider was het daar niet meer eens en riep agressief wat denk je hier te gaan doen. Nogmaals de situatie uitgelegd en hij zei iedereen heeft wel wat en als je het niet bevalt ga je maar weg. Uiteraard viel dat bij ons helemaal verkeerd waarop we met een hoop emotie zijn weggegaan. Onverstelbaar dat zo iemand zo'n tent mag runnen, geld is blijkbaar belangrijker dan enige menselijkheid.

8. Esmée's profielfoto
    Esmée heeft een recensie geschreven voor LKKR
    IJssalon Naaldwijk

Het heeft hele lekkere ijs en het is heel schoon binnen en het personeel is heel erg aardig.

9. H.v.d.Kwaak's profielfoto
    H.v.d.Kwaak heeft een recensie geschreven voor Watertuin

H.v.d.Kwaak

Al eerder stuurde ik een mail met een klacht. Daarop reageerde u niet. Op 22-9 jl. vierde ik met 15 personen bij u mijn verjaardag. Door de slechte parkeergelegenheid kwamen de meeste van mijn gasten een half uur te laat.
    Op de afrekening is inderdaad 2,5 uur genoteerd (i.p.v. 3) maar zie tot mijn verbazing dat het bedrag per persoon niet is gewijzigd. Toen ik half augustus boekte las ik op uw site dat de prijs voor 3 uur € 37,50 was. Op de bon zie ik dat ik voor 14 volwassenen € 560 betaalde. Dat is
    €40 per persoon. Ook voor de enige tiener werd een te hoog bedrag in rekening gebracht. Inmiddels had ik contact met de redactie van het consumentenprogramma Radar. Die zegde mij toe verdere ontwikkelingen af te wachten.

Hopelijk kan ik de Radar-redactie melden dat mijn klacht naar behoren is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Henk van der Kwaak

10. roland's profielfoto
    roland heeft een recensie geschreven voor Hawaii
    Italiaans Naaldwijk

Grote bestelling van Kapsalons gedaan - 20+
    was binnen 30 min klaar, lekker veel vlees, saus zat er apart bij waardoor je het zelf op smaak kan brengen.
    Erg nette afhandeling en heerlijke kapsalon!

11. gijs's profielfoto
    gijs heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van ons bezoek 3 september 2018 19:45 tot 21:45 in de Watertuin Naaldwijk hierbij een klacht.

Na veel reclame op de radio, mond op mond reclame namen ik en mijn vriendin Inge een bezoekje aan de Watertuin. Vele recensies voorraf gelezen dat het hem net niet of net wel zou zijn om een gezellig etentje te doen in de Watertuin Naaldwijk. Voorraf gelezen wat de tarieven waren met beperkte tijden, duurder dan andere zaken. Ga je er vanuit dat het een leuke moderne tent is met lekker eten, maar niets is minder waar. Hierbij onze ervaring.

Ten allereerste ons welkom bij de Watertuin enorm groot en massaal. Je komt bij de receptie, welkom geheten of instructies over het restaurant de Watertuin. Zit er niet bij. Je weet niet waar je het zoeken moet. Geen nette benadering of duidelijke instructies.

Ten tweede eten ? Daarvoor ga je naar een restaurant. Maar het eten was erg niet goed, je voelt je opgelaten door de beperkte tijden. Hoe langer je blijft hoe duurder het wordt.

Ten derde het eten was matig en je bent opzoek naar iets lekkers, mijn vriendin is hoogzwanger ( duidelijk te zien ) liet een stukje pizza punt, en daarbij wat frietjes staan.( eigenlijk niet te eten ) de bediende kwam aan tafel ( verder zijn ze ver gezocht, niet klant vriendelijk of service gericht, waarvan ze nogmaals wat van de chinezen kunnen leren ) en de bediende vertelde over het feit bij het afruimen dat er nog wat op het bord lag en dat dat niet nogmaals mocht gebeuren. Daarbij in discussie gegaan en verteld dat het niet bepaald netjes was. De medewerker ging hierbij in discussie en werdt ronduit asociaal en onbeleefd daarbij vertelde de medewerker dat hij dat moest zeggen van zijn baas en liep lachend weg. Ad hand daarvan naar de betreffende leidinggevende gelopen een jonge jongen van rond de 24 jaar waarbij werdt toegekend dat de jongen gelijk had ? Hoe bedoel je klant is koning of service gericht?

Mensen wees gewaarschuwd, voor ons nooit meer de Watertuin.

12. Alyona's profielfoto
    Alyona heeft een recensie geschreven voor Chez Léon
    Internationaal Naaldwijk

Super leuke ontvangst en super lekkere eten, aangename sfeer, gewoon een aanradertje voor alle mensen, Chez Leon Naaldwijk is gewoon super 👌👌👌💯 10/10 krijgen alle mensen die daar werken.

13. M.C. 't Lam's profielfoto
    M.C. 't Lam heeft een recensie geschreven voor De Pianobar

M.C. 't Lam

Gewoon perfect, mensen denken met je mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Frans Peters's profielfoto
    Frans Peters heeft een recensie geschreven voor Chez Léon

Frans Peters

Wat een geweldig restaurant, entourage, perfecte keuken, optimale kwaliteit en onder leiding van Leon is het een top restaurant. Ik voel een ster aankomen voor deze jonge brigade. Tip: neem het menu en laat je verassen.

15. M.de Groot's profielfoto
    M.de Groot heeft een recensie geschreven voor Watertuin

M.de Groot

Het was erg druk vanwege een aanbieding. Wij hadden weken geleden al geboekt en waren daar met een jarige. Wij zaten voor in de verhoging en t was er vervelend warm. BBQ vlees was erg zwart op sommige plekken dus dat moest er af gesneden worden. Gehaktbal was zeer matig. T bond steak was goed. Sushi goed maar aanwezige vis en salades waren slecht bijgevuld. Eerste keer dat wij eigenlijk niet zo heel tevreden zijn. Volgende x maar een andere watertuin.

16. John van Es's profielfoto
    John van Es heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Hogenhouck

John van Es

Helemaal goud deze zaak, zolang je afhaalt. Lokatie niet de meest sfeervolle en kan wel een nieuw interieurtje in, al zijn die barkruk met die scheur in dat rode zitkussen bij de gokkast, de elektrische vliegenvanger, die met pindasaus besmeurde telegraaf en die kapotte tegels in de vloer onderdeel van de nostalgie van deze snackbar met zijn overheerlijke sate. Het ouderwetse concept van een snackbar zonder in biologisch vet gebakken half geschilde agata aardappelen-friet en ananas vegan burgers, nee, gewoon patat oorlog en een frikandel XXL voor de grote trek. Personeel veranderd nauwelijks dus je kan er donder op zeggen dat er een ervaren rot achter de netten staat. Old school snacken doe je dus bij de Hogenhouck, voor hippe hamburgers kun je beter elders gaan.

17. Middendorp's profielfoto
    Middendorp heeft een recensie geschreven voor De Pianobar

Middendorp

Vriendelijk personeel, goed eten en een leuke sfeer.

18. Tonny's profielfoto
    Tonny heeft een recensie geschreven voor Chez Léon
    Internationaal Naaldwijk

Vanmiddag heerlijk geluncht met vriendin, gezellig en erg mooi ingericht. Heel vriendelijk personeel ook. Voor herhaling vatbaar!!!

19. Enden's profielfoto
    Enden heeft een recensie geschreven voor Il Vicoletto

Eten was prima maar we bestelden n spa blauw en spa rood en spa rood keurig in n flesje en spa blauw gewoon in glas.
    Wij denken dat t gewoon leidingwater was.
    En zou prettig zijn om steakmessen te gebruiken… hoef je niet meer zo te zagen.

20. Marije Scholl's profielfoto
    Marije Scholl heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Marije Scholl

Ik ga nooit meer terug. Personeel onvriendelijk, zout vaatje plakte van de viezigheid, deur van de rookruimte stond open zodat alles stonk, bakje voor sausflesjes was te vies om aan te pakken, je plakte aan de vloer vast, er lag een vieze laag drab op de gehaktballenpan, de brie was niet los te krijgen waarschijnlijk van het uitdrogen. Ga zo maar door.

21. Smeele's profielfoto
    Smeele heeft een recensie geschreven voor Chez Léon
    Internationaal Naaldwijk

Vanmiddag op moederdag een high tea genoten in een hele mooie sfeervol ingerichte zaak.
    We kregen een enorme ruim gevulde etagiere gevuld met heerlijke zoetigheden, verse vruchtjes als decoratie en verse munt die we ook in de thee konden doen. Tussendoor kregen we verschillende hartige hapjes geserveerd en we waren ruim voldaan toen we klaar waren. De bediening was attent en lette goed op! Niks dan lof voor deze mooie ervaring en we komen gauw nog eens teug voor de lunch of diner!

22. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Watertuin

anoniem

Het eten was niet duidelijk aan gegeven met bordjes, het was er erg donker en je zag dus bijna niks, het eten was wel warm, het aanbod viel ook tegen. De desserts waren lekker en vers. De service was wel goed, prijs kwaliteit verhouding slecht.

23. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Tuin en vissen zijn mooi, voor de kids ook leuk speel plezier! Bediening (weghalen borden etc) niet top! Duurde soms lang! Het eten was oke maar soms zag je dat het er al lang lag (verkleurd) en bv bij het schepijs staat een vriezer waar Magnum ijsjes in zitten! Die ijsjes hadden allerlei vormen maar niet van een Magnum! Lijkt wel of de vriezer elke nacht uit gaat, de boel dan smelt en vervolgens weer aangezet wordt en zo drogen de ijsjes dan op! Prijs best hoog voor wat je krijgt!

24. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Chez Léon
    Internationaal Naaldwijk

Onlangs wezen lunchen bij chez leon.
    Het ziet er allemaal sfeervol en gezellig uit.
    Wat gelijk opviel is dat de 2 persoons tafels dicht opelkaar staan met gevolg dat het er meer op een kippenhok leek.
    We vonden het aan de prijzige kant voor wat we kregen. Broodje warm vlees en mijn kennis een veg burger de fricandeau en sla waren droog en zat geen saus op.
    Het broodje is terug gegaan en er kwam een vernieuwde versie die veel lekkerder was. Verder moest we constant vragen om de menukaart en dat we wat wilde drinken.
    Met de sfeer en service zit het goed. De prijs en kwaliteit eten daar mag aan gewerkt worden.

25. Shannon's profielfoto
    Shannon heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Shannon

Soms eten koud.
    Het is wel lekker.

26. Silvana's profielfoto
    Silvana heeft een recensie geschreven voor Brasserie 'Bou'

Brasserie voor lunch, diner & borrel

Laatst hier avondgegeten en een keer koffie gedronken. Wij hadden de vrijdagavond daghap. Voor een klein prijsje een goed gerecht uitgeserveerd. Eten was lekker en heel goed op temperatuur, net als de koffie. Gebakjes kan ik ook echt aanraden.

Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook voor kinderen een aanrader.

Ik weet dat de broodjes er ook goed uitzien voor tijdens de lunch.

27. Esmeralda's profielfoto
    Esmeralda heeft een recensie geschreven voor Brasserie 'Bou'

Esmeralda

Wat een leuk bedrijf, zo zie je ze niet veel meer tegenwoordig! Vriendelijk personeel, goed eten en snelle service! En wat een prachtig winkelcentrum!
    Wij komen zeker terug! Esmeralda

28. Hilberink's profielfoto
    Hilberink heeft een recensie geschreven voor Fujisan

Hilberink

Zeer slecht. Het eten was niet vers. Sushi niet smaakvol. De sliptong rook en smaakte niet vers.We hebben dit aangegeven maar er werd niets mee gedaan. De ramen niet schoon. De inrichting niet smaakvol. Wij hadden naderhand zeer veel spijt dat we hier zijn gaan eten.

29. P.C. Verhulst's profielfoto
    P.C. Verhulst heeft een recensie geschreven voor Watertuin

P.C. Verhulst

Wij waren 11 november 2017 met 6 volwassenen en 2 kinderen onder de 4 jaar in de Watertuin.
    Mooie en gezellige locatie. Heel veel keus aan eten en drinken. Visgerechten vonden we flauw van smaak en niet zo lekker. Vlees was heel lekker. Voor iedereen is er wel wat dus dat is geen probleem. We kregen een goede uitleg vooraf over het concept. Sommige koks vonden we wat bazig! Als je vroeg wanneer het vlees of vis klaar was, zeiden ze: Wij bepalen en zeggen wanneer het klaar is! Dat kwam niet zo vriendelijk over. En als je zei dat het niet gaar was keken ze je raar aan! De speelruimte vonden we voor onze kleinkinderen van 4 en 1,5 jaar niet geschikt. Mede omdat er heel veel oudere kinderen waren die heel druk en wild aan het spelen waren waardoor onze kleinkinderen onder de voet werden gelopen. De speelruimte vonden we ook erg koud!
    Het nadeel van dit concept is dat je soms alleen aan de tafel zit te eten, omdat de rest eten aan het halen is. Maar ja dat weet je natuurlijk van tevoren!
    Voor een enkel keertje is het hier wel leuk. Maar we zullen niet vaak meer hier naar toe gaan. Het is volgens ons wel heel populair bij jongelui, want je ziet niet veel heel oude mensen. De ongelijke stenen paden zijn er ook niet geschikt voor. De prijs/kwaliteit vonden we wel goed. We geven de Watertuin een 8.

30. K.otto's profielfoto
    K.otto heeft een recensie geschreven voor Bij5
    Internationaal Naaldwijk

Het was voor ons de eerste keer Bij5, en dat is goed bevallen eten goed gezellige sfeer. Bediening netjes. Voor herhaling vatbaar