Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Munstergeleen verdeeld zijn.

Vriendelijk personeel, het eten is er betaalbaar en smaakt heerlijk voor al als die mijn biefstuk maakt.
    En het zuurvlees is de lekkerste in heel omgeven.

Wg.Verwers@

Pizza met ham en annanas gehaald moest beide zoeken was erg jammer zal er niet meer komen

karstens

Ik kom vaker bij Abshoven.
    Service is prima en het personeel is vriendelijk.

Fam. Houben

Nog steeds zijn we onder de indruk van de sfeer en gezelligheid, goede service en de moeite die het team van Brasserie Abshoven nam om ons feest afgelopen zaterdag tot een succes te maken. Het is gelukt en we hebben genoten! Hartelijk dank hiervoor. Anna, Patrick en Monique Houben.

Astrid Amade

We hadden het paasplankje en het paasmenu. De gerechtjes waren erg sober waardoor de prijs niet in verhouding was.

Net voor het eerst 2 pizza's besteld en afgehaald (taco en tonno). Echt vers en heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar! 👍🏼

7. Snackbar Munstergeleen

Je kan er heel lekker eten en ook heel vriendelijk personeel.

Mia Tummers

Fijne locatie, goede kwaliteit eten. Prijsverhouding- kwaliteit heel goed. Geweldig dat er ook dieren welkom zijn, super.

Ik begrijp onderstaande recensies niet goed. Wij komen vaker in deze brasserie. Personeel altijd vriendelijk, eten goed verzorgd en drank ook. Eten smaakt prima. Prijs kwaliteit verhouding goed, maar misschien mogen sommige porties iets groter. Ik denk dat de mensen erbij stil moeten staan dat het geen sterren restaurant is. De menukaart is klein, maar er staat voor ieder wel wat wils op. Het zijn ook eenvoudige gerechten, maar nogmaals het is ook geen luxe restaurant. Wij komen er graag en blijven dit ook doen.

Sam

Veel in Sittard Geleen en in Italië gegeten. Maar Casa Italia Munstergeleen. Wow... deze mensen kunnen koken!!

Op zondag met een groep van 9 personen gegeten bij brasserie Abshoven. Bij binnenkomst overweldigend mooie ruimte. Bestelling opgenomen door 1 persoon. Bediening door meerdere personen waardoor het verwarrend was bij wie je nog wat moest bestellen.

Diner werd opgediend en was voor de meeste van ons (5 personen hadden zalmfilet uit de oven besteld) erg weinig. Er lag een zalm in aluminiumfolie op het bord met welgeteld 1 stukje bloemkool uit het water en 2 schijfjes gekookte wortel ernaast. Bij 1 persoon was de bloemkool ook nog zwart van binnen. De andere personen hadden zuurvlees, duvelkesvlees en kindermenu. Er werden dus voor ons negenen 2 kommen friet op tafel gezet en deze waren dan ook meteen op. Verder werd er niet gevraagd of alles naar wens was en we hebben meteen 2 kommen friet bijbesteld. Helaas werden deze pas geserveerd toen wij eigenlijk alles al op hadden. Daarbij werden deze frites ook nog in rekening gebracht voor 6,50.

Zalm was wel lekker van smaak. Helaas ben je dat snel vergeten als je eigenlijk nog niet genoeg gegeten hebt. Het zalmmenu kost dus 16,50 voor zalm met een beetje friet. Wil je friet erbij dan moet je weer extra betalen. Vind ik onevenredig duur. Het duvelkesvlees werd geserveerd met 2 hompen brood. De saus was daarbij erg dun en dat hebben wij zeker al eens beter gehad. Onze puberzoon had hier niet voldoende aan. Hij heeft zich erna nog gevuld met frites. Na deze ervaring zijn we elders een nagerecht gaan doen. Bij betaling aangegeven dat we het erg weinig vonden.

Toen we naar buiten liepen kon er net op het nippertje nog een goeiedag vanaf maar je merkte niet meer van harte. Helaas is deze brasserie mijns inziens niet geschikt voor diner, mogelijk wel voor een lunch.

Een deel van onze bestelling was vergeten. De hele bestelling was niet te vreten. Spiegelei in de Carbonara, gehakt dat smaakt naar een schoenzool. Alles behalve een aanrader

1,1

Winnie

Wij gingen rond 6 uur naar Abshoven om wat te eten zodat we zelf niet hoefden te koken. Bediening was erg onvriendelijk, het kwam over alsof het moest, vriendelijkheid spatte er niet van af. Wij gingen voor warme gerechten van de kaart. Portie was oké. Wij zaten vol, maar een iets grotere portie hadden wij meer op prijs gesteld. Het eten zelf vonden wij ook niet heel smaakvol, het bord was verder prima opgemaakt.
    Al met al, leuk tentje om te zitten en om een koffie te doen, maar eten doen wij hier niet meer. Vooral prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet oké. Dit met name doordat wij in andere restaurants voor een lagere prijs hebben gegeten en het hier van betere kwaliteit en smaak was.

Mevr.P.Jongen

Lekker gegeten, het was smakelijk en voldoende. Begroeting en tafel aanwijzing was vluchting. en onvoldoende begeleid. Wij zijn gaan zitten en meteen werden wij gemaand aan een andere tafel plaats te nemen. Achterin en naast de ingang van toilet. Daar was ik niet amused mee. Heb dit aangegeven. Ik had al ruim van te voren gereserveerd voor 13.00 uur. Er was een tafel gereserveerd voor 16.00 uur Daar mochten wij na enig gedoe gaan zitten. Het was erg druk wij wilden nog een dessert. Wij hadden de indruk dat zij ons waren vergeten. Uiteindelijk werden wij snel bediend. Uiteindelijk toch tevreden omdat wij zelf mondig genoeg waren en dit duidelijk aangegeven hebben. Paula Jongen

Je kan er heerlijk eten, het smaakt goed en de prijs is er niet te hoog.

Truus Willems-Haenen

We, en dan bedoel ik een groepje van 5 personen, waarvan 3 personen ooit in de jeugdhulpverlening van Absheuvel hebben gewerkt, hebben diverse malen bij Abshoven gegeten. Ik heb het dan alleen over lunchen.
    De complimenten hoe deze locatie zich heeft ontwikkeld. De omgeving vind ik geweldig. Het is altijd een feestje om er naar toe te gaan. Nostalgie speelt hierin natuurlijk een belangrijke rol!

De smerigste wafels ooit gegeten. Smakeloos, opgewarmd waardoor taai en hard. Heb dit toch gemeld (en nee niet meer verder opgegeten). Een korting geven was op zijn plaats geweest en deze wafels snel van de lijst schrappen.

Fijne brasserie op een prachtige locatie (oude kloosterkerk) en met een mooi buitenterras. Lekker eten en vriendelijke bediening. Bovendien een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader!!

We zaten achteraan in het zonnetje en er was geen bediening te bekennen. Duurde erg lang voor de bediening kwam. Eten en drinken besteld. De bediening zette het drinken voor 1 persoon neer die alles maar moest doorgeven. Vlees was erg droog, broodje was oke. Werden niet gevraagd of het naar wens was en of we nog wat wilde drinken. Personeel zat te roken in ons zicht. Jammer.

maurice

Ik kom al jaren in het restaurant en de kwaliteit is altijd goed bediening is goed. Nu met nieuwe ploeg was menu wat veranderd en er klopte iets niet met de bestelling. Nadat we dit gemeld hadden, hebben ze het perfect in orde gemaakt en we zullen daar ook blijven komen. En hebben altijd goed en warm eten gekregen. Voor iedereen goed is ook niet gemakkelijk.

De beste pasta in de verre omtrek, en dan overdrijf ik geen beetje, vriendelijke bezorging en altijd volgens afgesproken tijd.

Heel lekker, sinds enkele jaren regelmatig gast bij casa italia, altijd heel tevreden. De pizza is altijd lekker, ook de lasagne smaakt voortreffelijk, alles wordt fris gemaakt. Vriendelijke bediening.

Heel leuke accommodatie, de bediening is vriendelijk. Het eten is heel lekker en word leuk opgediend. De prijzen zijn heel aantrekkelijk.

John en Marion

Erg leuke brasserie op een prachtige locatie. Het eten is van uitstekende kwaliteit voor een prima prijs! De bediening is erg vriendelijk, en doet z'n werk prima! Kortom, een bezoek meer dan waard! Ga zo door Abshoave!!

26. Snackbar Munstergeleen

Prettige en snelle bediening, goede kwaliteit frieten. Wij vinden dit de beste frietenzaak in de omgeving. De sfeer is zoals je kunt verwachten in een grotendeels afhaal-cafetaria.

Ik heb de vorige recensies gelezen maar snap niet dat dit restaurant zo laag gewaardeerd wordt. De laatste keer dat ik er heb gegeten (in mei) was het heel lekker: een heerlijke vissoep en aansluitend een voortreffelijke ossobucco Milanese. Gastvrije ontvangst, goede prijzen. Ik kijk al uit naar een volgende keer.

28. Chinees-Indisch Munstergeleen

Nikki

Ik ken dit restaurant vooral vanwege de afhaalservice. Dat gaat altijd snel en het eten is altijd goed.

Onlangs tweemaal in het restaurant zelf gegeten. Ik had een visschotel die erg lekker was. Ook mijn tafelgenoot was tevreden over zijn maaltijd. De bediening is ietwat afstandelijk, maar beleefd. Jammer dat het zo rustig in het restaurant was (wij waren de enige eters), dit maakte de sfeer wat ongezellig. Desondanks een aanrader, want het eten is erg goed.

Dit is een van mijn favoriete restaurantjes, ik eet er circa 1x per maand met 2 personen of met familieleden. Onlangs is het restaurant gerestaureerd. Zeker een verbetering, hoewel de prijzen hierna wat hoger zijn geworden. Maar die waren aan de lage kant, dus dat is op zich wel logisch. De bediening is vriendelijk en het eten is erg lekker. Met de afhaal- en bezorgservice heb ik geen ervaringen.

Nikki