Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mill verdeeld zijn.

1. Huiskamerrestaurant Mill

René Willems

We hebben er lekker gegeten en super goed bedient door het vriendelijke personeel.

2. Internationaal Mill

Na een Spa dagje kwamen we nog een hapje eten. We werden ten eerste niet heel hartelijk ontvangen en snel naar een tafel gewezen. Verder was de service en het personeel prima.

Mijn moeder bestelde een hamburger en ik bestelde de kipfilet. De hamburger was lekker, maar de kipfilet was mini en daarbij gortdroog. Erbij werden wat groenten geserveerd waarmee ik het geheel sappiger probeerde te maken maar de kip was gewoon echt niet weg te kauwen. Voor 19,00 euro verwacht je toch wel wat meer.

helaas de zoveelste keer dat ze iets vergeten zijn, een grote salade zonder mayonaise of ei. gewoon rechtstreeks uit de koeling. dan krijg je wel vlotte bediening inderdaad... laatste keer voor nu, had mail contact met de eigenaren ze zouden er strenger op letten, lijkt erop dat dat niet gebeurd is. misschien een tip om mensen aan te nemen die daadwerkelijk ervaring hebben op het gebied van horeca.

4. Nederlands Mill

Els en Jacques

Wij zijn heel erg tevreden in het al geheel over jullie zaak. Deze zaak is gewoon geweldig in alle opzichten. Het eten is heel goed, er wordt gezorgd dat de kwaliteit van het eten er is binnen jullie organisatie. Het personeel en de bediening zijn ten alle tijden vriendelijk. Houden zo Mariane en Henrie.

5. Nederlands Mill

van Roeyen Arlette

2 dagen zalig gegeten, prijs kwaliteit top, bediening super, en hebben ons enorm geholpen met het doorgeven van een garage ivm een lekke band.

Deze friettent is alles behalve een aanbeveling. Slechte bediening (jonge lui die weinig tot geen ervaring hebben). Meerdere malen snacks vergeten mee te geven. Het duurt ook erg lang voor het eten klaar is.

7. Chinees-Indisch Mill

Heerlijk eten, vlotte bediening.

8. Kleine eetwaren Mill

Super kwaliteit, netjes en correct.

Goede ervaringen met andere Plaza snackbars, maar deze bewijst dat het geen garantie geeft: aan de patat zat erg weinig smaak. Droog en flauw, geen lekkere aardappelsmaak. Vreemd dat aan het belangrijkste product zo weinig aandacht wordt besteed.

Wesley muller

Echt een vervelende tent, eten was wel oké. Maar dat 2 mannen in pak later dan mij en mijn vriendin bestellen maar eerder te eten krijgen? Terwijl wij al 35 minuten zitten te wachten. Laatste keer dat ik hier kom. Om te kotsen zo'n soort praktijken...

11. Nederlands Mill

Het eten en drinken was geweldig, service en sfeer super. Prijs kwaliteit ook prima. Zijn 2 avonden geweest (1 keer met 16 personen en de andere keer met 17 personen) en iedereen was er heel enthousiast over. Wat er allemaal op tafel kwam geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jaques en Francien bedankt nog voor de fles rode wijn.
    Wij hebben er met zijn allen ontzettend van genoten.
    Chapeau voor alles. Groetjes Toos en Peter goossens

12. Internationaal Mill

Ingo

13. Internationaal Mill

Dirk

14. Nederlands Mill

Ronny Toenders

15. Nederlands Mill

Afgelopen zaterdag 22 november 2014 is heeft onze dochter van 16 jaar samen met haar turnploeg hier gegeten. Eten en Zo berekend een prijs van 31,50 all incl met 2 muntjes voor een alcoholische drank. Uiteraard ben ik het er mee eens dat onder de 18 geen alcohol geschonken mag worden. Ploeggenoten die wel 18 en ouder waren kregen muntjes maar ben je jonger worden deze niet verstrekt, en deze worden dus mooi in eigen zak gestoken. Belachelijk, bereken dan 2 prijzen, met of zonder alcoholische drank. Uiteindelijk heeft iedereen recht op die muntjes en dan ligt toch de verantwoordelijkheid bij degene achter de bar of hij wel of niet alcohol schenkt.

16. Nederlands Mill

Hier smaakt de friet zoals friet hoort te smaken.
    De beste frituur in omstreken. Ik rij er graag 10 km voor.

17. Nederlands Mill

Liesbeth

Ruime keuze in gerechten met daarbij de mogelijkheid om tussen à la carte en de kaart van het eetcafé te kiezen. Mijn ervaring is op deze laatste gebaseerd: een flink stuk vlees, een royale portie rauwkost en frites in een gezellige puntzak. Prima prijs-kwaliteits verhouding (9,90 E) en vriendelijke bediening. Als er iets niet helemaal naar wens is, wordt dat meteen verholpen. Een aanrader voor wie niet te lang aan tafel wil zitten en toch lekker wil eten.

18. Chinees-Indisch Mill

Je kunt in het restaurant heerlijk eten. We hebben genoten van de Chinese fondu. Het afhaal eten is goed verzorgd en erg lekker. Restaurant ziet er keurig netjes uit. Een vlotte bediening. Meneer en Mevrouw zijn erg vriendelijke mensen.

19. Nederlands Mill

victor en paula

Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs in een sfeervol restaurant met goede bediening. Kortom een aanrader.

20. Nederlands Mill

Fam. Breen

Wat hebben we lekker gegeten in dit leuke restaurant, alles klopte, eten was heerlijk, goede wijn en proficiat voor de bediening, kortom een aanrader.

Echt een aanrader, lekker eten, veel keus uit menu's, bediening is zeer vriendelijk.
    Goed eten voor een zeer betaalbare prijs.

22. Nederlands Mill

gunther de vos

Gisteren ons 28 jarige huwelijk in dit restaurant gevierd.
    Prachtige ervaring. Geweldige gerechten. Zeker de moeite waard.
    Proficiat aan de chef.

23. Chinees-Indisch Mill

Altijd vriendelijk en het eten is lekker.
    Afhaal menu smaakt prima. Ik kom nog zeker terug.

24. Chinees-Indisch Mill

Kwaliteit van het afhaal eten is hier het laatste jaar achteruit gehold. Vandaag koe lo yuk aangebrand met harde stukken erin. Of je nu tjap tjoy of babi pangang eet het zijn allemaal gerechten zonder smaak. Bami de ene keer vol vlees en groente, de andere keer is het alleen bami zonder ingrediënten.

25. Chinees-Indisch Mill

Al jaren gaan we naar deze chinees om onze bestelling af te halen. Sinds er een nieuwe eigenaar in zit is het verschil in kwaliteit en service goed te merken!

Vandaag bami gehaald en tot onze schrik zat er schimmel op! Wij gaan hier in ieder geval geen eten meer halen.

26. Nederlands Mill

Wij zijn met schoonmoeder's verjaardag hier wezen eten en we kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, in een woord super!
    Ik heb zelden zo lekker gegeten en genoten, niets te klagen hier en ook de bediening was zeer vriendelijk. We hopen snel weer te komen, ga zo door!!

27. Nederlands Mill

Een geweldige avond gehad met het jubileum van Joost.
    4-gangen verrassingsmenu is echt geweldig ook voor aangepaste wensen.
    De manier hoe er wordt omgegaan wordt met speciale gast is gewoon van zeer hoge kwaliteit.
    Nogmaals bedankt voor een super avond.

28. Nederlands Mill

Eten dat met zorg en oog voor detail is bereid. Vriendelijk personeel zorgt dat je je thuis voelt. Het 4 gangen "Doe maar Wat" verrassingsmenu is een aanrader.

29. Chinees-Indisch Mill

Hier onlangs een maaltijd afgehaald en ben niet enthousiast. Bij de afhaalbalie was het een rommeltje. De vriendelijke chinese mevrouw probeerde er wat van te maken, maar het jonge meisje dat de bestellingen op nam maakte er een potje van. Bovendien erg onvriendelijk, ze keek zo boos dat we er bijna bang van werden. Puberen hoort erbij, maar liever niet tegen klanten door zo chagrijnig en opstandig te doen. Dit kost klanten.
    Nasi, bami en loempia's smaakten prima, alle andere bijgerechten hadden weinig smaak.

30. Nederlands Mill

4-gangen verrassingsmenu is echt geweldig. Al meerdere malen besteld en een absolute aanrader. Ook de bediening is altijd prima. Enige nadeel: er zijn maar een paar tafeltjes en je moet op tijd reserveren.