Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Molenschot verdeeld zijn.

R. Faasse

Goede lunch kaart, vlotte bediening en goede sfeer! De prijs / kwaliteit verhouding is ook dik in orde.

Hetty Bastiaansen

Het was een zeer goed verzorgde Gamba-avond met een mooie afwisseling van de gerechten en een leuke eigentijdse opmaak van de schalen. Prima gegeten en voor herhaling vatbaar!

Mooie accomodatie met super eten voor belachelijke lage prijs, feestje heel goed te geven voor all incl prijs echt een aanrader.

Marie-jose

Het was echt heerlijk we gaan zeker nog een keer terug.

Na een fietstocht hier wat gegeten. Een lunch....
    Wat we kregen (broodje warme tonijn met kaas, en een clubsandwich) was lekker en genoeg. Maar de bediening was traag en een beetje "dom". De prijzen vond ik SCHANDALIG duur! Een broodje voor bijna 10 EURO! Jeetje! Vind ik te veel voor een broodje met wat tonijn....

Sylvia Vogels

Bij toeval (door een wegafsluiting) terecht gekomen bij Brasserie Schutterslust. Door de uitnodigende uitstraling, een stop gemaakt, waarna we snel aan een tafeltje aan het raam plaats konden nemen.
    Ondanks de grote, wat luidruchtige groep aan de middelste tafel, hebben we toch nog redelijk rustig kunnen genieten van ons etentje. En werden we snel geholpen. We hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs. En dat met een Super vriendelijke bediening. Een aanrader!

Victoria

We kwamen voor het goedkope 3 gangen menu, maar met zo veel heerlijke dingen op de kaart hebben we losse gerechten besteld. De thaise mosselen waren heerlijk, de cheescake was prima.

Maar een groot nadeel: ondanks dat toen we net aankwamen er amper 3 andere tafels bezet waren, hebben we maar liefst 1,5 uur gezeten voordat we het hoofdgerecht kregen. De bediening was echt heel langzaam. Voor het toetje was het ook weer 30 min wachten. In totaal 3.5 Uur daar gezeten, terwijl wij hadden verwacht/ uitgerekend daar maar 2 uur te zijn.

Het terras is wel erg mooi, maar voor de hoeveelheid mensen in het restaurant was de service echt te traag!

W.Hendrickx

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Schutterslust met vriendelijk personeel.👍

Fam. van. Meel

50-jarige bruiloft gevierd geweldig Feest.
    Goed verzorgd, goede en vriendelijke bediening.
    Goede ontvangst door de eigenaren en super heerlijk gegeten.

Mart van Lieshout

Met 6 personen gegeten bij Schutterslust waarbij ik en een tafelgenoot kozen voor de specialiteit van het huis "Boeuf á la Schutterslust".
    Gezien de porties die de andere tafelgenoten hadden en er prima uitzagen en smaakten viel dit gerecht zwaar tegen.
    Welgeteld 4 kleine stukjes Boeuf in een pannetje met veel saus en heel, heel veel champignons.
    Deze prijs kwaliteit verhouding was in vergelijk met de andere gerechten naar mijn mening niet oké.

Enrico Damino

Vriendelijke eigenaar en personeel. Prima kwaliteits- en prijsverhouding.

Babs en jw

Zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten!
    We komen zeker terug!

Ben van der Veer

lekker gegeten en goede bediening.

J van der Heijden

Heel lekker gegeten
    Goede bediening
    Alleen erg rustig en dat komt de sfeer niet ten goede

Paul Hector

Alles was heel goed geregeld.
    we hebben lekker gegeten en gezellig na getafeld.
    zeer zeker voor herhaling vatbaar.

William Akkermans

Prima verzorgd en precies zoals het was afgesproken! Lekker gegeten!

Fam. Van Oosterum

Hebben er gisteren voor de derde keer gegeten. Superlekker. Verrassende kaart, en heel vriendelijk personeel. De eigenaar altijd belangstellend. Een aanrader.

Dianne van Uden

Erg lekker eten. Mooi opgediend en heerlijk bereid.
    Jammer dat we als enige groep waren, was het drukker dan was het wat gezelliger geweest. De eigenaar verdient volle tafels!

Wij hebben heerlijk genoten van een "Valentijns viergangen menu". Er was veel aandacht besteed aan de presentatie en het was bovenal erg lekker. Schutterlust is een aanrader, wij komen hier zeker nog eens terug!

Renie en Legien

We hebben lekker gegeten. Het maandmenu van februari is een aanrader.

Rijk en Marijke

Rustmoment voor ons, met vriendelijke Brabantse gastvrijheid en hele goede keuken! Verrassend lekker!
    We hebben er graag een autorit van 30 min voor over. Meestal gekoppeld met een lekkere boswandeling.
    Onze 40-jarige bruiloft ook hier gevierd met uitstekende verzorging.
    De kinderen in de familie zowel groot als klein, hebben dankbaar gespeeld in de royale speeltuin.
    Wij kregen nadien van onze gasten uitsluitend complimenten en men vond het een verrassend leuk adres met goede verzorging!

Met vrienden a-la-carte gegeten. We hadden iets te vieren dus gezegd dat het een feestje mocht worden. De gastheer had dit goed begrepen en het werd een "feestje". Hij zorgde dat het mijn gasten aan niets ontbrak. Het werd dus een gezellige en geslaagde avond. De menukaart is er een met mooie gerechten tegen een goede prijs. De borden zagen er goed verzorgd uit en de gerechten smaakten prima. Goede porties. Indien gewenst kon er bij besteld worden zonder meerprijs. Een beperkte wijnkeuze doch de geserveerde wijn combineerde uitstekend met de geserveerde gerechten. Zelfs een dessertwijn uit eigen streek ontbrak niet.
    Kortom, een geslaagde avond, uiteraard geen haute cuisine, doch in een sfeer van een brasserie werd er een meer dan gemiddeld product gepresenteerd. Een restaurant om aan te bevelen en om terug te komen.

Hannie Verschuren

Alles was erg lekker! We waren met een groep van 17. De eigenaar had een keuzemenu samengesteld, wat erg goed was. De prijs/kwaliteit is top. Sfeer is goed, net als thuiskomen.
    Een aanrader!

Stefan Martens

Met 15 personen gegeten. Aangepast menu. Van €39 voor €34.50. Prijs / kwaliteit zeer slecht.

P.C.M. Boemaars

Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit zeer goed. Bediening voortreffelijk! Wat sfeer betreft was het jammer dat wij die avond de enige eters waren.

Met de verjaardag van onze dochter hier gegeten, het was heerlijk. We hebben met ons viertjes heerlijk zitten smullen. Goede en vriendelijke bediening 👍, een echte aanrader!

Jeanne/Lyon

Heerlijk gegeten; goede en heel vriendelijke bediening!
    Prijs/kwaliteit: Prima!!

Weer lekker gegeten ter afsluiting van onze vakantie. Bediening was goed snel en gastvrij. Het eten was gewoon heerlijk. Dat allemaal voor een zeer betaalbare prijs. Super

Bijzonder lekker gegeten op het terras van een leuke kaart. En een goede bediening, tot de volgende keer.

Een gastvrije Brasserie met een prima kaart met keuze uit vlees/vis/vega. Porties waren ruim. Reservering werd snel en netjes afgehandeld. Zeer vriendelijk personeel.