Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Millingen aan de Rijn verdeeld zijn.

Aart en Gerrie

Wij hebben smakelijk gegeten, een echte aanrader.

Marijke Megens.

Op moederdag ondanks drukte heerlijk gegeten het was van voorgerecht tot toetje top.

Heerlijk gegeten, fijne, leuke bediening! Absoluut een aanrader!
    We komen zeker terug.

Fantastisch gelegen snackbar in het centrum met vriendelijke service.
    Kwalitijd is zeer goed.

Linda van N.

Nieuwe kok, nieuwe moderne kaart. Alles valt op z'n plek nu. Smokey ribs en sticky teriyaki burger zeker een aanrader!

Vriendelijke bediening.
    Het eten vonden we erg eenvoudig en de porties waren karig.
    Voorbeeld: hoofdgerecht asperges met ham en kaas. 7 asperges uit blik, een plak ham, kaas en een ei.
    Varkenshaassaté: geen echte varkenshaas. Bleek varkenskóphaas te wezen, het goedkopere gedeelte van de haas, maar ook heel anders van structuur.
    Wél prima verder, maar geen 1,50 extra waard, bovenop de prijs van het driegangen diner.
    De website ziet er heel goed uit overigens. Daarom hadden we eigenlijk meer verwacht.

Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Kunt merken dat er een nieuwe kok is die de boel goed voor elkaar heeft.

Niet bijzonder, prijs/kwaliteit/hoeveelheid niet in verhouding. Groente van seizoen..2 plakjes wortel 1 mini plakje bloemkool, 1 peul. Smaak niet bijzonder. Drankjes duur. Niet voor herhaling vatbaar.

We hebben heerlijk gegeten. De Service was prima. De gluten vrije maaltijd was uitstekend verzorgd.
    Bedankt.

Bas Valckx

We zijn afgelopen weekend geweest in eerste instantie om te schuilen voor een bui.
    Prettig ontvangen daar en zelfs kunnen opfrissen met de kinderen!
    Na wat drankjes ook een hapje gegeten aan de bartafel en dat smaakte prima.
    Nu ik de laatste recensies lees begrijp ik echt niet waarom er een ervan zo negatief is, jammer hoor!
    Wij waren dik tevreden en komen zondag terug tijdens het Historisch Vervoer in Millingen aan de Rijn.

L. Sikkers

Op de terugweg van onze vakantie kwamen we langs de Mooie Waard in Millingen. Zonder reservering konden we daar terecht voor een prima maaltijd, lekker in de zon op het terras.
    Lekker gegeten, vriendelijke bediening, redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

Teunie Kalfsbeek

De soep was niet warm en de ingrediënten niet gaar. Sla was bijna aan het rotten. Satevlees (als dat tenminste vlees was) niet gaar, taai en onsmakelijk. Ondanks kortingvoucher nog veel te duur voor de slechte kwaliteit die is geleverd. Heb zelden in zo'n slecht restaurant gegeten. Gelijk sluiten dat bedrijf.

Traag, ongemotiveerd personeel die niet weten wat ze moeten doen. Friet was te slap en snacks waren te doorgebakken. :(

van wijk

Lekker eten lekker snel en vriendelijk personeel.....

Zeker een keer frietje halen als je in de buurt bent.

Jon kuilenburg

Lekker eten, gezellig & vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Hannie Van der sterren

Personeel groet niet, eten valt mee

Sinds de nieuwe eigenaar vind ik de service en het eten stukken minder en de porties kleiner geworden.
    Als je de eigenaresse zelf aan de telefoon krijg is ze erg onaardig en snapt vaak niet wat je wilt of bedoelt en doet erg moeilijk als je om iets aangepast vraagt, b.v. gerechten zonder vlees, etc.
    Dit was bij de vorige eigenaar nooit een probleem, integendeel.

It was the worst waiting ever. We had to wait for 70 minutes for our food. I asked for one time if it's still coming, waitor went to check and didn't come back with an answer. So in 10 minutes I turned around to ask for the second time. But a lady (maybe an owner) not even waiting for my question screemed over the whole terrace that it is coming. She was really pissed and have no idea why. Maybe just this kind of person. Unfortunatelly it was already over 21.00 and too late to go anywhere else.

Food was ok.

Without "sorry for waiting", any discount, or cheaf compliment it arrived in 10 more minutes. They even not offered a free coffee.

Elaine Eikmans

Om 16:00 uur aangekomen met 2 kleine kinderen. 5 x zelf om drinken moeten vragen. Voorgerecht was koud en kwam te laat en hoofdgerecht vergeten en zijn met 2 kinderen van 6 en 8 jaar om 19:45 weg gegaan toen nog ons hoofdgerecht niet was geserveerd. Nog in discussie met de eigenaresse over de bon of wij het hoofdgerecht wel wilde betalen maar nee niet na 2,5 wachten om vervolgens met een lege maag helemaal terug te rijden naar Goes in Zeeland 2,5 uur. En dan nog een grote bek krijgen ook. Ik kom hier nooit meer terug.

Zaten in hotel in de buurt en bij Son San wezen eten met 4 man en dat was goed, zeer goed eigenlijk. Ruime porties, totaal niet vet en scherp geprijsd, het is jammer dat ik in Rotterdam woon!!!

Jan Zandvoort

Eten van gemiddelde kwaliteit, hadden een Indische rijst tafel besteld maar die was meer een Chinese rijst tafel. Zoals bij alle Chinees Indische restaurants krijg je veel (te veel) voor weinig. Ik telde 14 verschillende gerechten. We hadden geen contant geld bij ons, er kon niet worden gepint!!! Dus een paar honderd meter door de sneeuw om te pinnen. Al met al geen aanrader.

We hebben heerlijk gegeten. Warme ontvangst, vriendelijke bediening.

Heerlijk gegeten... Geen poespas, maar gewoon lekker en niet duur.

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en prijs kwaliteit was super. Sfeer iets minder, maar het was lekker.

Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening.

Ruime zaak, met veel lokalen.
    Veel bijzondere pannenkoeken.
    Buiten dit, weinig voorgerechten, maar ook wel weer speciale hoofdgerechten (stoofpotje van Wild) naast de standaard dingen.
    Porties zijn voldoende.
    Goed gegeten.

Kwart over 6 als eerste zittend aan een tafeltje, tegen 7 uur het voorgerecht en tegen 8 uur het hoofdgerecht, nadat ik eg beleefd gevraagd had naar de reden van het lange wachten. De 3 tafels, die na ons waren binnengekomen, zaten al heerlijk te eten. Mij werd geen begrijpelijke verklaring gegeven, wel bot aangekeken en als lastig betiteld. Grof en zeer onprofessioneel. Ben in 66 jaar nog nooit zo behandeld in een restaurant! Serveerster deed haar best, maar kwam heel onervaren over.
    Zal hier nooit meer wiilen eten!!!!

le grand

Gisteren even wat drinken op het terras, maar wat een prijzen, koffie 2.90 radler lemon 3,40 nou dat dus niet meer!!

sjoerd nienhuys

Koffie is waterig en slecht. Hier twee maal een paar consumpties gehaald terwijl we op de bus wachtten of er mee aankwamen, maar dit was de slechtste koffie die ik in weken had.

Leuke tent, goed eten, waar voor je geld.