Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mijnsheerenland verdeeld zijn.

Slecht bederijf.
    Kwalietijt onder de maat en veelste duur.

Wat een leuke vlotte bediening! Snel met een grapje bij de kinderen en ondanks de drukte een glimlach voor iedereen.

Eten was erg goed en ook weer supersnel op tafel. Meer en beter dan ik verwachte!

Locatie is erg oud, maar de sfeer is zo gezellig dát het niet eens op viel.

F. de Koning

Slechte service. Schreeuwlelijk van een eigenaar. Nooit meer naartoe gaan en zeker nooit iemand aanraden. Ongelofelijk!

Vorige week geweest. Ze pretenderen verse producten te hebben maar dat was bij ons niet zo. Frituur rook ook niet fris. Misschien achteruit gegaan de laatste jaren? Onvriendelijke bediening. Prijs gemiddeld.

Heerlijk eten voor een goede prijs, en dat in een fantastische sfeer. De gastvrouw tovert altijd een glimlach op je gezicht!

Rommelig en duur restaurant. Snackbar mooi.

Heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    We hebben in alle rust kunnen eten en daardoor was het voor ons een gezellig avondje uit.

Heerlijke pannenkoeken gegeten met de kinderen. Worden echt nog ambachtelijk gebakken. Goede kwaliteit prijs verhouding.

We hebben er als vanouds weer heerlijk gegeten.

De bestelling was erg snel en warm afgeleverd. Het eten was erg goed, vooral over de pizza was ik erg tevreden. De pizza's hadden een erg goede bodem.

Heerlijke pannenkoeken! Vooral de boerenpannenkoek, een erg lekkere pannenkoek als je een fan bent van hartig! Ook de pannenkoek met aardbeien, ijs en slagroom is een aanrader! De kinderen vinden het altijd erg leuk om naar Peter pan te gaan, zeker in combinatie met de leuke speeltuin of kinderboerderij! Maar ook papa en mama, opa en oma komen hier graag naar toe! Het is een leuk pannenkoekenhuis, kleinschaligen ik kwam hier zelf ook toen ik de leeftijd had van mijn kinderen nu! Nostalgie! De gastvrouw is erg hartelijk en leuk naar de kinderen toe en de bediening is heel vlot, de kinderen kunnen ondertussen een kleurplaat maken. Wij komen graag weer terug!

Hoe moeilijk is het om iets op te warmen.? Want dit is het enigste wat snack.punt moet Doen.helaas door t nerveuze mannetje achter de balie lukt t niet. Meerdere keren koude kroketten gehad. Laatst een berenklauw met pindasaus besteld ?? Wat een krent zeg kon 1stukje voorzien van saus.nee geen aanrader .zijn geluk is dat er geen concurrentie is

R de Bruijne

Gisteren heerlijk gegeten met 4 personen van de Albert Heijnactie. Per gang is de keuze vlees, vis of vegetarisch. In een intieme en gezellige sfeer rondom de open haard gegeten. Zowel de vis- als vleesgerechten waren allemaal prima. Vegetarisch geen ervaring.

Mevr E de Bruijne

Gezellig. Goed eten. Fijne bediening.

Nog nooit ben ik zo hondsbrutaal behandeld als door dit bedrijf. 4 uur gewacht op mijn bestelling. Een grote mond als je belt voor info. En toen het eindelijk werd bezorgd was het overduidelijk een aantal uur warm gehouden na de bereiding. Het was verbrand aan de onderzijde en papperig. Het restaurant weigert hun "fout" toe te geven. Verschikkelijk bedrijf en een beroerde kwaliteit eten.

Advies: sla dit bedrijf over en bestel bij een ander bedrijf waar de klant nog wel koning is!!

Heerlijke zelfgemaakte patat en kroketten!

Alles ziet er heel schoon uit wat ik ook zeker heel erg belangrijk vind.

Eigenaar is zeer vriendelijk en beleefd.

Na een heerlijke wandeling, gegeten met vier familieleden van 8 tot 80 jaar. De eigenaar is super beleefd en behulpzaam. Het eten was snel bereid en smaakte verrukkelijk! Kortom Super Eten met een Super Service!
    We komen hier zeker terug!

Heerlijk gegeten met a.heynkaart, had dit niet verwacht, vriendelijke bediening, goed verzorgd, kok heeft zijn best gedaan, klasse.

rrrobb

Gisteren 14 juni 2015 hier gegeten met een familie buffet. Restaurant Binnenmaas bestaat al heel lang en dat straalt de inrichting ook uit. Het lijkt alsof er 40 jaar al niets meer aan de inrichting is gedaan. Heel oubollig dus, al is alles nog wel intact, en is het op de vloertegels na, niet versleten. En ach, als je het maar lang genoeg zo laat bestaan wordt het vanzelf weer hip.
    Het uitzicht over de binnenmaas blijft wel fantastisch. We waren dus uitgenodigd door familie. De bediening was erg keurig. Beleefd, respectvol en heel attent. Het drie-gangen buffet bestond uit een runderbouillon vooraf. En het hoofdgerecht bestond uit een uitgebreid buffet. Van salades, koude vlees en kaas, zalm, aardappeltaart, kippenpoten, tournedos met wijnsaus en worstjes. Voor elk wat wils dus en stuk voor stuk van uitstekende kwaliteit. Met name de tournedos die ter plekke werd aangesneden smaakte heel erg goed en was voortreffelijk bereid. De gerechten waren niet verrassend of vernieuwend, maar dat was waarschijnlijk een bewuste keuze van het organiserende familielid. Het toetje bestond uit diverse bolletjes ijs met vers fruit. En ook daar was niets op aan te merken. Koffie met luxe bonbons toe.
    Kortom we hebben er lekker gegeten en alles was uitstekend verzorgd op een locatie met een fantastisch uitzicht.

Trudy vd Post

Heerlijk Kerst diner. Niets op aan te merken.

Wel een minpunt, de prijs die word berekent voor een fles water. 4,95 vonden wij schandalig.

sjoerd

Kwam hier vaak, altijd goed gegeten, echter vanaf heden kom ik hier niet meer. Als je niet eens meer brood vooraf krijgt en ook geen amuse, omdat je dat alleen krijgt als je voorgerecht neemt, sorry mensen van de Binnenmaas, moet je het ook niet bij andere doen. Verder laat ik me niet meer uit.

Martijn

Mmm, bediening: "Nee, JE kunt niet buiten zitten want ik sta alleen en dan moet ik me de schimpen lopen" ; "Nee, als het niet op de kaart staat kan het niet", mijn dochter wilde spek bij haar pannenkoek met krenten en die stond niet op de kaart.
    Had ik toen maar niet besteld: Ze warmen de pannenkoeken op in de magnetron met daarop wat je bestelt, dikke klont boter ertussen zodat alles goed warm wordt en gaan! Bediening wel snel: 30 seconden in de magnetron en gaan. Zaak is ook smerig. Veel spinnen binnen en alles kleeft. 1 keer nooit meer.

Theo Schop

Heerlijk gegeten in een sfeervol en knus restaurant. Het brasserie gedeelte is wat minder knus. We genoten van een knappend haardvuur en een goede maaltijd. Het enige minpuntje was voor mij dat er geen groentes bij mijn gerecht geserveerd werden.

Heel erg gezellig en buitengewoon lekker gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

kees

Het eten is uitstekend. De kok kookt de sterren van de hemel. Verrassende en smaakvolle combinaties vergezeld van een prima wijntje. De indruk van zijn inspanningen ging echter teloor in de slordige en ongeinteresseerde werkwijze van zijn zwarte brigade. Zó jammer en teleurstelend.
    Dan ga je na afloop niet blij en voldaan weg.

Heerlijk eten, bediening vrij jong en moeten nog veel leren.
    Restaurant kan wel een opknapbeurt gebruiken, beetje oudbollig. Toch een hele leuke en gezellige avond gehad.

Het eten is niet bijzonder. De bediening is vriendelijk, de lokatie is super. Lekker op terras in de zon met zicht over water. Prijs voor eten is behoorlijk, maar locatie met veel goed.