Het Smaakhuis in Moordrecht

Wereldgerechtjes

Ruime (gratis) parkeergelegenheid bij WC De Smidse op ca. 150m afstand.

Het Smaakhuis laten bezorgen?

Uitzonderingen

Gesloten

• 8 apr

Het Smaakhuis:
van vrijdag tot en met zondag de juiste plek voor onthaaste fijnproevers.

Uitzonderingen

Gesloten

• 8 apr

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1419398546 90
1441988312 90
1462319101 89
1478131936 91
1496203749 89
1512016585 89

1. Heerlijk gegeten in een prettige, vriendelijke atmosfeer.
    Een aanrader voor iedereen.

2. Het eten was weer heerlijk, 2 gerechtjes was voor mij voldoende, sfeer was gezellig met lekkere jaren 60 muziek en na afloop een lekkere cappuccino.

3. Moordrecht2018

Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer met prima service. Dank Anja en Willem!
    Maar ook dank aan de bediening door de Mozambique groep!

4. Wij vinden het Smaakhuis een verrijking van ons dorp!
    Hartelijk onthaal, leuk concept, waar je je niet bij hoeft te overeten, een leuke sortering vegetarische gerechten, die stuk voor stuk erg lekker zijn.
    (Ook vlees en vis hoor, maar daar kijken we niet naar)

kortom, alles een dikke TIEN:)

5. Ik ben er zaterdag weer geweest en ik neem altijd een Avondje Smaakhuis: drie gerechtjes en een dessert. Heerlijk eten in een aangename sfeer met een gezellige vriendelijke bediening. Er staan nu ook weer nieuwe gerechtjes op de kaart, ook de appelcrumble was nieuw en heerlijk vers uit de oven. Anja, ga zo door, want het blijft telkens weer een verrassing wat ik nu weer mag kiezen.

6. Zeer prettige sfeer, fijn personeel, aandacht voor de klant, en bovenal heel lekker gevarieerd eten.

7. Heel fijn ontvangen. Doorgegeven dat 1 gast olijven allergie heeft. Hier is heel goed mee omgegaan, en rekening mee gehouden. Complimenten voor de bediening

8. Henk de Jong

Ik was er voor het eerst. Het was goed eten en erg gezellig. Als je een flinke eter bent dan is de rekening aan de hoge kant.

9. D.H.Slobbe

Zoals altijd weer prima gegeten bij Willem en Anja in een fijne gemoedelijke sfeer. Een aanrader.

10. Kroonkruidjes

Met z'n 12-en geweest om te eten. Goed gegeten en de sfeer was goed. Bedankt en tot een volgende keer!

11. corry geenen

Gister met vrienden gegeten, was weer super gezellig en lekker.

12. Het was weer super. Ben er met mijn man geweest en nu met een vriendin. Beide waren, net als ik, enthousiast over het concept, kwaliteit, bediening en sfeer. Komen dus absoluut weer terug.

13. P. van Deventer

Uitstekend eten, goede sfeer en geweldige service

14. Het Smaakhuis is een laagdrempelig restaurant met een leuke kaart met kleine gerechtjes die uit alle windstreken komen. Zowel bediening als prijs zijn zeer vriendelijk. Zoals altijd, helemaal goed. Bedankt en tot spoedig!

15. Gezellig knus gemoedelijk en heerlijk eten!

16. Heerlijk eten, erg gezellige avond gehad, zeker ook dankzij de bediening. Vind 8,50 per gerechtje soms wel aan de dure kant. Maar toch een top-avond gehad hoor!

17. Rick de Jong

Goede sfeer en inrichting, vriendelijk en geduldig personeel en een ultieme variatie aan keuze in het menu waardoor je absoluut altijd met een voldaan gevoel naar huis gaat.

18. Lies de vries

Nieuw op de kaart de Thaise gerechtjes: werkelijk verrukkelijk!

19. Prima ervaring
    Gaan we meer doen

20. Familie van de Plasse

Heel gastvrije eigenaren en bediening. Persoonlijke aandacht voor de gasten. Heerijke gerechten met genoeg keuze. Kortom een aanrader voor een gezellige avond.

21. Heel bijzondere gerechtjes, pure smaak van goede ingrediënten en perfect klaar gemaakt. Fijne sfeer en heel prettige bediening.

22. Zier van Schijndel

We hebben ons wederom laten verrassen door het gebodene.

23. Kees van Kralingen

Een heel origineel concept met de wereldgerechtjes die allemaal uitstekend smaken. De bediening is vlot, heel vriendelijk en persoonlijk. De sfeer is heel gezellig. Beslist een aanrader. Wij komen terug!

24. Bill Koster

Het was wederom geweldig! Goed eten en een leuke live band. Altijd gezellig bij Willem en Anja.

25. Zaterdag 29 april weer naar Willem en zijn vrouw geweest. Super gezellig live music heerlijk gegeten een absolute aanrader

26. Geert Hein

hartelijke ontvangst en prima kleine gerechtjes.
    aanrader.

27. Gerard van Dongen

Heerlijke relaxe sfeer met leuke kleine gerechten. Prima bediening en aandacht van de gastheer. Al een paar keer geweest en gaan zeker nog een keer langs.

28. LP Boon

Steeds weer prima. Benieuwd naar de nieuwe kaart (vanaf 1 maart). Ze bezorgen inmiddels ook thuis...

29. Een vriendelijke ontvangst zet meteen de toon. De jassen worden netjes opgehangen.
    We hadden gereserveerd. Bij nader inzien voor een donderdagavond niet echt noodzakelijk.
    Er was nog 1 tafel bezet. Later kwamen nog een paar gasten die aan de “stamtafel” plaatsnamen.
    Dat geeft het prima aan. Dit restaurant ademt een ‘dorpssfeer’. En dat in de beste zin van het woord.
    De open keuken biedt zicht op de rustig werkende kok Anja.
    De kaart is overzichtelijk. Gerechten gegroepeerd in Vega, Vis, Vlees, Bijgerechten en
    Dessert. Voor iedereen is wel iets te vinden.
    Gerechtjes is een beter woord. De porties zijn niet te groot. Maar ook de prijzen niet. Alles
    een eenheidsprijs van €7,50. Shared dining wordt aanbevolen.
    Wij begonnen met heerlijk brood en kruidenboter. Een aanrader.
    Gevolgd door 4 verschillende vis gerechtjes. Allemaal heerlijk op smaak en met een passende groente/saus.
    Met een fles witte huiswijn. Een Chileense Chardonnay/Sauvignon Blanc van het huis Claro. Fris en geurig met een flinke body. Eerlijk gezegd meer een Chardonnay met wat verlichting door de Sauvignon Blanc druif.
    Daarna het vlees. De Bavette met Franse sjalottensaus was voor mij te gaar. De saus was niet voldoende ‘saus’.
    Maar de Varkenshaaspuntjes met pindasaus en ananas was voortreffelijk.
    De frietjes waren top.
    Het dessert bewaren we voor een volgende keer.
    Wij sloten af met koffie en een vriendelijke rekening.
    Een heerlijke eerste kennismaking met dit Smaakhuis. Het maakt zijn naam volledig waar. Wij komen zeker terug.

30. Het eten was vrij pittig, maar wel lekker.

31. Met een groep van 13 personen gegeten aan een grote tafel. We werden verrast door Anja en Willem in hun heel sfeervolle restaurant. Leuke variatie van hapjes en de mogelijkheid om met de groep gezellig te praten. Het was laat voor we er erg in hadden. Zeker aan te raden voor zowel "met zijn tweetjes" als met een groep.

32. Leuk concept met allemaal kleine schaaltjes; gezellige sfeer, vriendelijke bediening. We hadden van tevoren aangegeven dat 1 persoon niet zo kruidig kan eten, maar daar is weinig aandacht aan besteed. Over het algemeen was het eten pittig gekruid. Weinig groenten in de gerechten verwerkt. Geen groenten extra, wel frietjes. Ook 2 vegetarische gerechten. Toetjes waren erg lekker.

33. Uitstekend gegeten. Het was gezellig en de bediening was vriendelijk en attent

34. Agnes en Joep

Leuk concept. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer.
    Kortom een aanrader!

35. Natascha leenhouts

We hebben er heerlijk gegeten, complimenten aan de koks. De bediening was geweldig erg vriendelijk.

36. Grietje Hobbel

Ontspanning, goed eten, leuke formule.
    Goed en enthousiasme.

37. Johnny bak

Heerlijke avonden. Er hangt een leuke sfeer. Vaak erg gezellig. De bediening is goed, ik hoef nooit te wachten en het zijn spontane mensen. Ziet er schoon en netjes uit.

Ik ga elke week uit eten en dit restaurant is toch anders dan anders. Heel leuk concept de wereldgerechten, ben het verder nog niet tegengekomen op deze manier.

Het eten is gewoon goed, niks op aan te merken.

Prijzen vind ik ook netjes.

38. Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening en een hele leuke sfeer. Ga zeker nog een keer. Leuk concept.

39. Heerlijk gegeten bij Het Smaakhuis! Aardige bediening en een mooi, knus restaurant waar je in de keuken kunt kijken. Leuke prijs en het shared dinner was ontzettend lekker en gezellig.

40. Erg leuk concept! En heerlijke whiskeys!! In 1 woord; Genoten

41. Heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Fijne niet te harde muziek.

42. Super gezellig en ontzettend lekker. Wat een gastheer.

43. Bijzonder prettige omgeving om met je gezin te eten.

44. Lange tafel voor een groep is perfect. Het eten smaakte heerlijk en was goed gekruid; gevulde paprika en nacho's waren mijn favoriet. De kunst van Piet Bleijenga aan de muur geeft je een nostalgisch vakantiegevoel van panden met karakter in zuid Europa.

45. Cokky van Leersum

Aanrader. Heel gezellig en leuke sfeer.

46. Wilmy Alderliesten

Met een groep van 8 personen heerlijk gegeten en genoten van het verrassingsmenu donderdag 27 oktober j.l. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen!!

47. De gastheer was heel vriendelijk en spontaan.
    De service was prima.
    De sfeer was gezellig, maar toch rustgevend.
    De gerechten waren heerlijk. In het bijzonder de zalm, poke bowl en lavataartje.

Kortom: we komen graag en zouden anderen aanraden om ook naartoe te gaan :) Super! 👍🏼👍🏼

48. Heerlijk gegeten, bediening zeer vriendelijk en oplettend, prima sfeer.

49. We hebben heerlijke gerechtjes gegeten, maar drie p.p. was echt genoeg. De muziek stond te hard, in een restaurant mag deze op de achtergrond zijn, want je komt ook om met je tafelgenoten te praten. De muziekkeuze was aan ons besteed net als de voorkomende en vriendelijke bediening. Voor trouwe gasten wordt hopelijk de keuze van de gerechtjes regelmatig vernieuwd. Aanrader!

50. Kathy Bokslag

Het was gister weer heel gezellig. En heel erg lekker. De gerechten zijn zo smaak-vol en vers. Ik kom hier af en toe met vrienden en vriendinnen. Mijn moeder haar tachtigste verjaardag was een groot succes in dit restaurant. Ook door de persoonlijke aandacht van de eigenaar.
    Een enorme aanrader dit restaurant.

Kathy

51. Karine Ceccarelli

Omdat we via internet gereserveerd hebben kregen wij een heerlijk drankje aangeboden bij aankomst. als voorgerecht hadden wij een heerlijk vers uit de oven brood met olijven, kruidenboter, de bediening was erg vriendelijk en correct, daarna zijn we meegenomen in een ontdekkingsreis van heerlijke kleine gerechtjes van over de hele wereld, speciaal en uniek!!! we hebben genoten van Franse gerechtjes, Japans, Mexicaans en Texaans ga zo maar door. Het Smaakhuis een unieke ervaring met een zeer goede kok een vriendelijke gastheer en goede bediening, niets mis mee en daarmee een echte aanrader. (probeer ook eens de Irish Coffee ongelooflijk!)

52. Cor en Elvira

Weer heerlijk gegeten bij Willem en Anja , Willem maakt graag een praatje en Anja kookt de sterren van de hemel, bediening ook erg leuk vanavond geholpen door Myrthe, ze onthoud goed wie wat besteld er wordt goed geluisterd, dat is fijn.. Sven super hard aan het werk op je eerste avond, veel succes!

53. Kees en Ank

Heerlijk gegeten. Ontvangst en bediening prima en persoonlijk.

54. Onze zilveren huwelijksfeest gevierd in een gezellige sfeer. Het eten was lekker en goed verzorgd. Bedankt voor een onvergetelijke avond.

55. c.c. warendorff

Zaterdag heerlijk gegeten met schoonzoon en dochter
    ( gelukkig hadden ze mij ook meegevraagd ) het eten was van ons alledrie fantastisch. Kan echt niet kiezen welke het lekkerste was, super allemaal. Fijne mensen ook zowel de eigenaren als de bediening. De muziek is ook prettig en aan het eind van de avond ook nog een verzoeknummer voor mij en dan nog koffie toe, waar vind je dat nog in deze tijd. Reden om snel nog eens terug te gaan.

56. Mario Alblas

Heerlijk gegeten. Wat maakt Anja Toch heerlijke gerechten. De bediening is ook helemaal top.

57. Marianne van Elteren

Het is leuk om een etentje cadeau te krijgen. En als het dan een etentje bij het Smaakhuis is, kan de avond helemaal niet meer stuk. Gezellige ontvangst; tafel aan het raam was al voor ons gereserveerd.
    De gerechtjes werden keurig opgediend en smaakten verrukkelijk. Favoriet was oa de gebakken geitenkaas en de mini sate. Maar eigenlijk smaakte alles lekker. De mannen nog een ijscoupe en ik bij de koffie nog een Cuarenta y tres erbij. We denken nu al aan de volgende keer!

58. Silvia Hoogeveen

Voor de eerste keer bij het Smaakhuis gegeten en we hebben genoten! Heerlijk vers eten voor een eerlijke prijs 😊.

Wij komen terug!

59. Margreet Gast - Barth

We hebben met een groep van 10 personen heerlijk gegeten bij Anja en Willem. Om dit diner voor te bereiden, was er enkele weken voorafgaand een heel plezierig overleg met Willem. Het resultaat was een uitgebalanceerd menu voor het diner van de groep, waar ieder goed uit kon kiezen. Anja heeft, als kok, al onze verwachtingen overtroffen. In een ontspannen sfeer, met attente bediening, hadden we een hele fijne avond. Een restaurant dat ons zéér aangenaam heeft verrast, dus!

60. Wij komen al 2 jaar regelmatig eten bij Restaurant het Smaakhuis en het is elke keer weer een geweldige traktatie. De sfeer, het personeel, en boven alles, het eten is puur, lekker en veel aandacht aan besteed. Door de open keuken is er ook contact met de kok(s) wat gewoon een gezellig gevoel geeft.

Afgelopen week er ons huwelijks diner gehouden en dat was spreekwoordelijk "de kers op de taart". Wijzelf en al onze gasten waren zeer tevreden en wij hebben genoten.

Een dikke aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt maar ook een sfeervol diner wil.

61. Wij hadden Het Smaakhuis uitgekozen voor een verjaardagsfeest op een zondag middag. Willem had een arrangement samengesteld in overleg, waarbij doorlopend uiteenlopende hapjes en te drinken werd geserveerd aan onze besloten groep van 35 personen. Vanaf de voorbereiding tot en met de rekening de dag er na is er één woord van toepassing: uitstekend!

62. Was een heel bijzondere avond met heerlijk eten en heel gezellige muziek verzorgd door Puur, twee heren die live gitaar speelden en zongen. Super! De bediening was perfect en complimenten voor de kokkin! Alle gerechtjes waren superlekker.

63. Hebben heerlijk gegeten met vrienden en genoten van de nieuwe kleine hapjes.
    Ook de achtergrond muziek was heerlijk om naar te luisteren.

64. Weer héérlijk gegeten in Het Smaakhuis. Anja kookt puur, eerlijk, verassend en heerlijk! De leuke muziek en de fijne bediening maken ons avondje uit zeer gezellig!

65. Anja Slobbe - Verhoef

Vanavond met collega's van AH Moordrecht gegeten in Het Smaakhuis. Het was weer een geslaagde avond met heerlijk eten en drinken, top bediening en een heel gezellige sfeer. Anja, Willem en team weer bedankt.

66. Fijne muziek op de achtergrond, groot variëteit aan gerechten, voor ieder wat wils, iets donker maar mooie inrichting. Lekker gegeten en gedronken! Lisa was een goede gastvrouw! Willem an Anja; top!

67. Vrijdagavond 18 maart een tafel voor 2 gereserveerd. Aangekomen wordt je jas netjes aangepakt en wordt je naar een tafel begeleid. Het bedienend personeel stelt zich voor en legt iets uit over de kaart. Vrijdag was Lisa onze gastvrouwe en zij deed dat op zeer professionele wijze. Het eten was geslaagd, de sfeer goed en de wijn uiteraard ook. Willem (eigenaar) heeft ook nog een praatje bij onze tafel gemaakt en heeft een zeer speciale wijn aangeboden.
    En Anja, de kok wordt alleen maar beter! Kortom Het Smaakhuis......een aanrader,
    Wim Keune

68. Stroopwafel

Super gezellig en een lekkere culinaire avond gehad.

69. Restaurant zat helemaal vol, daardoor had bediening het druk. Eten was gewoon heel goed. Het vispannetje is een aanrader.

70. Echt heerlijk gegeten in gemoedelijke sfeer. Enige aandacht puntje is dat bediening iets alerter mag.

71. We hebben genoten van de erg lekkere gerechtjes. Voldoende keuze en alles vers en met veel zorg bereid.
    Absoluut een aanrader om ook eens een bezoek aan dit gezellige en gastvrije restaurant te brengen.

72. Frank Crouwel

Heerlijk gegeten, lekkere wijn en goede service. Binnenkort weer.

73. Heerlijk gegeten!! Prima ontvangst door de eigenaar: komt een praatje maken aan de tafel, laat je verder heel de avond met rust en als je naar huis gaat, vraagt hij of alles naar wens is geweest en maakt weer een praatje. Zijn vrouw in de keuken maakt heerlijke gerechten! Vol van smaak en mooi opgemaakt!
    Al met al een heerlijk avondje uit!

74. Erg lekker gegeten, fijn die verschillende gerechten. We gaan zeker nog een keer terug.

75. Heerlijk eten! Gezellige sfeer! Heel erg vriendelijk personeel

76. Gerda Tuynder

Warme sfeer en je zit echt op je gemak. En heerlijk eten.

77. Afgelopen zaterdagavond een heerlijke avond buiten de deur gehad in een zeer gezellige huiskamer: het Smaakhuis in Moordecht. Na een allerhartelijkste ontvangst door de gastheer met veel smaak genoten van al het internationale lekkers wat zijn vrouw uit haar keuken weet te toveren. Echt geweldig!
    Bijzonder is ook het ruime aanbod van de mooiste Belgische bieren die perfect op temperatuur in de juiste glazen worden geserveerd. Overigens een hele sympathieke bediening door leuke jonge mensen die wel al veel ervaring hebben en weten hoe het hoort. Dankzij onze vrienden die ons meenamen hebben we deze ontdekking gedaan en we komen heel graag snel terug!

78. L. Raghunath

Smakelijk gegeten. Keuzemogelijkheid maakt het bezoek aan Het Smaakhuis bijzonder om gevarieerd te genieten van meerdere gerechten. De sfeer is gezellig en de bediening attent.
    Voor herhaling vatbaar.

79. Gisteravond een fijne en smaakvolle avond gehad bij Het Smaakhuis. Ik had van te voren de menukaart op de website al bekeken, maar deze kwam niet helemaal overeen met de kaart in het restaurant. Wel grotendeels, maar iets minder uitgebreid dan op de website. Nog steeds genoeg keuze en het 'Happy order menu' was bovendien een positieve verrassing (soep van de dag, 2 hartige gerechten naar keuze en een dessert naar keuze). Met brood vooraf (heerlijk, maar wel wat prijzig voor de hoeveelheid) was dit voor ons ruim voldoende. Ook de begeleidende witte huiswijn smaakte zeer goed en de keuze in Belgische bieren is ruim. De sfeer is prettig en ontspannen (alle tafels waren bezet) en de bediening vlot en attent (hopelijk is de gastheer zelf ook weer snel 'op de been'). Voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor een ontspannen etentje met verrassende, smaakvolle gerechtjes!

80. Jonathan Kersseboom

We hebben een geweldige avond bij jullie gehad en komen zeker nog een keer terug! Genoten van de goede sfeer en service!

81. Gaan regelmatig uit eten, maar dit eten was voortreffelijk.

82. CC Bleeker

Erg lekker gegeten in Het Smaakhuis. Genoeg keuze uit diverse vlees/vis of vegetarische gerechten. Het restaurant is gezellig ingericht en heeft prettige bediening. Leuk dat de eigenaar ook nog even kwam kennismaken. We hebben een leuke avond gehad! Paar (kleine) aandachtspunten: Muziek stond redelijk hard, aan het begin van de avond. Lang wachten tussen de gerechten, dus je moet wel de tijd hebben. Ik miste verse muntthee en verse jus d'orange op de kaart (maar dat is natuurlijk smaak).

83. Drinken: Ik hou van bier. Nou heeft het Smaakhuis diverse Belgische bieren die ik lekker vind. Top dus. Eten: Goedkope kleine porties zodat je makkelijk er twee op kan en dan nog niet de volle prijs, die je normaal voor een hoofdgerecht kwijt bent. Sfeer: Leuke schilderijen aan de muur geen tafeltjes die wiebelen. Aardige bediening. Service: Ook goed. Een keer iets verkeerd besteld; geen discussie gewoon direct zonder morren iets anders gekregen. Prijs / kwaliteit: Leuk uitgaan voor een redelijke prijs.

84. Heerlijk gegeten en super gezellig! Bedankt voor de mooie rozen die we kregen voor onze verjaardag! Vriendelijke bediening.

85. We hebben heerlijk gegeten met hele goede bediening. De roos op tafel voor mijn verjaardag was heel erg lief en attent!

86. Heerlijk eten in een prima omgeving. Een aanrader.

87. Christine

88. Weer héérlijk gegeten in Het Smaakhuis. Hartelijke ontvangst, gezellige sfeer, verrassende smaken, leuke muziek, fijne bediening. Perfect, dit restaurant houden we er in. Tot de volgende keer!

89. Gisteren heerlijk gegeten bij het Smaakhuis. Goede sfeer en ontvangst. Diverse kleinere gerechten met verschillende smaken zodat ze voor jezelf ook dingen kunt uitproberen. Heel goed bevallen, wij komen nog een keer terug!

90. We zijn er met onze familie wezen eten. Met onze vader van 95 jaar oud. Ook hij vond het heel gezellig. Het eten was prima, de sfeer goed en de bediening heel attent. Dus een aanrader.

E. Intres

91. Willem van der Marel

Heel erg lekker gegeten, bediening was zeer goed. Nieuwe kaart en er staat weer veel lekkere menu's op. Goede kokkin en leuk dat je zo de keuken in kan kijken.

Zeer grote anrader en komen zeker hier voor de vierde keer terug

92. Erg bijzondere en gezellige avond gehad in het Smaakhuis. Met vrienden zijn we hier (via de goede recensies op deze site) terecht gekomen. Het eten is smakelijk en vers bereid. Wij hadden gekozen om ons te laten verrassen met diverse vlees- en visgerechtjes en dat was ons erg goed bevallen. Gewoon lekker smikkelen en kletsen. De tafels zijn ruim opgezet en het restautant ademt gezelligheid uit. Zo ook de eigenaren, die je bij binnenkomst hartelijk begroeten. Er is een open keuken waar je, als je dat wilt, nog even kunt gaan kijken. Een ongedwongen sfeer waar wij wel van houden.
    Wij werden na afloop van het diner uitgenodigd voor een drankje aan de 'stamtafel' waar we onder goed en gezellig gezelschap nog even heerlijk hebben gelachen.

93. Tom Tates

Een interessante culinaire ontdekking in de regio. Heerlijk gegeten. Concept met ruime keuze uit kleinere gerechten creatief. De kok verdient een grote pluim. Gewoon perfect gegeten. Hier gaan we nog vaak eten!

94. Annemiek van gennep

Wat een fijne sfeer. Een warm welkom. De salade was costumer made. Wij konden aangeven wat wij lekkere ingredienten vonden. De salade smaakte voortreffelijk net zoals de kabeljauw. De wijn was ook van goede kwaliteit en smaakte prima. Wij komen zeker terug.

95. Piet van den Dool

Gisteren, zaterdag 2 mei, heerlijk gegeten bij Anja en Willem en de rest van de crew. Voortreffelijk, smakelijk, gastvrij en met de juiste muzikale mix! Dank en tot gauw!
    Piet & Trudi

96. Elizabeth

Zeer aangenaam ervaring, vriendelijk en beleefd personeel. Het eten was heerlijk. Nog nooit zo'n lekkere lava cake gehad. Geweldig gedaan Willem, bedankt :)

97. We hebben er heerlijke slibtong gegeten en de sateschotel was ook erg lekker.
    Alles is goed verzorgt en de bediening doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken.

98. Teunissen

Een leuk, gezellig, compact restaurant. Met gezellige 50, 60, 70 jaren muziek. Waar men tot rust komt en kan genieten van culinaire gerechten die je zelf kunt samen stellen. De gerechten zijn klaar gemaakt met passie en liefde en dat is te proeven. Een zeer vakkundige gastheer die de mogelijkheden uitlegt.

100. Ed en Anita

Wat een positieve ervaring om hier te eten! Voor herhaling vatbaar.

Alles positief, de vriendelijke eigenaar, leuke bediening, ambiance maar vooral het overheerlijke eten. Met liefde klaargemaakt, echt klasse!

Ja wij komen zeker terug!

Volgende pagina