Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Muntendam verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Muntendam

Het eten is er uitstekend. Dus ik raad veel mensen aan om daar te gaan eten.

2. Pizzeria Muntendam

Berkhuijsen

Prijs/kwaliteit prima in orde.

3. Chinees-Indisch Muntendam

Babi Pangang gehaald met bami. Vet en taai vlees, dit was niet de eerste keer dat het vlees niet goed was, maar wel de laatste keer voor mij. Hier kom ik niet weer.

2 raspatat besteld vervolgens heb ik 1 kinder raspatat gekregen. Toen ik hier melding van maakte werd ik niet serieus genomen en afgewimpeld

5. Pizzeria Muntendam

Gereserveerd voor 2 personen om 16.30 uur; lekker vroeg. We kregen een tafeltje bij het raam, mooi. Toen kwam er een andere serveerster, of we wel naar een andere tafel wilden, want om 17.30 uur kwam een ander stel die, deze plek hadden gereserveerd, nou dat duurt nog wel even en dan zouden wij wel weg zijn, zei ik. Dan was het goed, zei ze. Eten besteld en de serveerster kon me niet vertellen wat er allemaal bij een schotel hoorde, dus we zien wel; bleek dat er bij een shoarmaschotel geen pita broodje zat, dus 1 besteld (kost €1,00 is belachelijk veel).
    Mijn ervaring vanaf dat ik binnenkwam; een beetje rommelig; de keuken wist niet wie in de bediening zat; vreemd. Vond het niet echt schoon waar we zaten. Ook vlogen er wat vliegen rond. Bij elke vraag moest er weer overlegd worden. Drinken was er wel snel bezorgd. Moeilijk om te pinnen omdat je in een hoekje staat, waar iedereen van de bediening langs moet en ook de ophaal het eten mee krijgt. Maar het belangrijkste; het eten is heerlijk en maakt veel goed.

6. Chinees-Indisch Muntendam

Heb Babi Pagang gehad. Nou ik ben geen persoon voor commentaar, maar het vlees was echt niet lekker. Volgens mij gewoon speklappen en hard gebakken en veel spek. En taai. De helft weer op het bord terug gelegd.
    Dus hier ga ik niet weer heen.

7. Chinees-Indisch Muntendam

Ik haal er bijna elke week eten op en af en toe zitten we in het restaurant. fantastisch eten echt overheerlijk en het personeel is.zeer klant vriendelijk. De prijzen zijn ook Perfect. Helemaal niet duur voor hoeveel je krijgt en hoe lekker het is.

8. Chinees-Indisch Muntendam

9. Pizzeria Muntendam

10. Snackbar Muntendam

11. Pizzeria Muntendam

Maikel H

Van het weekend samen met mijn vriendin romantisch uit eten geweest. Kom niet uit de buurt, maar had een weekendje weg als verrassing gepland. Echt aangenaam verrast! De spareribs waren om te zuigen en ook de pizza frutti di mare was zoals verwacht (hadden een afbeelding op de website gezien). Zelfs nog als toetje een pizza dinamite besteld, haha! Echt heerlijk. Bediening was ook prima! Amigo bedankt!

12. Chinees-Indisch Muntendam

Alieda Rook

Slecht eten, niet lekker. De laatste keer dat we er iets hebben gehaald hadden we bami dat naar nat papier stonk. Hoor de laatste tijd steeds meer slechte ervaringen over dit restaurant. Mijn vader en zijn vrouw hebben er een tijd geleden tjap tjoi gehaald wat waarschijnlijk bedorven was, bij thuiskomst haalden ze de deksel van het bakje en er kwam een enorme rotte lucht uit.

13. Snackbar Muntendam

Alles is lekker, en het personeel zeer vriendelijk.

14. Snackbar Muntendam

Goede snackbar met vriendelijk personeel.

15. Snackbar Muntendam

Goede ervaring met Fekken. En het eten is perfect. Ik geef als cijfer een 8.

16. Chinees-Indisch Muntendam

Albi en Rina

Prima Chinees specialiteiten restaurant. Leuke bediening. Voor ons een raadsel waarom het niet drukker was op zaterdagavond. Volgens de uitbaatster was de vakantie daar debet aan. Jammer dat ik mijn fototoestel niet bij me had, maar... we komen terug.
    A en R Nieuwenhuis

17. Pizzeria Muntendam

Leo

Warme zomeravond: lekker pizzaatje bij Amigo. Dachten we.

Op het terras achter het restaurant was nog plek genoeg. Je kon er aangenaam zitten, koel onder de bomen. Niet echt een sjiek terras, maar best prettig. Uiterst vriendelijke bediening, erg jong maar zeer attent.

Alles naar wens – tot het moment dat onze pizza’s arriveren. Aan de aangrenzende tafels wordt ook pizza gegeten, maar ook spare ribs. Niks aan de hand daar. Maar bij ons... zodra de Pizza Mario wordt opgediend, worden we belaagd door een horde blauwe vliegjes. Vreselijk, rustig eten is niet meer mogelijk, vliegjes overal. We verkassen naar een ander tafeltje, in de hoop dat de vliegen het specifiek op ons tafeltje hebben voorzien. Niet dus, het lijkt echt om onze pizza te gaan.

We gaan naar binnen, waar het op deze warme zomeravond bijna niet te harden is van de hitte. Maar ja, buiten eten met al die vliegjes is ook niet te doen. Vanwege de stress die al die beestjes met zich meebrengen, proef je niet eens meer wat je eet. Maar helaas, de meest vasthoudende vliegjes volgen ons zelfs naar binnen. De eigenaar verontschuldigt zich wel, “ik kan hier ook niks aan doen”. En inderdaad, we zien ook wel dat andere klanten geen last hebben. Maar compenseer ons dan in elk geval door bijvoorbeeld de koffie na afloop niet in rekening te brengen.

De pizza was misschien wel lekker, maar we hebben er weinig van geproefd. De bediening was uiterst vriendelijk. Het terras was lekker koel, maar niet erg sfeervol. Binnen was het niet te harden van de hitte, maar dat lag ongetwijfeld aan de warme zomeravond.

18. Snackbar Muntendam

Vanaf 1960 (11 jaar) , dus nu 54 jaar klant, dit zegt meer dan genoeg denk ik.

19. Snackbar Muntendam

Ko Boddema

angelique Niezen

Altijd super lekker en gezellig.

21. Pizzeria Muntendam
  22. Snackbar Muntendam
  23. Chinees-Indisch Muntendam
  24. Pizzeria Muntendam

Heerlijk gegeten hier! Spareribs zijn echt een aanrader. Bediening was zeer vriendelijk en kwam vaak bij ons kijken of alles naar wens was. Top service!

25. Pizzeria Muntendam

Leuk gezellig restaurant, met uitstekende bediening en overheerlijk eten. De spareribs zijn om te zuigen, de beste van de provincie, en de shoarma is eveneens heerlijk alsook de salade's. Echt een aanrader voor iemand die gezellig en betaalbaar uit eten wilt.

26. Pizzeria Muntendam

R. van der Lugt

27. Chinees-Indisch Muntendam

Regelmatig bezoeken wij het restaurant en ook komen wij er met leden van onze personeelsvereniging om na afloop van een evenement bij hun te eten. Alle leden zijn zeer tevreden over de bediening en spreken vol lof over het eten.

28. Pizzeria Muntendam

De lekkerste spareribs uit de provincie! Zo van de houtskool grill. Heerlijk gekruid en mals.
    Probeer ook de pizza Dynamite.

29. Snackbar Muntendam

Ik ben vanuit Brabant verhuist naar Muntendam. De eerste snackbar die ik tegen kwam was Fekken, mijn God die mensen kunnen trots zijn op de kwaliteit die ze leveren. En ook nog aandacht voor iedere klant, groot of klein. We hopen dat we nog lang van jullie mogen genieten.

Peter Pijper

Nette zaak inmiddels aan de kerskstraat met vriendelijk personeel, goeie uitgebreide keuken waar je snel kunt snacken maar ook een geweldig menu kunt eten, wifi hotspot die erg goed werkt, en natuurlijk de eigengemaakte hamburger die een tongstreler is.