Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Montfort verdeeld zijn.

Wij hebben onlangs een feestje gehad met familie en genoten van een heerlijk koud buffet. Zeker aan te raden. De bediening was zeer vriendelijk en we komen een volgende zeker terug.

Wij komen hier vaker eten, alleen en met familie. Altijd zeer lekker en gezellig.

Maertens Kristien

Zeer lekker eten voor een heel correcte prijs. Mooi ingerichte zaak en prima service. Hier komen we zeker terug. Spijtig dat het wat ver is vanuit België

Perfecte prijs/kwaliteit

Onbekend

Droog vlees, wordt allemaal in een pan gebakken, zelfs de grillschotel. Groente koud en patat slap.

1,3

J.

Afgelopen week met een groep wezen eten bij deze nieuwe eetgelegenheid in Montfort. Oude bestemming van het pand heeft men op veel plaatsen in tact gelaten waardoor er weinig van de historie verloren is gegaan.

Qua eten echt een aanwinst voor Montfort en omgeving. Redelijk summiere kaart, maar dat heeft zeker ook zo z'n voordelen. Service was goed, eten heel erg lekker. Bediening erg attent met het vragen voor drinken etc.

Kan het iedereen aanbevelen om hier te gaan eten!

Geweldige ervaring. Eten en drinken is hier op alle fronten een ervaring.

Super gezellig. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

ronald abels

Lekker eten, we gaan vanavond weer. En ja de sfeer kan beter. Maar voor mij telt vooral de smaak en deze shoarma is in mijn ogen de lekkerste hier in de buurt. En daarom ga ik er straks weer eten.

Friet te oud. De kofta niet gaar en helemaal hard bij het eten. Geen goede kwaliteit!

We zijn hier met ons gezelschap geweest afgelopen zaterdag, geweldige bediening en zeer vriendelijk.
    Eten was zeer goed en veel, Komen hier zeker terug.
    Mensen bedankt voor de goede service die jullie ons gegeven hebben, het was top.

sterre de kat

Voorheen super lekker gegeten en gedronken, bediening was vriendelijk en sfeer prima. Nu lange tijd later iets besteld, nieuwe eigenaar misschien? Namelijk ook een nieuw menu.
    Toch besteld, een tijd later komt de bezorger het eten brengen. Helaas absoluut niet wat we verwachtten. En absoluut niet wat het recept als eerder daar kregen. We missen de lekkere gril smaak op het vlees, de frieten missen de kruiden. We laten het eten staan en eten met een lang gezicht de frieten maar op.

Eten was redelijk. Jonge bediening vriendelijk; bazin echter totaal niet flexibel en onvriendelijk. Er moest een grote groep geplaatst worden maar daar is het restaurant niet op berekend. Geen plek om nog eens naar terug te gaan.

pierre.

Als ik ergens lekker wil gaan eten denk ik al gouw aan het Jachthoes.
    Meestal ben ik binnen het uur (na eerst goed gegeten te hebben) weer buiten.
    De bediening is leuk en beleeft, de sfeer gemoedelijk, en de prijs het is net of je elke keer korting krijgt.

We komen hier al jaren met 't gezin. Hoewel 't er ouderwets uitziet, maakt het eten veel goed. Erg prettig dat je bij je hoofdgerecht diverse warme groenten, salade, friet en aardappelkroketjes krijgt (op tafel). Prettige afwisseling op 5 gestoomde worteltjes op je bord en wat friet en salade, wat op veel plekken de standaard is. Persoonlijke aanrader: de chocolademousse als toetje en de tomatencrèmesoep als voorgerecht.

Prima eten, goede bediening, veel keuze voor een prima prijs. De dames zijn vriendelijk en de baas is top, kom er graag dus. Er zijn geen slechte ervaringen, top locatie, ga zo door. Gr. Jack

mvanoijen

Mijn ervaring met jachthoes, 3kwartier wachten na de soep, dressing 3 gasten over de kleding geknoeid, ander dessert als wat je gevraagd hebt. Weinig plaats voor te zitten met z'n allen. De bediening was aardig, de baas onvriendelijk. Verder weinig drinken maar wat wil je met 2 dames voor de bediening met zoveel mensen voor te eten. Ze hebben zich de benen onder de kont uitgerend. gr.Maria

Remco Vaassen

De lekkerste frietjes, broodjes, snacks, vlees kun je hier krijgen, yummie!

Ouderwets lekker eten. Enige opmerking die minder is; jammer dat de groenten niet vers zijn, maar verder super lekkere sausen en voldoende eten voor een goede prijs. Lekkere vleesgerechten en altijd bereidt iets extra`s te doen. Een echte aanrader.

Wij komen al jaren in het Jachthoes met onze dagtrip, wij vinden er altijd weer een ontspannen sfeer, goed eten, vriendelijke bediening en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Voor ons staat Het Jachthoes op nummer een.

Heerlijk eten, geweldige bediening en een fijne sfeer.

Spareribs zijn een aanrader.

Gewoon top.

Het eten is er lekker, wat ik minder vind is dat je er altijd lang moet wachten voor je wat te eten krijgt. Ben de afgelopen maand 2 keer daar geweest en we hebben bijna 2 uur gezeten voor het eten kwam. En als je dan kinderen bij je hebt is dat vervelend.

Hier wordt je altijd vriendelijk bediend.

Alles is netjes en verzorgd, interieur is gezellig.

Heerlijk eten en gratis stempels bij iedere 5 euro.

Een uitgebreid assortiment.

Wij bezoeken hun wekelijks.

Echt een aanrader voor eens lekker te eten en niet zelf te hoeven koken.

Vriendelijke bediening en het eten is er geweldig. Met name de lamskoteletjes zijn een aanrader.

Johan Ruiten

Mooie inrichting, Hygiënisch, correcte en vriendelijke bediening, uitgebreid assortiment, Lekker eten. In 1 woord super. Houden zo!

Altijd vriendelijk en altijd lekker eten.

Je kan er niks anders van maken dan dat je hier heerlijk kan eten! Betaalbaar en je krijgt genoeg binnen.

Als je ergens in Midden-Limburg lekker wil eten en genoeg? Dan moet je zeker hier zijn! Tevens is het ook zeer lekker, je kan kiezen tussen dikke/dunne frieten en veel van de overheerlijke snacks.