Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mijdrecht verdeeld zijn.

ronald en joyce

Heerlijk gegeten. Smaakvolle gerechten, sfeervol restaurant en een goede attente bediening.

Justien Meijer

Keurige ontvangst. Heerlijk eten. We hadden de heerlijke kipsate. Gezellige sfeer in restaurant. Leuk aangekleed. We komen zeker terug en raden iedereen kokido aan. Toetjes brownie en cheesecake. Te lekker. Zeer vriendelijk bediening.

Het ‘Meesterwerk’ was een waar meesterwerk. Complimenten aan de chef en zijn team. Het zat aardig vol waardoor het in de loop van de avond erg (te) warm werd.

Ik ben een vaste klant van Batavia, ze hebben heerlijk eten en als gezichtsmodel eet ik genoeg groenten enzovoort, maar voor een hapje Batavia stel ik dat die dag effe uit.

paula Menten-Jonas

Vriendelijke bediening, heerlijk.

Goed eten en vlotte aardige bediening. Eet hier regelmatig en altijd goed.

Vanden Block

Lekker eten maar producten kwamen niet altijd overeen met wat voorgesteld werd in het menu.

Heerlijk gegeten met een collega. Voor en hoofdgerecht beiden prima gezellige sfeer en zeer attente en zeker vriendelijke bediening komen hier zeker terug.

Eten prima, wel lang moeten wachten op hoofdgerecht. personeel onervaren. 1 dame niet heel vriendelijk. Dame blanche was een verrassing!

Heel erg lekker gegeten daar ga ik meer heen, vooral de patat en snacks zijn super! En de bediening is snel en goed.

Het was gezellig druk, leuke spontane bediening. Eten was perfect.

Eten smaakte erg goed en uitstekende service. Ik werd snel geholpen en waren erg vriendelijke meiden.

Prima gegeten. 1 Persoon moest glutenvrij eten en dat is eveneens heel goed geweest.

Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Hélen vaneeuwen

Top klant vriendelijk netjes heerlijk eten goede bediening. Kortom wij komen terug. Bedankt voor de gezellige avond .

Ilse Kniep

Mooi interieur en leuk personeel. Eten was ook erg lekker en waar voor je geld.

Heerlijk geluncht! Vriendelijke bediening, lekker rustig en gezellig gezeten.

Lekker eten, heel smakelijk. Vriendelijke bediening. Tip: bende met kinderen en wil je zelf een voorgerecht: vraag dan of de kids al hun hoofdgerecht kunnen krijgen bij de eerste gang. Anders duurt t erg lang...
    komen zeker terug!

Maaike Henkes

heb wel meer daar gegeten en, dat was ook goed en lekker en gezellig

Heerlijke lunch met 3 pannetjes en brood echt super lekker !

Met een zakenrelatie heerlijk geluncht glazen werden goed vol gehouden. Aardige mensen goed eten en de stoelen zitten voortreffelijk.

Wij hebben heerlijk geluncht bij restaurant Meesters. Mooie en fijne inrichting, vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer. Ruime keuze op de kaart. Kwaliteit/prijsverhouding prima!

Gerie Berkhout

Parkeren is prima geregeld, erg aardig personeel, kaart mag nog iets uitgebreider

Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat Shoarma Montfort de beste spareribs maakt in de wijde omgeving. Deze lekkernij wordt met passie en kunde bereid door gedreven vakmensen met oog voor detail.
    Grote klasse!!

Esther Brugmans

Kip is heerlijk. Leuke sfeer en attent personeel .
    Vind alleen de drankjes wat prijzig . We komen hier regelmatig .

Henk Filius

Volgens mij is dit dit restaurant al enige tijd gesloten. Zie website: http://www.restaurantcorfu.nl/

Groet, Henk Filius

Wat een ontzettend leuke High Tea bij Meesters. De ontvangst door Suikertante Suus Eclair van Wafelen en Suikeroom Sjors Praline van Wafelen was geweldig. Wie dachten dat de gastheer en gastvrouw alleen maar mooi liepen te zijn had het mis. Bij iedere tafel kwamen ze langs met extra lekkernijen en... een menukaart met liedjes waaruit gekozen kon worden. Van de Amsterdamse Grachten tot You are so beautiful werden op zeer professionele wijze door hen ten gehore gebracht. Tel daar de enorm lekkere hapjes bij het buffet bij op en je hebt een fantastische High Tea te pakken. Ik kom volgend jaar zeker weer, beste mensen van Restaurant Meesters!

Hadden gereseerveerd voor een lunch op zaterdag. Er waren weinig mensen in het restaurant. Personeel, en bediening zijn erg goed en attent.
    De keuken liet wat te wensen over. Het duurde erg lang voordat het eten er was. Het leek niet alsof in de keuken de vaart erin zat. Soep was erg zout en de clubsandwich was met vleeswaren van kip gemaakt in plaats van echte kipfilet. Ook het brood (oerbrood, wat op zichzelf goed brood is) was te dik gesneden en niet goed geroosterd. De mevrouw die ons bediende was super! Begripvol, geduldig en attent. Ze is een aanwinst voor het restaurant.
    Meesters is qua inrichting wel aan vernieuwing toe. De kleuren paars, roze en zwart ogen wat ouderwets, wat donker en daardoor ongezellig.

30. Chinees-Indisch Mijdrecht

Peter van der zon

Op Koningsdag gezellig een hapje eten?
    Vergeet het maar, erg druk en te weinig personeel, deze deden trouwens wel hun best, maar op zo'n dag waar je veel gasten kan verwachten, moet je toch wel goed voorbereid zijn.
    Wokken? Het eten op het buffet lag waarschijnlijk al een hele dag uit te drogen en het aanbod was minimaal, wokken stond maar 1 kok die het absoluut niet aankon, bakken op de plaat had hij al geen tijd meer voor dus dan maar terug naar je tafeltje met een bordje gestoomde groente.
    Vreselijk slecht, hier gaan we echt nooit meer terug.