Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mijdrecht verdeeld zijn.

De kalfsschnitzel was niet gaar, van binnen echt nog bijna rauw, de paddestoelen in de risotto waren niet genoeg geweld, en dus taai/droog. De kip van de kipsate was niet/amper gekruid en als je dan zoals ik je pindasaus apart geserveerd wil hebben omdat je daar niet echt van houdt, smaakt de kip naar oude, niet gekruide kipfilet.
    De kruidenboter op de entrecote was nog diepbevroren, het toefje bleef er dannook prachtig op staan, maar ook niet echt de bedoeling lijkt me.
    De aioli was erge zoet, was weinig zout en ook geen zuurtje in te bekennen.
    Erg zonde, de vorige keer hebben we hier lekker gegeten, nu was echt bijna alles net niet.. zonde, wij zullen niet snel meer terugkomen

2. Italiaans Mijdrecht

Rob van Scheppingen

Heerlijk gegeteten gastvrij zoals ik me voorstel bij italiaans.

Jan Posdijk

Met gezin + aanhang ontspannen gedineerd. Heerlijke kipgerechten, starters en desserts. Uiterst vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer en betaalbaar. Aanrader!

Aardige en attente bediening. Alle kip goed bereid. Proeverij als voorgerecht vonden wij top, de pizza zwaar en wat vettig. Gegrilde kip, kipvingers (vraag wat mangochutney) en kipsalade vonden we heerlijk.

Het was erg lekker en gezellig! We hadden voor onze kleine man geen plastic lepel mee! Nu kon hij niet van de appelmoes snoepen! We kregen heel lief een potje appelmoes mee voor onze kleine man voor thuis!

Lekker ontspannen en ongedwongen sfeer, prima terras.
    Zeer vriendelijk en ervaren bediening.
    Kaart is niet mega uitgebreid maar wel smaakvol.
    Sfeervolle muziek.
    Ik kom er graag en neem regelmatig vrienden mee die daarna ook weer enthousiast zijn.

Hans Lok

Goeie en aardige bediening, lekker gegeten.

Priscilla

Zeer vriendelijk.
    Lekker gegeten.
    Duur allen wel even tot je het heb vooral als je met klein kind bent die niet zo gedeuldig is.

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, gezellige inrichting!

Buchner

De bediening was prima en kinderstoel stond aan tafel super.
    Het eten was ook goed.
    Er kon veel er kwam bij ons een persoon later en daar werd echt rekening mee gehouden.
    De toilet benaming voor man en vrouw helemaal l in stijl van restaurant.

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!

Zeer goede en vriendelijke bediening.
    Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was heerlijk, een dikke 10.

Piedfort Dirk

We hebben zeeeeer lekker gegeten in het prachtig en gezellig restaurant Meesters. De bediening was er super.👍🏼

Met een groep van 15 personen een heerlijk groepsmenu gekregen. Heerlijk gegeten. Goede service!

Breedveld

Perfect gegeten alleen de vloer bij de aanbouw kan wat steviger want als er iemand overheen loopt zit je te schudden in je stoel.

Heerlijk gegeten! Ook voor de kinderen hadden ze aparte menu's en wat boekjes/ stiften om de tijd tijdens het wachten te doden.

Marion Wevers

We hebben heerlijk en gesellig gegeten. Een leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Leuke ambiance en t personeel is adequaat, vriendelijk en denkt mee.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

19. Chinees-Indisch Mijdrecht

Echte aanrader ondanks enkele slechte recensies. Eten was heerlijk. Sfeer was prima. En de medewerkers waren super lief

Prima eten, goede prijs, kwaliteit verhouding.

Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Vooral het voorgerechten plankje met "van alles wat" viel bij ons goed in de smaak.

Ineke Blom

We hebben erg lekker geluncht in een prettige ambiance. Heel fijn dat er glutenvrij brood was!

Restaurant bien en-dessous de la qualité vantée par le site de l'hôtel. Une soupe tomate qui n'a rien d'exceptionnelle suivie de pâtes bof bof et alors pour moi des rillettes au saumon sans véritable saveur mais le pire c'est un plat de poulet, (qui ressemble à du poulet mais qui n'est pas du poulet, dixit la serveuse) et qui en fait est une cuisse d'on ne sait pas quoi servie toute sèche sans sauce (à part la mayo que j'ai demandé), quelques frites et une salade pleine d'eau et sans assaisonnement! Très dommage parce que l'hôtel est top! Et rien à dire au service côté resto mais bon rien de top non plus...

Vrije vertaling door Eet.nu
    Restaurant ver beneden de kwaliteit van de website van het hotel. Een tomatensoep die niets bijzonders was, gevolgd door pasta en dan voor mij zalmrillettes zonder echte smaak, maar het ergste is een kipgerecht (wat lijkt op kip maar geen kip is, volgens de serveerster), wat in feite bestaat uit kippendij waarvan men niet wist wat men serveerde, helemaal droog en zonder saus (behalve de mayo die ik vroeg), wat friet en een salade vol water en zonder kruiden! Heel jammer, want het hotel is top! Verder niets te klagen over de bediening in het restaurant, maar goed, niets was top, dus niet voor herhaling vatbaar.

Een gezellige avond met lekker eten

Prima gegeten, service was goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

ronald en joyce

Heerlijk gegeten. Smaakvolle gerechten, sfeervol restaurant en een goede attente bediening.

Justien Meijer

Keurige ontvangst. Heerlijk eten. We hadden de heerlijke kipsate. Gezellige sfeer in restaurant. Leuk aangekleed. We komen zeker terug en raden iedereen kokido aan. Toetjes brownie en cheesecake. Te lekker. Zeer vriendelijk bediening.

Het ‘Meesterwerk’ was een waar meesterwerk. Complimenten aan de chef en zijn team. Het zat aardig vol waardoor het in de loop van de avond erg (te) warm werd.

Ik ben een vaste klant van Batavia, ze hebben heerlijk eten en als gezichtsmodel eet ik genoeg groenten enzovoort, maar voor een hapje Batavia stel ik dat die dag effe uit.