Nieuwste foto's in Muiderberg

Laatste updates in Muiderberg

1. carlijn's profielfoto
    carlijn heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Mooie locatie. Alleen erg jammer dat het eten zo vet en ongezond is. De soep is veel te zout en heeft veel room. De clubsandwich is alleen wit brood met veel mayonaise en chips, de tuna melt heeft een enorme dikke vette laag cheddar over zich heen, zelfs de salades zijn vet met parmezaanse kaas, geitenkaas, bacon. Jammer, een gezonde keuze is er niet mogelijk. Dat lekker ook gezond kan zijn, kennen ze bij De Zeemeeuw helaas (nog) niet.

2. Jellie's profielfoto
    Jellie heeft een recensie geschreven voor Het Lagerhuijs

Tijdens een weekend weg kwamen we bij het Lagerhuys terecht op advies van onze B&B eigenaresse. Het was zo lekker en gezellig, dat we de volgende dag er weer zijn gaan eten. Mooi sfeervol restaurant, heerlijk eten en betrokken, gezellig personeel dat er zichtbaar plezier in heeft. Als we weer in de buurt zijn, gaan we nog eens!

3. Y. Bosvelt's profielfoto
    Y. Bosvelt heeft een recensie geschreven voor Het Lagerhuijs

Y. Bosvelt

Toevallig bij dit restaurant terecht gekomen. En daar waren wij erg blij mee. Huiselijke sfeer, vriendelijk personeel, gezellig haardvuur, kaarsen aan en lekker eten. Alles vers bereid en goede kwaliteit. De biefstuk was super! Wij voelden ons thuis en hebben genoten!

4. T. van Alphen's profielfoto
    T. van Alphen heeft een recensie geschreven voor Het Lagerhuijs

T. van Alphen

Ik heb zaterdag j.l heerlijk gegeten, in een gezellige entourage. Het personeel was erg vriendelijk en kon me precies vertellen wat het menu inhield. Ook het dessert was zalig!
    Graag kom ik er nog een keer!
    Succes!

9. Het Lagerhuijs heeft een nieuwe foto
  10. Het Lagerhuijs heeft een nieuwe foto
  11. Het Lagerhuijs heeft een nieuwe foto
  12. Klaartje's profielfoto
    Klaartje heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Klaartje

Helaas was vandaag de samenwerking tussen de keuken en de jonge bediening erg slecht. Zo erg dat de koks ruzie kregen met de bediening. Daar konden we als gasten van mee genieten. Vele bestellingen klopten niet. Verkeerde gerechten naar de verkeerde tafels. Foutieve tafelnummers genoteerd door de bediening. Daardoor lang op ons broodje gewacht. De leidinggevende probeerde te redden wat er te redden valt maar soms zijn er dagen dat er niets te redden valt. Jammer! Eten is er prima service en aandacht voor de gasten erg pover. Misschien toch teveel jong en onervaren personneel??

13. Ron van der Veen's profielfoto
    Ron van der Veen heeft De Zeemeeuw toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Zeeweg 1a Muiderberg
  14. Steven Wickel's profielfoto
    Steven Wickel heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Steven Wickel

Kwalitatief was eten okay. Maar duurde echt heel lang voor het kwam.
    Te veel runners, ipv order pickers.

Locatie is briljant

15. W.H.  Visser's profielfoto
    W.H. Visser heeft 't Lagerhuys toegevoegd als favoriet restaurant

't Lagerhuys restaurant gesloten

Dorpsstraat 29 Muiderberg
  16. Martijn Bouwmeester's profielfoto
    Martijn Bouwmeester heeft een recensie geschreven voor 't Lagerhuys

Martijn Bouwmeester

Heerlijk gegeten bij het Lagerhuys! Eerste keer en zeker niet de laatste! Tot over 2 weken!

17. Smit's profielfoto
    Smit heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Niet doen!! Hele slechte service, eigenlijk geen, en eten duurt daar een eeuwigheid. 1,5 uur wachten op voorgerecht. Personeel onbeschoft. Eten niet slecht maar kan zeker beter. En vooral slechte hygiëne van servies en toilet. Zonde want de plek is top.

18. Zeemeeuw's profielfoto
    Zeemeeuw heeft gereageerd op een recensie van De Zeemeeuw

Beste Lezer,

Ieder klacht nemen wij als bedrijf serieus en proberen dit direct op te lossen.

Deze gasten hebben gisteren bij ons gegeten. Ze hebben deels ons vastgezette AH menu genomen en deels a la carte gegeten. Gasten hadden tijdens het eten een klacht over de biefstukken, wij hebben direct aangeboden om nieuwe biefstukken voor de tafel te bereiden, dit wilden zij niet. Aan het einde van de maaltijd kwamen andere klachten boven water: In de mosselen zat zand; gisteren zijn er 20 kilo mosselen verkocht zonder een enkele klacht over zand of kwaliteit. Friet was in oud vet gebakken, naast dat wij vetfilters gebruiken was het frituurvet dezelfde ochtend nog vervangen. Eenmaal was een collega met de verkeerde drankjes aan tafel gekomen. Dat spijt ons. Om deze klachten te compenseren hebben wij koffie aangeboden wat de tafel ook geaccepteerd heeft. Bij het betalen dreigende ze met het schrijven van een recensie als ze geen extra korting kregen, in zonde ogen is dit poging tot chantage. Dit hebben wij niet geaccepteerd. Wat vreemd is dat deze recensie en bijbehorende punten direct is goed gekeurd zonder dat wij hier de mogelijkheid hebben gehad om te reageren.

Om bovenstaande redenen vind ik deze recensie onredelijke, niet gebaseerd op waarheid en daarom niet deugelijk om op de site te zetten. Onder een andere naam is deze recensie ook op iens gezet. Op iens kunt u tevens 100 andere positieve reacties lezen.

Wij verwachten ook dat jullie deze recensie terug halen en de mensen eventueel de mogelijkheid een op waarheid gebaseerde recensie te schrijven.

19. T. Ideco's profielfoto
    T. Ideco heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

T. Ideco

3 personen hadden het AH menu en 3 personen aten a la carte. Bediening had geen idee wat ze aan het doen waren. We vroegen of er een andere saus bij de biefstukspies kon. Het antwoord, nee de sausen zijn schaars!!! Of we bij het Het AH menu een ander hoofdgerecht mochten met bij betaling. Nee, dat was ook niet mogelijk. Serveerster kwam meerdere keren met drankjes voor een andere tafel aanzetten. In de mosselen zat zand. Toen we de menukaart vroegen keek het meisje of we chinees spraken. Ze ging het vragen!! De patat was zeker meer dan 1 keer gebakken en in oude of niet heet genoege olie. Echt niet te eten. Ook met het afrekenen geen enkele actie om het goed te maken en ontzettend onbeschoft. Helaas is het etentje voor mijn dochter haar verjaardag in duigen gevallen.

20. Eet Smakelijk!'s profielfoto
    Eet Smakelijk! heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Eet Smakelijk!

Als je dit een supertent vindt (zoals geschreven wordt) dan ben je niet meer gewend dan te eten in een snackbar en die is goedkoper! Kwaliteit- prijsverhouding is beneden peil: belgische kroketjes, een aanfluiting, zitten 2 kleine garnalen in per kroketje, je krijgt er 3 zo groot als een duim voor € 9,95, is niet meer waard dan € 4,95. Service is beneden peil, de een weet niet wat de ander doet, er zit geen pit in (studenten). Bij de patat (veel te hard) moet je zelf de mayonaise vragen (is dun en zuur) en dan mag je het doen met 1 klein bakje voor 2 personen... De sla is net konijnenvoer. Bestek is vies, borden en glaswerk zijn beschadigd. De rekening klopt niet, terwijl van tevoren is aangegeven. Bah, geen aanrader. Geen eetgelegenheid met passie en respect voor de klant!

1,1
  21. Anneke Schraal's profielfoto
    Anneke Schraal heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Anneke Schraal

Wij hebben hier vaker gegeten. Maar vanavond hadden we gereserveerd met een AH kortingskaart. Je kreeg bij binnenkomst een eigen menu kaart plus de gewone kaart. Het ging prima tot en met het voorgerecht. Maar daarna zéér lange wachttijden. 3x vragen waar het hoofdgerecht bleef?, zelfs toen we de rekening vroegen (helaas moesten we dat ook 3x vragen). Beetje jammer. Of kwam het door die AH kaart?. Eten was goed. Niet meer en niet minder.

22. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor 't Lagerhuys

Heerlijk gegeten, echt een avondje uit. Gerechten bijzonder lekker en fraai geserveerd. Bediening vriendelijk. We gaan zeker terug!