Restaurant 't Topke in Milsbeek

Eigen parkeerplaats

• OV

Lijn 83 Nijmegen - Venlo stopt voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant 't Topke

1301928761 69
1490571974 77
1522012510 77

1. Els Hendriks

Lekker gegeten voor een goede prijs

2. Nannie Verbruggen

Het was een fijn en gezellige avond geweest. Goed gegeten en gedronken. Een fijne bediening. Vriendelijke mensen die daar werken.

3. Oosterhof

We hadden gereserveerd hetgeen ook wel nodig was want het was vol. Parkeerplaats konden we niet meer terecht. De veel te trage bediening kan daar mee te maken hebben gehad. Drie kwartier na de bestelling kwam het voorgerecht. Het hoofdgerecht na een half uur. Hier en daar was kwaliteit discutabel, zoals de maar net gare en veel te vette frieten. Als je een carpaccio van 100 gram wil hebben zeggen ze dat er alleen een van 80 gram is. Hoe kan dat?
    Ik vond de kwaliteit in zijn geheel genomen matig waardoor de prijs/kwaliteitsverhouding ongunstig uitpakt: te duur voor wat je krijgt. Ik had er meer van verwacht.

4,9
  4. Ondanks dat het behoorlijk druk was, kwam het eten op perfecte timing na elkaar. De bediening was erg vriendelijk en het eten was hartstikke lekker. We kregen een beetje het gevoel dat we een jaar of wat terug gingen in de tijd, met seizoensgebonden groenten en een heerlijke sorbet.
    Wij hebben een heerlijk ontspannen avond gehad!

5. Ger Driessen

Zeer goed gegeten lekker asperges uit Milsbeekse grond was even terug in geboorte dorp gaan we vaker doen.

6. Heerlijk gegeten, prettige sfeer. Lekkere gamba's vooraf en als hoofdgerecht spare ribs. Zeker meer als genoeg. Voldoende bijgerechten. Voor herhaling vatbaar.

7. Willy schellekens

Wij hebben heerlijk gegeten, en de bediening was heel vriendelijk, dus voor herhaling vatbaar.

8. We hebben er samen met onze moeders gegeten. Elke keuze van ieder van ons was erg goed. Ik had de spare ribs, deze waren voortreffelijk, een echte aanrader!!! Er werden voldoende frietjes bij geserveerd. En als afsluiter de heldro ijs met warm appelgebak smaakte echt heerlijk. We komen zeker terug!

9. Wat een fijne avond hebben wij gehad. Welke ouder kent het niet, uit eten met kleine kinderen, voordat je binnen bent maak je je als zorgen om de kinderen. Nou bij het Topke hoeft dit niet. Naast de kleine kikkertjes in het terrarium, die de kinderen helemaal geweldig vonden, kregen ze ook nog hun eigen kaart. Een kleurplaat met daarop de kinderkaart. Hierop gerechten die voor kinderen zijn en die de kinderen ook lekker vonden.

Ook de gastvrouw een compliment, immers geen grote glazen voor kinderen die regelmatig omgaan, neen een rietje of een klein glaasje erbij... top... topke... Maar ook de grote kaart was top, heerlijk relaxed gegeten en met de kinderen (5 en 6) toch ruim 2 uur getafeld.

10. John en Gabrielle

Vorige week de lekkerste spare ribs gegeten!
    Gisteren een super gezellig maar ook zeker smakelijk personeelsfeest gehad!!
    Bedankt top bediening en keuken!
    Tot de volgende keer

11. Lekker gegeten, leuk menu voor 16,95euro, gezellige bediening.

12. Gisteren maar weer eens samen met mijn moeder een hapje hier wezen eten.Altijd een hartelijk ontvangst.We hadden een vissie en een tonijnsalade vooraf.Flinke grote porties.Daarna beide een black angus rib eye super lekker gegrild en een flink stuk vlees.
    Het was net als de vorige keer erg goed.We komen zeker nog een keer terug.

13. Vriendelijke bediening.
    Saai terras.
    Kwaliteit was minimaal.
    Prijzen te hoog voor wat je krijgt.
    Geen aanrader.

2,8
  14. Gisteren avond onverwacht gaan eten bij 't Topke in Milsbeek. Het was erg gezellig, de sfeer was uitstekend en het eten was erg vernieuwend en lekker.

15. genieter

Vanavond bij het Topke heerlijke asperges gegeten was helemaal perfect ondanks dat het helemaal vol was, zowel binnen en het terras, toch lekker rustig en vlotte bediening, een compliment is hiervoor op zijn plaats.

16. Familie Tissen

Vanuit hotel de valk in Plasmolen de omgeving verkend en hier terecht gekomen. Personeel is vriendelijk. Interieur heel erg oubollig. Wij kiezen het driegangen-menu. Dat kost niet veel, maar dat is ook te merken. Niet echt smakelijk en veel met zout gestrooid. Wij vonden het oprecht niet best.

3,6
  17. Zojuist heerlijke asperges gegeten bij jullie!
    Komen dit seizoen zeker terug.

18. Nou zeg, wij aten hier met z'n vieren en kregen voor ons samen maar een klein bakje friet, warme groente en rauwkost. Toen wij het vlees van het hoofdgerecht op hadden kwam de bediening. Zij vroeg ons of het had gesmaakt en of wij nog frietjes bij wilden. Mosterd na de maaltijd! De schnitzels waren taai. De icetea word in een klein glas geschonken. Sfeer in het restaurant is erg gewoontjes. Volgende keer gaan wij ergens anders heen. Begrijp de goede recensies ook niet zo goed. Maar ja.

19. Heerlijk gegeten, leuke medewerkers, gezellig en huiselijk.

20. Marcelina

Was al een tijdje niet meer geweest, maar het restaurant is tot mijn verrassing gemoderniseerd, leuke kleine kaart. Het eten was als vanouds, heerlijk. Dames ga gewoon zo door...

21. Na jaren geleden hier eens gegeten te hebben zijn wij er laatst ook weer eens geweest. Wat is er in onze ogen veel veranderd. Toen drukte we op een belletje aan de muur bij onze tafel en er kwam een medewerker. Nu niet meer. Ik mis ook de mooie menukaart van toen. De gerechten zijn ook anders en kleiner. Deze maal koos ik voor uiensoep, deze was erg zout. Ik en mijn tafelgenoten missen het verse fruit op het bord van het hoofdgerecht. De snitzel is wel lekker maar een stuk kleiner geworden. De slagroom op het toetje is volgens mij nep slagroom. Jammer. Personeel is wel vriendelijk maar maakt een gehaaste indruk. De prijzen zijn ook echt te duur voor de geboden maaltijd.

22. Nu al een paar keer hier gegeten, de prijs is erg aangenaam en het heeft een gezellige sfeer. Het eten is lekker, goed warm en vol van smaak.

23. Heerlijk gegeten bij het Töpke! We werden vriendelijk ontvangen door de bediening. We hadden gekozen voor het 3 gangen keuzemenu van €14,50. Vooraf kregen we een broodje geserveerd met kruidenboter. Soep was heerlijk, evenals de saté. Lekkere salade, sausjes en frietjes. De bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig. Als nagerecht heerlijk heldro ijs! Complimenten aan de kok en de bediening! Zeker een aanrader!

24. Erg leuk restaurant, voor ieder wat wils en betaalbaar! Je wordt vriendelijk ontvangen door de bediening. Ze hebben een leuk 3 gangen keuzemenuutje voor €14,50 en je krijgt veel voor je geld!
    Naast het hoofdgerecht krijg je nog friet en salade met 3 sausjes. Het broodje vooraf wordt leuk geserveerd als een bolletje met een zaag erin. Het eten is echt top! Ze hebben ook seizoensgerechten zoals asperges in de aspergetijd, mossels, wild. Ze hebben een zeer leuke ijskaart, deze zit in een fotolijstje. Erg leuk bedacht! Ze hebben verschillende smaken ijs waar je uit kan kiezen, zo kan je zelf je ijsje samenstellen.
    Ondanks het wat oudere pand proberen ze met de tijd mee te gaan. Mooie nieuwe lampenkappen en een nette kaart. Vriendelijke en nette bediening, niet opdringerig. Je kunt merken dat de bediening ook plezier heeft in hun werk! Hierdoor is er ook een erg leuke en gezellige sfeer in dit restaurant!
    Er is veel mogelijk in dit restaurant, ze proberen echt alles naar uw wens te krijgen! Je kan zelfs je eten meenemen als je het niet op kon. Echt een toppertje! Zeker een aanrader!

25. Petra en Gertie

Geachte gasten, wij reageren eigenlijk nooit op onderstaande recensies maar natuurlijk lezen wij ze wel en zijn U ook heel dankbaar voor alle positieve feedback en natuurlijk worden de min puntjes ook door ons serieus genomen. Speciaal willen wij even reageren op onderstaande recensie waar U uit op zou kunnen maken dat we van eigenaar zijn verandert maar niets is minder waar.Wij runnen het Topke inmiddels al 20 jaar met veel plezier en zijn zeker van plan dat te blijven doen en ook in de toekomst gaan wij natuurlijk met de menukaart en de gerechten met de tijd mee.
    Groetjes Petra en Gertie.

26. Wij zijn pas geleden bij dit restaurant geweest. Vroeger kwamen wij er geregeld en dat tot volle tevredenheid. Het bord was rijk opgemaakt met veel (en vers) lekker fruit. De menukaart was ook uitgebreid. Er werden minimaal 2 soorten warme groenten bij geserveerd en de salade was rijkelijk gevuld. Nu is het helaas anders. De vorige eigenaar heeft zijn restaurant van de hand gedaan en dat is te merken. Nog maar één soort warme groente, weinig appelcompote, de frietjes waren bleek en het vlees is beduidend kleiner als voorheen. Het duurde ook allemaal vrij lang voordat wij de bestelde drankjes kregen. Voorheen werd het menu gepresenteerd in een mooi stevig boek, nu krijg je een dubbel gevouwen A'viertje. Het eten wat wij ophadden was redelijk en de bediening was ook wel vriendelijk. Toch komen wij hier niet meer omdat het verschil echt te groot is geworden. Een van ons had het driegangen menu en dat is voor het geld goed te doen.

27. hans meinders

Hebben vanavond 27/8/2015 gegeten bij Restaurant 't Topke in Milsbeek. Hebben het 3 gangen menu genomen van 14,50 euro en het was echt een topper.

Mijn man had vooraf Tomatensoep en ik had een Tonijnsalade, beide erg lekker. De Tonijnsalade was zelfs te veel, maar erg lekker. De soep was ook supe. De een had pangasius, was goed en de ander een cordon bleu, beide goed. Daarbij salade, patat, verse appelmoes, 2 sauzen. Als laatste ijs toe, ook lekker, komt bij een ijssalon uit de buurt vandaan.

De bediening was goed en niet opdringerig. Soms is dat zo erg dat je er de volgende keer niet meer naar toe gaat, hier beslist niet. Dus conclusie: restaurant is echt een toppertje. Als we weer in de buurt zijn, gaan we daar beslist weer eten, maar we komen uit Den Haag dus het zal wel even duren, maar terug komen doen we.

Vriendelijke groeten van Hans en Atie Meinders uit Den Haag.

28. Hanneke Pool

Super lekker, fijne en snelle bediening, 3-gangendiner voor €14,50 meer dan waard!

29. Gebruik gemaakt van social deal bonnen. Een 3 gangen menu voor €14,50. Kwaliteit was erg goed in relatie met prijs. Het hoofdgerecht met een salade en warme groente. Nagerecht vruchtensorbet met heerlijk Heldro ijs. Compliment voor bediening. Nooit lang hoeven te wachten en vriendelijkheid ten top. Hier kan menig restaurant een voorbeeld aan geven. Gewoon goed en lekker gegeten.

30. B.Theunissen

Met 12 personen het menu van euro 14.50 gegeten. Prijs/kwaliteit zeer goed, bediening vriendelijk en correct. We komen hier zeker nog eens terug.

31. Jeroen Geerts

32. Heemskerk

33. Afgelopen zaterdag hebben wij bij jullie gegeten. De ontvangst was vriendelijk en fijn. Het eten en drinken was zeer goed, compliment aan de kok. Wat ons wel opviel was dat het bedienend personeel niet vraagt hoe het vlees zoals entrecote of steak gebakken moet worden. Ook viel ons de veel te lege glazen op, dat is toch jullie winst. En sommige gasten hebben zelf de ijskaart gehaald. Bedenk ook eens een andere dessertkaart, kaasplankje of een lekkere pudding.

34. Afgelopen maandag hier gegeten en met een AH-kortingsbon werd het nog eens éxtra aantrekkelijk. We hadden de spareribs. Een bord vol, maar wat we niet opkregen van het vlees werd netjes ingepakt om mee te nemen naar huis. Zo hebben we gister ook nog kunnen genieten van hun heerlijke eten!
    De bediening was weer erg vriendelijk, zoals altijd.

35. Afgelopen weekend verse asperges uit Milsbeek gegeten bij 't Töpke, erg lekker!
    Aspergemenu, een echt aanrader!
    Personeel is erg vriendelijk en neemt de tijd voor je. Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. Wij komen nog een keer van de heerlijke Milsbeekse asperges genieten.

36. Angelique

Afgelopen week hebben wij onze albertheijnbon ingeleverd bij restaurant T'töpke. We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en je merkt dat ze het werk echt met plezier doen. Het restaurant is sfeervol en het ziet er gezellig uit. Wij komen zeker nog een keer terug!

37. Gister was ik bij 't Topke geweest. Ik heb heerlijk gegeten. De obers zijn heel vriendelijk. We hebben het menu van 14.50 gehad en heerlijk en voor een goede prijs!! Echt een aanrader dit restaurant!!

38. Twan Graat

Twan

Ook ik ben maar weer eens gaan eten afgelopen zaterdag bij het Topke...en zoals we gewend zijn was het eten weer subliem.... gewoon heerlijk smakelijk. Het vlees is goed gaar en de bijgerechten zijn altijd ruim voldoende. Een 8 voor de kok en de bediening is zoals altijd super vriendelijk en zeer attent. (en niet te vergeten de eigenaressen). We hadden de avond afgesloten met een lekker koud biertje en dat alles voor een schappelijke prijs, vergeleken met andere restaurants. Naar mijn mening een Top(per)ke.

39. Albert

Afgelopen zaterdag weer eens gegeten bij het Topke, wat we om +/_ zes weken doen. Je wordt er hartelijk ontvangen door het bedienend personeel, die overigens hun werk bedreven doen. Eenmaal aan tafel genieten van een lekker biertje, de topke bol met kruiden boter. De menukaart ziet er goed uit. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak en uitstekend bereid door de kok. Het restaurant heeft een rustige uitstraling. Kortom heerlijk genieten. Een aanrader. Top(ie)ke.

40. Zoals altijd weer erg vriendelijk ontvangen en goed asperges kunnen eten! Complimenten voor de subtiele wijzigingen die regelmatig worden aangebracht zoals servies, aanbiedingen, menukaart (gerechten) en aankleding van het restaurant. Zo kun je ook prima mee met de tijd, houd je je eigen identiteit en voorkom je kapitaalvernietiging. Voor mij is het belangrijk om me ongedwongen en comfortabel te voelen als ik ga uit eten en dat lukt hier goed. Ook zijn ze erg kindvriendelijk door rumoer van kinderen toe te staan en niet (geforceerd) tegen proberen te gaan.

41. Vandaag spontaan gaan uit eten in Milsbeek.
    Het was gezellig en mooi aangekleed ivm pasen.

Ondanks dat het lekker druk was kon je heerlijk rustig genieten van het eten.
    Het smaakte voortreffelijk!!!!!!!!!!!

Bediening liep goed en vlot.

Een zeer dikke pluim voor het Topke en aanrader voor mensen die heerlijk uit willen eten!!!

Tot de volgende x

42. Flip 17 punten

't Töpke is een restaurant met een fantastische prijs-kwaliteit verhouding! Inmiddels heb ik al verschillende keren tot grote tevredenheid hier gegeten.
    Bediening en keuken zijn erg netjes, open en vriendelijk en geven je een warm 'thuis' gevoel. Ongedwongen doen de dames (en heer) hun uiterste best om de Noord-Limburgse gastvrijheid over te dragen.

Ik ben een absolute fan geworden, absoluut een aanrader!

43. Wij zijn al verschillende keren bij 't Töpke wezen eten en het was alle keren even lekker. Zoals altijd word je uiterst vriendelijk behandeld en er hing weer een goede sfeer.

44. We hebben hier heerlijk gegeten, het heeft de fijne rustige sfeer van een oud bruin cafe en is nog echt persoonlijk, er wordt tijd genomen voor elke klant.
    Het eten is goed, en er is keuze genoeg voor iedereen, voor de grote en kleine beurs.
    De bediening is vriendelijk netjes en verzorgd.
    Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

45. Gisteren heel lekker gegeten bij 't Töpke. Ook de bediening was leuk en spontaan. We hebben heerlijk rustig en gezellig kunnen eten in een ongedwongen sfeer. We gaan zeker vaker. Een aanrader dus.

46. Gisteren een tourtocht met de auto gemaakt in de kop van Limburg en voor de terugreis nog even ergens iets op goed geluk gegeten.
    Wat een idyllisch restaurant, door de inrichting een hele leuke sfeer en voor weinig geld super gegeten. Ook de bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Heeft ook verschillende leuke bezienswaardigheden aangeraden waar we het bestaan nog niet van wisten.
    Nou moeten we nog een keer terug om de rest te gaan bekijken, maar we weten in ieder geval wel waar we dan weer gaan eten!

Goed gedaan.

47. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij restaurant het Topke, vooraf echt een heerlijke wildsoep, was echt super, daarna zijn we voor de wildtrio gegaan. Was prima gebakken nog mooi rood van binnen zoals het hoort was echt een hele goede keuze.
    bediening vinden wij heel vriendelijk, heb wel eens anders meegemaakt.
    Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit restaurant, een aanrader.

48. Laatst heerlijk gegeten met zijn vieren hier! Bediening was goed, het eten was lekker: precies zoals we wilden.

49. Wij hebben deze avond bij 't Töpke gegeten, en ik heb zelden zo goed gegeten bij een restaurant. Leuke, warme sfeer, vriendelijk personeel, goede service, en vooral heerlijk eten. Ikzelf had wild genomen, en dat was een uitstekende keuze! Mijn complimenten aan de kok/kokkin. Vooraf een verrukkelijk soepje, en als hoofdgerecht een vleestrio. Als dessert een coupe heerlijke Heldro-ijs met verse aardbeien. Het vulde allemaal prima, er kon niks meer bij!
    Restaurant 't Töpke is hoe een goed restaurant hoort te zijn; gewoon lekker en goed!

50. Het keuzemenu van 14,50 genomen. was wel erg matige keuze. Grote borden buiten, alleen om mensen binnen te lokken. gezien de beperkte keuze nemen de meeste denk ik toch van de echte (dure) kaart. Toch voor menu gegaan. Soep vooraf was niet meer dan redelijk. Chefs keuze als hoofdmaaltijd was lekker stukje vlees. wel wat salade erbij voor 4 personen, maar geen warme groenten. klein bolletje vers en lekker brood met redelijk smakende zeer pittige knoflookboter ipv stokbrood apart betalen. leuk bolletje maar 4 euro wel vrij pittig. Toetje ijs en cappuchino was redelijk goed. Groene jaren 70 Wc's. interieur ook uit die tijd. Ruikt ook muf in de zaak. Niet van de kaart gegeten, waren ons te pittige prijzen. 14,50 menu was redelijk te noemen, maar omrijden niet waard. rare was dat klanten (van de kaart)na ons eerder het eten op tafel hadden dan wij. Gewoon niet doen voor een touristenmenu. wellicht is de kaart beter.

51. Lekker (à la Carte) gegeten, garnituur (aardappelen, groente) viel wat tegen.

Vrij on-Limburgs om voor 4 stukjes brood en kruidenboter bijna 4 euro te vragen.

Sfeer is goed, redelijk ruim opgezet en kindvriendelijk, al ziet het er nagenoeg hetzelfde uit als 30 jaar geleden.

52. Aaron

53. Maarten

We zijn hier met vrienden gaan eten.

Gebruik gemaakt van het buffet.

Vet, lauw, niet lekker maar wel voldoende.

Het was ondanks de bediening wel gezellig.

(we zaten buiten en hadden genoeg te kletsen)

Klaar met eten en zijn nog even door gaan borrelen.

Om 23.00 uur werden we naar buiten gekeken en bij bestelling van een drankje kregen we zelfs het vriendelijke verzoek om te gaan...

Onder een lach nog even blijven hangen en toen maar gaan betalen.

Door een chagrijnig gezicht kregen we de veel te dure rekening, door de drankjes..., en hebben we maar betaald en zijn we gegaan.

Nooit meer.

4,9
  54. Hebben afgelopen week met vrienden weer eens bij het Topke.

Asperges geeten.

Was geweldig op een of andere manier zijn asperges hier veel lekkerder dan waar ook, een pluim voor de kok.

Ook een uitstekende en vriendelijke bediening.

Een heel goede prijs /kwaliteitverhouding. Een aanrader.

55. lie van den bogaard

Slecht.

Gisteren na jaren met vrienden gegeten 3x menu van 14.50 en 1 x vis, voorgerecht en hooftgerecht was kok,s keuze. Nou als de kok dit aanbiedt dan moet hij of zij terug naar school. Als je dit lekker eten vindt, dan weten wij het niet meer! Maar helaas, toen wij er iets van zeiden, lag het aan onze keuze van het menu voor 14.50

zeer foute opmerking. Of ik iets bestel van 30 euro of van 14.50 het eten moet te eten zijn. Vroeger was dit een goed restaurant.

Helaas, voor ons nu nooit meer.

2,7
  56. Marion 19 punten

Het eten was uitstekend, de asperges waren erg lekker! Een goed gerecht voor een goede prijs. De bediening was prima!

57. Gisteren gegeten in 't Topke. Nou viel dat even tegen, personeel vriendelijk, bediening goed, maar het buffet.... laat veel te wensen over. Zal dit niemand aanraden.

3,9
  58. Eef 7 punten

Zaterdag bij het Topke gegeten. Sinds kort hebben ze daar buffeterie! Een echte aanrader!

Buffeterie was erg lekker, veel keus voor een mooie prijs!

We gaan er zeker nog vaker eten!

Bediening was erg aardig.

59. Heerlijk eten en gezellige bediening! We komen hier wel vaker eten en het is altijd goed!

60. Zijn gisteravond bij jullie wezen eten..het was heerlijk! Had de satéspies, partner pangafilet. Wij waren uitermate tevreden, vlotte, jonge, leuke bediening. Met voldoende mogelijkheid tot een rustig gesprek.

61. Het vlees van het hoofdgerecht had weinig smaak. Het voorgerecht ging ermee door. We waren de enigste in het restaurant, het was 19.00 uur. Het personeel zat ons steeds te bekijken. En dat alles kostte 65 euro!

4,3
  62. jack soontiens

Entrecote rauw van binnen, gambas niet gaar, bodempje wijn 3.25 euro. Pretenties van een chefrestaurant, niveau cafetaria!

3,9
  63. Je kan er heerlijk eten, alleen mag de kaart wel een keer veranderd worden en een nieuwe look zal ook niet verkeerd zijn. Verder kun je er wel goed eten.

64. Topke 3 gangen menu voor 13,50 euro. Goed eten zoals bij moeder thuis. Goede kwaliteit en met zorg bereid. Inrichting is blijven hangen in de jaren 70 maar dat heeft juist z'n charme. Wij gaan hier eten als we geen zin hebben om te koken, niet wanneer we een bijzonder avondje uit willen.