Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Milsbeek verdeeld zijn.

1. Gisteravond heerlijk gegeten bij t Topke. Lekkere black angus steak met gamba's.Gezellig restaurant en sfeervol. Het is voor herhaling vatbaar.

2. Heerlijk gegeten bij het Topke. Gastvrije bediening die zonder te veel aanwezig te zijn, de tafel goed in de gaten hield. Met een lach werden de glazen opnieuw gevuld, ook de groenten en de frietjes voor de kinderen werden zonder probleem bijgevuld. Zowel wij als de oudere garde als de kinderen konden zich vinden in de eerlijke en heerlijke gerechten op de kaart.

3. Nou zeg, wij aten hier met z'n vieren en kregen voor ons samen maar een klein bakje friet, warme groente en rauwkost. Toen wij het vlees van het hoofdgerecht op hadden kwam de bediening. Zij vroeg ons of het had gesmaakt en of wij nog frietjes bij wilden. Mosterd na de maaltijd! De schnitzels waren taai. De icetea word in een klein glas geschonken. Sfeer in het restaurant is erg gewoontjes. Volgende keer gaan wij ergens anders heen. Begrijp de goede recensies ook niet zo goed. Maar ja.

4. Heerlijk gegeten, leuke medewerkers, gezellig en huiselijk.

5. Wim Kosman

Heerlijke wild ragoût pannenkoek gegeten.

6. Marcelina

Was al een tijdje niet meer geweest, maar het restaurant is tot mijn verrassing gemoderniseerd, leuke kleine kaart. Het eten was als vanouds, heerlijk. Dames ga gewoon zo door...

7. Na jaren geleden hier eens gegeten te hebben zijn wij er laatst ook weer eens geweest. Wat is er in onze ogen veel veranderd. Toen drukte we op een belletje aan de muur bij onze tafel en er kwam een medewerker. Nu niet meer. Ik mis ook de mooie menukaart van toen. De gerechten zijn ook anders en kleiner. Deze maal koos ik voor uiensoep, deze was erg zout. Ik en mijn tafelgenoten missen het verse fruit op het bord van het hoofdgerecht. De snitzel is wel lekker maar een stuk kleiner geworden. De slagroom op het toetje is volgens mij nep slagroom. Jammer. Personeel is wel vriendelijk maar maakt een gehaaste indruk. De prijzen zijn ook echt te duur voor de geboden maaltijd.

8. Nu al een paar keer hier gegeten, de prijs is erg aangenaam en het heeft een gezellige sfeer. Het eten is lekker, goed warm en vol van smaak.

9. Heerlijk gegeten bij het Töpke! We werden vriendelijk ontvangen door de bediening. We hadden gekozen voor het 3 gangen keuzemenu van €14,50. Vooraf kregen we een broodje geserveerd met kruidenboter. Soep was heerlijk, evenals de saté. Lekkere salade, sausjes en frietjes. De bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig. Als nagerecht heerlijk heldro ijs! Complimenten aan de kok en de bediening! Zeker een aanrader!

10. Irene Bokhorst

Met social deal bon gegeten. Werden vriendelijk ontvangen. 4 gerechten gehad. Porties zijn klein en als je friet wilt, moet je bijbetalen. Maar smaken waren goed. Maar ga niet gauw meer terug.

11. Super avond gehad (23-10-2015) het eten was perfect en ik snap de opmerking over de bediening echt niet. Deze was ook geweldig. Het eten tjongejongejonge wat een beleving. Ik had het gevoel op een troon te zitten. Echt alles perfect! Een aanrader! Nog nooit voor deze prijs zo luxe en lekker gegeten! Hier gaan wij vaker komen. La Casquette, ga zo door. Wij kijken uit naar de volgende keer!

12. Erg leuk restaurant, voor ieder wat wils en betaalbaar! Je wordt vriendelijk ontvangen door de bediening. Ze hebben een leuk 3 gangen keuzemenuutje voor €14,50 en je krijgt veel voor je geld!
    Naast het hoofdgerecht krijg je nog friet en salade met 3 sausjes. Het broodje vooraf wordt leuk geserveerd als een bolletje met een zaag erin. Het eten is echt top! Ze hebben ook seizoensgerechten zoals asperges in de aspergetijd, mossels, wild. Ze hebben een zeer leuke ijskaart, deze zit in een fotolijstje. Erg leuk bedacht! Ze hebben verschillende smaken ijs waar je uit kan kiezen, zo kan je zelf je ijsje samenstellen.
    Ondanks het wat oudere pand proberen ze met de tijd mee te gaan. Mooie nieuwe lampenkappen en een nette kaart. Vriendelijke en nette bediening, niet opdringerig. Je kunt merken dat de bediening ook plezier heeft in hun werk! Hierdoor is er ook een erg leuke en gezellige sfeer in dit restaurant!
    Er is veel mogelijk in dit restaurant, ze proberen echt alles naar uw wens te krijgen! Je kan zelfs je eten meenemen als je het niet op kon. Echt een toppertje! Zeker een aanrader!

13. Petra en Gertie

Geachte gasten, wij reageren eigenlijk nooit op onderstaande recensies maar natuurlijk lezen wij ze wel en zijn U ook heel dankbaar voor alle positieve feedback en natuurlijk worden de min puntjes ook door ons serieus genomen. Speciaal willen wij even reageren op onderstaande recensie waar U uit op zou kunnen maken dat we van eigenaar zijn verandert maar niets is minder waar.Wij runnen het Topke inmiddels al 20 jaar met veel plezier en zijn zeker van plan dat te blijven doen en ook in de toekomst gaan wij natuurlijk met de menukaart en de gerechten met de tijd mee.
    Groetjes Petra en Gertie.

14. Wij zijn pas geleden bij dit restaurant geweest. Vroeger kwamen wij er geregeld en dat tot volle tevredenheid. Het bord was rijk opgemaakt met veel (en vers) lekker fruit. De menukaart was ook uitgebreid. Er werden minimaal 2 soorten warme groenten bij geserveerd en de salade was rijkelijk gevuld. Nu is het helaas anders. De vorige eigenaar heeft zijn restaurant van de hand gedaan en dat is te merken. Nog maar één soort warme groente, weinig appelcompote, de frietjes waren bleek en het vlees is beduidend kleiner als voorheen. Het duurde ook allemaal vrij lang voordat wij de bestelde drankjes kregen. Voorheen werd het menu gepresenteerd in een mooi stevig boek, nu krijg je een dubbel gevouwen A'viertje. Het eten wat wij ophadden was redelijk en de bediening was ook wel vriendelijk. Toch komen wij hier niet meer omdat het verschil echt te groot is geworden. Een van ons had het driegangen menu en dat is voor het geld goed te doen.

15. Geweldig lekker gegeten, groentesoep, gerookte zalm met salade enz. En dat allemaal met mijn moeilijke dieet (gluten, lactose en sojavrij. Er is zelfs voor mij apart frietjes gemaakt!! Kortom: een verwennerij. En... daarna geen last gehad, het was dus echt helemaal glutenvrij!

16. Genoten van een stokbrood gezond. Zag er goed verzorgd uit, voor een betaalbare prijs. Netjes te woord gestaan door het personeel. Top!

17. Heerlijk op het terras zitten genieten met mijn man terwijl de kinderen aan het spelen waren in de speeltuin. We werden snel en een netjes geholpen door het vriendelijk personeel. De zomer salade zalm was heerlijk en ruim voldoende.

18. hans meinders

Hebben vanavond 27/8/2015 gegeten bij Restaurant 't Topke in Milsbeek. Hebben het 3 gangen menu genomen van 14,50 euro en het was echt een topper.

Mijn man had vooraf Tomatensoep en ik had een Tonijnsalade, beide erg lekker. De Tonijnsalade was zelfs te veel, maar erg lekker. De soep was ook supe. De een had pangasius, was goed en de ander een cordon bleu, beide goed. Daarbij salade, patat, verse appelmoes, 2 sauzen. Als laatste ijs toe, ook lekker, komt bij een ijssalon uit de buurt vandaan.

De bediening was goed en niet opdringerig. Soms is dat zo erg dat je er de volgende keer niet meer naar toe gaat, hier beslist niet. Dus conclusie: restaurant is echt een toppertje. Als we weer in de buurt zijn, gaan we daar beslist weer eten, maar we komen uit Den Haag dus het zal wel even duren, maar terug komen doen we.

Vriendelijke groeten van Hans en Atie Meinders uit Den Haag.

19. Van den Broek

Wat een gezellig restaurant, super bediening en héél lekker gegeten. We hadden niet veel tijd, maar wilden wel lekker eten, daar werd super goed rekening mee gehouden. Wanneer we meer tijd hebben komen we zeker terug. Een aanrader voor iedereen die lekker wil gaan eten voor een betaalbare prijs. Jullie krijgen een dikke 10!!!

20. Hanneke Pool

Super lekker, fijne en snelle bediening, 3-gangendiner voor €14,50 meer dan waard!

21. Heerlijke pannenkoek, goede koffie en vooral heel erg klantvriendelijk. Na mijn wandeling over het Pieterpad kwam ik verregend aan. Ik werd in de watten gelegd, kreeg een droog t-shirt aangeboden en mijn natte shirt ging in de droogtrommel en kreeg ik een uurtje later droog weer terug. Een vriendelijk praatje tussendoor en een vriendelijke prijs, wat wil een mens nog meer!

22. Gebruik gemaakt van social deal bonnen. Een 3 gangen menu voor €14,50. Kwaliteit was erg goed in relatie met prijs. Het hoofdgerecht met een salade en warme groente. Nagerecht vruchtensorbet met heerlijk Heldro ijs. Compliment voor bediening. Nooit lang hoeven te wachten en vriendelijkheid ten top. Hier kan menig restaurant een voorbeeld aan geven. Gewoon goed en lekker gegeten.

23. Hendriks

Vandaag met mijn dochter en kleinzoon lunchen bij de Diepen. Dochter had een tosti en ikzelf 2 kroketten met brood. Verder 2 cappuccino en een appelsap. Wat denk je? Groen beschimmeld brood. En ook echt al het brood. Dus de tosti en mijn 2 sneetjes brood waren groen beschimmeld. Ik heb het teruggegeven en ze zei "O sorry, ik zal nieuwe laten maken." Nou nee dank je, onze honger was verdwenen. Maar we moesten wel even ons drinken afrekenen. Schandalig gewoon...

1,8
  24. Dorothe van Gorp-Zwiers

We komen nu al enkele jaren in dit restaurant en de kwaliteit blijft even goed als toen wij de 1e keer daar kwamen. Heerlijk eten, heel mooie wijnkaart met wijnen in diverse prijsklasse, puike en vriendelijke bediening, weten ook goed welke wijn bij elk gerecht past. Als het mooi weer is hebben ze een groot terras en meer dan genoeg parkeerplaatsen op eigen terrein. Hebben zelfs een korting kaart, die je kunt kopen en waar je dan de volgende keer 25 % korting krijgt op de hele rekening, niet met de kerst. Dus een aanrader!

25. ien wildenburg

2 mei 2015 tijdens een familiefeest hebben we genoten van een goede lunch met warme (o.a. heerlijke asperges en bv. een smakelijke zwarte bonensaus) en koude gerechten. De salades fris en knapperig. De hoeveelheid meer dan voldoende voor het gezelschap. De keuze voor de vegetariers was (in onze ogen) ongekend. De bediening was heel vriendelijk en onvermoeibaar. Over de prijs kan ik niets melden, ik was een van de genodigden.

26. 2e keer dat we hier eten. Eerste keer was de gastvrouw ook al zo onvriendelijk (zacht uitgedrukt) echter de kaas plank was toen super en het verhaal er bij ook geweldig door de kok. Nu keek ik alleen uit naar de kaas plank. Echter nu was het eten goed te doen, maar niet wat je zou verwachten voor de prijs. De gastvrouw was wederom uiterst onvriendelijk. Ik had mij verheugd op de kaas echter moesten we daar pp17,50 voor een paar lapjes kaas bij betalen voor een groep van 30 personen. Zonder port in deze tent, belachelijk.

5,3
  27. Wij aten er in de hotelweek en dat was te merken. Het eten was erg "verkleind", áls je in zo`n week jezelf wilt presenteren moet je niet bezuinigen. Verder was alles erg achterhaald. Een garnalencocktail op een tegeltje geserveerd is uit de tijd. Ook de vriendelijkheid ontbrak. Het enige positieve was de kaas als nagerecht. Wij gaan niet zo gauw terug.

28. jacqueline

Aan alles was aandacht besteed. De smaken waren erg goed. Helaas was het 5 gangen menu niet bepaald maagvullend. Wat betreft het vlees zat er ongeveer 100 gram verdeeld over alle gerechten. Dit is niet wat ik verwacht in een restaurant! 's Nachts werd ik van de honger wakker. Helaas was er minder aandacht voor nieuwe gasten. Voor de roker was er geen aangename (verwarmde) ruimte, op onze vraag hiernaar werd geantwoord dat dit er gelukkig niet was. Verder werd er misnoegd gereageerd toen we buiten stonden. De kok had de volgende gang klaar en zou door de rookpauze van mijn man in de knel komen. Een ongepaste reactie aangezien we overlegd hadden om een rookpauze in te lassen.

5,7
  29. B.Theunissen

Met 12 personen het menu van euro 14.50 gegeten. Prijs/kwaliteit zeer goed, bediening vriendelijk en correct. We komen hier zeker nog eens terug.

30. Wij komen hier vaak. Het eten is lekker. Vriendelijke bediening. En waar voor je geld. Het is hier altijd heel netjes en echt niet vies hoor.