Bezorgrestaurants in de buurt van Brasserie Florijn

1461973779 83
1483881998 83
1486620525 83
1492097580 76

1. Altijd lekker en super gezellig!
    Alla cart of tapas met z'n tweeën of met een groep, wij hebben het altijd naar ons zin.
    Super personeel en heerlijk betaalbaar eten.

2. Hoe iets kleins een mens gelukkig kan maken! Top gedaan medewerkers van de Florijn.
    Super fijne en lieve bediening, mooie kaart en een fijne sfeer.

3. Gisteren geweest om wat te willen eten en uiteindelijk, na een biertje en een cola, gelijk weer weg gegaan. De reden is geen enkele vorm van klantvriendelijkheid.

4. Recentelijk weer eens bij Brasserie Florijn gegeten. Er hangt daar altijd een leuk sfeertje. De donderdagavond dat wij er gingen eten, was het gezellig druk en het personeel was vriendelijk en snel in de bediening.

We hebben gekozen voor all-you-can-eat tapas van € 21,-. Het was al een poosje geleden dat wij hier gegeten hadden en wij maakten kennis met de vernieuwde tapaskaart, die uitgebreid is naar 46 tapas gerechten. Met daarbij een aantal nieuwe en verbeterde tapas. Onder andere echte Spaanse pinchos (luxe belegd broodje) en dadels omwikkeld met spek. Het was helemaal geweldig!! De gerechten waren zeer verrassend en vers en vooral heel lekker. Jeetje, voor de prijs - kwaliteit verhouding komen wij hier vaker.

Ook de Spaanse rode Navarra wijn smaakte heerlijk. Geen haast, alles kwam in een goed tempo door. Wanneer de drankjes op waren, werd tijdig gevraagd of we nog wat wilden. Het eten zelf was erg lekker. De koffie na afloop met een neutje ook!

Voor herhaling vatbaar, zeer betaalbaar! We kregen 15 verschillende tapasgerechten op tafel, allemaal even smakelijk! De gezellige sfeer en de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel rechtvaardigt deze dikke 9!!

Onze complimenten,
    Ben en Marijke

5. André Stolwijk

Zalig tapas gegeten, kwaliteit was boven verwachting. Vriendelijk personeel, soms moest je wat meer moeite doen om een volgende ronde te kunnen bestellen, maar het was niet heel storend. De gezellige, ruime inrichting zie je niet aan de buitenkant af, we waren dan ook heel aangenaam verrast.
    Kortom, we gaan hier vaker komen, een aanrader!!

6. Personeel alleen met zichzelf en vriendjes bezig; hapjes proeven ja leuk, oh wacht even er zit al een bezoeker 5 min. om aandacht te vragen, heel lastig! Plekje bij het raam gevraagd, kon niet! 15 minuten later zelfde vraag van andere klant, bleek kennis, ja hoor natuurlijk.

Eten oké, bediening... zoek ander werk!

7. Wat hebben we heerlijk gegeten. De sfeer is er heel goed. Het personeel is super aardig. Niets is hen teveel. Kortom een leuke fijne avond gehad. Bedankt Brasserie Florijn.

8. De kwaliteit van het eten is goed en de prijs is ook leuk! Er loopt kundig personeel rond. Altijd vriendelijk en in voor een praatje. Ik vind het restaurant mooi qua uitstraling. Hierdoor hangt er ook een goede sfeer. Al met al een leuk restaurant met kwalitatief goed eten! Ik kom hier zeker terug!!

9. Ik kom hier met enige regelmaat. Elke keer weer met plezier. Het eten is ongelooflijk lekker en ook belangrijk; betaalbaar! Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is mooi ingedeeld en er hangt een leuke sfeer. Je zit niet op elkaar, zodat je gewoon met je eigen gezelschap de avond kunt doorbrengen.

10. Heerlijk gegeten. Het personeel is behulpzaam en geduldig. Echt een aanrader om hier te gaan eten. Vooral de tapas zijn erg lekker! Een gezellig avondje uiteten geweest alleen maar positief! Ga zo door, toppie.

11. C van der hoek

Echt heerlijk eten in een gezellige ongedwongen sfeer met leuk personeel! Voor herhaling vatbaar

12. Nikoline van der Elst

Lekker eten, goede en snelle service, vriendelijk personeel.

13. Heemskerk

Wij hadden vandaag Familie Fietsdag en sluiten altijd af met eten. Dit jaar werd het Brasserie Florijn. Een goede keuze, heerlijk gegeten met 37 mensen en kinderen. Goed menu voorgesteld gekregen ook voor de kids! Echt een aanrader.

14. Wij zijn er nu al een aantal malen wezen eten, zeer goede constante kwaliteit. De bediening is super vriendelijk en altijd behulpzaam.

15. Leni Vermeulen

Heerlijk tapas gegeten, prima service en gezellige sfeer. Zeker aan te bevelen!

16. Ik heb daar heerlijk gegeten. Er hangt een gezellige sfeer. Het personeel is netjes en vriendelijk. Je kan daar tapas eten of van de kaart, dus genoeg keuze. En niet duur. Echt een aanrader om daar eens te gaan eten.

17. Ik heb nog nooit zo lekker tapas gegeten. Veel variatie en ontzettend lekker. Bediening was ook erg klantgericht en vriendelijk. Ik zou de Florijn iedereen aanbevelen.

18. Leuke bediening, goede mentaliteit. (2 leuke meiden en 1 gastheer)

19. Super brasserie. Eten is heerlijk! Onbeperkt tapas is super. Mooie zaak!

21. S.A. van der Kaa

We zijn er wezen eten met de kaart van A.H. dat inhoudt dat het 2e gerecht gratis is. Het is niet onbeperkt maar je mag 3x2 gerechten bestellen. Dat is niet genoeg en klopt ook niet met de term onbeperkt tapas eten. Je doet mee of je doet niet mee en niet de formule (omdat het geld kost zei de serveerster) van onbeperkt tapas veranderen. Het eten was buiten de (taaie toast) goed. De biertjes waren heel slecht getapt (halve glazen). We gaan er ook niet meer terug.

22. Rien de Knegt

Heerlijk gegeten, leuk personeel. Voor herhaling vatbaar.

23. Het eten was prima, de service was helemaal slecht! Eerst viel er een sausschaaltje op de grond (zonder sorry), toen viel er een glas kapot (zonder sorry). Na verloop van tijd werd de tafel niet afgeruimd en we kregen geen dessert aangeboden, toen zijn we maar pleite gegaan...

24. Vorige week een bruiloftsfeest van mijn zus hier gevierd. Het was bedroevend slechte ervaring. Wij hebben twee tieners die met trek naar huis gingen omdat er te weinig aan eten was geserveerd, terwijl de ober vooraf melde dat het eten onbeperkt was.
    Tijdens het eten viel mij op dat het bruidspaar als laatste werd bediend, lijkt mij duidelijk een fout. Iedereen weet toch dat je begint bij het bruidspaar en daarna de overige gasten voorziet.
    De kinderen hadden een prachtige bruidsparen besteld die erg lekker was, maar bedroevend werd gepresenteerd. Als restaurant rijd je deze de zaal in en niet, zoals nu, in de zaal opmaken en niet eens weten op welke laag de decoratie moet staan, hoe erg kan het wezen!
    Voor de gasten in het restaurant was het een onaangename avond, begreep ik. Ze kregen niet tegelijk hun eten, ze moesten lang wachten en werden verdrongen door de bruiloftsgasten (zo'n kleine 100 man).
    Al met al raad ik niemand aan om hier een feestje te houden, of er te gaan eten wanneer er een feestje is. Het eten is best goed, daar valt niets over te zeggen, maar de organisatie is waardeloos.

25. K. de Jong

Wij waren hier op de bruiloft van een neef. Het restaurant was ook gewoon open. Veel te weinig personeel, zodat een aantal familieleden meehielpen met bedienen. De bruidstaart, cadeau van de kinderen, was heerlijk, alleen ontbrak de koffie. Ik begreep dat er schoteltjes te weinig waren.
    Al met al vind ik het voor mijn neef en zijn vrouw heel triest dat het zo liep. Gelukkig was de sfeer onderling wel heel goed.

26. Afspraak was onbeperkt tapas eten maar door teveel gasten in het restaurant kon de keuken dit niet aan en kregen we maar een paar schaaltjes.en het liep heel erg uit. Dessert kwam te laat, gasten waren er al. Toen werd er nog geen koffie gedeeld waardoor er later een aantal geen koffie kregen. Ook waren er te weinig stoelen die moesten van buiten komen maar waren nat en gasten moesten die zelf droogmaken. Er was te weinig personeel.

27. Gisteravond hadden mijn ouders Florijn afgehuurd om daar hun 25 jarige bruiloft te vieren. We zouden tapas eten vanaf 17.00 en om 20.00 zou er een feestavond zijn. Doordat er veel te weinig personeel was en de eigenaar kennelijk had besloten in het toch al niet zo hele grote restaurant ook nog gewone gasten te plaatsen (wat mijn ouders niet wisten), zat er gemiddeld 45 minuten tussen iedere gang (per gang werden er een paar schaaltjes met wat kleine stukjes vlees op tafel gezet, dus dat is ook de bereiding niet lijkt me). Nadat we 3 keer hebben gevraagd of ze ervoor konden zorgen het toetje VOOR 20.00 te serveren, omdat dan de avondgasten zouden aankomen, werd dit uiteindelijk 20.10 opgediend (alleen wat ijs en een brownie, ook al de moeite niet om klaar te maken?). We vroegen of ze dan in elk geval de nieuwe gasten wat drinken aan konden bieden en even ergens neer te zetten waar ze ongestoord wat konden drinken terwijl wij ons toetje opaten. Een knorrige bediende vertelde dat hier geen plek voor was, zodat de gasten uiteindelijk aan de bar gedumpt werden (ook een aantal ouderen werden dus maar op een barkruk gehesen).
    Met het aansnijden van de bruidstaart was er geen personeel te bekennen, zodat de gasten zelf de taart op schoteltjes moesten doen en rond moesten brengen. Er waren geen schoteltjes en vorkjes genoeg, zodat er koffieschaaltjes en lepeltjes gepakt moesten worden (ook door de gasten zelf). Gasten werd geen koffie en thee aangeboden zodat ze alleen taart hadden.
    Werkelijk waar de meest waardeloze service die je voor zo'n leuk bedoelde avond had gewenst. Heel sneu voor mijn ouders.
    Ik wil iedereen die erover denkt een feest te geven in brasserie Florijn dit dan ook beslist afraden! Niet doen!

28. kees de Jong

Aanwezig en gegeten op een jubileum terwijl het restaurant open is gebleven. Veel te vol en te weinig bediening waardoor alles uitloopt. Dit kan echt niet. Let op met afspraken maken hier.

29. De "verse" zalm was om 18:00u op.. Tortilla chips oudbakken. Champions ook op om 19:00u, na een 30min wachten en zelf vragen. Gastvrouw onbeleefd. IJs zat papiertje in!! Al met al kunnen ze wel van naam veranderd zijn, maar de kwaliteit is er niet op vooruit gegaan. Erg jammer! Zo moeilijk is het niet..

30. Heerlijke tapas gegeten, echt een aanrader! Geen lopende band werk als bij de bekende tapas restautants, en dat proef je! Wij komen zeker een keertje terug.

31. Heerlijk eten voor een nette prijs

32. Niels 692 punten

Heerlijk gegeten! Sfeer iets minder, helaas maar 3 tafels bezet op zaterdagavond. Voldoende portiegrote, lekkere carpaccio. Wij komen terug.

33. Bert Bulsink

Uistekende keuken! Prima eten voor een prima prijs. Weekmenu voor 25 Euro is niet verkeerd. Komen ca. 2 keer per maand bij Florijn en zijn nog nooit teleurgesteld in hetgeen geserveerd wordt.

34. Fam. Boere- van Hees

Wat fijn dat er is ons dorp zo`n goed en sfeervol restaurant is. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Een aanrader voor iedereen. Wij komen zeker terug.

35. johan morsink

Heden hier geweest. Zo'n beetje de enige eetgelegenheid in dit dorpje ! Toch maar matig bezet. Aardige en comfortabele inrichting. Jonge, vriendelijke, niet heel deskundige bediening. We hadden een menuutje, wildpate , ganzenborst met cranberry saus resp entrecote, chocolade-ijs met advocaat. Daarbij een redelijke wijn .
    De sla bij de pat, de fikse bak friet, de kaas over de entrecote en de spuitbusslagroom bij het dessert hadden best achterwege mogen blijven. Verder was het prima

36. Prima eten voor een goede prijs. Drie gangen keuze menu 25 euro.