Nieuwste foto's in Muiden

Laatste updates in Muiden

1. Fam. Hak's profielfoto
    Fam. Hak heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fort H

Fam. Hak

Wat een heerlijk plekje is dit! Er hangt een vriendelijke sfeer en heeft aardig en behulpzaam personeel. We hebben heerlijk gegeten met uitzicht op de bootjes en een ondergaand zonnetje. Wij komen snel weer terug!

2. M. Phiferons's profielfoto
    M. Phiferons heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fort H

M. Phiferons

Liefdeloos en fantasieloos. Lunch was echt niet goed. Jammer. Te weinig keuze en duur. Een tapas plankje met een paar stukjes stokbrood en 3 kleine bakjes tapenade/humus en een paar olijven, dat is geen tapas plankje. Slechts 1 vleesgerecht op het toch al sumiere kaartje. De bediening was vriendelijk en heeft keurig iets anders aangeboden en het ene lunchgerecht vd rekening afgehaald. De zalm en de garnalenkroketjes waren toen ook uitverkocht…

3. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

Vandaag werd mij om 19.35 Uur verteld dat jullie gesloten waren. Bij Google Maps staat toch echt 20 uur. Misschien internet aanpassen? Ik moest nu zonder eten weer naar huis terwijl ik vantevoren op internet had gekeken voor de sluitingstijd.

4. Touhid Fazli's profielfoto
    Touhid Fazli heeft een recensie geschreven voor De Proeftafel van Muiden

Lekkere eten, niet te duur. Snel en top kwaliteit. Goede vriendelijke service.

5. Ubbo's profielfoto
    Ubbo heeft een recensie geschreven voor Café Ome Ko

Ome Ko, café van schreeuwers, zuiplappen en geforceerde gezelligheid. Tenminste... misschien was het dat. Mijn recente ervaringen zijn anders.

Samen met mijn zeilvriend, die mij heeft uitgenodigd naar Ome Ko. “Daar kan je lekker eten”. Mmm... mijn verwachtingen zijn matig. We nemen alletwee de zeetong.
    Ik vraag eerst voor de zekerheid of het echt zeetong betreft en dat wordt bevestigd.

Even later zitten we een achter een prachtige zeetong, die werkelijk helemaal perfect is bereid! Echt, beter kan niet!
    Ook de bijgerechten zijn prima en we maken de kok onze complimenten.

Drie weken later. Andere zeilvriend. “We gaan zeeton eten bij Ome Ko”. Zo gezegd, zo gedaan. En al weer een geweldige ervaring. Trouwens, ook de bediening is prima! Vriendelijk en oplettend.

Maar om niet over een nacht ijs te gaan, ga ik samen met mijn meisje lunchen. Bruin broodje gerookte zalm, met ui, kappertjes, sla en kreeftenmayonaise. Het broodje is warm, zeer ruim belegd en de kreeftenmayonsaise smaakt echt naar kreeft. Als ik de kok daar positief op aanspreekt, vertelt hij mij dat ze die, anders dan bij de frites, zelf maken. En dat is te proeven!

O, ja... Als zoals nu, in het voor- en najaar het terras weg is, is daar wel eens waar beperkt ruimte om gratis te parkeren.

Anders is er voldoende parkeergelegenheid om de hoek (wel betaald). Moet je een klein stukje lipen, maar dat is in Muiden niet vervelend.

6. Javiewr Cornejo's profielfoto
    Javiewr Cornejo heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

Javiewr Cornejo

Nieuwjaarsdag met mn ma, mijn moeder onze eerste friet gegeten, moeder was daar voor het eerst, ze heeft genoten, deze friet is geweldig lekker en je krijgt zoveel, dat zouden ze overal moeten doen, normaal krijg je een bakje en heb je nog best honger, hier krijg je het met moeite op omdat het zoveel is, blijkbaar boeit de eigenaar niet hoeveel hij geeft als de klant het maar lekker vind en terug komt. Bij deze zeg ik, CHAPO.

7. Marjoke Volkers's profielfoto
    Marjoke Volkers heeft een recensie geschreven voor Café Ome Ko

Marjoke Volkers

Nadat ik met een collega 's-middags als vrijwilliger heb gewerkt hebben we na sluitingstijd gezellig even een hapje gegeten bij Ome Ko.
    Gezellig ongedwongen sfeertje, gezellige bediening en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

8. Elles's profielfoto
    Elles heeft een recensie geschreven voor De Doelen
    Nederlands Muiden

Heb 4 weken geleden lunch gereserveerd bij De Doelen voor mmorgen. Wordt echter nu, middag ervoor, door hen geannuleerd omdat ze besloten hebben dicht te gaan omdat de koks zo hard gewerkt hebben en moe zijn. Zegt veel over de professionaliteit van De Doelen! Kan nu op zo'n korte termijn niet meer in een ander restaurant reserveren. Verjaardag dus bedorven.

9. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Graaf Floris V

Gister hier gegeten het was er druk en blijkbaar stonden ze met te weinig personeel.
    Waar ze niks aan konden doen.
    Desondanks was het eten super goed en de drankjes kwamen ook echt snel.
    Wat een top team zijn jullie.
    Zoals het hoort bij Floris.
    Service met een lach ga zo door.

10. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

Na jaren deze snackbar te hebben vermeden, toch weer is geprobeerd. Het is tenslotte op loopafstand voor mij.
    Wat een bizar vieze bende is het hier nog steeds!!
    De enorm gezette eigenaar gooit alles (beleg, sla, whatever) met zn blote handen op broodjes en loopt met handjes beleg vanuit de koelcel heen en weer.
    Friet is taai, ijs is ontdooit geweest en weer bevroren want zit vol met ijskristallen.
    Vloer is overal goor!!!

11. thomas de graaf's profielfoto
    thomas de graaf heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Gieling

thomas de graaf

Goede sfeer, leuk terras, eten slechte kwaliteit, drinken aardig lekker.

12. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

Wij maken een omweg voor de zelfgemaakte frites van De Loper. Van aardappel tot frites echt zelf in de snackbar gemaakt. En ze smaken zoals vroeger: heel erg goed. Een omweg waard. Denk wel even aan de veranderde verkeerssituatie A1

13. Joseph's profielfoto
    Joseph heeft een recensie geschreven voor De Doelen
    Vertaal van English naar Nederlands

Charming classical French restaurant. Consistently high quality whenever I visit.

14. Ryan's profielfoto
    Ryan heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

Wat een torrent,
    Echt heerlijke zelf gemaakte friet.
    Gezellige mensen.

15. R.J.Bakker's profielfoto
    R.J.Bakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fort H

R.J.Bakker

Prachtig terras, dat door het stralende zomerweer extra tot zijn recht kwam.

16. Petra Kriescher's profielfoto
    Petra Kriescher heeft een recensie geschreven voor De Doelen

Petra Kriescher

Absolute Abzocke!!! Für 2 Seezungen (hätten höchstens 30-35,-- €/pro Person kosten dürfen) 99,-- € ( Tagpreis) bezahlt. Eine Frechheit. Wein bestellt für 42,-- €/Flasche, auf der Rechnung wurden 49,-- € verrechnet. Preis- Leistung steht in keinem Verhältnis! Nie wieder. Warnung an Alle! Es sind so viele Kleinigkeiten, angefangen von einer verschmutzten Salz- und Pfeffermühle, keinerlei Garnitur auf den Tellern, usw.

Name des Restaurantes wurde geändert. Viele Grüße von den Deutschen mit Dackel vom 08.08.2017

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Absolute afzetterij!!! Voor 2 tongen (hebben hooguit 30 à 35 p.p. gekost) 99,- € (dagprijs) betaald. Onbeschoft. Wijn besteld voor 42,- € / fles, op de rekening werd 49,- € in rekening gebracht. Prijs-kwaliteit is disproportioneel! Nooit meer. Waarschuwing voor allemaal! Er zijn zo veel kleinigheden, om te beginnen met een vervuilde zout en peper molen, geen garnituur op de borden, enz.

De naam van het restaurant wordt veranderd. Veel groeten van de Duitsers met teckel van 08-08-2017

17. Paul fahner's profielfoto
    Paul fahner heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

Paul fahner

Lekkere frieten!

18. henk tielemans's profielfoto
    henk tielemans heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

henk tielemans

OMG, wat een heerlijke friet!!

19. M.E. Hofman - Kalkwarf's profielfoto
    M.E. Hofman - Kalkwarf heeft een recensie geschreven voor De Doelen
    Nederlands Muiden

28 januari hier gegeten. Wij gingen voor een 3-gangenmenu plus een tussengerecht. Het eten was prima, maar op de rekening stond een 4-gangenmenu plus ook het tussengerecht. Wij hebben het te laat opgemerkt, onze schuld.
    Het is mijns inziens niet zoals het hoort. De prijzen van de dranken, wijn etc. zijn aan de stevige kant, 11,80 voor een gin-tonic?
    Niet om nog eens terug te gaan, voelen ons een beetje in de maling genomen. Jammer!

20. ES's profielfoto
    ES heeft een recensie geschreven voor Brasserie Herengracht

22.12.2016. Wij hadden van groupon een 3-gangenmenu deluxe met wijn voor 2 personen a 50 Eur geboekt. Alles was zoals in de offerte beschreven: voor iedereen een glas bubbels, brood met kruidenboter, zeer lekkere voorgerechten met bijpassende witte wijn, als hoofdgerecht een au point gebraden stuk rundvlees met groente, een lekkere sauce en een Nero d' Avola, beide nagerechten waren zeer lekker, daarbij een dessertwijn. Dan nog een capuccino.. Het was een zeer geslaagde avond

21. Joke brunner's profielfoto
    Joke brunner heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Loper

Joke brunner

Lekkere patat ik geloof zelfgemaakte. Qua sfeer tja, aardige man.

22. Riet de Monte-Verstappen's profielfoto
    Riet de Monte-Verstappen heeft een recensie geschreven voor De Doelen

Riet de Monte-Verstappen

De eigenaar bezit een onaangename portie dedain en gedraagt zich hinderlijk. Te weinig afstand en niet geïnteresseerd in wat de klant zegt. Loopt gewoon weg als het gesprek nog niet is afgerond. Bij binnenkomst was de keuze wit of rood en ik kreeg een glas rood terwijl ik om wit had verzocht en mijn vriendin kreeg een Chardonnay ingeschonken terwijl zij liever een Pinot Grigio had. De eigenaar reageerde gepikeerd met de opmerking "dat begint goed"... Al met al een vervelende ervaring terwijl het eten ook niet buitengewoon lekker was. Voor mij nooit meer De Doelen!

23. Jannie de Breuk's profielfoto
    Jannie de Breuk heeft De Doelen toegevoegd als favoriet restaurant