Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Musselkanaal verdeeld zijn.

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Wokky Wokky alles lekker bereid vriendelijke bediening Sjeng een geweldige gast heer. Dit restaurant is een geweldige aanrader. Ik zou zeggen Sjeng tot de volgende keer.

Wil alleen maar mededelen dat reserveren via mail niet werkt,
    kreeg na bellen omdat er geen bevestiging kwam de mededeling.
    Dat daar niet na gekeken word. Dus Wokky Wokky haal dat weg.

Op donderdag daar eten gehaald, moest redelijk veel hebben omdat er een groep bouwvakkers bij mij bezig was. Was om half 12 bij hun aanwezig, het eten was om 13.20 Klaar. Bijna 2 uur zitten wachten en dan ook je bestelling niet compleet. Zeer slecht.
    Kreeg nog wel een cadeau bon ivm het lange wachten, maar kom hier nooit weer!

J.Blaauwwiekel

We hebben een fijne avond gehad, en ook de 3 kinderen vonden het geweldig! Heerlijk eten en hele vriendelijke personeel.

Pom-aparte besteld, kreeg een gewoon plastic bakje patat met paar stukjes kip, wat lente ui en heel veel saus, dit voor 6.50€ 😭 Wel erg duur voor bakje patat met "iets" extras

Ben sanders

Prima service netjes en schoon.

Fijn restaurant. Ze vullen op tijd aan en halen vlot je borden en glazen op. Het eten is lekker. De tafels zijn idd hoog maar vind dit zelf erg fijn, want we zijn zelf vanaf 1,85 m. Ik ga hier wel vaker eten.

Bertha van der Gronde

Superleuk heel smakkelijk en veel keuze in gerechten ronduit perfect

bertha van der gronde

heb hier al meerdere keren bijzonder smakkelijk gegeten ook met vrienden echt een toprestaurant goede service en bediening en zeer gastvrij.
    heb zojuist een tafel gereserveerd voor ons complete gezin i.v.m de viering van onze trouwdag.
    kan me er nu al op verhugen om gezamenlijk in deze wok te genieten van al het heerlijke eten in een ongedwongen sfeer.

Kim

Afgelopen woensdag weer heerlijk gegeten met vrienden. Veel keuze en alles heerlijk vers. Hygiëne staat hoog in het vaandel en de kwaliteit van het vlees van de tepanyaki en de lavagrill is ook super! Aardig en vlot personeel die de tafels snel afruimen. Keurig en we komen zeker weer terug

Mijn complimenten voor het eten en de servering en de borden en glazen werden goed opgehaald en het eten was heel lekker en ik ben Doni 11jaar👍🏼👍🏼 en de koks waren goed en aardig en kom graag terug met mijn ouders.👌🏼🏆.

M van Arkelen

Genoeg variatie in het eten. Aĺles goed bereid en lekker. Vriendelijk personeel en netjes. Voor herhaling vatbaar.

Lekkerbekje met kruiden besteld en een broodje haring! Werkelijk waar nog nooit zo een droog en toch enorm vette Lekkerbekje geproefd. Ook de haring in het broodje leek wel bedorven. Advies aan Hagedoorn Musselkanaal: ga je richten op 1 ding en zeker niet meer op vis...

Het was weer heerlijk

Marja Berendsen

In 1 woord: lekker. Het was er gezellig en het wokken is altijd leuk om te zien.
    We heb ben twee keer opgeschept en veder van alles geprobeerd, volgende keer doen we iets anders.

Jan Keizer

Prima eten, zelf ophalen waar je zin in hebt zowel eten als drinken. Beetje raar is de verdeling van de bankjes en de tafel, tafel is te hoog t.o.v. bankjes... Vriendelijke mensen.

Hebben hier regelmatig patat gehaald en iedere keer was er wel iets wat er niet bij zat of wat verkeerd was. Gisteren een Chinees maandmenu gehaald. Dat was echt de druppel. Alles maar dan ook alles was opgewarmd. Harde rijst, kleffe bami, aan de vlees gerechten zat een verbrande smaak. Sate was kant en klaar zonder stokje met een theelepel satesaus. Heb er een portie kroepoek bij besteld die ook om te huilen was: Super slap! Helaas nu geen Chinees meer in Musselkanaal maar we rijden liever een stukje extra dan ooit hier weer iets te halen.

Vandaag met vrienden gegeten in dit restaurant. De diversiteit aan gerechten is fenomenaal, alles is van prima kwaliteit en er wordt zeer hygiënisch gewerkt. De bediening is zeer vriendelijk en voorkomend, de gast is hier koning. Ondanks dat het dinsdag is, was het redelijk druk. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed te noemen. Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker vaker!

Ruud

Op zondag wezen eten met 2 personen, maar we kunnen niet echt er over juichen.
    De bereidingstijd bij de bakplaat was erg lang en de kok was vergeten om het vlees te kruiden, eerst knoflook met lente-uitjes erop doen en dan er afspoelen met sojasaus en dit telkens weer.
    Het ijs was op en ook de slagroom en de aardbeien.
    Door de grote drukte was het zeer luidruchtig, eigenlijk te veel herrie om te kunnen praten.
    Wat ook opviel was dat de tafels te hoog waren voor de stoelen en de banken, hierdoor zit je echt in een rare houding te eten.
    Het bier was goed, maar de tap stond zo traag dat je alleen maar schuim kreeg.
    Koffieapparaat was niet goed, geen glazen voor de koffie etc.
    Geen aanrader dus.

We hadden een bestelling telefonisch doorgebeld, en op afgesproken tijd waren wij er om eten op te halen, maar toen moest het nog in de frituurpan. Erg jammer, dus we moesten alsnog een kwartier wachten. Kun je beter zonder reservering heen gaan? Dan wacht je net zo lang.

Nou vanmiddag met 16 personen gegeten. Nou de meeste eten was koud, alleen de borden waren warm, zelfs het drinken was vies lauw, en voor het bedrag, nou dat voor dat bedrag veel en veel te duur, ik beveel ze bij niemand aan

Chantal

Het eten is super lekker. Dit is de tweede keer dat we bij Cairo telefonisch bestellen. Alleen dit is echt slecht. Ik hoop dat hier verbetering in komt. Want er word niet gevraagd of je er aardappelschijfjes bij wil of patat. Er wordt niet gevraagd hoe je je vlees wilt rauw, medium, of doorbakken. En wordt niet gevraagd of je er saus bij je aardappelschijfjes/patat wil.

Hoop dat er verandering in komt. Want het eten is echt super!

Martin meijer

Jullie eten was weer super lekker, top. Bedankt voor de snelle service en tot de volgende keer.

Wij bestellen regelmatig bij Ramses. Altijd heerlijk eten, goed warm, en snel geleverd. Wachttijden met bezorgen variëren, soms word het HEEL snel geleverd en als het wat druk is in de weekeinden dan duurt het wat langer maar dat is logisch en vinden wij niet erg. Ramses is zeker een aanrader, ook om eens te gaan eten erg gezellig restaurant en terras erbij.

Prachtige cafetaria en heel vriendelijk.

Superlekker eten en de sfeer is geweldig!

Erik Sanders

Het eten pizza's, shoarma, doner, kebab, salades zijn vers. En wanneer het wordt bezorgd is al het eten warm. En ze hebben overheerlijke salades.

Patat en snacks prima, maar Chinees is toch echt niet lekker. Kleffe rijst en bami, te weinig saus bij de tjap tjoy en babi pangang. De loempia is gewoon een dikke rol taugé. De pisang is duidelijk geen bakbanaan (want die zijn heerlijk zoet) en mist de poedersuiker. Viel ons tegen.