Nieuwste foto's in Muiderberg

Laatste updates in Muiderberg

1. Betty Lievense's profielfoto
    Betty Lievense heeft een recensie geschreven voor 't Lagerhuys

Betty Lievense

We hadden iets te vieren en in Het Lagerhuis vonden we de juiste ambiance: toasten met een cava in het bar gedeelte waar een fijne en ook levendige loungesfeer heerst. Daarna door voor fine-dining bij de open haard. Echt fantastisch gegeten, geweldige, attente bediening en tenslotte de chef de hand geschud en bedankt.

2. Anna Figee's profielfoto
    Anna Figee heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Anna Figee

Geen foto gemaakt! Gisteren 18-7-2023 bij jullie geluncht met 2 personen. 2× Ceaser salade met gamba’s. € 19,50 per stuk. Echt waardeloos samen gesteld. Zonder gegrilde kip, geen cherrytomaatjes gezien, geen bacon, geen brood. De sla was oud en verrot. ‘T was gewoon andijvie. Wel een half ei, croutons en 5 ansjovis en pargmigiano reggiano kaas. Geen aanrader dus!

3. mandi's profielfoto
    mandi heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Sfeer is goed, als je van blèrende superverwende kinderen houdt. Bruisende wijn niet te drinken 6euro doei niet voor herhaling vatbaar veel geld voor weinig kwaliteit.

1,7
  4. Mundie's profielfoto
    Mundie heeft een recensie geschreven voor 't Lagerhuys

Goede beoordelingen zijn van vóór Corona. Toen was er nog een andere uitbater.
    Om maar met het positiefste te beginnen….Wat een geweldig pand.
    De 2 uien- en 1 aspergesoep….. lauw!
    24 slakken….hard werken om ze uit ‘t huisje te krijgen
    Bijgaand stevig erg droog brood van (eer-)gisteren?
    2 Trio vis, beide lauw.
    Geen gamba’s (zag ik later op bordjes bij andere klanten wel voorbij gaan) bij ons waren het een paar gepelde garnaaltjes. De kabeljauwtjes waren ook lauw maar wel lekker. De witvis was ook lauw en leek wel gepureerd. Mondgevoel vies en smaak afwezig. Bijgaand sausje voegde niet iets extra’s toe.
    De 3 entrecotes waren 3 formaten (100%, 80% en 60%). Kleine moeite om voor één tafel vergelijkbare stukken vlees te selecteren, toch? Smaak was goed.
    Bij de 4 kaasplankjes was het niet anders. De hoeveelheden kaas werden, bij elk bordje dat aan tafel gesneden en geserveerd werd, steeds minder. Een opmerking hierover werd compleet genegeerd.
    De 3 irishcoffees waren lauw.
    Een bonbonnetje of koekje ontbrak.
    Veel ruimte om te verbeteren!

4,5
  5. JB's profielfoto
    JB heeft een recensie geschreven voor 't Lagerhuys

Wat een sof, om maar geen andere worden te gebruiken. Het heeft lang geduurd tot we de menukaart kregen. We kwamen eigenlijk voor de vistrio maar die was al op. Mijn man wilde geen voorgerecht dus vroegen we of hij dan zijn maaltijd tegelijk met ons voorgerecht kon krijgen, ja dat kon maar gebeurde helaas niet. Na anderhalf uur kwamen de voorgerechten. De aspergesoep was lauw. De slakken waren niet met de tang uit hun huisjes te krijgen. Dan maar met de handen, bleken ze gekrompen en taai te zijn. Dan eindelijk de hoofdgerechten. De entrecote goed van smaak maar koud, de hamburger goed van smaak maar droog. Komt de chef-kok vragen hoe het was en we onze ervaring vertellen wordt hij razend. De uitleg was dat ze onverwacht 2 mensen te kort hadden in de keuken. Hij gaat terug naar de keuken en komt meteen daarna weer terug, helemaal doorgedraaid want het had maar 48 minuten geduurd vanaf dat de bestelling binnen was tot de voorgerechten geserveerd werden. Afijn, wij gaan daar dus nóóit meer heen.

2,6
  6. Jet's profielfoto
    Jet heeft gereageerd op een recensie van 't Lagerhuys
    Jet
    Van restaurant

Beste R. de Kleine, uiteraard is dit niet het ambitie niveau wat wij nastreven. Onze oprechte excuses voor de deceptie. We hopen dat je ons een tweede kans wil geven om te laten zien dat we veel beter kunnen. Ik hoop tot een volgende keer? Team 't Lagerhuys

7. R. De Kleine's profielfoto
    R. De Kleine heeft een recensie geschreven voor 't Lagerhuys

R. De Kleine

Vol verwachting over het nieuwe concept een tafel geboekt. Wat een deceptie! Er was kennelijk een of andere crisis in de keuken waardoor wat een gezellige avond had moeten worden met lekker eten een heel teleurstellende ervaring werd. Na lang wachten een koude aspergesoep, uiensoep geserveerd als een blok beton, smakeloze steak tartaar (bij elk hapje de vrees er een voedselvergiftiging mee op te lopen) en een klein stukje entrecote dat de prijs echt geen recht aan deed. De problemen werden weliswaar toegegeven door het bedienend personeel en ook wel enigszins gecompenseerd in de rekening, maar dit was voor ons eens maar nooit meer!

8. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor 't Lagerhuys

Jet

Vanaf februari 2023 opent Bas Balledux in het historische pand aan de Dorpsstraat in Muiderberg een gloednieuw concept: Brasserie 't Lagerhuys. Gastvrij genieten van eerlijk eten. Natuurlijk een Franse keuken, maar ook veel huisgemaakte gerechten uit andere delen van de wereld. Met wisselende week-specials en veel aandacht voor vegetarisch. Recensies altijd welkom!

9. 't Lagerhuys heeft een nieuwe foto
  10. 't Lagerhuys heeft een nieuwe foto