't Zwaantje in Mook

1204550634 85
1419703614 81
1451976561 85

1. Ceciel Slee

Ik heb er niet geslapen, maar kwam onverwachts ontbijten op zondagochtend, zonder reservering meteen om 9.00U toen ze nog maar net open waren. Kreeg een fantastisch veganistisch ontbijt, met gegrilde groente, veganistisch brood, en heerlijke veganistische smeersels.
    Werkelijk fantastisch! En reuze vriendelijk personeel, allemaal! Erg prettige sfeer, gezellig zitten!

2. Johan Coops

Fantastische lokatie, geweldige sfeer, leuke bediening, heerlijke schnitzel, top avondje.

3. Rita Doumen

Heerlijk op het terras genoten van het heerlijke eten

4. Heerlijk eten! Alleen kan de menukaart beter gespecificeerd worden. Wanneer iets gepaneerd wordt geserveerd, dient dit ook zodanig op de menukaart te staan.

5. Bezoek op een doordeweekse vroege avond zeer teleurstellend. Muziek veel te hard, te fris door open deuren omdat personeel buiten druk doende was.
    Serregedeelte ongezellig leeg, had meer weg van een bedrijfskantine. Okee, er zijn coronamaatregelen maar grote lege tafels zonder aankleding stralen geen sfeer uit. Wat creativiteit is hier op zijn plaats.

Eten laat erg lang op zich wachten (ruim 50 min. voor soep). Zwaar overbetaald met dik 25 euro voor 5 asperges, wat krieltjes, paar plakjes ham en een ei. Lasagne met groene asperges (2 geteld) schandalig duur met €18,50 ; minimale portie, zelfs voor een kleine eter, en fantasieloos opgediend.

Wat ons betreft leuk voor een kop koffie tijdeñs het wandelen maar voor eten zijn er betere opties

6. T.vanKesteren

Uitstekend gegeten in een gezellige restaurant.

7. Onverwachts uit eten tijdens een auto ritje was teleurstellend. We dachten lekker asperges te eten op de klassieke manier met ham, ei, krieltjes en boterjus. Bij de eerste hap proefde we allebei al iets aan de asperges, maar zeiden niets. Toen ik er drie op had van de zes kreeg ik ze niet meer weg. Zo vies. Het leek wel of ze in afwasmiddel gekookt waren. Mijn partner heeft ze nog wel opgegeten. De plakken ham die er bij geserveerd werden waren ook niet lekker, ook daar zat dezelfde vieze smaak aan. Al met al was dit voor ons eens maar nooit meer! Jammer hoor.

2,1
  8. Uitspanning met informele sfeer. Veel wandelaars/fietsers, vaak ook met hond(en). In het afgelopen aspergeseizoen 2× gegeten. Eerste maal waren de asperges niet goed afgeschild, daar wat van gezegd maar er werd niets mee gedaan, slechts een "ik zal het doorgeven". Tweede maal een aspergemenu gekozen, met dessert. Alles verliep leuk, lekker en vlot tót na de hoofdmaaltijd ; ineens was het personeel in geen velden of wegen meer te bekennen en zaten we ruim een half uur te wachten op ons dessert (ijs/aardbeien). Aan de bar wezen navragen "zijn jullie ons vergeten? We zitten al ruim een half uur te wachten op ons ijs".
    "Nee hoor, het komt eraan". Vervolgens nog eens een half uur moeten wachten. Het werd uiteindelijk goed gemaakt met een kopje koffie van het huis, maar de sfeer was eruit en de rest van de avond liep in het honderd omdat we gemaakte afspraken niet meer haalden. Jammer!

5,7
  9. Edwin

10. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambience, de bediening was voortreffelijk!!!
    We zullen zeker terugkomen.👍

11. H. Einster

Prima bediening al was meneer ietwat afgeleid tijdens afrekenen en er werd dan ook geen gedag gezegd.
    De inquisitie van een klein meisje over de 2 ijsjes i.p.v. 1 die ze had gegeten belemmerde het afscheid. :-)

M'n vrouw vond de saté terecht lekker, toetje was ook prima en de french coffee perfect.

Mijn hoofdgerecht was zeer matig, een mixed grill; 3 stukjes op een spies met een plak smakeloze ontbijtspek er overheen en alles was veel te gaar en droog.
    Jammer, want het draait in een restaurant waar de prijzen er niet om liegen toch vooral om het hoofdgerecht.

Een eerdere ervaring was beter, lekkere rib roast, echter hebben we er ook 1 x geluncht en dat was dan weer zeer matig met zeker weten goulash soep uit blik (evenals de zigeuner/stroganoff saus die gister bij de mixed grill geserveerd werd, ik ben blij dat ik hem apart heb laten serveren en de rest met de satésaus van m'n vrouw heb gegeten)

Hoogtepuntjes en diepe dalen.
    Al met al matig en (dus) duur.

13. Tjeu claase

Heb gisteren € 2,75 (!) moeten betalen voor 'n "gewoon" biertje!

14. c.van. ooyen

15. Kwaliteit staat in geen enkele verhouding met de prijs. Boerderij kip had te lang rond gescharreld! Personeel prima en erg vriendelijk.

16. Jeroen Geerts

17. Heerlijk en eenvoudig ,maar super van smaak. De jongens van de bediening zijn heel aardig en geven goed advies.
    Zeker een keer terug.

18. Op een zondag in augustus vierde mijn tante haar verjaardag met een buffet/diner en het was perfect verzorgd.

Vooraf was besproken hoe wij het wilde hebben en de voor-, hoofgerechten en het dessertbuffet waren heerlijk en goed verzorgd en dat alles in een heel relaxed tempo dat het een uurtje uitliep was geen enkel probleem.

De bediening was vriendelijk en correct, kortom mijn tante heeft heel veel positieve reacties gekregen.

19. fam van Gameren

Met ons gezin 3 dagen verbleven in de geweldige herberg.

In de ochtend een stevig ontbijt, waarna we een lange wandeling konden maken.

Bij terugkomst een goed glas wijn, en in de loop van de avond een uitstekend diner, begeleid door een uitstekend glas wijn.

Zeer prettige bediening, die inspelen op de wensen van de klant.

Prima sfeer daar op de grens van Limburg met Gelderland.

Tot de volgende keer.

20. marieke

Ik eet met het gezin regelmatig bij het zwaantje zowel de kleine als de grote kaart biedt voor ieder wat wils.

Op het moment als je binnenkomt word je vriendelijk begroet en geholpen aan een tafel, we vinden het altijd fijn om naar het zwaantje te gaan.

21. Via mijn moeder die in het koor Trente Plus zit kreeg ik een flyer te zien met daarop reclame voor een X-mas dinner Het Zwaantje in Mook. Mijn moeder vertelde me dat het een mengeling van zang, een toneelstuk en een lekkere maaltijd zou zijn. Met deze verwachtingen heb ik geresveerd. Deze verwachtingen kwamen tijdens deze avond helemaal uit!

Toen we naar de ingang liepen werden we ontvangen door een deel van het Dickens koortje. Zij stonden, ondanks de kou, nieuwe en oude kerstliedjes te zingen. Het was leuk om naar te luisteren en de sfeer was direct voelbaar.

Eenmaal binnen werden we naar het café-gedeelte begeleidt voor een welkomst drankje. Tijdens het voorgerecht begon het toneelstuk en werden we aangenaam verrast. Na het voorgerecht kwam er een stukje muziek van het koor. Hierna kregen we de soep en tussendoor kwam er weer een stuk toneel. Het paste goed bij de sfeer en het was leuk om naar te kijken. Tussen de volgende gangen door werd er goed rekening gehouden met de muziek keuze. Tijdens de gangen kon je rustig eten en alles viel die avond goed op zijn plek. Het hoofdgerecht was heerlijk en de ontknoping van het toneelstuk erna was helemaal geweldig! Het toetje was in buffetvorm en maakte de avond helemaal af! De samenhang van muziek, toneel en eten waren een geweldige formule voor het Zwaantje!

22. Ik heb met een gezelschap van 7 personen de singing x-mas bezocht. Een fantastische avond gehad, zowel wat de sfeer betreft als het eten. Een prettige afwisseling van de gangen en het muzikale entertainment maakte het een topavond.

Aan het eten was echt aandacht besteed, fijne smaken, aantrekkelijk opgemaakte borden en een vriendelijke bediening. Ook voor speciale wensen was er ruimte.

Wij kijken met genoegen terug op die avond.

23. Kerstbrunch op 1e Kerstdag gehad. Een tegenvaller voor ons.

Je werd tussen half 12 en 12 uur verwacht. Wij waren er om half 12. Kregen koffie en er werd gevraagd welke soep we wilden. Deze werd vervolgens pas om 12.20 uur gebracht. Daarna kon je naar het brunchbuffet. De afdeling vis was goed en lekker, maar het warme gedeelte, dat was echt minimaal. Zeker voor mensen die geen vis lusten. Bacon en worstjes op een kerstbrunch is niet bepaald iets waar we op zaten te wachten. Voor de rest ragout met pasteitje, beenham, worsten en sauzijzenbroodjes en brood en wat beleg.
    De toetjes hebben het een heel eind goed gemaakt en ook onze maag lekker gevuld. Daar was genoeg keus en lekker ( wellicht kant en klaar van de groothandel). Qua prijs en wat we ervoor kregen, vonden we het belachelijk duur. Buiten de koffie, sapjes en melk om kwamen de drankjes ook nog voor onze rekening.

24. Echt geweldig, prima sfeer, heerlijk gegeten en goede bediening.

25. Prima tent. Goeie sfeer, service en kwaliteit. Ook hebben ze bij 't Zwaantje bewezen dat er obers zijn die nog aandacht aan je schenken en met veel passie gerechten en drankjes worden geseveerd.

26. Ilse 183 punten

Zomermenu gehad. Niet bijzonder: kleine porties, droge vis (naar mijn idee niet vers). Niet bijzonder genoeg om terug te komen.

6,1
  27. Tussen de buien door op het terras kunnen eten. Service was ondanks de drukte super goed, eten duurde wat lang voor het geserveerd werd. Maar met de drukte op terras, bruiloft, diverse groepen en zo'n mooi weer knap werk.

28. Erg lekker gelunched na een lange fietstocht. Gerechten op de groenekaart zijn heerlijk en ook nog eens gezond. Locatie is prachtig, jammer dat de weg zo dichtbij ligt.