Op dit adres zit nu: Brasserie Florijn

1420988806 68
1673197274 63

1. Toen ik hier met mijn familie ging eten, kreeg ik complimenten over de keuze waar we gingen eten.

Nou mijn complimenten voor ons dorp!
    Het eten was om te smullen, heel mooi ingericht ook!

Het personeel was heel vriendelijk en waren in voor een praatje!
    Top hoe deze jongen mensen aan het werk waren!
    Hier komen we zeker vaak terug!

Bedankt!

2. Na slechte recenties toch een keer wat gaan drinken bij ons dorp.
    Aan eten kwamen we niet toe, heel slecht / niet behandeld door jonge brutale jongeman die zichzelf de bedrijfsleider noemde.

Dat we langer moesten wachten konden we begrijpen, maar veel bestellingen gingen mis of werden vergeten.

Erg verbaasd toen we niets konden bestellen en we hoorden dat we over 5 minuten weg moesten, omdat de tafel gereserveerd was. "want dit hebben jullie zeker al twee keer gehoord", wat na navragen bij zijn collega's toch niet het geval bleek te zijn. Excuses kon er niet vanaf, "Jullie moeten toch over 5 minuten oprotten" Toen viel onze mond echt open! Het maakte de jongeman niet uit want: "gasten zoals jullie hoeven we toch niet in ons restaurant".

Een aardige jongen uit de keuken wilde voor ons nog wel een tafeltje klaarmaken, maar dat was helaas te laat. Ons zie je niet meer terug!

1,6
  3. Pas geleden heerlijk hier gegeten, voor een redelijk bedrag ook!
    Wat wilt een mens nog meer? Juist een vriendelijke bediening, waar de klant koning is en die bediening was zeker aanwezig!
    Zeker een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

4. marleen

Gisteravond heerlijk gegeten in restaurant ons dorp.Heerlijke asperges voor een leuk bedrag. Als dessert de appelbol ( ouderwets genieten was dat ).Hier zullen zij me vaker zien.

5. Remaico

Zeer goed ervaren.
    Lekker eten, goeie service.

Een aanrader!

6. Mara en Anneke

Pas geleden gegeten bij ons dorp.
    Ondanks mindere recencies, en eigen ervaring hebben we het toch nog een keer gewaagd.
    Het was ver boven verwachting, eten was heerlijk, en zag er mooi uit. De garnituur was meer dan op de menukaart en heerlijk!
    Hoewel we het niet van plan waren, hebben we omdat we het zo naar ons zin hadden, nog een grand dessert genomen, dit zag er ook prachtig uit met zelfs een vuurwerk sterretje in het midden, en was verrukkelijk.
    Bedieding was heel vriendelijk.

We komen graag nog een keer terug!

7. Jaqueline van Gelderen

Voor het eerst gegeten in Ons Dorp en zeker voor herhaling vatbaar.
    De bediening was super en het eten zalig.
    Bedankt voor de leuke avond luitjes, het was op en top!

Groetjes van die blonde in het zwart :)

8. Heerlijk gegeten bij Ons Dorp. Chateaubriand was verrukkelijk geserveerd met twee sauzen. Bediening super vriendelijk en alert. Echt een aanrader en een aanwinst in Moordrecht. Topavond!!

9. Gertjan

Moordrecht 05-03-2012

Aan de uitbaters van restaurant Ons Dorp

Geachte Directie:

Zaterdag 03-03-2012 hebben wij bij u gegeten ter ere van mijn schoonvaders 75ste verjaardag.

Om eerlijk te zijn is de avond een fiasco geworden.

Wij hebben Diverse drankjes besteld, waaronder bier, er is geen 1 goed getapt glas bij ons aan tafel gekomen (jammer iedereen moet het leren)

Ik zelf heb ook een paar glazen whisky besteld en daar bij gevraagd om er geen ijs in te doen, dit bleek erg moeilijk want elke keer zat er weer ijs in(kan gebeuren) Dan het eten: mijn schoonvader had een schnitzel besteld, waar hij uit beleefdheid niets over heeft gezegd maar die niet goed gebakken was, leek uit de frituur te komen?

Mijn vrouw had een zeetong besteld met remoulade saus, de saus is nooit op tafel gekomen en de zeetong had het formaat van een slibtong. De zeetong was niet erg warm, wat ook voor de groenten geld. Wederom om een feestelijke avond niet te bederven niet geklaagd

O ja vooraf hadden we stokbrood met smeersels, oud brood en de smeersels mochten we er met een koffie lepel op smeren(raar hoor, mes is makkelijker)

Zelf had ik vooraf eendenborst, die was zo dun gesneden en zo weinig, dat ik niet eens de smaak heb kunnen ontdekken, zonde zag er lekker uit

Als hoofdgerecht had ik samen met mijn zwager een chateau briand, aan tafel werd niet gevraagd hoe wij hem wilden, dus dat werd spannend

Ik ben niet echt moeilijk dus rare, medium of weldone een goede biefstuk is altijd lekker.

Wat jullie kok met dit stuk vlees uitgehaald heeft weet ik niet, maar hij was heel erg taai!

Hier heb ik over geklaagd, en toen kreeg ik een ander stuk vlees wat bij navraag biefstuk moest zijn, helaas had mijn zwager iets te veel honger, en had hij toch 2 stukjes van de chateau briand op, waardoor hij niet in aanmerking kwam voor een ander stukje vlees (belachelijk)

Op onze klachten werd niet gereageerd en uiteindelijk zijn we maar naar huis gegaan.

Nu heb ik zelf enige ervaring in de horeca en ik heb altijd geleerd dat een gast tevreden gesteld moet worden, helaas hebben wij daar niets van gemerkt)
    over de nagerechten kan ik niets vertellen wij zijn halverwege het hoofdgerecht teleurgesteld weggegaan
    Zo ik ben mijn klacht kwijt, misschien kunnen jullie er iets mee.

Groeten, Gertjan

10. Ik had vandaag trek in een maaltijdsalade geitenkaas, die ik voorheen bij de oude eigenaar altijd zo heerlijk vond. Het zonnetje scheen, dus wij voor de lunch naar "Ons Dorp" en ik had steeds meer trek in die heerlijke salade. Die was echt niet te eten en ik ben helemaal geen moeilijke eter, maar de zuurheid deed gewoon pijn in mijn maag. Door de zure smaak van rode kool en daarbij een teveel van dressing, proefde ik geen eens de sla. Bij navraag of het ons smaakt was ik eerlijk en kreeg een bordje sla zonder dressing als vervanging, je begrijpt mijn eetlust was ondertussen als de zon achter de wolken verdwenen.
    Maar uiteindelijke mocht ik wel voor €23,75 ff betalen. Nou nieuwe eigenaar, doe wat aan je kok, aan de sfeer en aan je prijzen, want ons zie je er nooit meer.

2,8
  11. Jammer, is er eindelijk een goed restaurant in het dorp en dan wisselt het van eigenaar. Sindsdien is het eten is er flink op achteruit gegaan. De bediening is vriendelijk, maar het eten is qua prijs/kwaliteit verhouding ondermaats. Ons zie je hier niet meer.

12. Wij zijn pas komen wonen in Moordrecht en op advies van onze buren hebben wij een tafeltje gereseveerd in "Ons Dorp"

Jammer, een gemiste kans! Wat vanzelfsprekend hoort te zijn in de horeca in het algemeen, te denken aan service, kwaliteit, prijs/product, is hier ver te zoeken.
    Nee, in dit stadium denk ik eerder voor het management, een functie voor een -koek en zoopie- tent op het ijs!!

Wat een drama! Voorgerecht voor mijn vrouw verscheen een 20 minuten later dan wat ik besteld had.
    De wijn verscheen, na twee keer vragen, gelukkig bij ons voorgerecht. Euh, zie ik daar lippenstift op mijn glas?!

Okeoke, give it a chance.....

Maar ook dat gaat niet. Kogelbief voor mij en een baars voor Tiny.
    De biefstuk op veel te hoog vuur bereid, harde korst en rauw van binnen. De baars kwam uit de Nijl zelf gezwommen. Wat een taai apparaat was dat.

Gelet op de "sfeer" die hier zou moeten hangen volgens onze buren, kon ik i.i.g. niets van vinden. personeel druk met "hun" eigen zaakjes. Manager heeft het te druk met zijn gsm.
    Te hoge prijs voor hetgeen dat wordt aangeboden. Jammer..

Bij navraag bleek dat dit de nieuwe beheerder was. Was toch wel benieuwd naar de vorige uitbater...

3,5
  13. Sinds de nieuwe eigenaar nu 3 keer wezen eten. Helaas is het eten niet meer zo goed als het was. Ook de gezelligheid die er was is weg. Jammer een gemis in ons dorp.

3,1
  14. Weer bij Ons Dorp wezen eten. Want de laatste keer dat we hier waren was het super. Maar wat een teleurstelling dit keer. Wat een gespannen sfeer hier, erg kortaf . Erg jammer.

15. Zeer tevreden. Vriendelijk personeel. Goed geholpen en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker wel terug. Prijs kwaliteit ben ik over te spreken. Het was ideaal. Sfeervolle zaak.

16. Vorige week wezen eten Bij Ons Dorp. Bediening was niet vriendelijk en wist niet goed raad met de taken. Eten minder dan gemiddeld. Er zaten weinig mensen en de gezelligheid was ver te zoeken. Dit was voor ons de laatste keer.

4,9
  17. Goed gegeten in Ons Dorp, alles tot in de puntjes vers en lekker.
    Voor herhaling vatbaar!

18. Lekker gegeten, leuke tent. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker doen!

19. Zaterdag geweest, en er was live muziek.
    was erg gezellig en druk.
    de zoete wite huiswijn is erg goed.
    Het eten was goed, en de toetjes heeeerlijk.

20. Vandaag weer gegeten in Ons Dorp. Ik eet graag lekker en wil daar best wat voor betalen maar de prijs kwaliteit verhouding deugt niet in dit restaurant! Het eten was niet bijzonder, de spare ribs zelfs niet lekker. Prijs was aan de hoge kant. Het restaurant holt achteruit. Geen aanrader! De meeste mensen stonden trouwens bij de bar te drinken, eters waren ver in de minderheid.

21. Heerlijk gegeten!
    Goeie prijs en kwaliteit verhouding. Zeker iets om naar terug te keren en een aanrader voor mensen die er willen gaan eten.
    Leuke gezellige bediening, heel vriendelijk en gastvrij.
    Wat een top restaurant.

22. Ik eet niet veel buiten de deur maar dit was zeer slecht. Hoofdgerecht duurde een uur terwijl het niet druk was. Bediening wist niet wat ze opdiende, en de bestelling was verkeerd opgenomen. Extra mayo en patat (los van elkaar besteld) werd niet gebracht en na nog een keer vragen kreeg ik iets van een sausje ipv mayo! Om ons heen werd ook geklaagd over wachttijd (1 uur voor nagerecht) en de bestelling van sommige klanten was vergeten. Entrecote en vis was redelijk maar spare ribs en parelhoen waren slecht. Voor de nieuwe eigenaren, een TOP restaurant maar helaas, dit was de laatste keer!

23. Allereerst wil ik zeggen dat het eten prima is in dit restaurant. Echter de bediening is beneden alle peil ( behalve de enige mannelijke ober die er op 3-9-2011 was). Het begon ermee dat de jus d'orange op was. Toen er een flesje spa omviel en terecht kwam op de schoot kon er geen excuus vanaf. Het duurde ruim 3/4 uur voordat het voorgerecht kwam en daarna werd het bestek weggehaald. De serveerster dacht dat we klaar waren. Na 1 uur wachten na het voorgerecht maar eens gevraagd waar het hoofdgerecht bleef. Dit was vergeten door te geven naar de keuken hoorde we de bediening tegen elkaar fluisteren. Kan bij grote drukte allemaal gebeuren, maar het was helemaal niet druk Jammer, want door dit allemaal gaan wij niet meer naar dit restaurant. Terwijl het eten er erg goed was.