Nieuwste foto's in Naaldwijk

Laatste updates in Naaldwijk

1. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Chez Léon
    Internationaal Naaldwijk

Eten was weinig. De kwaliteit was matig en vooral aan de flauwe kant.
    Sorbet was eveneens matig. Bolletje ijs met slagroom en fruit.
    De prijs kwaliteit was ver te zoeken.

2. Herma's profielfoto
    Herma heeft een recensie geschreven voor Chez Léon
    Internationaal Naaldwijk

Het was super gezellig, leuke sfeer, goede bediening, ondanks dat het vol zat. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Eten was zeer matig
    Sfeer was niet prettig de tafels voor 2 personen stonden te dicht naast elkaar

3,1
  4. Cock van Koppen's profielfoto
    Cock van Koppen heeft een recensie geschreven voor Chez Léon

Cock van Koppen

Konden spontaan geweldig genieten van een high wine. Toppie, en gezellige leuke bediening in een sfeervolle zaak.

5. N.Aalbrecht's profielfoto
    N.Aalbrecht heeft een recensie geschreven voor Greek Kitchen Kreta

N.Aalbrecht

Wij waren afgelopen Vrijdagavond bij u in de zaak. Het eten was heerlijk, de bediening was heel goed ontspannend en gezellig. Fijne sfeer.
    Wij gaan dit zeker herhalen. We wensen u een succesvol 2024.
    Vriendelijke Groeten.
    Nico en Sabine Aalbrecht.

6. Gerard koppelaar's profielfoto
    Gerard koppelaar heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Gerard koppelaar

Alles was prima in orde er was genoeg

• Eindcijfer 10
  7. Boerma's profielfoto
    Boerma heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Loopt vermoedelijk op haar laatste benen en is nog niet een schim van vroeger hoewel het personeel haar best doet er nog wat van te maken. Vanwege de kou jas aanhouden want om gas te besparen wordt er nagenoeg niet meer verwarmd, het aanbod van eten is nog slechts zeer beperkt en matig van kwaliteit is nog positief uitgedrukt. De tap is afgesloten (betalingsproblemen met de drankleverancier?) flesjes bij de makro of Sliegro betaald met kasgeld? Wil de laatste de deur sluiten.

3,1
  8. Lisette 's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor LKKR

Kwalitatief erg goed ijs. Aanrader: kopje koffie of ijs. Hier wordt gratis een bolletje ijs met slagroom (smaak is verrassing) bij geserveerd.

9. Lisette 's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Chez Léon
    Internationaal Naaldwijk

Regelmatig lekker gegeten, maar het eten is niet van constamte kwaliteit. De smaken zijn soms niet perfect in balans: iets wat ik wel verwacht bij deze prijsklasse.

10. Lisette 's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Fratelli

Frequent bezoeker. Eten heel redelijk. Aan de prijzige kant. Constante kwaliteit. Vriendelijk personeel.

11. Lisette 's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Enjoy

Kwalitatief zeer goed en zeker voor deze prijs die lager ligt dan de omgeving. Personeel vriendelijk en klantgericht.

12. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Sfeerloos, mensen die dringen, te sneu voor woorden. Als de sfeer je niet uit maakt en je gewoon een bord vol wil eten voor weinig dan kun je het doen, wil je gezellig uit eten dan niet. Dochter heeft de sushi snachts weer eruit gegooid, maar dat kan ook aan de hoeveelheid hebben gelegen.

3,4
  13. cees's profielfoto
    cees heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Hogenhouck

Fantastisch eten en gezellig personeel

14. Henny Oosterhuis - Smith's profielfoto
    Henny Oosterhuis - Smith heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Henny Oosterhuis - Smith

We hebben heerlijk gegeten en er wat bij gedronken. De sfeer was ook gezellig bij het personeel! We komen beslist weer eten bij jullie! Alleen wij zijn al wat op leeftijd en eten niet zoveel meer! Is het niet een idee om 65+ wat korting te geven? Ik zelf was jarig dus ik was vrij van betalen, vind ik heel leuk! Dat moet er zeker ook in blijven!

15. Talitha's profielfoto
    Talitha heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Vriendelijke personeel. Het eten was ok. We kwamen speciaal hierheen omdat we online zagen dat ze hier genoeg te doen hadden voor kinderen. Dat viel enorm tegen. Op de deur van de indoorspeelhal hing een brief dat het gesloten was vanwege kapotte onderdelen. De deur stond wel open en volgens een medewerker kon je er best wel spelen. De lampen waren uit, het was er nat en het stonk. Het lijkt me niet veilig wanneer er iets kapot is dat de kinderen daar dan mogen spelen. De watertuin zelf mocht ook wel wat meer onderhouden worden. Allemaal losse spullen zoals kapotte Tafels, emmers, stoelen die gewoon overal liggen/staan. Genoeg vissen in de watertuin. Dat was wel leuk. Je kan ook voer voor de vissen kopen. Dit was dan het leukste van de avond. We hadden hogere verwachtingen van het restaurant, dus dit viel tegen. Volgende keer lees ik toch maar weer de reviews, ipv een spontane actie…

2,5
  16. Sjaan 's profielfoto
    Sjaan heeft een recensie geschreven voor Prima 2

Het was pizza dag maar wat een lekkere pizza’s daar. Meegenomen naar huis

17. Huib's profielfoto
    Huib heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Hogenhouck

Toptent, aardig personeel en best eten en kan altijd parkeren voor de deur, kortom de beste!

18. Charita's profielfoto
    Charita heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Charita

Waterkruik Naaldwijk is de slechte restaurant wat ik in Nederland heb bezocht. Op een superwarme zaterdagmiddag ben ik met me gezin wezen lunchen. Het was super warm, geen airco noch ventilators… al die mensen moesten maar in de hitte blijven zitten. Wij zijn op den duur gaan vragen of we bij de koude buffet afdeling mochten gaan zitten, daar wel het wel iets koeler, we moesten 10€ betalen om van tafel te verwisselen, Dit is toch belachelijk!!!! Er vlogen overal van die vieze vliegen, ze zaten ook op de etenswaren, want die stonden open. De personeel was helemaal niet aardig. Eten was ook niet lekker! Ik ga nooittt meer!!!!

2,2
  19. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor LKKR

Wat een hork van een eigenaar. Van klantvriendelijkheid heeft deze meneer in ieder geval echt nog nooit gehoord. Het ijs op zich is best lekker maar het plezier is er totaal vanaf als je een bestelling doet bij de eigenaar zelf. Hij blaft je af en niks (bijv meenemen hoorntje ijs) is mogelijk. Zucht 6x in een seconde als je (of kinderen) even moet nadenken welk ijs je wilt. Rest van personeel is onderdanig en bang voor eigenaar maar wel vriendelijk. De eigenaar-vrouw is eveneens bang voor die man want die kijkt maar een beetje weg als hij weer eens een grote bek geeft. Bah nooit meer terug hier, voortaan lekker naar de concurrent Monster waar wel alles kan en waar ze plezier in hun werk hebben!

1,5
  20. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Met vier personen in de avond gegeten. De zaak was matig bezet en er was een tekort aan bedienend personeel. Het herentoilet was ronduit vies. Een natte vloer en overal toiletpapier! De sushi’s zijn van matige kwaliteit, de rijst is klef en plakkerig. De soep was smakeloos en de sauzen van het buffet waren ingedroogd. Men begon al met het schoonmaken ruim voor sluitingstijd, waarbij opviel dat er spray werd gebruikt terwijl er nog vlees in de bakken lag! Al met al een zeer slechte ervaring! Ons zullen ze nooit meer zien!