Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Muiden verdeeld zijn.

Wat een torrent,
    Echt heerlijke zelf gemaakte friet.
    Gezellige mensen.

2. Internationaal Muiden

R.J.Bakker

Prachtig terras, dat door het stralende zomerweer extra tot zijn recht kwam.

Petra Kriescher

Absolute Abzocke!!! Für 2 Seezungen (hätten höchstens 30-35,-- €/pro Person kosten dürfen) 99,-- € ( Tagpreis) bezahlt. Eine Frechheit. Wein bestellt für 42,-- €/Flasche, auf der Rechnung wurden 49,-- € verrechnet. Preis- Leistung steht in keinem Verhältnis! Nie wieder. Warnung an Alle! Es sind so viele Kleinigkeiten, angefangen von einer verschmutzten Salz- und Pfeffermühle, keinerlei Garnitur auf den Tellern, usw.

Name des Restaurantes wurde geändert. Viele Grüße von den Deutschen mit Dackel vom 08.08.2017

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Absolute afzetterij!!! Voor 2 tongen (hebben hooguit 30 à 35 p.p. gekost) 99,- € (dagprijs) betaald. Onbeschoft. Wijn besteld voor 42,- € / fles, op de rekening werd 49,- € in rekening gebracht. Prijs-kwaliteit is disproportioneel! Nooit meer. Waarschuwing voor allemaal! Er zijn zo veel kleinigheden, om te beginnen met een vervuilde zout en peper molen, geen garnituur op de borden, enz.

De naam van het restaurant wordt veranderd. Veel groeten van de Duitsers met teckel van 08-08-2017

Paul fahner

Lekkere frieten!

henk tielemans

OMG, wat een heerlijke friet!!

28 januari hier gegeten. Wij gingen voor een 3-gangenmenu plus een tussengerecht. Het eten was prima, maar op de rekening stond een 4-gangenmenu plus ook het tussengerecht. Wij hebben het te laat opgemerkt, onze schuld.
    Het is mijns inziens niet zoals het hoort. De prijzen van de dranken, wijn etc. zijn aan de stevige kant, 11,80 voor een gin-tonic?
    Niet om nog eens terug te gaan, voelen ons een beetje in de maling genomen. Jammer!

22.12.2016. Wij hadden van groupon een 3-gangenmenu deluxe met wijn voor 2 personen a 50 Eur geboekt. Alles was zoals in de offerte beschreven: voor iedereen een glas bubbels, brood met kruidenboter, zeer lekkere voorgerechten met bijpassende witte wijn, als hoofdgerecht een au point gebraden stuk rundvlees met groente, een lekkere sauce en een Nero d' Avola, beide nagerechten waren zeer lekker, daarbij een dessertwijn. Dan nog een capuccino.. Het was een zeer geslaagde avond

Joke brunner

Lekkere patat ik geloof zelfgemaakte. Qua sfeer tja, aardige man.

Riet de Monte-Verstappen

De eigenaar bezit een onaangename portie dedain en gedraagt zich hinderlijk. Te weinig afstand en niet geïnteresseerd in wat de klant zegt. Loopt gewoon weg als het gesprek nog niet is afgerond. Bij binnenkomst was de keuze wit of rood en ik kreeg een glas rood terwijl ik om wit had verzocht en mijn vriendin kreeg een Chardonnay ingeschonken terwijl zij liever een Pinot Grigio had. De eigenaar reageerde gepikeerd met de opmerking "dat begint goed"... Al met al een vervelende ervaring terwijl het eten ook niet buitengewoon lekker was. Voor mij nooit meer De Doelen!

Jannie de Breuk

W.H. Visser

Italiaans Muiden

W.H. Visser

11. Internationaal Muiden

Al jaren stoppen wij om bij FortH te lunchen maar sinds de overname van de eigenaar van "Rust Wat" in Blaricum is de zaak erg achteruit gegaan.

Vandaag (zondag 24 juli) toch nog een keer gestopt en wederom slechter en onpersoonlijker. De uitstraling naar buiten geeft de indruk dat de zaak binnenkort dicht gaat. De tafelbladen zaten vol met vetvlekken de plastic stoelen zagen er vies uit omdat het "weer" het plastic heeft aangetast. Verder was het terras niet aangeveegd en lagen er overal dorre bladeren.

De bediening werd niet aangestuurd en de tafels werden na het verlaten van de klant niet afgeruimd en zeker niet afgenomen!!

Kortom; misschien zijn er verbouwplannen, maar het is niet gepast een menukaart met een dusdanige hoge prijsstelling (gelijk aan restaurant Rust Wat in Blaricum) te hanteren als je het restaurant verwaarloost.

Kortom erg slecht!

Anoniem

Na een half uur wachten hebben we zelf maar een menukaart gepakt. Het personeel was onvriendelijk, ze hadden duidelijk geen zin om te werken. De bar stond vol met glazen, dit werd niet opgeruimd. Erg ongezellig en smerig. Het eten was lauw, maar opzich wel lekker. Een deel van de bestelling werd vergeten.

We zijn niet gebleven voor een dessert, hier komen wij nooit meer!!

Wij komen hier al jaren... Eigenlijk vooral voor de spontane en goede bediening en het lekkere eten voor een leuke prijs. En het zitten bij het sluisje:)
    Zondag besloten wij weer eens te gaan eten na een half jaar. Tot onze verbazing zijn wij nog nooit zo slecht geholpen.
    De bediening deed zijn best, maar te onervaren en konden het niet aan en de vriendelijkheid die wij altijd ervaren hebben bij Graaf Floris V was ook ver te zoeken... Misschien hadden alle vaste medewerksters een dag vrij? Dat hopen wij zodat het de volgende keer weer goed is. Ook misten wij veel gerechten op de kleinere nieuwe kaart?

Wat een viespeuk. Echt heel smerig. Vuile tent. De patat niet te eten, niet fris. Sluiten die tent.

15. Internationaal Muiden

Hans Beekmans

Gezellig klein restaurant, zeer sfeervol en persoonlijke bediening.
    Lekker eten

16. Internationaal Muiden

Na een excursie met een gids door Muiden, zijn we koffie gaan drinken bij Brasserie & Wijnbar Fort H. Gelegen vlak bij de Vecht. Het was bij de bar klein maar fijn.

25-10-2015 Vroeger was alles beter, hier gaat dat zeker op. Ko mag zijn personeel wel eens op cursus sturen. Met plezier gekomen, binnen 10 minuten de klere erin. Lege tafels waren gereserveerd, buiten eten werd niet geadviseerd, het zou heel koud worden. Niet realiserende dat hij daar de service mee bedoelde.

Bestelling tweede glas wijn, zucht steun kwam het hoge woord eruit: meneer was er helemaal klaar mee, of we wilde afrekenen. 16 euro 20 mora stukjes. 40 minuten later 37,50 euro kwijt. Jammer.

Van de week in dit restaurant gegeten. Waarom is het hier altijd zo rustig?? Het is namelijk prima eten, nog rustig praten zonder veel herrie van muziek of dergelijke.

Heerlijk eten voor een goed prijs.

Heerlijke pizza's en absoluut niet duur. Je kan de pizza's afhalen maar ook laten bezorgen en ook dat is altijd lekker snel en goed op tijd!
    Zeer vriendelijk personeel, zowel in de winkel als bij de bezorging :-)

Super lekker! Ik raad iedereen aan om te proeven!

We kregen een plaatsje en een menukaart maar kregen bij de bestelling de mededeling dat de keuken dicht was? Dat kregen we opgelost. Niet iedereen was klaar met eten maar spullen werden snel van tafel gehaald, sausjes enzo, die best nog gebruikt wilde worden. Bij het koffie bestellen werd de suiker en melk meegenomen. Toen we iets van zeiden, mochten we gelukkig nog suiker pakken. Koffie was een kopje met een lepeltje, geen schotel of koekje ofzo. Heel jammer van ons diner want de locatie is top! Maar we gaan niet meer terug!

Eten smaakte prima maar zeer kleine porties. Dus in verhouding een zeer dure tent. Je betaald 5,50 voor 1 klein broodje met 3 happen shoarma. Voor ons absoluut geen 2e keer meer.

Capucino in een kopje wat leek op een expresso kopje. Puur een kopje, geen schoteltje. Geen melk, geen beetje extra suiker, alleen een heel klein kopje. Daarbij een droog stukje appelgebak. Dus mijn ervaring is dusdanig dat wij hier nooit weer komen. Wat ook naar overkwam was (het was niet druk), dat de bediening je het bordje van de appelgebak al weg griste terwijl ik het laatste stuk in de mond had.

Het eten was goed. Alleen het hoofdmenu werd nadat we melden dat wij wel erg lang moesten wachten, pas na twee uur op tafel gezet. Ook werd bij het serveren van het eten zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht verkeerde gerechte op tafel gezet. En het keuze menu voor groepen (wij kwamen met 7 personen) dat op de website werd aangeboden konden we niet bestellen werd ons verteld. Ook werd ons de reden niet medegedeeld.

Als wij iets wilden bij bestellen moesten we roepen om aandacht van het personeel te krijgen. Als troost werd ons een gratis drankje aan geboden. Jammer dat kan veel beter, toch wel een leuke dag in Muiden geweest.

25. Internationaal Muiden

Meiny en Hans Heikoop EH 23

Met de EH 23 'Meiny Aline' onderweg naar Urk, aangewaaid... In Muiden. Tip van de havenmeester om te gaan eten in Fort H. Nou dat was een hele goede tip! Onvoorstelbaar lekker gegeten. Royale porties, bediening was enorm gastvrij zonder opsmuk. Gewoon hartelijk, zoals het hoort. De kok leverde een prestatie! Smaakvol zonder tierelantijnen! Zo ben je een avond onder de pannen en je hebt ook nog gezellig wat na te kletsen. Muiden is trouwens een aanrader. We liggen nu bij de Stichting jachthaven Muiden. De nieuwe havenmeester schrijft Gastvrijheid ook met een Hoofdletter! Kortom: we komen graag nog een keertje terug!

Prachtig en groot restaurant maar toch een knus gevoel. Gezellig binnenkomen en ook nog eens heerlijk gegeten, mooie afsluiter na een koude middag

Prima kroeg, en daar moet het ook bij blijven. Ernaast en tegenover zitten restaurants, deze schoenmaker moet zich bij zijn leest houden. We kregen een (waarschijnlijk) gefrituurde, want gortdroge schnitzel waar wat fantasieloos sla bij was gefrommeld en wat flauwe frietjes. Het bier is top.

Vandaag een pannenkoek gehaald bij Ome co het pannekoekenhuis. Had m'n thee binnen 10 minuten pas en kreeg m'n pannenkoek na 30 minuten en 2x vragen, lauw tot koud binnen. We hadden een boerenjongens waarbij de rozijnen zo nat waren, dat de pannenkoek drijf nat was en we hem hebben laten staan. Ik vond er geen leuke sfeer hangen en het was erg tochtig. Niet aan te bevelen.