Gratis parkeergelegenheid.

1320565937 81
1338422062 83
1391990437 79
1475319020 75

1. Maandag een high tea bij jullie gedaan.
    Eten was top alleen bijzonder jammer dat er alleen verteld werd wat de broodjes waren verder totaal geen uitleg.
    Uit eindelijk zaten wij redelijk vol en verwachte wij niet nog meer eten. Toen kwam er nog een smoothie en een broodje pulled chicken. De thee was de eerste ronde super sterk en niet lekker uit Eindelijk heeft romeo dit goed en netjes op gelost.
    Eten een 8 alleen een tip voor het vervolg de high tea uitleggen en vertellen wat de gast te eten krijgt:)

2. marion van de ruit

Hele leuke Moederdag Hightea.
    We werden ontvangen door Mary Poppins en Juffrouw Elly en later hebben zij iedereen persoonlijk toegezongen. Het was een leuke gezellige middag met de lekkerste high tea hapjes en een aantal soorten thee.
    Paar dingen die ondanks het prima concept aanraden om toch te fine tunen.
    I.p.v. een buffet, aan tafel serveren op etagères.. (is 1 x een uitgave v.w.b. serviesgoed maar als je 3 x een half lege buffet tafel treft (die overigens snel werd bijgevuld) heb je niet zo'n zin meer om weer in de rij te gaan staan.
    Daarnaast willen wij altijd gezellig met elkaar kletsen en nu waren er steeds mensen weg van de tafel om hapjes te halen. Aan tafel serveren geeft een intiemere sfeer, geen wachtrij en geen gegraai!
    Hoewel het dessert lekker was, zouden wij kiezen voor ijs. Dit is minder machtig na alle overheerlijke hapjes maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk. Hoeft geen uitgebreide keus te zijn, wat bolletjes ijs in een glas met slagroom en misschien wat sorbet ijs voor de liefhebber.
    Complimenten voor de kok(s) maar zeker voor de bediening, we voelden ons heel welkom!

3. - Kwaliteit/prijsverhouding te duur voor wat je krijgt (tomatensoep was smakeloos, warm buffet beperkt). Wel leuk was dat de kids Paaseieren konden gaan zoeken met de Paashaas.
    - Service/personeel laat te wensen over, erg lang wachten op het voorgerecht en de drankjes. Sommige personeelsleden hadden er niet echt zin in.
    - Sfeer/Ambiance: wel een mooie binnentuin, maar de muziek ontbrak.

4. J de Rooij

Hoewel we eerst op een koud tochtig plekje zaten werden we zo gauw het kon naar een betere plek in de zon gezet. Het drinken duurde even maar het was een paasbrunch dus het was even druk met de inloop. Heel aardig personeel en lekker eten.

5. Het was heel teleurstellend. Bij dit bedrag verwacht je op zijn minst dat er water, koffie en tijd bij inbegrepen zit. Je betaalt heel veel geld maar het eten was erg magertjes.
    Ook qua entertainment miste ik wat. Leuk die paashazen voor de kids, voor de volwassenen kon er wel een muziekje aan of iets dergelijks.

Ook wordt er niet met je gecommuniceerd wanneer je naar het buffet mag lopen.

Erg jammer want we hadden ons er echt op vergeugd. Dit is dus niet voor herhaling vatbaar.

6. Esther & Jim

Op onze bon stonden (dure alcoholische) drankjes die niet van ons waren. Bediening was een beetje knullig. Jongeman moest duidelijk ingewerkt worden. Plotseling was een toetje op, niet doorgegeven aan de bediening door keukenpersoneel. Dat wisten we al want dat werd duidelijk door de keuken geroepen. Wel leuk om te zien dat er jonge gasten in de keuken staan die het vak aan het leren zijn. Voor een restaurant in een hotel vind ik €90 voor 3 redelijke gangen met 4x Icetea Green best veel geld. Maar komen wel terug hoor....

7. A.Ochse

Wij hebben heerlijk gegeten. Nu hebben wij echt iets met Meesters omdat wij vorig jaar onze Bruiloft hier hebben gehad.
    En zo af en toe gaan wij terug.
    Super leuke ambiance, met vriendelijk personeel.
    Heerlijk eten.

8. Veel keus op de kaart. Voorgerecht was uitstekend, hoofdgerecht gewoontjes. Bediening uitstekend, ambiance aardig.

9. Ondanks drukte waardoor we in het begin heel even moesten wachten (waarvoor direct excuus, terwijl we echt niet heel lang hoefde te wachten) echt heel erg lekker gegeten. Mooi opgemaakt, verrassende smaken en bediening die precies de balans kent tussen vriendelijk, er zijn als je nodig bent en niet opdringerig zijn. Hier wil je dus terug komen.

10. AHM Wilms-Aardenburg

Bij het hoofdgerecht, de dagvangst, was groente beloofd. Dat was niet te zien zo weinig. Mijn commentaar daarop wekte irritatie. Niet fijn. Heb wel alsnog groente gekregen. Heb zelf mijn bord naar de keuken gebracht, omdat t eten niet warm meer was.
    De wijn kwam nadat het gerecht voor de helft op was.
    Her voorgerecht was ok.

11. G. Groenendijk

We zijn netjes ontvangen en gezellig warm ingericht, maar het eten zij wij alle vier van ons niet voor de twee keer meer. Aardappels waren te nat plakkerig en de zalm beetje aan de de donkere kant gebraden de spaak was redelijk maar zeker niet voldoende.

12. Brenda Quaghebeur

We hebben 2 avonden heerlijk gegeten in Meesters. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Heerlijk gegeten! Vriendelijk en vrolijk personeel!

14. Arie Burggraaf

Vond prijs/kwaliteit/quantiteit erg matig, ook veel hinder van andere eters, je kon gesprekken woordelijk volgen, erg hinderlijk!

15. G.Koopman

Vriendelijke ontvangst, goed service, en heerlijk gegeten.

16. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met erg kundige, fijne en gezellige gastvrouwen en -heren!

17. Mooie lunchroom, maar na binnenkomst werden we niet opgemerkt. Ben na een tijdje wachten dus zelf maar de serveerster gestapt om aan te geven dat we er waren. De lunch was helaas niet zo lekker als gehoopt. Alles was erg droog en het broodje geitenkaas zelfs bitter. En bij het broodje warm vlees hoorde champignons en uitjes maar die waren nergens te bekennen. En ook de serveerster was een tijd lang nergens te bekennen, dus toen we dat eindelijk konden melden was het broodje al voor meer dan de helft op. Nauwelijks excuus gehad en ook geen korting of een ander aanbod. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar helaas.

18. Lekker gegeten, vriendelijk personeel, hele gezellige sfeer.

19. Willems jan

20. Het eten was heerlijk.
    Het was jammer dat onze tafel achter een muurtje was waardoor je erg "opgesloten" zat.
    Verder zeker voor herhaling vatbaar.

21. Oudshoorn

De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet kloppen, we hadden meer verwacht.

Erg simpel met een zak friet op je bord, erg weinig saus bij de biefstuk en alleen een schaaltje sla er bij.
    Als de deur werd geopend waaiden we weg in de hoek waar wij zaten.
    Voor ons geen tweede keer.

22. Belgié

Hallo,
    Wij hebben een matige ervaring ondervonden in restaurant meesters… gamba's gevraagd als voorgerecht met als kostprijs rond de 10euro. Wij kregen 5 stuks met de grote van een roze garnaal gepresenteerd in een pannetje met niets van garnering erbij. Na lang wachten en excuses gemaakt van het personeel door een drankje van het huis viel het hoofdgerecht nog mee. Porties ook al niet te groot dan maar frietjes bijgevraagd. Alhoewel we er 2 nachtjes zijn verbleven de dag erna elders gaan dineren. Jammer.

23. Rocco Antonioli

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer en bediening was zeer goed.

24. M van der Most

We hebben genoten en t eten was heerlijk.

25. De kalfsschnitzel was niet gaar, van binnen echt nog bijna rauw, de paddestoelen in de risotto waren niet genoeg geweld, en dus taai/droog. De kip van de kipsate was niet/amper gekruid en als je dan zoals ik je pindasaus apart geserveerd wil hebben omdat je daar niet echt van houdt, smaakt de kip naar oude, niet gekruide kipfilet.
    De kruidenboter op de entrecote was nog diepbevroren, het toefje bleef er dannook prachtig op staan, maar ook niet echt de bedoeling lijkt me.
    De aioli was erge zoet, was weinig zout en ook geen zuurtje in te bekennen.
    Erg zonde, de vorige keer hebben we hier lekker gegeten, nu was echt bijna alles net niet.. zonde, wij zullen niet snel meer terugkomen

26. Hans Lok

Goeie en aardige bediening, lekker gegeten.

27. Zeer goede en vriendelijke bediening.
    Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was heerlijk, een dikke 10.

28. Piedfort Dirk

We hebben zeeeeer lekker gegeten in het prachtig en gezellig restaurant Meesters. De bediening was er super.👍🏼

29. Ineke Blom

We hebben erg lekker geluncht in een prettige ambiance. Heel fijn dat er glutenvrij brood was!

30. Restaurant bien en-dessous de la qualité vantée par le site de l'hôtel. Une soupe tomate qui n'a rien d'exceptionnelle suivie de pâtes bof bof et alors pour moi des rillettes au saumon sans véritable saveur mais le pire c'est un plat de poulet, (qui ressemble à du poulet mais qui n'est pas du poulet, dixit la serveuse) et qui en fait est une cuisse d'on ne sait pas quoi servie toute sèche sans sauce (à part la mayo que j'ai demandé), quelques frites et une salade pleine d'eau et sans assaisonnement! Très dommage parce que l'hôtel est top! Et rien à dire au service côté resto mais bon rien de top non plus...

Vrije vertaling door Eet.nu
    Restaurant ver beneden de kwaliteit van de website van het hotel. Een tomatensoep die niets bijzonders was, gevolgd door pasta en dan voor mij zalmrillettes zonder echte smaak, maar het ergste is een kipgerecht (wat lijkt op kip maar geen kip is, volgens de serveerster), wat in feite bestaat uit kippendij waarvan men niet wist wat men serveerde, helemaal droog en zonder saus (behalve de mayo die ik vroeg), wat friet en een salade vol water en zonder kruiden! Heel jammer, want het hotel is top! Verder niets te klagen over de bediening in het restaurant, maar goed, niets was top, dus niet voor herhaling vatbaar.

31. Een gezellige avond met lekker eten

32. ronald en joyce

Heerlijk gegeten. Smaakvolle gerechten, sfeervol restaurant en een goede attente bediening.

33. Justien Meijer

34. Het ‘Meesterwerk’ was een waar meesterwerk. Complimenten aan de chef en zijn team. Het zat aardig vol waardoor het in de loop van de avond erg (te) warm werd.

35. paula Menten-Jonas

Vriendelijke bediening, heerlijk.

36. Goed eten en vlotte aardige bediening. Eet hier regelmatig en altijd goed.

37. Vanden Block

Lekker eten maar producten kwamen niet altijd overeen met wat voorgesteld werd in het menu.

38. Heerlijk gegeten met een collega. Voor en hoofdgerecht beiden prima gezellige sfeer en zeer attente en zeker vriendelijke bediening komen hier zeker terug.

39. Eten prima, wel lang moeten wachten op hoofdgerecht. personeel onervaren. 1 dame niet heel vriendelijk. Dame blanche was een verrassing!

40. Prima gegeten. 1 Persoon moest glutenvrij eten en dat is eveneens heel goed geweest.

41. Ilse Kniep

Mooi interieur en leuk personeel. Eten was ook erg lekker en waar voor je geld.

42. Heerlijk geluncht! Vriendelijke bediening, lekker rustig en gezellig gezeten.

43. Maaike Henkes

heb wel meer daar gegeten en, dat was ook goed en lekker en gezellig

44. Met een zakenrelatie heerlijk geluncht glazen werden goed vol gehouden. Aardige mensen goed eten en de stoelen zitten voortreffelijk.

45. Gerie Berkhout

Parkeren is prima geregeld, erg aardig personeel, kaart mag nog iets uitgebreider

46. Wat een ontzettend leuke High Tea bij Meesters. De ontvangst door Suikertante Suus Eclair van Wafelen en Suikeroom Sjors Praline van Wafelen was geweldig. Wie dachten dat de gastheer en gastvrouw alleen maar mooi liepen te zijn had het mis. Bij iedere tafel kwamen ze langs met extra lekkernijen en... een menukaart met liedjes waaruit gekozen kon worden. Van de Amsterdamse Grachten tot You are so beautiful werden op zeer professionele wijze door hen ten gehore gebracht. Tel daar de enorm lekkere hapjes bij het buffet bij op en je hebt een fantastische High Tea te pakken. Ik kom volgend jaar zeker weer, beste mensen van Restaurant Meesters!

47. Hadden gereseerveerd voor een lunch op zaterdag. Er waren weinig mensen in het restaurant. Personeel, en bediening zijn erg goed en attent.
    De keuken liet wat te wensen over. Het duurde erg lang voordat het eten er was. Het leek niet alsof in de keuken de vaart erin zat. Soep was erg zout en de clubsandwich was met vleeswaren van kip gemaakt in plaats van echte kipfilet. Ook het brood (oerbrood, wat op zichzelf goed brood is) was te dik gesneden en niet goed geroosterd. De mevrouw die ons bediende was super! Begripvol, geduldig en attent. Ze is een aanwinst voor het restaurant.
    Meesters is qua inrichting wel aan vernieuwing toe. De kleuren paars, roze en zwart ogen wat ouderwets, wat donker en daardoor ongezellig.

48. Peter kortlever

Voor het eerst gegeten bij Meesters was fantastisch. Ook de sfeer en bediening was zeer goed. Ook prachtig hoe ze de borden opdienen. Wij komen zeker terug, echt een aanrader

49. Sanna en Peter Leliveld

Zeer sfeervol, vriendelijke bediening en vriendelijk geprijsd.

50. Prima gegeten met collega's.
    Keuze genoeg en de dagspecialiteit is telkens verrassend en goed.

51. De presentatie en kwaliteit van alle drie de menu gangen was beter dan verwacht op basis van wat je van de omschrijving uit de menukaart zou verwachten. De bediening was vriendelijk en correct. De prijs, die dankzij internet ongeveer bekend was, is ook alleszins correct. Kortom aanbevelenswaardig.

52. Heerlijk gegeten.

53. Vertommen

Heel lekker gegeten, wel wat veel voor gewone eters als ons zelf en dan hadden we gewoon een hoofd schotel en gelukkig niks ervoor genomen. Eten was heel verzorgd, het nagerecht dame blanche was een unieke ervaring, nog nooit zo gegeten, maar enorm lekker en het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam.

54. Een zeer tevreden klant

Heerlijke gerechten gehad, prima porties voorgeschoteld, nette en niet opdringerige bediening en een gezellige warme sfeer. Je krijgt wat je verwacht, een aanrader!

55. Heerlijk gegeten en gedronken. Een aanrader als je van culinair eten houdt. Jammer dat we de wijn elke keer zelf moesten bij schenken.

56. Onverwachts een tafel gereserveerd bij Restaurant Meesters, dit n.a.v. de nummer 1 positie van restaurants in Mijdrecht.

Bij aankomst werden wij keurig ontvangen en naar onze tafel begeleid.

Bij een tafel naast ons zagen we een heerlijk gerecht voorbij komen. Dit bleek het gerecht Meesterwerk te zijn wat je vooraf had moeten reserveren.

Echter was de bediening zo vriendelijk te vragen aan de kok of het nog mogelijk was deze 2 maal te serveren. Dit was mogelijk en wij hebben genoten van een verrassingsmenu bestaande uit 4 verschillende voor-, hoofd- en nagerechtjes. Zeker het proberen waard!

Wij gaan zeker nog een keer terug!

57. De service kan beter. We hadden om 18.30 uur gereserveerd. Drinken werd gelijk opgenomen en geserveerd. Even daarna kwam het voorgerecht rond 19.00 uur. Echter de wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was een uur en werd rond 20.05 uur geserveerd nadat ik erom gevraagd had, hoever men ermee was. Dit was wel heel lang, helemaal voor degene die geen voorgerecht hadden. Zij hebben bijna 1 1/2 uur op hun eten moeten wachten.
    De sfeer van het restaurant was erg gezellig, intiem en huiselijk. De gekozen biefstuk was goed en lekker van smaak. Echter het vlees van de kipsate was niet lekker. Aan het vlees zaten veel vetstukjes. Volgens mij was de sate niet van het borstvlees van kip gemaakt. De prijs en kwaliteit verhouding is goed. Ik was hier met een gezelschap van 6 personen.

58. We hebben echt heerlijk gegeten. Malse kipsaté en overheerlijke surf en turf met een heerlijke aardappelpuree. De bediening was fantastisch, vriendelijk en behulpzaam.

Zeer zeker een aanrader.

59. Goed, lekker eten. Niet te moeilijk. Hoofdgerechten waren te groot/veel in verhouding.

60. Hebben heerlijk genoten van de proeverij, we waren met 4 personen.

We hadden 3 verschillende voor-. hoofd-, en nagerechten, alles was even lekker, misschien een klein min puntje maar dat is persoonlijk; ik vond de groente te hard en omdat ik niet zo'n vlugge eter ben was het gerechtje in het laatste schaaltje koud. Hoe het gerecht was opgediend zag er perfect uit.

Op de bediening was niets op aan te merken en voor de prijs hoef je niet weg te blijven.

Het was onze eerste kennismaking met het restaurant. We komen zeker weer terug want we willen ook de rest van het menu proeven.

61. Er is voldoende en gevarieerde keuze. Wij hadden o.a. gekozen voor een hoofdgerecht uit de speciale asperge-kaart; zalm met krielaardappeltjes en asperges. Toen dit geserveerd werd, zagen we geen krielaardappeltjes, maar gefrituurde aardappelroosjes. Toen de serveerster kwam vragen of alles naar wens was, vertelde wij haar (nadat we het eerder al tegen een andere collega hadden gezegd) dat het ons tegenviel dat we geen krielaardappeltjes hadden gekregen en dat ze bij het aanreiken van de kaart ook niet vermeld hadden dat deze die avond niet beschikbaar waren ("de kok had ze helaas op de grond laten vallen"). Hierop vond de serveerster het nodig een beetje geïrriteerd naar ons te reageren dat wij geen gebruik wensten te maken van de aangeboden aardappel-alternatieven, alsof hun geen blaam trof. Als ze gewoon eerlijk waren geweest vooraf, hadden wij een andere keuze kunnen maken.
    Ook toen we naderhand op het terras buiten een drankje namen, kwam dezelfde serveerster onze glazen opruimen en nam zelfs een glas mee wat nog niet leeg was. Een paar minuten daarna kwam ze vragen of we wilden afrekenen, want ze gingen sluiten (terwijl er nog zeker 4 tafeltjes buiten bezet waren).
    Nee, het Hampshire hotel is prima, maar naar dit restaurant gaan we niet meer. Sorry, maar de serveerster zal toch echt iets klantvriendelijker moeten worden. De jongere collega's waren een stuk vriendelijker naar de gasten vonden wij.

62. A.J. Alderden

Meesters oogt "duur", maar dat valt bij het afrekenen mee. We komen al vaker bij dit kleurrijke restaurant. Gisteren was het rustig, zo rustig zelfs dat even na negenen er al een mop met een emmer sop door het gangpad werd gehaald. Gelukkig was mijn tafelgenote van zulke hoge kwaliteit dat zelfs het verorberen van een broodje bij Kootje tot een topervaring zou hebben geleid. Kortom, je kunt hier prima eten.

63. Geert Zoons

prettig een restaurant in de buurt waar je ook als dat zo uitkomt op maandag kunt eten, het eten was prima beide de keuze van de chef genomen met een vrije keuze voor de groente.
    vriendelijk en correcte bediening, fijne avond gehad.

64. Goed eten. Aardig personeel. Was even wat chaotisch door de onverwachte drukte. Maar professioneel opgepakt en goed gegeten.

65. Jos Hoogstrate

Vriendelijk personeel! Voorgerecht: Gerookte zalm was voorzien van te veel salade. Carpaccio was wel anders dan dat we gewend zijn. Er was wel wat kaas opgebracht, maar volgens mij geen Parmezaanse kaas! Hoofdgerecht: Zeebaars was redelijk. Biefstuk was medium besteld, maar werd rauw opgedient. Frietjes waren prima. Koffie na was goed.

66. Leny Zwary

Heerlijk gegeten. Lekkere salades. Goede service en vriendelijke bediening. Rustige en sfeervolle omgeving. We komen terug!

67. Fijne uitsmijters, heerlijke club sandwich. Vriendelijke en vlotte bediening. Prima!

68. Prima service, lekker eten. Carpaccio was anders dan normaal maar niet bijzonder, duur voor wat je krijgt. De overige gerechten, zoals de burger en de zeebaars smaakten heerlijk.

69. Iets mis gegaan met online reserveren maar werd gelijk opgelost. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Eten was prima, gezellige sfeer.

70. Samantha Hartog

Laten we positief beginnen. Gezellige sfeer dat zeker. Vriendelijk personeel! Voorgerecht carpaccio, wel aardig maar niet bijzonder. Hoofdgerecht biefstuk veel te droog, hadden medium gevraagd maar deze was echt wel te droog en taai. Frietjes erbij en bakje salade. Prijs kwaliteit verhouding dus echt een onvoldoende. Wijntjes aanbieden per glas in plaats van een hele fles, mag ook meer variatie in. Koffie special als nagerecht was lekker.

71. Theo van Kempen

Prima eten en mooie omgeving! Wat muziek erbij zou ook wel leuk zijn!

72. Chris en Nico

Voor onze zakelijke afspraak, wat ons betreft alles netjes, keurig en goed geregeld! Eten goed, rustige sfeer, gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

73. Heerlijk gegeten, alleen de porties waren wat ons betreft aan de kleine kant, toetje was erg lekker, bediening super vriendelijk.

74. Erg mooi restaurant, service was goed, heerlijk gegeten! Kaart is wel erg beperkt, ook voor vegetariërs niet veel keuze. Maar er was 1 optie die me wel prima is bevallen! Verder een hele fijne avond gehad daar

75. Beperkte kaart met weinig verrassingen, biefstuk taai, frietjes prima, zeebaars dito, toch gezien de prijzen meer van verwacht.

76. Restaurant oogt veel duurder dan het werkelijk is. Gewoon goed eten en vriendelijke bediening.

77. We hebben hier fantastisch gegeten. Fijne bediening, fijne service, mooi aangekleed restaurant. Het eten was erg goed! Het was voor ons de eerste keer, en zeker niet de laatste keer. De laagdrempelige sfeer, en omdat ze het net even iets anders doen, maakt dit restaurant wel uniek in zijn klasse. De Dame blanche, wat normaliter een toetje is met veel ijs en chocola, serveerde ze hier op een totaal andere manier. Voor de vele die nu nieuwsgierig zijn.. probeer hem eens.

78. Op zaterdag 20 juli hebben we bij Meesters op het terras een hapje gegeten. Het was goed eten en de bediening was ook goed. De pasta had wat warmer mogen zijn. De dame blanche was wel erg apart.

79. Op Valentijnsdag hier heerlijk gegeten! We hebben gekozen voor een uitstekend samengesteld valentijns diner, en de bediening maakte er echt een feestje van door een rode roos aan ons tafeltje te brengen. Zeer romantisch!
    Minpuntje: Nadat we plaats hadden genomen aan de tafel werd ons gevraagd of we interesse hadden in een "welkomstcocktail". Wij gingen er vanuit dat dit gratis was, maar dit bleek achteraf op de rekening te staan als "huis apperitief" a 6,75 euro per stuk! We voelde ons een nogal misleid, en als we dat hadden geweten waren we zeker niet op het aanbod in gegaan.

80. Dit weekend lekker gegeten in dit restaurant. Bijkomend voordeel is dat de hotelkamer boven is, dus zo vanuit het restaurant het bed in gedoken. Heerlijke gerechten en lekkere wijn. Meesterwerk is een aanrader: 4 voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en 4 nagerechtjes, heerlijk! Bediening en service goed.

81. Mooie/warme uitstraling. Eten en drinken liggen goed in prijs/kwaliteit verhouding. Jammer genoeg heb ik er 2 x meegemaakt dat de service wat tegenviel. Personeel is erg vriendelijk maar de bediening gooide de verse jus over de tafel heen en ook een deel over onze kleding. Duizendmaal excuus maar geen jus van het huis wat ik wel had gewaardeerd na een natte broek. Een andere keer gaf ik aan dat de rekening niet klopte (ze was een cola vergeten aan te slaan) en de eigenaar bracht dit alsnog in rekening. Geen probleem op zich maar het had naar mij klantvriendelijker gestaan na een luxe lunch om deze cadeau te doen. Dan kom ik eerder terug.

82. Heerlijk gegeten, het Meesterwerk is geweldig.
    Echt een aanrader. Ook het personeel is erg goed bezig.

83. Vorig jaar kon ik niet anders dan een negatief stukje schrijven over dit restaurant. Afgelopen week weer geprobeerd. Dit keer alleen een hoofdgerecht. Mijn keus was Rib eye van de BBQ met geroosterde courgette,
    Tarte tatin van wortel en een Madeira saus. Ik kan hier helemaal niets op aanmerken. Was een prima maaltijd. Prettige bediening, ik moest wat hoesten door het brood en zonder te vragen een glaasje water op tafel. Zeer goed. Blij dat ik bij een volgend verblijf toch de keuken weer kan proberen. Waar ik maar niet aan kan wennen is om te zien hoe vaak de vingers in de mond worden gestoken door de keuken brigade (open keuken) tijdens het opmaken van de borden. Maar om positief te blijven zullen we maar zeggen dat dit komt om dat ze lekkere gerechten serveren.

84. Fam. Wijnen

Tijdens onze korte vakantie in Mijdrecht hebben wij genoten van een uitstekend diner in restaurant Meesters. Op aanraden van het personeel hebben wij gekozen voor het verrassingsmenu, een meesterlijke zet want we hebben genoten van 12 verschillende kleine gerechten, allemaal even lekker, een korte culinaire ontdekkingsreis. Door het gastvrije onthaal van het personeel voelden we ons meteen thuis.

85. Na een drukke dag een rustpuntje gevonden.

In Mijdrecht, onder het genot van een hapje en een drankje.

Zalig.

86. Diverse keren hebben we geluncht, dat was al voortreffelijk. En nu ook van een superbe diner genoten. Fijne sfeer, prettig interieur, klasse bediening en bijzonder smakelijke gerechten.

87. Fam. Kollaart

We zijn tijdens onze fietsvakantie op de heen en op de terugreis bij jullie geweest om te slapen en te eten meesterlijk!

88. Fantastisch hotel. Met name in het restaurant werd bijzonder professioneel gewerkt. Beschaafd personeel (iets waar het tegenwoordig vaak in de horeca nogal aan schort).

89. Ik heb genoten van het meesterwerk! Is echt een aanrader!

Het eten was heerlijk, de uitleg was goed en de bediening was super!

Was een heerlijk avondje uit!

90. Afgelopen weekend wezen eten bij Meesters. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk, kregen alles goed uitgelegd en er was een goede sfeer. Zeker een reden om een keer terug te komen!

91. Lekker gegeten, bediening vriendelijk, wel moest er af en toe een bestelling herhaald worden omdat deze was vergeten. Dit werd opgelost met een glimlach, dus dat maakt dan weer een hoop goed! Goede sfeer.

92. Fam.Rongen

Via weekendjeweg hotel Marickenland geboekt. Op internet had ik goede recensies gelezen over restaurant Meesters. En inderdaad wat een super restaurant! Het "meesterwerk" is echt een aanrader (4 voorgerechtjes,4 hoofdgerechtjes, 4 nagerechtjes) goede porties, niet teveel. Zelf hadden wij nog een portie friet erbij besteld.....en echt vers gesneden frieten, heerlijk. Het wijnarrangement erbij maakte het compleet. De 2e avond zijn we weer hier gaan eten en ze wisten nog welke wijnen we de avond ervoor hadden, dus kregen we nu andere.

Super bediening!

93. Het is alweer even geleden dat ik bij jullie heb mogen eten.

Dit was in ieder geval zo fantastisch dat ik daar nog vaak aan terug denk!

De service en sfeer was fantastisch!

Hoop snel weer eens in de gelegenheid te zijn om nog eens aan te komen!

Groet,

Antoine.

94. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met prima bediening. Fijn voor de jongen in de bediening, dat er iemand bij kwam in het restaurant, toen bleek dat het voor 1 man te druk werd.

Een absolute aanrader en ik kom hier zeker snel terug!

95. Via weekendjeweg.nl hier terecht gekomen. Had beter rechtstreeks bij hotel Maricken kunnen boeken. Standaard kamer omgezet naar luxe. Mooie kamer, koelkastje had wel leuk geweest. Genoten van "meesterwerk" in restaurant Meesters, echt heerlijk. Wijnarrangement was heerlijk, ging wel teut naar bed. Hotel is schoon en verzorgd, met mooie tuin en buitenterras bij eetzaal. Vriendelijke bediening. Omgeving prachtig, heerlijk gevaren op de Vinkeveense Plassen.

Jongen in de bediening was trouwens erg leuk, vlotte babbel.

96. Zelfs High Tea bij Meesters is een aanrader. Heel ongedwongen en lekker en bovendien met de nodige aandacht geserveerd. In plaats van wijn nu Engelse thee proeven. Op navraag kon het ook op zaterdagmiddag. Nog maatwerk ook!

Dank jullie wel voor jullie aandeel in voor ons een hele gezellig middag.

97. Op 2e pinksterdag lekker op het terras gegeten. Het ligt wel direct naast de provinciale weg, maar daar heb je nauwelijks last van. Het eten was prima met bijna echte Vlaamse friet.

Vlotte en vriendelijke bediening. Beslist een aanrader!

98. Meesters is a very nice restaurant. Excellent dishes. Waitresses always friendly and helpful. Prices are reasonable.

Recommendation!

99. Mooi interieur en het eten is echt heel goed. Wat ook leuk is, is het Meesters menu waarbij je van de voor-, hoofd- en nagerechten vier porties krijgt. Kan wel alleen worden gekozen als iedereen van jouw tafel hiervoor kiest.

Bediening was heel gemoedelijk en goed. Dus wij raden het zeker ook anderen aan!

Volgende pagina