Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mol verdeeld zijn.

Gaan eten met vrienden echt super lekkere asperges! Vriendelijke bediening, maar ook zeer proper, ik ben nogal op hygiene gesteld.

Johan Protzman

Bediening was van een uitzonderlijke kwaliteit zonder opdringerig te zijn.
    Zij hadden alles in de gaten en wij werden op onze wenken bediend.

3. Belgisch Mol

Jeroen Meykens

4. Belgisch Mol

Ronny Schuermans

Lekker gegeten in de gezellige bar van het restaurant. Voorgerecht was vernieuwend en gewaagd, door de combinatie van appelsorbet, boontjes en vlees in aspic, vergezeld van een warme brioche. De aangepaste Loire wijn paste perfect bij dit gerecht. Zeer attente bediening. Dit was voor ons een perfecte avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Frans Mol

Robert Nuyens

Lekker eten, uitstekende bediening, voldoende ruimte tussen de tafels zodat je geen hinder ondervindt van gesprekken aan de andere tafels. Gaan zeker nog een keertje terug.

6. Belgisch Mol

Een echte aanrader. Het restaurant is zeer gezellig ingericht. Het onthaal en de bediening was prima. Een dikke proficiat aan de kok, van aperitief tot dessert was alles even lekker. Wij hebben er van genoten en zullen het restaurant zeker aanprijzen bij vrienden.

7. Frans Mol

Christine Dijkman

Vriendelijke en vlotte ontvangst door de gastheer die over de gehele lijn van de bediening verder wordt doorgetrokken. Lunch werd mooi gepresenteerd en mondeling volledig toegelicht. Zonder meer een lekkere keuken waarbij de speciale wensen van de gasten zonder fout en met de glimlach werden opgevolgd. De gecompartimenteerde indeling geeft wat extra privacy. De wijnkaart is eerder beperkt, maar geeft toch wat keuze aan de liefhebber.