Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mijdrecht verdeeld zijn.

Het eten was heerlijk.
    Het was jammer dat onze tafel achter een muurtje was waardoor je erg "opgesloten" zat.
    Verder zeker voor herhaling vatbaar.

Angelique Marsen

Was weer erg lekker. Ontspannen sfeer.

Oudshoorn

De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet kloppen, we hadden meer verwacht.

Erg simpel met een zak friet op je bord, erg weinig saus bij de biefstuk en alleen een schaaltje sla er bij.
    Als de deur werd geopend waaiden we weg in de hoek waar wij zaten.
    Voor ons geen tweede keer.

Voor de 3e keer daar gegeten. En wederom was het super lekker en een top service! Ook de verschillende vrienden/familie/kennissen die mee waren, waren ook zeeer tevreden en zullen ook zeker terugkomen met andere vrienden/familie/kennissen!

We hebben met vrienden heerlijk gegeten. Stokbrood met zachtgegaarde knoflook vooraf is een aanrader en de kip was heerlijk mals.

M. Oudekerk

Voor 2e x lekker gegeten bij Kokido. Halve kip met friet en salade. Lekker mals met een krokant jasje. Ook het kindermenu is een succes bij mijn jongste dochter. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.

Iedere keer weer lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Afgelopen zondag de proeverij als voorgerecht genomen. Heerlijk. Volgende keer weer iets anders uitproberen. Persoonlijk zou ik graag nog 1 of 2 andere kipcoktails op de kaart zien staan en een paar knappe stoelen zou het restaurant ten goede komen. Fijn dat je buiten of in de serre kunt zitten want binnen is het nogal warm. Ik verheug me weer op de volgende keer.

De Gele Bogen

Lekkerste kipsate van Nederland! Heerlijk broodje met knoflookteentjes en lekkere dessert. Super vriendelijke goede bediening.

Lekker gegeten in een hele gezellige omgeving, jammer dat er op het terras gerookt mag worden de lucht waait zo het restaurant in.

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Broodplankje met knoflook niet overslaan!

Mooie plek, fijne plezierige bediening en lekker gegeten voor een nette prijs.

Leuk tentje en gezellige sfeer. Maar de saté met kippendij was beetje karig en de friet voor 2 personen ook. De halve kip was heerlijk!

Prima allemaal, aardige meiden in bediening, allemaal even vriendelijk. Heerlijk gegeten.

Top restaurant en fijn terras. Vorige week geluncht en vandaag na t fietsen een kopje (ijs) koffie met een toetje. Nog gekeken en nu geen wespen, wij blij want bij onze lunch erg door gehindert(kwamen het vlees van je broodje eten). Komt het toetje en daar is de wespenkolonie die hier blijkbaar schijnt te wonen... die heeft het voor ons onmogelijk gemaakt om er echt van te genieten en die ons naar binnen gejaagd heeft. Erg jammer dat het personeel de andere kant op kijkt, ja het is wespentijd en als een Val niet werkt zet dan aan de andere kant een beker Limonade /sinassappel kruidnagel neer of een beetje wierook daar zat niemand en dan lok je ze de "verkeerde" kant op... Toen ik dat zei werd er een beetje laconiek op gereageerd terwijl wij in onze tuin om de hoek hierdoor geen enkele last hebben en bij andere restaurants ook niet... Erg jammer vind dat je hier als restaurant wel wat aan moet doen En zeker niet de service die wij van ze gewend zijn :(

Belgié

Hallo,
    Wij hebben een matige ervaring ondervonden in restaurant meesters… gamba's gevraagd als voorgerecht met als kostprijs rond de 10euro. Wij kregen 5 stuks met de grote van een roze garnaal gepresenteerd in een pannetje met niets van garnering erbij. Na lang wachten en excuses gemaakt van het personeel door een drankje van het huis viel het hoofdgerecht nog mee. Porties ook al niet te groot dan maar frietjes bijgevraagd. Alhoewel we er 2 nachtjes zijn verbleven de dag erna elders gaan dineren. Jammer.

Prima gegeten met zijn vieren, goede prijs en leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.

John

Onderweg naar huis zagen we regelmatig Kokido, eigenlijk gingen we er nooit langs, tot we een keer echt vast zaten in de file. Dat was dan ook meteen het startsein voor ons om er één van onze favoriete plekjes van te maken. De service is uitstekend, het eten is heerlijk, je zit altijd lekker op je gemak en de prijs is prima.

Dit restaurant is echt een aanrader. Mijn vrouw heeft veel last van voedselallergien, en nooit is er een probleem, maar wordt er gedacht in mogelijkheden. Ik heb eigenlijk nog nergens anders zulk meedenkend personeel gehad, laat staan zo'n flexibele kok.

Alle complimenten dus voor Kokido, en dat we er nog maar vaak langs mogen komen.

19. Chinees-Indisch Mijdrecht

Willem

20. Pizzeria Mijdrecht

Buurvrouw

Mijn ervaring met menu xl is positief. Snelle service. Eten is van constante kwaliteit. Alleen als je een pizza bestelt, en je wilt hem gesneden hebben, even vragen. Verder top.

W.Westerhout

Heerlijk gegeten en een snelle keurige bediening. Vooral het buitenterras is een aanrader.

22. Pizzeria Mijdrecht

Slecht ervaring met het eten van menu XXL het was weinig vlees met de verhouding van de patat en geen saus bij mijn eten iet ongevraagd en wel aan gegeven zeer slecht.

Rocco Antonioli

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer en bediening was zeer goed.

24. Chinees-Indisch Mijdrecht

We wilden Zondagavond voor 2 personen eten bestellen, en laten bezorgen in de kwakel.
    Vergeet het maar, Uithoorn wel, de kwakel niet.
    Als we met 4 personen waren dan wel.
    Schande, laatste keer geweest lotus corner, nooit meer.

Heerlijk gegeten goede kwaliteit zeker voor herhaling vatbaar.

Zoals altijd heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en heerlijk eten! Aanrader!👍👍

Harry &Marina

Heerlijk gegeten gastvrije bediening in één woird top!!!

M van der Most

We hebben genoten en t eten was heerlijk.

Vansteenkiste jean-pierre

Heel goed maar jammer dat er geen apéritif was!

De kalfsschnitzel was niet gaar, van binnen echt nog bijna rauw, de paddestoelen in de risotto waren niet genoeg geweld, en dus taai/droog. De kip van de kipsate was niet/amper gekruid en als je dan zoals ik je pindasaus apart geserveerd wil hebben omdat je daar niet echt van houdt, smaakt de kip naar oude, niet gekruide kipfilet.
    De kruidenboter op de entrecote was nog diepbevroren, het toefje bleef er dannook prachtig op staan, maar ook niet echt de bedoeling lijkt me.
    De aioli was erge zoet, was weinig zout en ook geen zuurtje in te bekennen.
    Erg zonde, de vorige keer hebben we hier lekker gegeten, nu was echt bijna alles net niet.. zonde, wij zullen niet snel meer terugkomen