ma Gesloten

Informatie van restaurant:
  • Invalide parkeerplaats
Informatie van :
  • Assistentiehond welkom
  • Let op: drempel op de route naar de entree
  • Rolstoelvriendelijke tafel
  • Mobiele pin
  • Helling met lichte stijging bij entree
  • Rolstoelvriendelijk toilet
  • Toegankelijke terrastafel
  • Entree trap

1. Personeel
    • Chef: Nik de Jong

ma Gesloten
di 11:00 - 21:30

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1321975506 80
1394211957 80
1520625747 79
1619950868 80

1. Het was voor ons de eerste keer Bij5, en dat is goed bevallen eten goed gezellige sfeer. Bediening netjes. Voor herhaling vatbaar

2. Tilly Kouwenhoven

Wij kregen een andere tafel en moesten verplaatsen zouden hiervoor een drankje krijgen (niet gebeurd).
    Hadden een wijn arrangement kregen bij het dessert geen wijn. Wij hebben dit gezegd en toen konden wij een likeur bij de koffie krijgen. Moesten toen ook de koffie betalen en hadden geen drankje voor het verplaatsen gehad. Heel slordig was het vanavond jammer.

6,3
  3. Ik heb mijn 50-jarige verjaardag erg leuk gevierd. Kreeg van Bij5 nog een leuk kleinigheidje in de vorm van een flesje Prosecco mee een cadeaubon van €5.

4. RFC Steffen

Prima bediening, goed eten, mooi opgemaakt.

5. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten in een warme kerstsfeer. Helaas werd mijn tante door een flauwte onwel, maar dankzij de ongelooflijk lieve aandacht van het team van Bij5, is zij na een bezoek bij de huisartsenpost gelukkig weer snel opgeknapt. Zij is nu weer thuis en erg dankbaar voor de goede zorg en alerte reactie van de meiden van bij 5.

Lieve mensen, het spijt ons voor het ongemak dat wij jullie hebben bezorgd maar zijn bijzonder blij met jullie professionele handelen en lieve aandacht.

Bedankt ook nog voor het nabellen.
    Dikke kus en tot snel, Diana Ram

6. Wij hebben op zondagavond heerlijk gegeten bij Bij5. Het wildmenu en de tonijn, beiden smaakten heerlijk. De sfeer en bediening is rustig en relaxt, waardoor je makkelijk een gesprek met elkaar kunt voeren. De bediening kent de kaart en de gerechten en weet welke wijnen zij serveren, een pluspunt!
    De afsluiter van een heerlijk dessert maakte de avond compleet. Goed betaalbaar voor de goede kwaliteit, wij komen zeker terug!

7. Ik heb onlangs met 8 dames gegeten bij Bij 5. We hebben heerlijk gegeten, maar ik wil graag een kanttekening plaatsen. Het was volgens de vriendelijke serveerster alleen mogelijk om voor het verassingsmenu te kiezen als iedereen aan tafel dit wilde. We waren met 8 personen en wilden met 3 personen ons laten verrassen door de kok. Dit was echter niet mogelijk, terwijl dit wel kan als je met bijv. 2 personen aan tafel zit. De reden kon niet echt uitgelegd worden.

8. Als vegetariër kun je wel terecht bij Bij5, maar de porties bij de eerste 2 van een 4 gangen verrassingsmenu zijn karig vergeleken met vlees/vis gerechten. De smaak van de gerechten was prima in orde, maar met twee happen heb je het wel gehad. Waar wij snippers biet geserveerd kregen, lag op het bord van onze tafelgenoten een moot vis met twee grote gamba's plus de nodige toevoegingen. Qua kosten van ingrediënten niet in verhouding.
    Westland en vegetarisch eten gaan helaas nog steeds niet hand in hand, terwijl de meeste goede restaurants toch beweren vooral met verse Westlandse groenten te willen werken.
    Bediening is prima. De misser om ons als vegetariërs een amuse van witvis voor te schotelen en vervolgens geen alternatief te bieden zullen we maar door de vingers zien.

9. Van der ende

In twee woorden, een beleving, en super voor ons als fijn proevers!!! Wij werden vriendelijk begroet, en de hele avond fijne serveersters! Onze vriend had moeite met snijden, en er werd netjes een vlijmscherp mesje gebracht...super .
    Onze vriend had voor de verrassing gekozen, wij dus ook ! Vlees en vis! Een smaak sensatie en heerlijk ! Goede verse producten en alles was een heerlijk genot.
    Ik zal zeker mijn bed en breakfast gasten hier naar toe sturen, de moeite waard"
    Tot gauw ! Irma van B en B De Vogelvlucht te Schipluiden.

10. Prachtig pand en mooie inrichting. Echter de bediening liet ernstig te wensen over. Moesten lang wachten op drinken en ook op de volgende gang. Tafels werden niet afgeruimd, bijv bakje salade en lege glazen stonden er nog terwijl we de dessertkaart al in handen hadden gekregen. Dit en het feit dat de chef kok een hoofdgerecht, welke niet naar wens was, niet wilde aanpassen was een domper. Kortom een charmante locatie waar het personeel helaas wat steken laat vallen.

4,7
  11. Jammer, jammer. jammer.
    Onze vorige ervaringen waren top. Maar deze keer, misschien hadden we te hoge verwachtingen, was het eten passieloos. Bijna zonder smaak maar vooral geen fantasie.
    De bediening nog steeds perfect, het wijnarrangement was prima, maar het eten had geen ziel.
    Wat nu?

12. Marion Geilings

Wat een sensatie!
    Bij5 straalt een beetje chique, grote gezelligheid uit qua interieur en prachtige plaatsing midden op de markt, tegen een kerk gelegen; de bediening is goed.
    Natuurlijk komen we voor het eten en ook dat is overheerlijk. De presentatie en smaakbeleving doet denken aan een sterrrenrestaurant!
    Applaus voor de kok! Elke gang (we hebben 10 verschillende dingen geproefd) was tongstrelend.
    Een echte aanrader bij het eten is het wijnarrangement. De wijnen pasten zeer goed bij de gangen en werken smaakversterkend.
    Ook de prijs-kwaliteit verhouding vonden wij goed! Zeker gezien het niveau van eten.
    Hier kun je zeker naartoe gaan!

13. J. Bultink

Nu 11 februari, zaten we weer gezellig, met onze kinderen aan het 4 gangen verrassingsmenu en aan de ronde tafel.. Het eten was weer lekker en smaakvol. Alleen een opmerking, er kan wat meer groente of salade bij geserveerd worden. En er word steeds aardappelpuree bij geserveerd, kan dit ook vervangen worden door een ander aardappelgerecht.
    Het was een gezellige avond

J.B..

14. Bij binnenkomst staat het restaurant al net 1-0 voor door de sfeer dat het uitademt. Het drankje vooraf in het knusse barretje was een prima opwarmertje. Heerlijk dat weizenerbier.
    In het restaurant werden we geholpen door alleraardigst bedienend personeel. De varkenshaas met varkenswang was heerlijk. Nooit eerder varkenswang geproefd, maar de smaak ervan is een sensatie. Mijn disgenoten waren zeer te spreken over hun zonnevis. De creme brulee tot slot was uitstekend, zoals een creme brulee hoort te zijn. Kortom: dikke complimenten voor koks en bediening. Ik ben in ieder geval snel weer een keer terug.

Nico Arkesteijn

15. Vandaag 17 sept. wezen eten samen met mijn partner.
    Wij hadden het verassingsmenu genomen en het was voor ons niet echt hoog staand. Het hoofgerecht was eend en dat was echt niet lekker !! Geen extra groenten geserveerd of aardappeltjes. Heb zelfs wat anders gevraagd en gekregen .
    Dit hadden ze wel netjes opgelost. Het toetje was perfect niks op aan te merken. Maar voor ons geen tweede keer.

16. Ik heb afgelopen zondag voor het eerst in Bij 5 geluncht, wij hebben voor het 3 gangen verrassings menu gekozen.

Het eten was echt heerlijk, erg verrassend het was niet te veel en niet te weinig! Het was precies goed.

De bediening was erg enthousiast, het meisje wat ons de gehele middag heeft bediend was erg spontaan en kwam af en toe toch even gezellig een praatje maken!

Ik vond het echt helemaal top!

Wij komen zeker nog een keer terug.

17. Elisabeth

Vorige week vrijdag met een vriendin gelunched.

De gerechten (soep en carpaccio) waren uitermate smakelijk en heel mooi opgediend.

Prachtige ambiance, waar mensen werken met passie en trots zijn op hun restaurant.

Dinsdagavond ga ik met vrienden het verrassingsmenu uitproberen.

'K zie er nu al naar uit!

18. We hebben toen het restaurant net open was er een keer gegeten en vonden het toen matig. Afgelopen weekend weer geweest, het restaurant was helemaal vol en echt super gegeten, creatief, zeer smaakvol, echt een grandioze avond, met leuke en gezellige bediening. Dus zeker een goede prijs kwaliteit verhouding!

19. Een aanrader. Het restaurant was vol, maar toch een plaats geregeld bij de bar. Eerst een amuse, daarna de biefstuk, die om te zuigen was. Erg attent personeel. Een fijne avond uit.

20. Johan Halverhout

De ossenhaas smaakte niet onredelijk. Mijn vrouw was over de zeebaars minder te spreken. De friandises bij de koffie maakten veel goed. Het sterke punt wat mij betreft: de vriendelijke bediening.

21. Richard bakker

Vrijdagavond met z'n 2en 4 gangen besteld, met wijn-arrangement. Heel de avond verwend met extra hapjes erbij. Het restaurant zat vol en ook bij de bar was het druk, toch prima service en op tempo geserveerd. 130 euro kwijt! Gezien de kwaliteit zeker waard! We komen zeker terug!

22. Super gezellige zaak, leuke bediening en prachtige inrichting. Mooie balans tussen modern en klassiek. Heerlijk gegeten. En prachtige achtertuin.

Keep up the good workshop!

23. Lekker geluncht. Mijn tafelgenoot had een broodje krokante kip en ik had een broodje carpaccio. De bediening was super en het eten was van goede kwaliteit. Ik kom er zeker nog een keer terug.

24. Wat een veselijke zaak. Wij hadden 2x panini besteld waarvan één met brie en een rode uienchutney. Met chutney had het helemaal niets te maken wel met gestampte uien. De zaak was op zatermiddag heel matig bezet, toch duurde het bijna een half uur voordat wij iets voorgeschoteld kregen. Wat een teleurstelling. Twee kleine broodjes op een kaal bord, dat was het. De prijs stond niet in verhouding tot het gebodene. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

4,5
  25. Zéér goede eetgelegenheid.

Sinds de opening hebben we er nu een keer of 6 gegeten. En steeds naar grote tevredenheid.

Mooie sfeervolle ruimtes, gastvrij en servicegericht (kind)vriendelijk personeel. En héérlijk eten.

De kaart wisselt steeds, waardoor je niet iedere keer de standaard hap opgediend krijgt.

De Bij 5 koffie is een aanrader: koffie met 5 kleine hapjes (wisselt ook steeds).

De groenten volgen steeds het seizoen en je proeft ook wat je eet, dit geld ook voor het vlees, subtiel gekruid en je proeft ook echt het vlees (niet zo zout als in sommige restaurants) de presentatie wordt ook goed verzorgd.

De toetjes zijn wáánzinnig, alleen daar zou je al een driegangenmenu van willen!

Een absolute aanrader en een adres waar je met gerust hart kan lunchen, dineren én borrelen!

26. Ik ben aangenaam verrast!

Lees het binnenkort in www.yourwayoflife.nl.

Groetjes Marcel.

27. Heerlijk gegeten, goede service en lekkere wijn gedronken. Het was zeker allemaal voldoende. Voor ons hoeft dat allemaal niet, die bakjes met groente en aardappelen. Wat op het bord ligt is voldoende en de kwalteit is top! En dan die binnentuin, echt super. Hij was nog niet helemaal af toen wij er waren maar wat een locatie, je waant je op een terrasje in Zuid Frankrijk!

Hier komen wij zeker terug!

28. Lekker gegeten. Mooie ruimte.

Jammer dat de koffie hetzelfde geserveerd wordt als bij Mirell. (zelde koekje) Hierin zouden ze zich moeten onderscheiden.

29. De locatie is erg leuk maar de akoestiek, vreselijk wat een herrie in het restaurant. Je moet echt hard praten om jezelf verstaanbaar te maken. Het eten vond ik zeer matig, het voorgerecht (tableau van 5 mini voorgerechtjes) was prima maar het vlees (rund) van mijn tafelgenoot was zeer smaakloos en mijn kalfsoester was ook erg flauw en niet bijzonder. Verder geen salade, patat of krieltjes erbij dus je moet geen grote eter zijn. Het eten was echt niet goed genoeg voor de prijzen die er voor gerekend worden.

4,5
  30. Ik heb heerlijk gegeten! Pluim voor de keuken en de bediening.

Ik ben geen grote eter, maar miste wel een salade erbij.

Gelukkig had ik een voor, hoofd en nagerecht.

31. Ik heb gisterenavond heerlijk gegeten bij Bij5. De verschillende kleine hapjes als voorgerecht zijn zeker een aanrader en de uitgebreide wijnkaart biedt genoeg keuze. Hierbij werden we goed geadviseerd door het barpersoneel. Ondanks dat het restaurant nagenoeg vol zat, werden we goed geholpen en hoefden we zeker niet lang te wachten op de verschillende gangen.

32. Heerlijk gegeten afgelopen donderdag. Ik had het verrassingsmenu en dit was echt een verrassing. Ook de entourage is natuurlijk heel bijzonder.

Ik kom hier zeker nog een keer terug.

33. Vorige week met een groep van 10 een heerlijke avond gehad. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en aan de sfeervolle bar een drankje gedaan. Daarna aan tafel gegaan en genoten van drie gangen. De 5 verschillende kleine voorgerechtjes en de tonijn als hoofdgerecht zijn echt een aanrader! Daarna nog lekker nagetafeld en uiteindelijk nog een drankje aan de bar om de avond af te sluiten. Goede bediening en lekker eten en drinken. Kortom een zeer geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is!

34. Eten was niet erg goed, de sandwiches voor de lunch met carpaccio waren nogal uitgedroogd en tussen een daarvan zat niet eens vlees.

We hadden een tafel gereserveerd en die reservering was niet bekend bij aankomst, waardoor we aan een te klein tafeltje werden gezet.

Een mevrouw van de bediening was nogal klungelig.

Jammer, deze nare ervaring, want de locatie is erg leuk!

35. n.Kok