Croy 't Stokske in Moergestel

Voldoende gratis parkeerplaats direct tegenover het restaurant.

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1471916725 68
1477452094 68
1516199675 74

1. Peter van Uden

Wij komen al jaren, gemiddeld 2 x per jaar bij Croy Moergestel.
    Helaas is het vandaag de laatste keer geweest, en gaan we op zoek naar een ander restaurant.
    Ze hebben schijnbaar niet alleen de menu kaarten aangepast, maar ook de porties eten, zijn gehalveerd.
    Eerst was het zo, dat als je een duurder voorgerecht, of een stukje vlees wou hebben, dat je wat bij moest betalen.
    Wat ik trouwens terecht vind, voor de aangeboden prijs van een 3 gangen menu.
    Nu hebben ze 3 verschillende kaarten en prijzen.
    Maar als je nu bv een snitsel of een stoofpotje wilt hebben, die altijd zeer goed waren moet je dus kiezen vanuit een goedkoop menu.
    Maar dat is ook meteen inleveren, in het aangeboden portie.
    Stoofpotje 2-derde gevuld met bijna ruwe groente, en een heel klein beetje vlees.
    Snitsel is zeker de helft kleiner als vorige keer.
    waar we vorig jaar nog frietjes en gebakken aardappelen kregen, werd bij het uitserveren van het hoofd gerecht gezegd, dat de frietjes er zo aankwamen.
    Nou toen we bijna alles op hadden, nog steeds geen frietjes of aardappeltjes.
    Toen ik daar een opmerking over maakte, kregen we een heel klein schaaltje friet voor 3 personen, waar normaal een paar chips in zouden liggen.
    Ook het voorgerecht, en het nagerecht is bijna gehalveerd.
    Jammer want we hebben er altijd goed, lekker en voldoende kunnen eten.
    Maar nu niet meer.
    Lijkt dat ze de formule van restaurant Brechje in oisterwijk over genomen hebben.
    Waar we 1 keer gegeten hebben, maar dat is helemaal niets.
    Weinig eten, op een kaal bordje, voor een minimale prijs.

Jammer croy, we waren zeer tevreden, maar het nieuwe concept is voor ons niets meer.
    en schijnbaar voor meer mensen zo, want het is niet meer zo druk als eerst.

2. Eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Alles liep deze keer zoals je mag verwachten.
    We hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten. Bedankt Croy voor de herkansing. We komen zeker nog terug.

3. Eten was ronduit slecht. Vlees was compleet rauw van binnen. Stoofpot bevatte haast geen vlees. 1 Klein schaaltje friet met 4 personen. Groente kraak nog smaak.
    Bediening was erg onvriendelijk met een klacht mbt eten werd ineens hard gesproken en werd je niet serieus genomen.
    Saus naar keuze stond er. Bij bestelling werd niets gevraagd. Zelf dus maar naar de keuzes gevraagd. Oh, je kunt champignonsaus krijgen werd gezegd. Tja.
    Bij het afrekenen niets gezegd alleen bon voor de neus. Geen vraag hoe we het hadden gehad. Zelf dus maar aangegeven, werd niets mee gedaan.
    Ons zien ze hier nooit meer.

4. Charlie

Gisteren met een groep ouderen wezen lunchen. Er waren ook rolstoelafhankelijke mensen bij. Het restaurant heeft echter geen invalidentoilet. Dit vind ik een ernstig tekort op de dag van vandaag. Omdat deze mevrouw echt heel nodig moest het op een gewone toilet geprobeerd. Dit ging gewoonweg niet. Bij het doen van beklag werd gezegd dat ze hier serieus mee bezig zijn. Maar ik raad aan om eerst even te bellen of er een invalidentoilet aanwezig is.....
    Verder heerlijk gegeten.

5. Met 10 mensen gegeten. Service en eten was goed. Gaan we echt nog een keer terug. Iedereen was tevreden. Prijs viel ons 100% mee.

6. hanvandiesen

Nette en vlotte bediening. Lekker gegeten voor een nette prijs.

7. a.kosters

We hebben lekker gegeten en er was niks op aan te merken.
    Alleen jammer dat mijn vrouw er niet zoveel aan had, want ze was die middag gevallen met de fiets en naderhand bleek dat haar ellenpijp was gebroken. Ze kon haar vlees niet door snijden. We wisten dat niet toen we aan het eten waren begonnen. We zaten s`avonds om half 12 nog in het ziekenhuis. Dus voorlopig niet uit eten want ze zit tot haar bovenarm in de gips. En het was nog wel op mijn verjaardag.

8. 27 augustus lekker gegeten, goed en meedenkend personeel. Het eten is altijd naar wens, daarom gaan we ook vaak terug. Dus dikke pluim

9. Ineke de Veer

Moesten zelf vragen of we iets te drinken konden bestellen na kwartier aan tafel. Smaak was er niet. Heel vlak. Bediening viel deze keer ook tegen; nieuw personeel? De keuze is er niet op vooruit gegaan.

10. Ricky kieboom

Lekker gegeten. Rustige omgeving. Prijs ok en een vriendelijke bediening.

11. Maandagavond 26 oktober rond half zes daar gegeten met 2 volwassenen en drie kinderen. Voorgerecht kwam uit de koeling en was te koud, de tomaatjes waren ook uitgedroogd. Soep van de kinderen was overigens heerlijk, pompoensoep. Champignonsaus van mijn vrouw was niet echt huisgemaakt. Mijn hazenpeper was niet echt lekker. Veel stukjes ook erin en niet apart van smaak, vlak zelfs. Op maandagavond is het niet duur daar, maar de kwaliteit was er ook naar...

12. We kwamen op maandagavond om half acht. Bij het voorgerecht konden we aan de komkommerschijfjes al zien dat die al uitgedroogd waren. De champignonsaus was waarschijnlijk bijna op, want die was flink aangelengd met water. En een extra schaaltje aardappels en saus betaal je voor bij, terwijl dit niet duidelijk op de kaart staat. Jammer, vorige keer was het beter! Vakantieperiode??

13. Gisterenavond fijn in het zonnetje gebbq't met 2 personen. Wij kregen 5 riante stukjes vlees per persoon, deze waren heeerlijk gekruid. Ook kregen we frietjes, salade, brood met kruidenboter en diverse sausjes. Wij mochten kiezen of een soepje vooraf, of een toetje na. Wij kozen beide voor croys toetje, lekker zomers.
    Wij hebben heel fijn op het gemak kunnen eten en genoten van het lekkere weer. Echt een aanrader de bbq op het terras!

14. Lia Brock

Vanavond samen met mijn moeder gegeten bij 't Stokske. Wij hadden de laatste tafel voor je naar de sanitaire ruimte gaat.

Erg storend dat na elk toiletbezoek de deur dicht viel, wat het nodige kabaal veroorzaakte. Niet echt fijn als je zit te eten.

15. M. Obbens

Prima getafeld, prettig personeel, prijs vs kwaliteit OK. Tot ziens!

16. Assouw - Heuer

26 februari met 36 personen 3 gangen menu.

Er was veel te weinig personeel, 2 jongens die verschrikkelijk goed hun best deden, maar ze konden het echt niet aan.

Veel te lang moeten wachten, met vuile borden voor je op de tafel, en te lang moeten wachten eer de frietjes en gebakken aardappelen werden uitgeserveerd. De gamba's, (gewone garnalen) waren koud, taai en aan elkaar gekleefd, in de magnetron verwarmd.

Het afrekenen was helemaal een crime, geen rekening per tafel maar per 3 tafels, we moesten het zelf maar uitzoeken.

Jammer, we hadden eerder goede ervaringen, ook met een grote groep.

Annie

17. Heerlijk gegeten met een groep van 12 volwassenen en 3 kinderen.

Voor de 3 kinderen was een apart tafeltje geregeld waar ze lekker konden eten en spelen. Erg goed geregeld. Eten werd op tijd opgediend, iedereen had op het zelfde tijdstip zijn eten.

Alles smaakte goed, ook de groente was vers en knapperig
    Bediening was vriendelijk, snel en kundig.

Kortom een geslaagde avond voor mijn moeder die haar 80e verjaardag vierde. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. anna 1022 punten

Heerlijk 3 gangen menu gegeten bij Croy. Ik koos voor de mosselen. Wel vind ik het jammer dat er altijd gerechten zijn waarvoor je dan weer moet bijbetalen. We hadden een fijn knus tafeltje in de hoek, de mosselen waren lekker!

Ik vond het zeker de moeite waard om nog een terug te gaan.

19. Wat een geweldige ervaring. Geen enkel probleem dat er een persoon in rolstoel bij is. Alles wordt aangepast, super vriendelijk personeel. Heel kindvriendelijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Niels 245 punten

Matig eten en personeel. Wel nette prijs.

21. M032 154 punten

Ik ben hier een keer gaan lunchen, hier was ik niet zo over te spreken, weinig keuze en het dessert dat we erbij bestelde was wel erg simpel! Het diner daar is goed, maar de lunch is geen aanrader!

22. Prijs/kwaliteit klopt, je betaald weinig en de kwaliteit is ook weinig.Wat verwacht je? Super formule! Wil je een keer goedkoop uit eten, dan moet je hierheen. Verwacht van het eten dus ook niet te veel. Wij komen nog vaker terug. Bediening is vriendelijk. Maar je moet wel steeds vragen of je nog wat te drinken kan bestellen. Dus de bediening kan een tikkie beter. Wel zijn ze heel vriendelijk.

Conclusie: gewoon goed

23. Op zondag 4 nov.2012 zijn wij met een groepje van 10 wezen lunchen in Croy, 't Stokske te Moergestel.
    De service was bedroevend, er was een totaal gebrek aan leiding. Het (jonge, onervaren)bedienend personeel was en bleef onzichtbaar. Als iemand iets wilde bestellen moest je ze gaan zoeken. Zij stonden, pratend met elkaar, constant verscholen achter de bar bij de kassa met vier/vijf mensen. Wel waren zij vriendelijk, maar hadden geen besef van wat hoort in het restaurantwezen.
    Aan de sfeer ligt het niet, er was veel publiek, de ligging is gunstig en van een crisis is daar niets te merken.
    Ik zou zeggen management word wakker!

24. Komen regelmatig in dit restaurant, prijs/kwaliteit is zeker
    het noemen waard, bediening is vriendelijk, soms zou men wat
    beter op de netheid moeten letten ( zuiver gemaakte tafels/stoelen
    ect.)

25. Jan Thal

26. We zijn 28 april rond 18.15 uur met een groep van 6 personen hier voor het eerst gaan eten. De schnitzel die ik had was heel droog, zelfs met de saus (ruikte naar zetmeel) was hij niet weg te krijgen. Wel een hele grote schnitzel, maar als deze niet te eten is... Over de patat was een welvaart aan zout te vinden. De smaak aan de visschotels was ook niet wat je mag verwachten. Mijn ijs (softijs met 4 stukjes vruchten) was heerlijk, maar de ijstaart van de overige zat vol met stukjes bevroren water. De klachten aangegeven aan de jongeman die opdiende. Zou het doorgeven aan de keuken. Of dit is gebeurd weet ik niet, daar je verwacht dat er een manager / eigenaar even naar de tafel komt, maar we hebben er niets meer van gehoord. Jammer, je gaat toch voor een gezellige avond met een goede maaltijd. Die maaltijd is de mist in gegaan. We zouden als het goed zou zijn met een grotere groep (rond de 40 man) terug komen. We komen zeker niet meer hier terug. Er kan altijd iets fout gaan, maar van 6 personen slecht eten is geen toeval, dat ligt echt aan het personeel in de keuken. Jammer dat dit zo maar kan.

27. Fam Wouters en Fam Kapteijns

Op maandag 05 maart 2012 zijn wij voor de vijfde maal hier gaan eten , zoals andere keren was het eten weer geweldig, en zeker voor die prijs, bediening zeer vriendelijk en behulpzaam, tot de volgende keer.

28. We zijn hier twee maal geweest, maar het eten vinden we onder de maat.
    Misschien zijn we thuis 'te goed gewent', dat kan zijn.
    Het eten smaakt allemaal nogal instant (pakjes en blikjes) en opgewarmt.
    De bediening is wel erg vriendelijk en de sfeer is ook wel goed.

29. Eten en drinken alsmede service zijn uitstekend. Prijs/kwaliteit erg goed. Sfeer zeer slecht, tenzij u houdt van medegasten die hun 2 honden mee mogen nemen in het restaurant.

30. chantal

We hebben hier al 1 keer gegeten, we kwamen binnen en er werd een tafel voor ons aangewezen. Het was geen frisse tafel, overal lagen dode vliegen! Niet echt smakelijk als je nog moet eten! Maar we hebben wel lekker gegeten!

31. Vorige week voor het eerst hier gegeten. We waren met 6 volwassen personen en twee kinderen. De sfeer en uitstraling zijn erg goed. De bediening was uitermate vriendelijk, alsof het allemaal familie was wat er werkzaam was. De kwaliteit van het eten was zeer zeker erg goed. Van het voorgerecht tot aan het toetje, zowel wij als de kinderen vonden alles erg goed.

Zeker een aanrader. Wel jammer dat het vroeg donker is in deze tijd van het jaar, want ook de omgeving is erg mooi.

32. Al meerdere malen hier naar toe geweest en altijd top!

Mijn favoriete gerecht is het beenhammetje, met een verrukkelijke saus.

Ook de sfeer in het restaurant is altijd super.

En heel vriendelijk en attent personeel!

Kortom een genot om hier naar toe te gaan, en kom zeker vaker terug.

33. vermeulen

Wij zijn er al vijf keer geweest en vinden het erg goed en gezellig, ook met de Kerst gaan wij er heen. Ze zijn erg vriendelijk en het eten is prima voor de prijs. We hopen er nog vaak te komen.

34. Afgelopen zaterdag 25 september met kinderen en kleinkinderen een verjaardag gevierd.

Wij waren verrast met de aparte ruimte, de gezellige bediening en het lekkere eten.

Voor de kleinkinderen was de speeltuin ideaal.

Hartelijk dank.
    Toos Hooijen.

35. Gewoon goed voor een goeie prijs. Aardig personeel en goeie sfeer. Aanrader!

36. Prima gegeten, géén culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed.

Erg smaakvol en genoeg keuze voor eenieder.

Bediening was erg oplettend en meedenkend.

Met name de groente onder de vis die ik had gekozen, was precies.

Goed van "bite". Dit maak ik niet vaak mee.

37. We hebben reeds diverse keren bij 't Stokske gegeten.

Elke keer waren we erg tevreden, alsook de gasten die we meegenomen hadden.

Met of zonder aanbiedingsbon, de kwaliteit van eten bleef hetzelfde! Smaakvol en voldoende.

We komen deze maand beslist weer eten, en genieten zullen we, dat staat vast.

Jet simons.

31-1-2010.

38. Afgelopen jaren wel eens vaker geweest maar vorig jaar met de buurtvereniging. Mooi verbouwd (gezellig) en aardig personeel.

Iedereen van de buurtvereniging was tevreden over wat men had gegeten. We komen zeker terug.

39. John Vertogen

We hebben afgelopen zomer een keer op een doordeweeksedag gegeten bij 't Stokske. Vriendelijke bediening en lekker gegeten, waarbij vooral is opgevallen dat er verse producten werden gebruikt. Prijs-kwaliteit-verhouding een 10.

We komen zeker terug en kunnen iedereen een bezoek aanraden.

John Vertogen,