De Poort van Muiden in Muiden

1 positieve stem1 negatieve stem

De Poort van Muiden laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 17:30 - 21:30

• Bezorgen

ma Gesloten
di 17:30 - 21:30

1 positieve stem1 negatieve stem

1. We hebben heerlijk gegeten, werden vriendelijk geholpen, leuke, gezellige ambiance. Niet heel goedkoop, maar wat is dat wel tegenwoordig? Dichtbij kan je parkeren, goed en snel te bereiken vanuit Amsterdam.

2. Eten redelijk, service zeer maar dan ook zeer slecht. Het is dat er minimaal 1 ster gegeven moet worden want zelfs deze verdienen ze niet!!

Mijn vrouw en ik bestellen vanaf de menu kaart het gerecht “Danny Istimewa”, bij dit gerecht horen 2 eiergerechten te zitten: Telor Mata Sapi en Sambal Goreng Telor.

Eerst duurde het ongeveer een uurtje voordat de gerechten op tafel gezet werden, echter waren ze de rijst vergeten, deze kwam ongeveer na 10 minuten. De gerechten waren ondertussen koud geworden. Ik spreek de bediening hierop aan en geef direct aan dat ik het gerecht “ Telor Mata Sapi” mis.

De bediening geeft aan dat er echt maar 1 eiergerecht bij dit menu zit. De gerechtjes worden even in de magnetron opnieuw warm gemaakt. Dusdanig dat de aangekoekte randjes zichtbaar waren op de bakjes. Ik kreeg een excuus en een gratis drankje.

Nadat we gegeten hadden (ieder 2 stokjes sate, 2 stukjes rendang een halve Sambal Goreng Telor en een lepeltje Sajoer boontjes) heb ik toch nog even de kaart gevraagd en toen kwam ik er achter dat we 5 dingen niet hadden gehad, wel te verstaan:
    Ketang
    Seroendeng
    Adjar
    Roedjak
    Telor Mata Sapi

Ik heb de bediening hier wederom op aangesproken en de rekening gevraagd. Het excuus was dat ze het concept onlangs hebben aangepast en de kaart nog niet aangepast hadden. Ik heb het volledige bedrag moeten betalen en wilde er verder geen heibel om maken.

Toen ik zojuist thuis kwam heb ik de reviews eens bekeken en tot mijn grote verbazing is er iemand die hier in augustus 2020 al over klaagt.

Ze gaan er bij “de poort van Muiden” dus gewoon vanuit dat mensen niet meer precies weten wat er bij het menu beschreven staat en leveren dus gewoonweg niet wat er op de kaart staat.

Als hier al 2 jaar over geklaagd wordt dan ben je naar mijn mening gewoon bezig om mensen willens en wetens te misleiden.

4,1