Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Milsbeek verdeeld zijn.

Rustig, mooie locatie, overzichtelijk, parkeren voldoende.

Heerlijk gegeten, prettige sfeer. Lekkere gamba's vooraf en als hoofdgerecht spare ribs. Zeker meer als genoeg. Voldoende bijgerechten. Voor herhaling vatbaar.

Mooie ambiance.
    Een en ander informeel.
    Vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

Willy schellekens

Wij hebben heerlijk gegeten, en de bediening was heel vriendelijk, dus voor herhaling vatbaar.

We hebben er samen met onze moeders gegeten. Elke keuze van ieder van ons was erg goed. Ik had de spare ribs, deze waren voortreffelijk, een echte aanrader!!! Er werden voldoende frietjes bij geserveerd. En als afsluiter de heldro ijs met warm appelgebak smaakte echt heerlijk. We komen zeker terug!

Wat een fijne avond hebben wij gehad. Welke ouder kent het niet, uit eten met kleine kinderen, voordat je binnen bent maak je je als zorgen om de kinderen. Nou bij het Topke hoeft dit niet. Naast de kleine kikkertjes in het terrarium, die de kinderen helemaal geweldig vonden, kregen ze ook nog hun eigen kaart. Een kleurplaat met daarop de kinderkaart. Hierop gerechten die voor kinderen zijn en die de kinderen ook lekker vonden.

Ook de gastvrouw een compliment, immers geen grote glazen voor kinderen die regelmatig omgaan, neen een rietje of een klein glaasje erbij... top... topke... Maar ook de grote kaart was top, heerlijk relaxed gegeten en met de kinderen (5 en 6) toch ruim 2 uur getafeld.

Vorige week de lekkerste spare ribs gegeten!
    Gisteren een super gezellig maar ook zeker smakelijk personeelsfeest gehad!!
    Bedankt top bediening en keuken!
    Tot de volgende keer

Lekker gegeten, leuk menu voor 16,95euro, gezellige bediening.

Gisteren maar weer eens samen met mijn moeder een hapje hier wezen eten.Altijd een hartelijk ontvangst.We hadden een vissie en een tonijnsalade vooraf.Flinke grote porties.Daarna beide een black angus rib eye super lekker gegrild en een flink stuk vlees.
    Het was net als de vorige keer erg goed.We komen zeker nog een keer terug.

Vriendelijke bediening.
    Saai terras.
    Kwaliteit was minimaal.
    Prijzen te hoog voor wat je krijgt.
    Geen aanrader.

Lekkere lunch gehad op een regenachtige middag. Personeel zeer vriendelijk. De eigenaar zeer onvriendelijk.

Wij stonden buiten na de lunch en wilden nog een stukje Pieterpad lopen, dit was een idee wat in ons opkwam. We wilden binnen vragen naar de uitleg van de markering, maar meneer was hier niet van gediend. We waren al de zoveelste met deze voor hem vervelende vraag. Ook stond blijkbaar onze auto niet goed geparkeerd en we moesten maar gauw weg daar. Raar want boven de ingang staat toch echt "tourist info" Maar dat weet hij misschien zelf niet.

Ach ja, de laatste keer dat we daar stoppen. Een stukje verder ligt het plaatstje Groesbeek.

Super leuk restaurant bij camperplaats waar we voor een nachtje stonden. (Camperplaats was gratis) Vriendelijk en hartelijk personeel. Voor kinderen is er een complete speeltuin waar ze zich kunnen vermaken. Verder is de menukaart uitgebreid en helemaal niet duur!! Komt nog bij dat je ook nog eens heel gezellig zit op het terras, maar ook binnen ziet het er gezellig uit. Kortom hebben we heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Het was onze laatste dag van de vakantie en dit was een heerlijke afsluiting.

Gisteren avond onverwacht gaan eten bij 't Topke in Milsbeek. Het was erg gezellig, de sfeer was uitstekend en het eten was erg vernieuwend en lekker.

genieter

Vanavond bij het Topke heerlijke asperges gegeten was helemaal perfect ondanks dat het helemaal vol was, zowel binnen en het terras, toch lekker rustig en vlotte bediening, een compliment is hiervoor op zijn plaats.

Vandaag koffie gedronkel met Christoffelvlaai. Vlaai was oud en begon al uit te drogen. Amper laatste hap van de vlaai op of de bordjes werden al weggehaald. Idem met de kofiekjopjes. Bij het weghalen van de koffiekopjes werd het pin-apparaat al demonstratief op de tafel gelegd. Wij werden als het ware weggekeken terwijl nog niet alle tafeltjes bezet waren. De laatste keer dat wij daar zijn geweest

Familie Tissen

Vanuit hotel de valk in Plasmolen de omgeving verkend en hier terecht gekomen. Personeel is vriendelijk. Interieur heel erg oubollig. Wij kiezen het driegangen-menu. Dat kost niet veel, maar dat is ook te merken. Niet echt smakelijk en veel met zout gestrooid. Wij vonden het oprecht niet best.

Zojuist heerlijke asperges gegeten bij jullie!
    Komen dit seizoen zeker terug.

Gisteravond heerlijk gegeten bij t Topke. Lekkere black angus steak met gamba's.Gezellig restaurant en sfeervol. Het is voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten bij het Topke. Gastvrije bediening die zonder te veel aanwezig te zijn, de tafel goed in de gaten hield. Met een lach werden de glazen opnieuw gevuld, ook de groenten en de frietjes voor de kinderen werden zonder probleem bijgevuld. Zowel wij als de oudere garde als de kinderen konden zich vinden in de eerlijke en heerlijke gerechten op de kaart.

Nou zeg, wij aten hier met z'n vieren en kregen voor ons samen maar een klein bakje friet, warme groente en rauwkost. Toen wij het vlees van het hoofdgerecht op hadden kwam de bediening. Zij vroeg ons of het had gesmaakt en of wij nog frietjes bij wilden. Mosterd na de maaltijd! De schnitzels waren taai. De icetea word in een klein glas geschonken. Sfeer in het restaurant is erg gewoontjes. Volgende keer gaan wij ergens anders heen. Begrijp de goede recensies ook niet zo goed. Maar ja.

Heerlijk gegeten, leuke medewerkers, gezellig en huiselijk.

Wim Kosman

Heerlijke wild ragoût pannenkoek gegeten.

Marcelina

Was al een tijdje niet meer geweest, maar het restaurant is tot mijn verrassing gemoderniseerd, leuke kleine kaart. Het eten was als vanouds, heerlijk. Dames ga gewoon zo door...

Na jaren geleden hier eens gegeten te hebben zijn wij er laatst ook weer eens geweest. Wat is er in onze ogen veel veranderd. Toen drukte we op een belletje aan de muur bij onze tafel en er kwam een medewerker. Nu niet meer. Ik mis ook de mooie menukaart van toen. De gerechten zijn ook anders en kleiner. Deze maal koos ik voor uiensoep, deze was erg zout. Ik en mijn tafelgenoten missen het verse fruit op het bord van het hoofdgerecht. De snitzel is wel lekker maar een stuk kleiner geworden. De slagroom op het toetje is volgens mij nep slagroom. Jammer. Personeel is wel vriendelijk maar maakt een gehaaste indruk. De prijzen zijn ook echt te duur voor de geboden maaltijd.

Nu al een paar keer hier gegeten, de prijs is erg aangenaam en het heeft een gezellige sfeer. Het eten is lekker, goed warm en vol van smaak.

Heerlijk gegeten bij het Töpke! We werden vriendelijk ontvangen door de bediening. We hadden gekozen voor het 3 gangen keuzemenu van €14,50. Vooraf kregen we een broodje geserveerd met kruidenboter. Soep was heerlijk, evenals de saté. Lekkere salade, sausjes en frietjes. De bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig. Als nagerecht heerlijk heldro ijs! Complimenten aan de kok en de bediening! Zeker een aanrader!

Irene Bokhorst

Met social deal bon gegeten. Werden vriendelijk ontvangen. 4 gerechten gehad. Porties zijn klein en als je friet wilt, moet je bijbetalen. Maar smaken waren goed. Maar ga niet gauw meer terug.

Super avond gehad (23-10-2015) het eten was perfect en ik snap de opmerking over de bediening echt niet. Deze was ook geweldig. Het eten tjongejongejonge wat een beleving. Ik had het gevoel op een troon te zitten. Echt alles perfect! Een aanrader! Nog nooit voor deze prijs zo luxe en lekker gegeten! Hier gaan wij vaker komen. La Casquette, ga zo door. Wij kijken uit naar de volgende keer!

Erg leuk restaurant, voor ieder wat wils en betaalbaar! Je wordt vriendelijk ontvangen door de bediening. Ze hebben een leuk 3 gangen keuzemenuutje voor €14,50 en je krijgt veel voor je geld!
    Naast het hoofdgerecht krijg je nog friet en salade met 3 sausjes. Het broodje vooraf wordt leuk geserveerd als een bolletje met een zaag erin. Het eten is echt top! Ze hebben ook seizoensgerechten zoals asperges in de aspergetijd, mossels, wild. Ze hebben een zeer leuke ijskaart, deze zit in een fotolijstje. Erg leuk bedacht! Ze hebben verschillende smaken ijs waar je uit kan kiezen, zo kan je zelf je ijsje samenstellen.
    Ondanks het wat oudere pand proberen ze met de tijd mee te gaan. Mooie nieuwe lampenkappen en een nette kaart. Vriendelijke en nette bediening, niet opdringerig. Je kunt merken dat de bediening ook plezier heeft in hun werk! Hierdoor is er ook een erg leuke en gezellige sfeer in dit restaurant!
    Er is veel mogelijk in dit restaurant, ze proberen echt alles naar uw wens te krijgen! Je kan zelfs je eten meenemen als je het niet op kon. Echt een toppertje! Zeker een aanrader!

Petra en Gertie

Geachte gasten, wij reageren eigenlijk nooit op onderstaande recensies maar natuurlijk lezen wij ze wel en zijn U ook heel dankbaar voor alle positieve feedback en natuurlijk worden de min puntjes ook door ons serieus genomen. Speciaal willen wij even reageren op onderstaande recensie waar U uit op zou kunnen maken dat we van eigenaar zijn verandert maar niets is minder waar.Wij runnen het Topke inmiddels al 20 jaar met veel plezier en zijn zeker van plan dat te blijven doen en ook in de toekomst gaan wij natuurlijk met de menukaart en de gerechten met de tijd mee.
    Groetjes Petra en Gertie.