Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Molenhoek lb verdeeld zijn.

1. Annelies Creemers

Gezellig en heeeerlijk gegeten.

2. Vandaag kerstbrunch gehad bij Molenhoek. Voor de prijs van €44,50 pp was de verwachting best hoog… helaas werd onze verwachting niet omgezet. Een kerstbrunch van €15, - pp werd ons voorgeschoteld. Een simpele tomaten of bospaddenstoelensoep, pasteitjes, gehaktballetjes in saus, sate, koude schotel, stukje zalm, scholrolletje, stukje overgare zalm, microstukje haring, wat broodjes met kruiden boter. Als toetje wat ijs.

Jammer… de eerste en laatste keer voor mij.

3,2
  3. Super eten geweldige service. Heerlijk gegeten met het gezin echt TOP een aanrader.

4. Lekker gegeten bij da angelo.
    Ruime portie.

5. V.embden

Na een paar keer hier te hebben gegeten hadden we nu een mindere ervaring, het was minder van smaak lasagne erg papperig evenals de canneloni erg gaar mijn dochter had ossenhaaspuntjes voor de derde keer en deze keer ook minder van smaak en helaas had ze een haar in het eten. We hebben daar niets van gezegd dus dat weten ze niet. Voor mij is het voorlopig de laatste keer geweest.

6. Lekkere soep.
    Vlees niet zo goed gebakken zonde.
    Wel lekkere groentes en aardappeltjes.
    Toetje had harde vruchtjes in ijs.

7. Heerlijk eten op hoog Italiaans nouveau.

8. Theo Roelofs

Gisteravond gegeten bij Da Angelo, heel plezierig ontvangen, je wordt netjes uit je jas geholpen en deze wordt voor je opgehangen. Daarna goed gegeten met voortreffelijke wijn, mee kunnen kijken in de keuken. Allemaal heel vriendelijk en ze hebben alle tijd voor je, het draait daar om rustig te eten en hiervan te genieten wat je ook neemt. Kom hier zeker weer.

9. Met mijn verjaardag hier gaan eten. Heel vriendelijk ontvangen en onze jas werd bij binnenkomst aangenomen. Heerlijk gegeten! Niet teveel poespas op je bord, je krijgt gewoon een goede portie van het eten dat je hebt besteld. Bij het nagerecht werd ik nog toegezongen door het hele restaurant, iedereen was van tevoren ingelicht. Wij zullen er zeker vaker gaan eten.

10. Zondag in de bistro iets gedronken
    Wat een teleurstelling, cappuccino was zo slap leek net water met melk en kwam uit een automaat en dat voor zo een accommodatie. Kaarsjes waren niet aan en dat op een bewolkte dag. Ongezellig en kil.

Chocomelk van mijn zoontje was poeder met heel veel water met de nadruk op veel, want je keek er bijna doorheen. Niet opgedronken dus.

Bij het betalen aangegeven dat de chocomelk toch wel 't toppunt was.
    Kregen we als antwoord... Dit is poeder met water, maar normaal gooien we er een scheut melk in.
    Euhhh, nou dit keer niet dus.

Helaas gewoon afrekenen o.a. € 4 voor die chocolademelk-troep, echt schandalig.

Had echt een cappuccino van espresso en hand opgeschuimde melk verwacht en een chocolade melk
    van Nutricia voor deze bedragen.

NIET voor herhaling vatbaar dus.

11. Heb er weinig woorden voor over. Vlees was koud en erg droog, aardappeltjes waren ook koud. Pasta stelde erg weinig voor. Dit alles voor 20 euro!! Volgende keer maar weer zelf koken.

12. Door mijn ouders uitgenodigd, waardoor ik me enorm moest inhouden. Gesneden ossenhaas was smakeloos, de trostomaatjes waren niet te vinden. Frites, gefrituurde aardappelschijfjes en bloemkool. Meer niet.
    In de sorbet, oude melige stukjes appel. De bediening was erg onpersoonlijk. Heb bewust gewacht om ze een goedenavond te wensen bij het naar huis gaan.
    Zelfs dat gebeurde niet.

13. Zondag 18 september wilden we lunchen bij dit restaurant, wat een tegenvaller. We moesten zeker 15 min wachten wilde iemand aan onze tafel de bestelling opnemen. Daarna moesten we zeker een half uur wachten voordat we iets kregen, wat we kregen was schandalig. De frites waren klein en sponsig, de salade leek uit een zak op het bord gegooid, geen dressing... Alleen 1 schijfje komkommer en 2 kleine tomaatjes. De kibbelingen waren taai. Het tweede gerecht van ons lag de sla geheel verlept op het bord. Ik heb er wat van gezegd tegen de ober, die constateerde het ook, maar heeft niets ondernomen. Niemand kwam aan tafel om te vragen of we nog iets wilde bestellen of drinken wilde. Ben naar de receptie gelopen om te vragen of we nog drinken konden bestellen. Er waren nog enkele gasten die klaagde ook. Bij afrekenen heb ik de situatie geschetst en mijn klacht over het eten gegeven. Onze drankjes werden van de rekening gehaald, maar daar eten zullen wij niet meer doen. Je verwacht dat prijs en kwaliteit in balans is, maar dat is bij dit restaurant ver te zoeken.

1,5
  14. Mooie locatie. Vriendelijk personeel en lekker betaalbaar eten. Aanrader!

15. ED

Gisteren hebben we gegeten bij een vol bezet Da Angelo: een geweldig Siciliaans 4-gangen menu (bij elke gang keuze uit drie gerechten). Alles klopt: het eten is voortreffelijk, het drinken past bij de gerechten, de service is uiterst vriendelijk en de sfeer is warm en gezellig. Volgens mij heb ik nooit 4 tienen gegeven, maar nu is er niet aan te ontkomen.

16. Eric van de Water

Vriendelijke ontvangst. Leuke kaart met anti pasta's, primi's en segundo's waar voor iedereen wel iets te kiezen is. Ook is er een drie gangen dagmenu, maar wij hebben de a la carte optie gekozen.
    De Mezzalune met kreeft en ansjovis was heerlijk. Daarna nog een hoofdgerecht met sardines en een met tonijn, perfect klaar gemaakt. Dit alles met een uitstekend glas rode of witte wijn.
    Jammer dat we niet in de buurt wonen anders zouden we zeker vaker komen eten.

Reserveren is zeker aan te raden

17. Het vakantie gevoel kwam weer tot leven! Heerlijk getafeld! Verfijnde gerechten! Aanrader!

18. Deze week weer gegeten bij ons favoriete restaurant! Heerlijk was het weer. Geweldige gastvrijheid van alle medewerkers. Heerlijke zeetong gegeten van de nieuwe weekkaart. Vooraf antipasti die weer anders was dan de vorige keer, en ook verrassend lekker. Het tussengerecht was een heldere tortelini-soep van het nieuwe menu. Ik had best een kleinere hoeveelheid kunnen eten want er kwam ook nog die heerlijke zeetong. Er was geen ruimte meer voor een toetje dus werd het espresso. Oja, ik geniet altijd van de amuse, de focassia en de limoncello van het huis!
    Een warme plek met fantastisch echt gekookt Italiaans eten, en zalige bijpassende wijn.

19. ED

Gisteren hebben we voortreffelijk gegeten bij Da Angelo. Alles klopt: eten, drinken, service en sfeer.

20. Helaas was onze ervaring niet zo goed. Het kan zo perfect zijn want aan de kaart ligt het niet. Er is een enorme kaart met voor ieder wat wils. van coquilles tot kreeft en van asperges tot saté. Voldoende groente al is de bloemkool en broccoli te gaar.

De gemiddelde leeftijd is denk ik 65+ maar dat maakt op zich niet uit maar het interieur lijkt daarop aangepast en is uit de tijd. En misschien daarom ook de gare groente.

De bediening wil het graag vriendelijk doen maar komt ervaring te kort. Zo hadden wij geen bestek, kregen de salade een half uur voor het hoofdgerecht, hadden we geen bestek bij het dessert en werd er verkeerd uitgeserveerd. Ik denk dat besparen op personeelskosten averechts werkt.

De biefstuk in het hoofdgerecht was volledig doorbakken. Hiervoor hebben we netjes een nieuwe gekregen maar dat moet niet mogen. De koffie gratis zat er niet in maar zou een aardig gebaar geweest zijn. Maar helaas....hier geen goedmakertje.

Ondanks dat er teveel eten is, geef ik de prijs kwaliteitsverhouding een 4 omdat 105 Euro voor een diner voor 2 niet weinig is en dan verwacht ik bijna perfectie.

Voor de (oudere) doelgroep misschien interessant maar voor ons helaas (nog) niet.

4,7
  21. Mooie locatie, ontspannen eten, leuk personeel (dat lekker samenzweerderig met de kinderen spreekt). Helemaal goed.

22. Mooi ingericht restaurantje met perfecte bediening en heelrlijk eten. Gewoon precies wat je wilt als je goed Italiaans wilt gaan eten. De menukaart is wel heel kort, maar er is voor iedereen wel iets te beleven.

23. Hans. Driessen

Zondag 1-03-2015 brunch bij van de valk cadeau gedaan aan twee vrienden. Dus om 11:30 worden we verwacht was afgesproken. 12 uur konden we pas aan tafel. Er kwam nog een andere groep van 10, dus totaal 14 mensen. Om kwart voor 1 begon de brunch uiteindelijk. Eerder waren de schalen en alles niet klaar. Toen mochten we eten gaan halen. Vaker als 1 keer ging niet, alle broodjes, boter en beleg op. Twee keer moeten vragen om brood. Sinaasappelsap op. Wordt de kan maar half bijgevuld. Koffie en thee op. Warm eten werd wel bijgevuld, maar minimaal. Toetje; twee ijstaartjes en twee puddings, iedereen 1 keer scheppen en weer alles op.

Ben gewoon diep teleurgesteld in van der valk. Nu al twee keer contact opgenomen met van der valk. Ik word terug gebeld maar is al twee dagen geleden. Nooit meer naar van der valk Molenhoek.

1,2
  24. Het was weer geweldig. Gastvrij, heerlijk bereid, een lekker glas huiswijn en fatsoenlijk vol (dat tref je niet meer zo vaak), en zalige trekmakertjes van het huis.
    De trattoria was al gezellig, maar de pimp is helemaal 'van nu'.

25. Gisteravond heerlijk gegeten. Goede en heel vriendelijke bediening.

26. I found my Sicily enclosed within the walls. Family atmosphere and cuisine from 5-star restaurant. Pride of the Sicilians abroad. You are great !!!

27. Auke van Mierlo

Heerlijk eten, super bediening!

28. Altijd tevreden over het eten bij Da Angelo. Italiaans eten op de traditionele manier. Een echte aanrader.

29. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Da Angelo. Een kleurrijk vis-menu vergezelt door een mooie witte wijn. Daarna nog een prachtige Chardonnay van Tasca d'Almarita. Eten bij Angelo was weer een groot feest!!