• EV-oplaadpunt

1. conny van den eynde

Spijtig gewoon… met vtm ploeg en de kindjes willen reserveren in dit etablissement.
    Maar helaas… we krijgen zelfs nog geen bevestiging van de reservatie… en zonder zekerheid dan kunnen wij helaas het ons niet veroorloven om jullie te bezoeken. :-(

2. De Bock Karen

Na een dagje zee kwamen wij om 18u45 met grote honger toe in het polderhuis. Er waren zowel binnen als op het terras nog tafels vrij. Tot onze grote verbazing hoorden wij in de keuken zeggen dat ze geen zin meer hadden om eten klaar te maken en mochten wij ook nergens gaan zitten. Spijtig, maar hier zien ze ons nooit meer terug.

3. Lekkere steak gegeten. Partner had wildstoof, ook heerlijk met verse frietjes en amandelkroketje. Prima bediening en vriendelijke mensen, een aanrader.

4. Onbeschofte bediening en zeer lange wachttijden. Steak a point gevraagd en kurkdroog gekregen. Uitbater zeer onprofesioneel en onbeschofte bediening. Wij komen hier nooit meer terug