Four Seasons laten bezorgen?

Online eten bestellen

1493420526 79
1576196954 77
1669320435 77

1. Vertaal van English naar Nederlands

Ik weet niet wat er met dit restaurant is gebeurd maar het is nu gewoon slecht!
    De bediening, het eten, eigenlijk alles… ons zien ze nooit meer terug.

2. Hong Lam

3. We kwamen eten met de AH actie wat in het beginsel geen probleem leek.
    De sushi's waren zalig, de eend en entrecote ook. De gamba's en coquilles haden iets meer op smaak gebracht kunnen worden want ze waren redelijk flauw. Raar dat je €5 voor een bak nasi moet betalen omdat dit niet bij de gerechten wordt geserveerd. Zo zit je met 6 man al op €15 extra. De desserts komen bij de betere groothandel vandaan. Mooie zaak en niet te druk, ruim opgezet. De huiswijn is behoorlijk aan de prijs.

Maar wat een afgang bij het afrekenen. Volgens de mijnheer was het boekje met 5 voorgedrukte zegels vals en moest de rekening naar boven aangepast worden. Hij accepteerde alleen ons sticker boekje dat niet van de zomeractie was. Onze uitleg, wij hadden via de AH / Iens zomeractie 5 voorgedrukte gratis zegels gekregen, werd afgedaan als onwaar. Hoe gênant in een klein stadje als Monnickendam. Onze familie was tot op het bod beledigd en ik schaamde mij dat ik Fourseasons had aangeraden. Gelukkig had mijn tante, die wij hadden uitgenodigd, zelf nog een bonnenboekje met alleen stickers mee. Jammer dat er geen enkele ruimte was voor hand in eigen boezem of enige twijfel. Het lag aan ons, wij zouden 'creatief' zijn geweest (kennelijk iets met kopieën en knip/ plakwerk?). En anders lag het wel aan AH en Iens, daar moest het restaurant immers veel geld aan afdragen dus zijn hadden het recht niet om de actie zonder toestemming van Fourseasons aan te passen. We zijn met zijn 6en met hoofd omlaag afgedropen, wat een afgang, wat een aanfluiting en wat een vernedering. Nooit meer Fourseasons voor ons dus.

Wij hebben bij thuiskomst de mail van AH en Iens naar het restaurant gestuurd om anderen deze afgang te besparen. Zij lieten ons weten dat alle restaurants op de hoogte waren van de actie. Tip voor het restaurant, lees uw mail of check uw feiten voor u klanten onterecht beschuldigd. Overigens wachten wij al 3 weken op antwoord op onze klacht aan het restaurant. Maar de mail lezen ze kennelijk nog steeds niet.

6,3
  4. Peter 118 punten

Je voelt je meteen thuis in dit restaurant; het is smaakvol ingericht, zonder Oosterse frutsels en ruim van opzet. Het bedienend personeel is ruim voor handen en er lopen niet van die piepjonge dienstertjes rond die van toeten noch blazen weten. Men is heel beleefd en voorkomend, je voelt je echt te gast hier. De jassen worden aangenomen en aan het eind wordt je er weer in geholpen en loopt men nog even mee naar de deur om je uitgeleide te doen. De servetten worden zelfs op je schoot uitgespreid! Hoewel de omgang heel correct is (maar zeker niet stijf) komt het wat vreemd over dat wij dan weer wel met 'jullie' werden aangesproken, het lijkt of de jongere generaties tegenwoordig niet meer in de gaten hebben dat dit een vervoeging van 'je' is.

De muziek heeft hier een beschaafd volume. De aanbevolen rosé als aperitief was erg lekker maar men had ons wél even moeten vertellen dat deze €15,00 per glaasje kostte. Nu zagen wij dit pas achteraf op de rekening. Gelukkig waren twee van ons vieren 'Bob'. Een minpuntje. Alle gerechten die wij met z'n vieren bestelden waren meer dan uitmuntend! Sushi en gestoomde oesters met Oosterse sausen waren verrukkelijk en ook de wijze van opmaak was oogstrelend. Voorts grote garnalen met Shwesuansaus, Japanse noedels, rijst met garnaaltjes, gestoomde groenten, alles subliem! De prijzen zijn heel redelijk en de garnituren bestel je naar wens/keuze apart. Wij komen hier zeker nog eens terug.

5. We zijn hier nu twee keer geweest en elke keer was het eten prima en de bediening heel vriendelijke en hulpvaardig.

6. Familie J

We waren bijna opgestapt vanwege het ronduit onbeschofte personeel. Een uiterst simpele vraag naar de samenstelling van een gerecht werd grof uit de wind geslagen. Meneer wilde geen navraag doen om te achterhalen welke groenten werden gebruikt voor het gerecht. Het was iedere keer anders en je moest maar vooral gewoon afwachten wat 't zou worden.

Toen ik probeerde aan te geven dat het wellicht van belang kon zijn in verband met allergieën, werd mij botweg gezegd dat de kok daar geen rekening mee zou houden "want daar had hij geen zin in." Zo werden er nog meer snode opmerkingen gemaakt waarop wij vervolgens om een vervangende gastheer vroegen. Daar wilde meneer ook niets van weten, want ze waren tenslotte maar met twee of drie man op de vloer. Gelukkig kwam er toch een hele beleefde en vriendelijke jongeman onze bestelling opnemen en die brompot hoefden we de rest van de avond niet meer te zien!

We hadden de kreeftendeel van groupon. Ook wat gerechtjes besteld als voorgerecht en voor bij de kreeft. Smaak was wel goed, maar niet heel bijzonder. De kaart is vrij simpel dus dan verwacht je dat de uitvoering uitstekend is, maar dat viel dus best tegen. De kreeft was wel goed op smaak.

6,1
  7. Nick en Karin

Met knikkende knieën erin omdat de laatste 2 recensies niet best waren. Eenmaal binnen viel er een last van onze schouders. Ontvangst, bediening en kwaliteit van een prima / hoog nivo. Vooral voorafjes en toetje van de chef, geweldig. We komen zeker nog een keer terug.

8. Via Groupon hadden wij een aanbieding Canadese Kreeft gekocht. Van tevoren hadden wij ook netjes gebeld om een tafel te reserveren.

Vóór het restaurant was men bezig met bouwen, dus ontzettend rommelig en geen voldoende parkeerplaatsen. Van de buitenkant ziet het hele restaurant ook niet gezellig uit.

Het restaurant heeft voor- en achterkamer; de voorkamer was wel redelijk goed ingericht en de achterkamer was afschuwelijk en stinkt. Toen wij binnen kwamen waren drie tafels van de voorkamer bezet en waren de resterende vrij. Toch werden wij naar de achterkamer geleid, want alle tafels van de voorkamer waren geboekt volgens de ober. Het was een leugen, want vele tafels van de voorkamer waren gewoon vrij tot het moment dat wij klaar waren met eten (bijna 20:00 uur).

De Canadese kreeft was niet genoeg voor een hele maaltijd. Dus moesten wij een aantal dim sum, salade en groentegerechten bijbestellen. De kreeft was redelijk, maar andere gerechten waren bijna twee keer zo duur als andere restaurants. De smaak van de dim sum was slecht.

1,6
  9. Irene Otten

"Nog voor het bestellen weggelopen".
    19 mei 2014 was ik hier met duitse familie waarvan 2 kinderen en daarom hebben we om een vleesgerecht zonder saus gevraagd. Dit was niet mogelijk en de ober reageerde duidelijk geirriteerd. Toen we vroegen of hij ons kon adviseren in de kaart, was dit ook te veel moeite en vond dat we dat maar zelf moesten doen. Toen we vroegen of het mogelijk was de sate met de saus apart te serveren, raakte zijn lontje op en werd de ober haast onredelijk. De ober is uiteindelijk weg gelopen met de boodschap dat we niets aan de kaart konden aanpassen en dat we dit hadden kunnen weten want het is een aziatisch restaurant.
    Ik heb de drankjes betaald en zijn meteen weggegaan.

10. Hallo,
    Vanwege mijn handicap had ik om een makkelijk bereikbaar plekje gevraagt. Hier is netjes rekening mee gehouden.
    De bediening was erg behulpzaam, en een rustige sfeer.
    Wij hebben heel lekker en fijn gegeten.
    Herman en Lucienne.

11. peter en michel

We waren een beetje aan de late kant, maar ondanks dat hebben we heerlijk gegeten en genoten van de bediening.
    Bedankt daarvoor.
    Hartelijke groet peter en michel.

12. Na het lezen van alle recensies ging ik er met hoge verwachtingen naartoe. Helaas was dit onterecht.
    Het eten was niet geweldig de bediening was meer met zichzelf bezig dan met de gasten. De eigenaar liep te schreeuwen tegen zn personeel. Ik was een hoop geld kwijt voor een sfeerloze avond.Erg jammer

4,7
  13. Een geweldige ervaring om hier te eten. Tijdens een weekendje Volendam zijn we uitgeweken naar dit restaurant omdat we de restaurants in Volemdam niet zo zagen zitten. Absoluut geen spijt van. Heel lekker eten voor een redelijke prijs. Jammer dat we uit Brabant komen, anders wilden we hier iedere week wel heen. Bovendien was de bediening vriendelijk en gastvrij.

14. Ik heb mij door een vriend laten verrassen, die hier al eens gegeten had. Een zeer geslaagde avond! De gerechten waren stuk voor stuk uitstekend en met zorg bereid. De service is van een dermate hoog nivo dat je je een beroemd persoon waant. De ambiance is smaakvol doch eenvoudig. Geen klatergoud en kitscherige prullaria te vinden hier. De prijs viel mij zeer mee. Goed concept van meerdere kleine gerechtjes. Zo kun je zelf een proeverijtje samenstellen.

15. Ap de Reus

Absoluut toprestaurant.

Alles is met zorg bereid, en erg lekker.

Prima vriendelijke bediening en het is heel schoon hier.

Terecht dat ze bij de top staan van "Lekker".

Zal mij niet verbazen als dit restaurant in de toekomst een Michelinster haalt.

16. Ik :
    3 rauwe oesters.
    3 gestoomde oesters.
    Lamsrack uit Nieuw-Zeeland.

Vrouw had :
    Vegetarische spinazie dumplings.
    3 gestoomde coquilles.
    Krokant gebakken zeebaars.

Goed restaurant! En goedkoop!

17. In een woord geweldig, heerlijk gegeten!

Vriendelijke bediening, rustige achtergrondmuziek en erg sfeervol restaurant (basic).

Absoluut niet te vergelijken met de Chinese restaurants van tegenwoordig (inriching en eten).

Het eten is super, er is enorm veel keus.

Wat betreft prijs-kwaliteit: op de kaart keus voor gerechten van 5 euro, 10 euro, 12,50 euro en 15,00. En dan voor die kwaliteit!

We wonen zelf in Monnickendam en waren nog niet eerder geweest vanwege de kinderen. We komen hier zeker terug!

Echt een aanrader!

18. Geweldig gegeten. Als je echt gezellig uit wilt en niet het standaard Oosters menu op prijs stelt dan is dit echt een aanrader.

Mooie, sfeervolle locatie. Jonge, heel vriendelijke bediening. Eigenaar zelf is iets minder vriendelijk maar dit restaurant is zeker de moeite waard.

Tip: Verrassingsmenu!

19. Aanrader: Verrassingsmenu

20. A. Tella

Verborgen talent in een dorpje.

21. wilt u het gevoel hebben dat u ergens uit eten bent, met correcte bediening? Ga dan hier eens langs. Eten is heerlijk in super ambiance.