Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Molenhoek lb verdeeld zijn.

1. Gewoon een goede snackbar!

2. Tom

Leuk, klein restaurant met open keuken. Interessant dat je er ook ingrediënten kunt kopen. Dat duidt op een echte kookliefhebber. Het eten was geslaagd, de bediening vriendelijk. Soms wel erg lang wachten tussen de gangen. Het was druk, dat zal er waarschijnlijk mee te maken hebben gehad. Ik ben er eerder geweest op een rustigere dag, en toen was het tempo wel in orde.

3. Gisteren avond mijn verjaardag 57ste verjaardag gevierd met mijn familie.

Iedereen was laaiend enthousiast en ook erg verrast......

Dat er zoiets bestaat!

Italiaanse restaurants zijn er genoeg, maar niet zoals deze. Je proeft de versheid van alle gerechten, ook de truffel vers uit Italie was erg lekker en paste bij voor, tussen en hoofd gerecht...Super!

Angelo bedankt! En je Crew is top!

4. Afgelopen zondag gegeten bij Da Angelo.

Geweldig!

We hadden Angelo zelf de vrije hand gegeven en dat hebben we geweten! Zijn passie voor lekker eten en lekker drinken kwam weer volledig tot uiting.

Wat een genot!

Wij komen zeker weer terug hier.

5. Heeeeeeeerlijk gegeten, Angelo kookt met volle Italiaanse passie en temperament, een genot om dit te mogen ervaren en proeven! Puur en smaakvol!

Je kunt er fantastisch zitten en de bediening is vriendelijk en attent. Zeker een aanrader!

Groetjes Suzanne.

6. Wederom erg lekker gegeten, een feest om al die gerechten voorbij te zien komen en ze met zoveel smaak op te eten.

Je ervaart en proeft de liefde van Angelo voor zijn vak in een mooie open keuken.

Zowel voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht zijn een prachtig palet wat betreft presentatie en voortreffelijke smaak combinaties, super!

Op advies van de bediening, hebben wij er een heerlijke rode Vallpolicella van Bertani bij gedronken.

Uiteraard is uit eten en smaak een persoonlijke ervaring en bovenstaande is mijn (onze) ervaring. Maar gezien het gemiddelde eindcijfer van alle bezoekers, is een bezoek aan Trattoria Da Angelo beslist de moeite waard.

Wij komen er zeker weer een keer de Italiaanse eet cultuur proeven.

7. Wordt heel vrolijk als ik hier gegeten heb.

Buonissimo!

8. Dave

9. mitch

10. Vanwege de viering van onze trouwdag zijn we afgelopen zondagmiddag lekker met de hele familie (18 pers.) uit eten geweest bij Da Angelo in Molenhoek.

Ik vond het best spannend om naar een trattoria te gaan aangezien de vaders nogal verzot zijn op de "hollandsche pot". Dit is echter, mede door overleg vooraf met Da Angelo, helemaal goed gekomen. De eerste gang werd gevormd door allerlei antipasti met o.a. lekkere bruschetta met heerlijke tomaten, kippenleverpastei, zalige olijven en allerlei vleeswaren, uiteraard met prosecco! Daarna een klein bordje pasta met een lekkere romige saus en vervolgens kon men kiezen uit biefstuk, kalfsoester of tonijn vergezeld van knapperige salade, tomaten en lekkere aardappeltjes. De biefstuk was bij iedereen lekker mals -en dik- en de tonijn was precies goed gebakken, lekker ook met sesamzaadjes erop. Als toetje een grand dessert met tiramisu, soesjes met chocoladesaus, fruit en een soort rolletjes gevuld met een crème fraiche achtige mousse met vruchtjes.

Echt iedereen aan tafel heeft genoten van het heerlijke eten in een gezellige relaxte entourage.

11. Het is lekker, de drankjes zijn vers en cool en de patat is warm. Als je een frietje met bestelt, krijg niet een "ienieminie beetje", nee gewoon een hele klodder! Lekker toch!? De milkshakes zijn ook erg lekker, ze hebben de smaken chocolade, banaan en aardbei. Ze zijn allemaal erg lekker.

P.S. Je kunt er zelfs een broodje shoarma halen! En pizza en ze bezorgen!

Echt wel gaaf zo'n eettent in't dorp. Wij hebben dat hier niet.

Ik kom nog een keertje langs!:)

Jasper.

P.S. Alleen de w.c. is niet zo fris, maar ja het is ook geen
    W.C. House!

12. Heerlijk gegeten zaterdag. De zaak was helemaal vol maar dit had geen invloed op de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel.

De anti-pasti was heerlijk en daarna hebben we Tagliata besteld, heerlijke ossehaas die precies goed gebakken was.

Heerlijke tiramisu na, dus ons avondje kon niet meer stuk!

Complimenten aan de kok!

We komen beslist nog eens terug voor een lekker culinair avondje.

09/10/2010

13. ED

Da Angelo was gisteren stampvol. Geen gebrek aan klandizie, maar dat ging wel ten koste van de kwaliteit. De ravioli lag in een emmer boter en de truffel was niet te zien, laat staan te proeven. De signature dish (zwaardvis) was ook niet geweldig: de vis was taai en doorgeslagen. De aardappeltjes waren gefrituurd. Dus puree van binnen en taai van buiten. De sla werd zonder vinaigrette in een schotel gegooid.
    Wat mij betreft kan de oude kaart weer van stal worden teruggehaald. Natuurlijk met de toenmalige keukencrew! Angelo zelf achter de kachel was pas helemaal top.

3,3
  14. We werden vriendelijk ontvangen. Bij binnenkomst zagen we dat elke tafel behalve de door ons gereserveerde bezet was. Een goed eerste teken? Het restaurant heeft een leuke uistraling, een mix van industrieel en gezellig. De open keuken en koelvitrine misstaan niet tussen de zorgvuldig uitgekozen tafels en stoelen. Als voorgerecht koos mijn vriendin carpaccio; lekker maar niet heel bijzonder. Keuze van de dressing sloot niet helemaal aan bij haar smaak. Presentatie prima. Zelf koos ik voor de tomatensoep; prima! Tomatensoep zoals deze hoort. Als hoofgerecht koos mijn vriendin Penne Rosa, met zalm. Wederom lekker maar niet heel bijzonder. Zelf koos ik voor de Agnello dei Sibilini. Deze was werkelijk fantastisch. Zelden zo lekker gegeten. Een echte aanrader, evenals het restaurant. Alles is smaakgerelateerd, als je op safe gaat wordt je nooit teleurgesteld.

15. Laura Oosthoorn

Na het lezen van de vorige reacties ben ik zeer verbaasd. Ik heb samen met mijn man een heerlijke avond gehad bij Da Angelo. Vooraf een heerlijke frisse bruschetta met mandje brood gratis (waar je normaal rond de 4 euro voor bestaald), toen een antipasto (Italiaanse warme en koude lekkernijen) en een vitello tonnato (kalfsvlees met tonijndressing!), wat ook goed beviel bij ons beiden. Als hoofdgerecht besloten we voor de kalfsoester en een tournedos, klaargemaakt door de baas zelf, heerlijk! Wij zijn het na deze avond er zeer mee eens dat deze chef de beste Italiaanse chef van Nederland is en dat ze terecht in de top 10 staan van de Gelderlander!

Als besluit vroegen wij om een gewoon bolletje ijs en vonden het dus niet heel gek dat het in een simpel bakje werd geserveerd, dit maakt het zo gemoedelijk. Als iemand ijs op een bord wil, dan kon daar uiteraard om gevraagd worden neem ik aan! (of gewoon een dessert kiezen van de kaart..)

Bediening was vriendelijke en attent. Kortom een goede aanrader en een pré voor het kleine Molenhoek!

Met vriendelijke groet, Laura Oosthoorn.

16. Met een groep van ong. 26 personen hier gegeten. Na afloop was nagenoeg iedereen behoorlijk teleurgesteld. Hoe in vredesnaam komt deze trattoria terecht op de 10 de plaats van de beste restaurants van Gelderland met een beoordeling van: 8,43? Dit is voor ons een groot raadsel en wij zijn dan ook huiverig om de bewuste rubriek van de Gelderlander nog langer serieus te nemen. De anti-pasti bestond uit enkele plakjes Italiaanse vleeswaren met een summier mandje stokbrood. Vervolgens kon men een keuze maken uit 3 pasta's, die al dente behoren te zijn, maar de pasta's moesten flink gekauwd worden. Hetgeen niemand kon waarderen. Vulling was bijna niet te vinden en elk bord was afgedekt met een dikke laag rucola, meer dan genoeg voor 8 á 10 borden pasta. Bovenop lag 1/8 tomaat. Voor ieder 1 gems-salade hartje met hier en daar wat balsamico créme. Het klapstuk van de avond was een klein kartonnen bekertje met 1 bolletje ijs en een klein plastic lepeltje, zoals wordt geserveerd bij een ijsco-kar langs de straat, maar die zijn in ieder geval nog helemaal vol! Gevraagd om wat slagroom, maar de spuitfles was defect. Op ons commentaar over deze wel zeer vreemde manier van ijs uitserveren in een Italiaans restaurant, werd gezegd, dat dit de normale methode voor hen was. De tafel naast ons (zelfde gezelschap) kreeg een net bordje met 2 bolletjes ijs, smaak naar keuze EN slagroom! Kort samengevat: wij komen hier nooit weer!

2,7
  17. Op zich is er niet zo heel veel mis met deze tent, maar 9 van de 10 keer krijg je niet wat je hebt besteld.

Ook gooien ze vaak oude friet terug in de pan waardoor je harde friet in je bakje vindt... niet zo heel erg smakelijk...

Het ruikt altijd lekker, maar als je het in je mond hebt...

18. Wim Hendriks

Onlangs voor het eerst geweest.

Voorgerecht van Coquilles voor ca. 18,00 euro besteld. Wat bleek,.... welgeteld 3 stuks van het witte (zee)goud gekregen die dreven in het vet. Tot mijn verbijstering waren de coquilles max. 2 cm. in doorsnee. De normaal gesproken subtiele smaak was ver te zoeken door het vele (zee)zout en alle olie.

Daarna involtini gekregen, die wederom bijzonder vet was en nagenoeg rauw van binnen. De pasta waar ik om heb gevraagd bleek niet aanwezig. Na mijn opmerking hierover kon ik toevallig nog net zien hoe deze van een ander bord werd afgehaald. Ik weet dat ik melding van dit alles aan de kok had moeten maken maar ik had het helemaal gehad met deze zaak op dat moment. Door mijn kennis van het Italiaans viel het me tevens erg op dat er niet altijd met evenveel respect over gasten werd gesproken. De heren en blonde dame schrokken dan ook zichtbaar toen ik in onvervalst Italiaans afscheid nam van deze zaak.

Tot slot,.... de rode Bertani was erg lekker maar net als mijn Coquilles te duur.

19. Gezellig restaurant waar je de echte Italiaanse sfeer proeft.

Heerlijk gegeten. De eigenaar/kok stond alleen in de keuken. Ook al was het hartstikke druk, elke tafel was bezet, wij hebben niet lang hoeven wachten.

Vriendelijke eigenaar, bediening en service was goed.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

20. 1e indruk: vieze beslagen pui…pin buiten werking en binnen een enorme hitte.

Niemand die ons welkom heet. Een dame op het punt om te vertrekken wijst ons nog snel even de plek.

Vervolgens gooit een ober de menukaarten op de tafel en vraagt niet of we wat willen drinken.

Geen brood zoals op alle andere tafels, valt ons ten deel.

Met een sneltreinvaart volgt het voorgerecht. Een vleeswarenschotel met zalm uit blik. Een verrassing van de chef blijkt echt een verrassing. De dame die het komt brengen vertelt er niet bij wat het is en ook bij navraag een aarzelend antwoord. De soep van linzen had een dusdanige consistentie dat je de vriezer zeker in de buurt weet. De bouillon met tortellini was redelijk.

Er bekruipt ons het gevoel van desinteresse. Hadden de heren van de rubriek “ Geniet” in de Gelderlander soms een bordje om hun nek?

Hoofdgerecht volgt in rap tempo. Wederom weet de dame niet wat zij komt brengen. Het wildzwijn wordt: iets van wild. De wildzwijnstoof was erg droog en werd vergezeld door een tomatensaus (bolognese?) De gemixte klassieker van drie soorten vlees (ook 26,-) was vet, veel bot, weinig lam en echt niet spannend genoeg. Een worstje kan erg lekker zijn, maar of dat 26 euro kosten moet? Overal sperzieboontjes bij en tomaatjes. De biefstuk was als enige aardig maar ook daar geen lekker sausje. Wel een korstje van truffeltapenade (uit een potje!) De vegetarische canelloni was eveneens geen reclame voor de chef (?). Buiten dat de dame in kwestie niet wist dat er iets op de kaart stond met spinazie er in, was die spinazie ook niet te proeven. Dus daar had ze gelijk in. Het was droog en het smaakte duidelijk naar niet vers maar kant-en-klaar.

Het toetje hebben we maar niet gedaan en de koffie werd ineens vergezeld door een glaasje limoncello van het huis.

Kijk daar houden wij best van. Maar iets goed maken kon hij niet meer.

Teleurstelling alom. Voor drie gangen betaal je hier in principe met gemak 45 euro. (Zonder wijn of andersoortig vocht)

Voor dergelijke bedragen verwachten wij kwaliteit, vriendelijkheid, service van begin tot het eind.

Wij kennen betere plaatsen, waar je voor 47 euro een vijfgangen menu krijgt, met de meest heerlijke en eerlijke gerechten. Met aandacht voor alles!

Als je geen pretenties hebt om werkelijk mooie en eerlijke gerechten op tafel te zetten, moet je ook die indruk niet wekken en zeker die prijzen niet vragen!

1,9
  21. Vond het jammer dat de eigenaar continue door de zaak liep met z'n mobiele telefoon, van binnen naar buiten, en dit wel 30 x.

Ik snap dat de bussines gewoon doorgaat, maar hou rekening met zittende gasten. Elke keer die deur open en toe wordt het ook niet warm in de zaak.

22. Lekker eten en vriendelijk personeel. En ze bezorgen ook :D.

23. Hier inmiddels een paar keer geweest. Een kleine gezellige trattoria met een open keuken waar het erg warm is (geen airco)! De Italiaanse kok vertelde dat hij slechts met verse (pasta) produkten werkte.
    Wat me echter opviel is dat de pasta steeds uit zakjes van een bekend Italiaans merk kwam en dat er diepvries pizza's in de koeling staan. Alleen het schepijs is verpakt in grote bakken. Overige ijsdesserts zijn ook kant en klaar producten.

Antipasto voor 2 personen bestond uit wat pecorino en parmezan, olijven, peppersweets, 4 plakjes chorizo en wat kleine plakjes bruschetta. Als hoofdgerecht nam mijn vriendin lasagne die erg papperig en smakeloos bleek (wellicht ook kant en klaar?). Ik had de steak van tonijn die alleen kort gegrild zou zijn,... die bleek volkomen droog en well done te zijn.
    Tot overmaat van ramp was de tonijn bedolven onder een laag dikke rode tomaten (bolognese?) saus. Op mijn vraag hoe dit kon vertelde de kok me dat hij inderdaad gegrild was, maar daarna altijd verder gaarde in de oven?
    Een nieuwe steak gekregen die wel kort gegrild was en op mijn verzoek met weinig saus.
    De pasta's zijn normaal van prijs.
    Het gerecht van tonijn koste echter Eur. 29,50. Dit was naar mijn mening veel te duur.
    Koffie na en snel naar huis gegaan om maar niet meer terug te komen!

24. ED

Da Angelo is een echt stijlvol Italiaans restaurant zonder compromis naar de Nederlandse keuken. Dus niet de standaard pizzeria met enkele pasta gerechten. Hier proef je Italie en vakantie.

25. In reactie op onderstaande recensie bericht het Jachtslot het volgende:

Landgoed, Jachtslot de Mookerheide heeft 2 restaurants namelijk:

1) Baron van Luden restaurant, waar men voor een romantisch à la carte diner welkom is. In de maanden juli en augustus bieden we onze gasten zelfs de mogelijkheid om in dit restaurant deel te nemen aan het 4=2 menu, waarbij u kunt genieten van maar liefst 7 culinaire gerechten, voor slechts.

€ 140,- voor 4 couverts.

2) Brasserie du Bois, een informele en moderne Brasserie. Hier serveren wij bijvoorbeeld een drie gangen dagsuggestie al voor € 27,50.

Zoals u ziet bieden beide restaurants zeer aantrekkelijke prijzen, er is voor ieder wat wils.

Houdt u van klassiek en chique of liever informeel en modern, vraagt u bij de receptie naar de diverse mogelijkheden! Wij zijn ervoor om samen met u de mogelijkheden af te stemmen op uw specifieke wensen.

Jachtslot de Mookerheide is opgenomen in ‘Vier eeuwen leven in toen.’ Hierin zijn door de Stichting Manifestatie Historisch Interieur de 100 mooiste interieurs in Nederland opgenomen. Het Landgoed, Jachtslot de Mookerheide heeft voor 2008 de Hospitality Award gewonnen en is Trainingslocatie van het Jaar 2007 + 2008.

Ervaart u de diverse sferen zèlf, want sfeer is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten!

26. W.Bunnik

Afgelopen week-end gedineerd in het Jachtslot. (te) Hoge verwachtingen! Ambiance viel tegen, achtergrondmuziek van laag niveau, eten is wel goed, maar verhoudingsgewijs te duur.

Ober die een hele avond met een gevlekte boord aan tafel komt, dit alles verwacht je in een bistrootje, maar niet in het Jachtslot, voor ons niet voor herhaling vatbaar!

3,2
  27. Ilse

Trattoria + restaurant en klein terrasje (in winkelcentrum Molenhoek). Vriendelijk personeel, mooie zaak met Italiaanse producten die dus ook te koop zijn. Inrichting is klassiek-modern. Antipati: veel, vers, lekker en relatief goedkoop. Ik heb een aantal keren pasta als hoofdgerecht gehad maar daar ben ik niet zo tevreden over. Pasta is naar mijn smaak te al dente en wordt verzopen in de saus. Vleeshoofdgerechten waren alle keren prima als ik mijn disgenoten mag geloven. We halen er ook wel eens Cannoli: heerlijk! Aangezien ik een enorme pasta-fan ben en de pasta niet mijn smaak is, eten we hier dus niet echt vaak meer terwijl het toch echt een leuke tent is.