Lunch Diner

1419598478 65
1672004557 50
1691420409 38

1. Anna Figee

Geen foto gemaakt! Gisteren 18-7-2023 bij jullie geluncht met 2 personen. 2× Ceaser salade met gamba’s. € 19,50 per stuk. Echt waardeloos samen gesteld. Zonder gegrilde kip, geen cherrytomaatjes gezien, geen bacon, geen brood. De sla was oud en verrot. ‘T was gewoon andijvie. Wel een half ei, croutons en 5 ansjovis en pargmigiano reggiano kaas. Geen aanrader dus!

2. Sfeer is goed, als je van blèrende superverwende kinderen houdt. Bruisende wijn niet te drinken 6euro doei niet voor herhaling vatbaar veel geld voor weinig kwaliteit.

1,7
  3. Marga Krol

Jammer genoeg bij goed weer en daardoor een vol terras laat de bediening behoorlijk te wensen over.
    Er is geen overzicht bij de terrasmanager.
    De bediening is vriendelijk, maar schiet te kort.
    De lunchkaarten tekort aan bestek moesten wij 2× om vragen.
    Het duurt lang voordat je je eten krijgt.
    De kwaliteit was ronduit slecht, taaie kroketten, het brood waren twee hele klein plakjes, niet vers (uitgedroogd).
    Hoop op verbetering bij goed weer!

2,4
  4. Keurige en vriendelijke bediening die helaas afhankelijk is van trage en karige keuken. Na 1.5 uur kregen we onze bestelling op tafel. De 2 sliptongen waren zeer droog en wel heel erg klein. Op de menufoto op de site staan er 3 en die zijn net iets groter.

3,1
  5. Vanavond heerlijk gegeten. De vriendelijkheid van het personeel straalt er vanaf. Het eten was prima. Mooie zeetong. Wit van binnen. Top.

6. Sfeervol en aangename omgeving voorgerechten zeer goed hooftgerechten naar verwachting tournedos was iet wat droog wat jammer was personeel zeer attent en alert en uitermate vriendelijk geen moment met en leeg glas gezeten wat aangeeft dat ze oog voor details hebben.

7. Mooie locatie. Alleen erg jammer dat het eten zo vet en ongezond is. De soep is veel te zout en heeft veel room. De clubsandwich is alleen wit brood met veel mayonaise en chips, de tuna melt heeft een enorme dikke vette laag cheddar over zich heen, zelfs de salades zijn vet met parmezaanse kaas, geitenkaas, bacon. Jammer, een gezonde keuze is er niet mogelijk. Dat lekker ook gezond kan zijn, kennen ze bij De Zeemeeuw helaas (nog) niet.

3,7
  8. Klaartje

Helaas was vandaag de samenwerking tussen de keuken en de jonge bediening erg slecht. Zo erg dat de koks ruzie kregen met de bediening. Daar konden we als gasten van mee genieten. Vele bestellingen klopten niet. Verkeerde gerechten naar de verkeerde tafels. Foutieve tafelnummers genoteerd door de bediening. Daardoor lang op ons broodje gewacht. De leidinggevende probeerde te redden wat er te redden valt maar soms zijn er dagen dat er niets te redden valt. Jammer! Eten is er prima service en aandacht voor de gasten erg pover. Misschien toch teveel jong en onervaren personneel??

9. Ron van der Veen

10. Steven Wickel

Kwalitatief was eten okay. Maar duurde echt heel lang voor het kwam.
    Te veel runners, ipv order pickers.

Locatie is briljant

11. Niet doen!! Hele slechte service, eigenlijk geen, en eten duurt daar een eeuwigheid. 1,5 uur wachten op voorgerecht. Personeel onbeschoft. Eten niet slecht maar kan zeker beter. En vooral slechte hygiëne van servies en toilet. Zonde want de plek is top.

12. T. Ideco

3 personen hadden het AH menu en 3 personen aten a la carte. Bediening had geen idee wat ze aan het doen waren. We vroegen of er een andere saus bij de biefstukspies kon. Het antwoord, nee de sausen zijn schaars!!! Of we bij het Het AH menu een ander hoofdgerecht mochten met bij betaling. Nee, dat was ook niet mogelijk. Serveerster kwam meerdere keren met drankjes voor een andere tafel aanzetten. In de mosselen zat zand. Toen we de menukaart vroegen keek het meisje of we chinees spraken. Ze ging het vragen!! De patat was zeker meer dan 1 keer gebakken en in oude of niet heet genoege olie. Echt niet te eten. Ook met het afrekenen geen enkele actie om het goed te maken en ontzettend onbeschoft. Helaas is het etentje voor mijn dochter haar verjaardag in duigen gevallen.

2,4
  13. Eet Smakelijk!

Als je dit een supertent vindt (zoals geschreven wordt) dan ben je niet meer gewend dan te eten in een snackbar en die is goedkoper! Kwaliteit- prijsverhouding is beneden peil: belgische kroketjes, een aanfluiting, zitten 2 kleine garnalen in per kroketje, je krijgt er 3 zo groot als een duim voor € 9,95, is niet meer waard dan € 4,95. Service is beneden peil, de een weet niet wat de ander doet, er zit geen pit in (studenten). Bij de patat (veel te hard) moet je zelf de mayonaise vragen (is dun en zuur) en dan mag je het doen met 1 klein bakje voor 2 personen... De sla is net konijnenvoer. Bestek is vies, borden en glaswerk zijn beschadigd. De rekening klopt niet, terwijl van tevoren is aangegeven. Bah, geen aanrader. Geen eetgelegenheid met passie en respect voor de klant!

1,1
  14. Anneke Schraal

Wij hebben hier vaker gegeten. Maar vanavond hadden we gereserveerd met een AH kortingskaart. Je kreeg bij binnenkomst een eigen menu kaart plus de gewone kaart. Het ging prima tot en met het voorgerecht. Maar daarna zéér lange wachttijden. 3x vragen waar het hoofdgerecht bleef?, zelfs toen we de rekening vroegen (helaas moesten we dat ook 3x vragen). Beetje jammer. Of kwam het door die AH kaart?. Eten was goed. Niet meer en niet minder.

15. Frouke Oldenboom

Vanavond gegeten in de Zeemeeuw. Supertent!

Leuke vriendelijke bediening, eten was echt in orde en een prachtige locatie!

Alle andere recensies snel achter je laten!

16. Vanmorgen heerlijk aan het Muiderbergse strand gezeten. Even koffie bij de Zeemeeuw, dachten wij.... de koffie, overigens een half kopje! Kwam na twee maal vragen. Meer ontevreden gasten om ons heen. Slordig, traag, oh ja zei ik al tráág. Niet meer dus, erg jammer want de plek is heerlijk.

3,5
  17. Gait 22 punten

Uitgebreid wezen eten bij deze gelegenheid. Een drankje op het terras buiten nemen kan nog (ook uit ervaring), maar er echt uit eten gaan is geen aanrader. De bediening is traag en er vallen extreme gaten qua tijd tussen de gerechten. Overigens is het eten op zich best goed. Tevens is men ongeïnteresseerd en absoluut niet klantvriendelijk te noemen. Nee, het gevoel van welkom zijn weet men absoluut niet te creëren. Advies: echt relaxt eten?, kijk nog eens verder rond.

18. Op 4 september vierden wij in kleine kring een feestje in de zeemeeuw. De drankjes, hapjes, en de BBQ waren fantastisch en goed verzorgd, de bediening was jong, vriendelijk en heel attent. Ze kwamen met goede regelmaat vragen naar onze wensen.

Een echte aanrader!

19. Prima ligging, vooral bij mooi weer een heerlijke plaats om te verblijven. Het zou zo leuk kunnen zijn.

Gezien mooie weer redelijk druk, maar niet overvol, er waren nog genoeg tafels.

Zoals helaas iedere keer, laat de bediening zwaar te wensen over. Menukaarten worden vergeten, bestellingen worden vergeten en als je een opmerking maakt over eten dat koud of taai is, wordt er naar je gekeken hoe je het in je hoofd haalt daar iets over te zeggen.

Al met al (wederom) zeer teleurstellend. Ik ga hier niet meer eten, slechte bediening, te duur en eten matig.

5,1
  20. Het weer was goed, de sfeer idem, inrichting helemaal prima, maar het personeel heeft een manager nodig. Iedereen is heel aardig maar men loopt allemaal een beetje door elkaar heen te werken echter zonder resultaat. Drankjes werden vergeten, de menukaart werd na 3 keer vragen pas gebracht. Er was personeel genoeg, op een gegeven moment zag ik 2 chefs gezellig een sigaretje roken, de tafels vol met vies servies, geen bedienend personeel want die liepen vuilniszakken te zoeken. Ons eten was bij nader inzien vergeten, bij het afrekenen liep het personeel af en aan, maar niemand lette op ons.
    Al met al, het concept was mooi maar daarvan kun je niet eten.

21. Inmiddels al een paar keer genoten van zowel de sfeer als het eten bij de Zeemeeuw.

In vergelijking met vorige jaren is alles vooruit gegaan.
    De bediening is jong maar beleefd, de bedrijfsleiders zijn meedenkend, het eten is goed en er is een uitgebreide kaart.

Kortom, een leuke tent waar ik deze zomer en misschien wel tot en met december regelmatig zal genieten.

22. kim 32 punten

Mijn vriend en ik zijn afgelopen woensdag voor het eerst bij dit restaurant geweest.

De ligging is super, het ziet er ook super uit allemaal (wij zaten buiten, ik heb binnen niet gezien).

De bediening: er was 1 jongeman die erg spontaan was, hard werkt en doet wat hij behoort te doen.

De anderen waren minder. 1 was ronduit onbeschoft, deed nergens moeite voor. De ander vergat bestek te brengen.. terwijl hij dat zou gaan halen (ach kan gebeuren).

Het eten was helaas ook matig. De varkenshaas-spies was echt niet lekker, het was enerzijds rood, anderzijds taai. Heb nog nooit zoiets gegeten, was echt niet lekker helaas.

De tent heeft mazzel met de ligging.... verder matig.

23. Gisteravond met een gezelschap van vier personen heerlijk gezeten bij de Zeemeeuw. Zelf had ik deze locatie nog nooit bezocht en vind het jammer dat ik er nooit eerder ben geweest! Wat een heerlijk tentje. Mooie locatie en het eten was goed. Ik kan gaan zeuren over kleine puntjes maar wij zijn zelf horeca mensen en weten dat niet alles perfect kan zijn. Wij vonden het eten goed. Een heerlijke salade met kalkoen en spare ribs smaakten mij erg goed! De prijs kwaliteit was dan ook prima.

De service was goed. Aardige jonge mensen, wat je ook kan verwachten in zo een tentje. Lekker vlot en beleefd.

De sfeer was ook prima, iedereen om ons heen genoot van het eten en het heerlijke weer. Helaas dreunde defcon op de achtergrond maar voor mij is er genoeg reden hier vaker naartoe te gaan!

24. Harry 20 punten

Ca. vier weken geleden hier gegeten met twee volwassenen en twee kinderen. Ligging is fantastisch. Echter de bediening is op z'n zachts gezegd niet professioneel en, erger, het eten is op zijn best matig te noemen.

Het begon al met de soep die we konden terugsturen: ijskoud. De biefstuk was ronduit taai. De vis had smaak, maar niet die we verwacht hadden, was gewoon niet lekker. Tel daarbij op de forse prijzen en dan weten wij zeker: alleen nog terug voor een kop koffie, maar nooit meer hier eten.

3,7
  25. H v/d Haven

Vorig weekeind begonnen ze weer, de proef-avond met vijf personen gegeten, bediening moest nog indraaien voor mijn gevoel , was een gezellige sfeer, de bijzondere ligging " op het strand " draagt ook bij.

Vermoed dat er een nieuwe chef is , mijn eerdere ervaringen met de Zeemeeuw waren niet zo best, maar dat is beter geworden we hebben voortreffelijk gegeten, alles redelijk op tijd op tafel.