Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Montfoort verdeeld zijn.

Familie Van der Ree

Heerlijk gegeten bij Da Pino! Prima pesto en een heerlijke, goed opgebouwde pizza. Zeer klantvriendelijk, leuke gesprekjes met Alberto. De (nieuwe) stoelen zitten heel goed. Toen we buiten stonden zei onze zoon: "Hier komen we vast weleens terug." Deze conclusie kunnen wij alleen maar beamen.

Heerlijk gegeten. 5 gangen verrassingsmenu. Zeer gevarieerd. Gezellig ingericht. Vriendelijk personeel

Froukje

Met mijn schoonouders en ons gezin (2 pubers van 15 en 13 jaar oud) gegeten bijSushi Mfort.
    Gekozen voor het 4-gangenmenu. Heerlijke sushi gegeten! Was meer dan voldoende. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
    Aardig personeel en erg klantgericht.
    Kortom, wij gaan hier zeker vaker komen!

G. Visser

Al meerdere keren gegeten bij Dapino en het eten is erg goed, maar de laatste keer 29 maart ben ik van de trap, naar de wc en garderobe, gevallen en moet jammer genoeg zeggen dat niemand ook maar even vroeg hoe het ging.
    Jammer van deze ervaring, maar als restaurant blijft het een aanbeveling.

5. Internationaal Montfoort

Goswien de Rouw

De tournedos (200 gram!) was voortreffelijk. Met daarbij zeer vriendelijke en spontane bediening. Het is gewoon goed met normale prijzen en een aanwinst voor Montfoort. Overigens was mijn vrouw ook zeer tevreden over de entrecote.

Jwatmul

Eerste Paasdaag een High Tea besteld bij Kasteel Montfoort en dat is goed bevallen. Het eten was echt heerlijk. Dieetwensen worden zeer serieus genomen en goed rekening mee gehouden. Personeel was zeer vriendelijk en attent. We komen zeker nog eens terug.

8. Kleine eetwaren Montfoort

Super gegeten. Leuk eetcafé.

Restaurant is hoognodig aan verbouwing toe. Een afgebrand dorp is het. Interieur uit jaar 0 met tegeltjes aan de muur en afbladderend stucwerk en kale deuren en kozijnen. Echt toe aan een grote verbouwing. Menu is zeer beperkt en simpel, niet echt vernieuwend. Prijs/kwaliteit laat te wensen over. Mag wel wat beter. Overdreven bediening met vaak dezelfde vraag/antwoord. Kortom geen aanrader. Zoek wat anders, sfeer is koud en niet uinodigend.

Wij hebben een luncharrangement via Marktplaats-aanbieding gereserveerd. Het was geweldig, heerlijk gegeten, goede bijpassende wijnen en heel vriendelijk personeel. Wij gaan er zeer zeker vaker naar toe. Toppie!

Goswien de Rouw

Bediening vriendelijk, entourage uitstekend, eten ook goed, maar ontzettend kleine porties! Een Tournedos niet groter dan een gehaktbal voor € 26,- en ook de tong filet bestond een paar kleine stukjes. Dat viel erg tegen.

12. Nederlands Montfoort

Dirk

Prijs kwaliteit prima, maar als Franco er niet is dan is alles wat minder. Heel heel jammer !!

Arco en Ineke

We hebben hier samen fantastisch gegeten. We waren de enige gasten maar door de soort woonkamer waar je zit is het geen enkel probleem en ook gewoon gezellig. De drie gangen waren stuk voor stuk geweldig goed van smaak. We waren erg blij dat we steeds wat anders kozen zodat we lekker van elkaar konden proeven. De gastheer vervult zijn diverse taken met verve en wij hebben al enkele van onze vrienden direct aanbevolen hier te gaan eten. Wij gaan dat zelf in ieder geval nog dikwijls doen!

T. Voorend

Was erg deftig. Daardoor meer iets voor ouderen. Hadden geen groenten bij het eten. Iets van garniteur. Het eten smaakte wel goed. Bediening middelmatig.

Theo Huiskens

Super ontdekking in het kleine Montfoort: misschien wel het kleinste restaurantje van Nederland. Piep klein, super gezellig, geweldig lekker eten en niet duur! Remco huurt dit restaurantje uitsluitend 's avonds (vandaar de naam) en maakt dan heel leuke gerechten. Hij is een aimabele vent die het ook als je er als enige tafeltje zit (zoals wij) het erg gezellig maakt. Overdag is het een koffiehuisje dat door een ander wordt geëxploiteerd. Wij weten niet hoe het dan is maar 's avonds is dit lieve restaurantje een aanrader.

Super leuk, mooi, gezellig en sfeervol restaurant. Hier komen we zeker vaker!
    Het eten was echt voortreffelijk!

Wauw, vanavond in dit restaurant (je) gegeten.
    Alles wat hieronder in eerdere recensies is geschreven is waar. Het is echt heel klein en gezellig en de eigenaar doet alles helemaal alleen. Zijn vakmanschap is groot en zijn passie voor lekker eten enorm.
    Ik at de gekonfijte eend op een aardappel-zuurkoolsalade en genoot er van. Daarna de kalfsentrecote met witte truffelroom... zalig.
    Verwacht hier geen over gestylde borden à la een sterren restaurant, maar eerlijke gerechten met een waanzinnig goede smaak.
    En betaalbaar ook.
    Voor ons was dit een geweldige ontdekking en we gaan er zeker binnenkort weer eten.

harry,christa en marjolein van beers

Wat een knusse ambiance!

Heerlijk gegeten dankzij de prima kok Remco.

Binnenkort de high tea proberen met een stel vriendinnen.

Christa van Beers.

Gisteravond hebben we fantastisch gegeten in misschien wel het kleinste restaurantje van Midden-Nederland. We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar van het restaurant. De sfeer en ambiance is geweldig, knus en relaxt. De gastheer doet echt alles zelf. Inkopen, koken, serveren, afruimen en afwassen. De gerechten waren voortreffelijk, wat hebben we genoten! Elke week wisselt het menu. Doordat dit restaurant maar een beperkt aantal tafels heeft, kan de gastheer alle aandacht aan zijn gerechten, maar ook aan zijn gasten besteden en dat maakt dit restaurant zo uniek. Het is een aanbeveling waard. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.
    Wij komen zeker terug!

Marion en Wim

Frans en Lilian

Ne cherchez plus voici le nouveau Bocuse en plus jeune et moins gras, qui c'est Remco .
    La bouffe excellente on ne cherche rien sous la sauce et le gout des produits n'est pas masqué par l'utilisation dépices intempestive.
    La formule de ce restaurant tout inclus pour presque rien , le chef est un artiste sans filet qui cést tout faire , meme la vaisselle.Si jétait le président je lui épinglerait la légion de la bonne bouffe, pour cet autodidacte , dans peu de temps j'en suis persuadé les inspecteurs du guide M. vont débarquer.

Bep de Jonge

Afgelopen donderdag het leukste en kleinste (maar 4 tafels) restaurant ontdekt dat ons stadje rijk is.
    We zijn hartelijk ontvangen en met veel plezier bediend. Er is met passie gekookt en gul wijnadvies gegeven. En dat door 1 man! Dankjewel Remco, we hebben werkelijk heerlijk gegeten en genoten van de ambiance.
    Je hebt de keuze uit 2 voor-, 1 tussen-, 2 hoofd- en 2 nagerechten. Er is voldoende verscheidenheid zodat iedereen iets naar zijn zin kan vinden.
    Wij startten met de coquilles, tongfilet en scampies, vervolgens de bereidingen van het lamszadel en ondanks dat we het niet van plan waren hebben we ook het dessert genomen.
    We zullen het aan iedereen aanbevelen en komen zeker terug.

Piet Hofland

Deze zomer heerlijk gegeten in dit kleine restaurant in het centrum van Montfoort. Een uniek concept, omdat Remco alles in zijn eentje doet, van de voorbereiding tot en met de afwas. Het eten was heel erg lekker en speciaal voor onze groep (12 personen) samengesteld. Binnen begonnen maar later, dankzij een hele mooie avond, naar het buitenterras verhuisd. Omdat het restaurant zo klein en intiem is, is het ontzettend leuk om, zowel met zijn tweetjes als met collega's, te gaan eten. Aparte, verse gerechten voor een betaalbare prijs! Echt een aanrader, wij komen er zeker nog een keer terug.

Restaurant ’s Avonds ’t Huys in het centrum van Montfoort is absoluut uniek te noemen. Waarom uniek? Ten eerste is het heel intiem, slechts 4 tafels, dus geen ‘massa-tent’. Ten tweede zijn de gerechten van hoge kwaliteit (vers!) en zéér betaalbaar. En tenslotte het meest bijzondere aan dit restaurant: er is maar één man personeel! Eigenaar Remco van Nuijsenburg (Nuijs voor intimi) staat zelf in de keuken aan het fornuis, doet zelf de bediening, wast zelf af, is zelf de sommelier en zorgt ervoor dat iedereen zich in dit kleine restaurantje volkomen op zijn gemak en welkom voelt. Een unieke ervaring en zeker een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd op een kleinschalige, maar zeer goedbedoelde wijze. Ik kom hier graag weer terug!

Ben van Zutphen

Op 19 okt 2013 gegeten in dit leuke restaurant. Het eten was uitstekend voor een lief prijsje, en een leuke ambiance. Echt een aanrader. Ga zo door Remco (de kok).

Jose Timmer

Vanavond al weer voor de 3e keer hier gegeten. Het was weer super! Wat een heerlijk begin van het weekend! Alleen jammer dat het restaurant niet vol zat, dus mensen probeer een keer wat de boer niet kent, en laat je verrassen door de kookkunsten van Remco. Echt een aanwinst voor Montfoort.

Wat een geweldig leuk restaurantje. Piep klein (slechts 4 tafels) en super gezellig. Het is een echt eenmansbedrijfje, je wordt bediend door de kok zelf, wat erg leuk is.

We hebben een heerlijk 3-gangen menu gegeten. Vooraf had ik de bloem van zeetong/gambaworst met komkommerschuim. Een prachtig gerechtje. Heerlijke huisgemaakte worst van vis en gamba, prachtig gepresenteerd en afgemaakt met ouderwets smakend komkommerschuim. Als hoofdgerecht at ik een goed gebraden tournedos met een perfecte rodewijnsaus, een aardappeltaartje en een groentemix die nu eens wel echt lekker was. Ge-wel-dig! Toetje: tiramisu van passievruchten. Origineel maar ook heel erg lekker.
    Totale prijs inclusief een kopje koffie toe (voor 2 personen) € 75,20!

Kortom een aanradertje waar je heel gezellig voor een beschaafde prijs uitstekend kunt eten.

A. Tranchilla

30. Nederlands Montfoort