Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Moerdijk verdeeld zijn.

Tevreden klant

We zijn zeer netjes geholpen. Het kind dat wat luidruchtige was, is geen probleem. Nette wc en in het restaurant goede sfeer.

Super leuk en eigentijds concept. Geweldige kwaliteit van de gerechten en zeer sfeervol van binnen.
    Echt een leuke avond uit gehad. Bedankt.
    Gr. Martin

men.

Hier zijn we jaren gekomen en het was altijd goed.
    Prettige mensen, goed eten en leuke sfeer.

Een leuk (weg)Restaurant, wat zeker niet enkel gericht is op de vrachtwagen rijdende medemens.
    Het etablissement is leuk ingericht met een warme uitstraling. Met een huiselijke kaart.
    Qua wijnen, veel aanbod en kennis.
    Bediening, afhankelijk van wie je kent natuurlijk is vrij formeel mits je er wellicht wat vaker komt.
    Keurig, correct en vriendelijk, men weet wat de keuken kan bieden.

Het eten,
    Prijs kwaliteit is echt niets op aan te merken, alles prima op smaak en presentatie laat niets te wensen over. Het wordt keurig met 2 man op geserveerd.
    Voorgerechten: Soep en kruidenboter met brood, porties prima en vers.
    De XL Relais biefstuk is zeker aan te bevelen. De Cordon Blue is zeker iets wat wij meer zullen nemen.
    Het toetje hebben we overgeslagen, i.v.m tijd.

Al om al, zeer tevreden.

Klein minpuntje: Als men voor de garnituren zoals salades en groente/aardappelen meer berekend, (te noemen tot 5/6 euro) mag dit bij het opnemen van de bestelling wel worden vermeld door de bediening. Immers is een garnituur dikwijls inbegrepen bij het gerecht. Niet onbelangrijk.

Nochtans is alles prima,lekker en heeft het dorp Moerdijk een eetgelegenheid die zich kan meten met de betere in dit land. Je gaat er met een volle maag naar buiten, zeker voor gezelschappen biedt dit restaurant alle ruimte. Sfeervol en een goede keuken.

Eten was prima. We hebben wel heel lang moeten wachten. 3 kwartier tussen voor- en hoofdgerecht!
    Toen we hier iets over opmerkten werd er niet sympathiek gereageerd.

Ik heb altijd een goede ervaring met het eten van Passant, vooral de spareribs waren erg lekker.
    Helaas als ik nu bestel krijg ik spareribs die niet zo makkelijk meer van het botje af vallen, dit is erg jammer en hoop dat deze weer snel terug keren!
    Nu ben ik genoodzaakt om Gyros te bestellen wat ook wel lekker is maar niet zo lekker als de spareribs die ze eerst hadden.

Mvg, Joey

Goede Moerdijkse friet, ruime keuze, goede porties.

A Lokers

Eten was redelijk, erg jammer dat we niet culinair mochten genieten omdat 1 persoon van onze tafel dat niet wilde, gemiste kans voor jullie.

De bediening haalde de borden al weg terwijl we nog wat na zaten te tafelen en de frietjes op aan het eten waren.

Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar

Vanavond (01-07-2015) hier wezen eten! We kenden het plekje niet maar de website was overtuigend en we hebben een tafeltje gereserveerd. En dit was een goed keus! De bediening was erg vriendelijk, het eten heerlijk en de presentatie van het eten zag er super mooi uit! Passant, we willen jullie bedanken voor deze gezellige avond!

Vele jaren kwamen we regelmatig eten. Zo ook enkele weken geleden. En het was weer prima allemaal.
    Maar gisteren, 7 april bestelden we bijna hetzelfde als de vorige keer. Schnitzel met gebakken aardappels, groenten en champignons en paprika's. Het vlees smaakte niet goed ( leek al wat "oud"). Bloemkool, broccoli en wortels waren niet zomaar beetgaar, maar taai en smakeloos. Aardappels vet en slap, alsof ze gebakken en al in de magnetron opgewarmd waren. Champignons waren week...vies. smaakten niet naar champignon.
    Jammer!!! Dit zijn we niet gewend!

CHRISTOPHER

Vertaal van English naar Nederlands

Great restaurant, lovely meals. Good service. When i was lorry driving in holland, good access to motorway destinations.

Jolanda

Bij binnenkomst erg verrast door de gezellige sfeer.
    Daarna sloeg het snel om. Menu werd snel uitgelegd. Drinken meteen uitgeserveerd. Na 7 gangen werden we min of meer weggeserveerd. We kregen nog een maal het nieuwe menu, waar we uit konden kiezen, dit werd steeds langzamer en langzamer weggehaald om uit te serveren. Na vraag tot hoe laat we konden bestellen werd min of meer duidelijk dat we het liefst om 21 uur konden vertrekken. En inderdaad om 21 uur werd aan ene deel van de tafel gevraagd of er nog behoefte was aan koffie of thee, de andere kant van de tafel wilde nog dessert bestellen. Dit werd ons niet in dank afgenomen. Demonstratief werden borden en glazen afgehaald. Toch geprobeerd nog een gang te bestellen, dit ging heel erg moeizaam, na 30min werd de kaart meegenomen en demonstratief in de keuken gedeponeerd (keukenbrigade was bijna klaar met opruimen). Na 15 min werd onze gang nog uitgeserveerd en na 5 min werden lege glazen en borden afgehaald. Er zat veel verschil in grootte gerechten, voldoende saté maar maar 2 mini gamba's? En heel veel rucola overal bij. Weinig keus in verschillende gerechten, al met al niet voor herhaling vatbaar.

Gisteravond 23-10-2014 hier gegeten en gedronken.

Uiensoep en een biefstuk xl met rode huiswijn. Geweldig in een woord. Ik ben altijd onderweg en gek op lekker eten.

Kwaliteit, goede service, niet de goedkoopste maar wel een van de beste chauffeursrestaurants die ik ken, in de Benelux

Bedankt! Ga zo door.

Het eten is gatverpielekus lekker! Leuke, frisse bediening. Wij komen terug.

Joyce Gelderblom

Heel gezellig restaurant met heerlijk eten. Heel leuk concept.
    Voor herhaling vatbaar en iedereen aan te raden!!

sylvia hermans

Wij hebben vrijdag 29 augustus met 4 volwassenen bij Restaurant Passant gegeten.

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was echt super. Je kon onbeperkt van alles bestellen. Complimenten aan het personeel.

Ik zou het iedereen aanraden om daar een keer te gaan eten.

Jan

Erg lekker gegeten in een leuke en gezellige sfeer!

Bediening is erg aardig en vlot!

Zeker een aanrader.

Door vrienden getipt, en terecht! Vanavond heerlijk in de watten gelegd! Nieuwe concept bestaat uit stuk voor stuk fijne frisse gerechtjes. Slibtong is een aanrader, net als de huisgemaakte ravioli. De bediening is attent, in een sfeervol en comfortabel restaurant. Helemaal top, wij komen snel terug!

Els

Alleen maar lof voor het nieuwe concept van Restaurant Passant. Waar je voorheen al een ruime keuze had aan heerlijke gerechten van de zeer gevarieerde kaart, is dit nu uitgebreid met het concept: Onbeperkt culinair genieten voor € 22,50 p.p.
    Keuze uit 35 kleine culinaire gerechtjes, bereid met alleen maar verse ingrediënten, en inspelend op het seizoen. Je mag zoveel van deze heerlijke hapjes bestellen als je wil. Wij hebben Genoten met een hoofdletter G!
    Ook de kleintjes kunnen er lekker smullen en hoeven zich niet te vervelen; hun placemat is tevens kleurplaat. Erg leuk bedacht.
    Het personeel is uiterst vriendelijk, correct en weet van wanten. Je voelt je er welkom.
    Kortom: Eten bij Restaurant Passant is een feestje! Ik zeg: Doen!

Marijke

Om de vernieuwde avondkaart uit te proberen ben ik met mijn familie gaan eten in het restaurant dat zich voorheen vooral richtte op een zakelijk publiek. We hebben lekker getafeld met verschillende kleine gerechtjes en een heerlijke wijn. Er was genoeg keuze en voor ieder wat wils. Iedereen was enthousiast en we hebben heerlijk gegeten! De chocoladetaart na was goddelijk!
    Zelfs aan de kinderen was gedacht. Op de placemat een kleurplaat en een speciaal kindermenu verkrijgbaar.
    Wij verheugen ons al op het volgende bezoek. Top!

Wilbert de Ridder

Het was weer ouderwets lekker een frietje mayo/pinda bij Sin.

Onze ervaringen met Kanters waren altijd goed, tot gisterenavond!
    Wij komen daar met 4 kinderen en zijn vegetarisch, voor de kinderen word het dan al snel een portie friet, aardappelkroketten of geb. Aardappelen met een portie groente erbij. Je bent dan iets minder dan 5 euro per kind kwijt, maar gisteren moesten we opeens veel meer betalen, kwam op 10 euro per kind. Op de kaart staat voor een aardappelgerecht 2,25€ ( best aardig betaald voor 6 aardappelkroketjes) en toen we afrekende bleek dat ze daarvoor 4,50€ rekenen. Na onze vraag waar dat vandaan kwam, zei de ober dat de prijzen al lang geleden verhoogd waren, stond op de kaart, welke kaart? De kaart die hij had , zei hij, maar hij weigerde die te laten zien. Werd zelfs boos. Toen we alle 6 de menukaarten toonden waar 2,25€ op stond, wilde hij tenslotte ons geld terug geven, maar niet voor 2,25€ per gerecht maar 2,50€ per gerecht. Erg vreemd, zo vreemd dat we besloten daar niet meer naar terug te gaan! Voor dat geld kun je ergens anders heel wat beter eten!

Ed en Hilda Nelemans

Elke 14 dagen gaan we hier wel een keer eten. Zelf hebben we ook een zaak, en als we dan druk bezig zijn geweest, en dan nog even naar de groothandel, dan is het al gauw gaan we even naar kanters. Heerlijk publiek zonder poespas, en het personeel en ook de baas en bazin zijn erg vriendelijk, altijd belangstellend en vrolijk. Ze krijgen van ons een dikke 10, en ga zo door.

Groetjes Ed en Hilda Nelemans

Onlangs heerlijk geluncht in dit moderne en sfeervolle restaurant. Al eerder uitstekende ervaringen met cateringen van dit bedrijf op locatie. Eigentijdse, verse en gezonde gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Bovendien gratis wifi, dus ook nog even kunnen werken.

Prima eten, sfeervol terras en vriendelijke bediening. Een voorbeeld voor menig (weg)restaurant!

Liesbeth Verhelst

Wij hebben een poosje geleden bij Kanters gegeten. We waren een dagje weg met een paar cliënten.
    Ze hebben er werkelijk alles aan gedaan om ons zo goed mogelijk met alles te helpen.
    Eén van onze cliënten kan maar weinig gerechten eten omdat hij voor veel dingen allergisch is. Omdat hij wel vis en friet mag kozen we voor dit gerecht. Ze hebben speciaal voor hem het eten gemalen zonder dat daar extra kosten aan verbonden waren. Geregeld kwamen ze vragen of alles goed was. Het was een aangename verrassing om bij Kanters te eten. Het eten was goed maar de bediening bleef nog het meest van al bij. Echt helemaal top! Nogmaals hartelijk bedankt, restaurant Kanters !!!

Elke Hart

Ze weten hier hoe ze moeten omgaan met ' zakelijk eten'. En dat is vrij zeldzaam.
    Je kunt hier terecht voor een goede en gezonde (!) lunch en je merkt dat de bediening haar doelgroep goed kent. Professioneel! Ik ben gecharmeerd van deze zaak en neem graag mijn zakenrelaties nog eens mee.

Hans de Kruijff

In dit Restaurant gelunched, op de kaart staat de lekkerste Hamburger. Was benieuwd, klopt als een bus top hamburger.
    Nette bediening, leuke sfeer geeft het gevoel dat je welkom bent.
    Ga hier zeker weer eten.

Ben hier van de week geweest om te kijken hoe het hier was.

Het zit er van binnen mooi uit maar dan houd het op.
    De vrouw in de bediening liep met een lang gezicht rond of ze er geen zin in had! Ze was gelukkig al op tijd weg. In de keuken hoorde je iemand alleen maar schreeuwen en met spullen gooien als je een openkeuken hebt, dan kan dit absuluut niet! Dan nog het eten dat had ik thuis nog beter en lekkerder kunnen maken! Het was zeer zonde van me tijd en mijn geld. Hier zou ik nooit, maar dan ook nooit gaan eten.