Hier zie je hoe de meningen over de Wereldrestaurant Mierlo verdeeld zijn.

1. Ik had vergeten om ons eigen mee te tellen , niet zo slim natuurlijk. Meteen tafel erbij.
    En met 14 personen heeft iedereen lekker gegeten, wat diegene graag lust.
    Heerlijk zo. Heb fijne trouwdag gehad.

2. Geen aanrader.
    Bij aankomst werden we wel snel naar onze tafel gebracht en voor dat we zaten werd eetsmakelijk geroepen en hij was weer weg zonder uitleg.
    Drinken kwamen ze mondjesmaat opnemen.
    De rib Eye was bijna niet te snijden en leek wel kauwgom en net als het rest van het eten was het flouw en niet warm genoeg, en graad inde vis.
    Maar de toetjes waren wel goed.
    Misschien zijn we wel teveel verwend bij andere restaurants.
    Het verbaasden ons wel, toen onze groep negatief reageerde op de vraag heeft het gesmaakt.
    dat de gast vrouw helemaal niet verbaasd reageerde of iets vroeg wat er niet goed was maar meteen de prijs noemde afrekende en ons links liet liggen.

3. Heerlijk gegeten. Veel echt verse producten, keuze volop. Ondanks dat het redelijk druk was geen lange wachttijd bij het bereiden van vlees/wok. Nooit langer dan enkele minuten met een leeg glas voor onze neus gestaan. Er werd direct op gereageerd wat we wilden drinken. Hetzelfde geldt voor een leeg bord, werd vrij vlug weggenomen.
    Enige minpuntje is dat de speelhoek voor kinderen vrij klein is. Maar daar hadden wij geen last van.

4. Angela Kaanders

De sfeer was goed bij jullie. Gegeten ter ere van mijn 50ste verjaardag. Eten was goed gevarieerd. Smaakte lekker. Goed verzorgd! Zelfs de sushi waar ik normaal geen liefhebster van ben was toch lekker. Ook mijn vrienden gaven aan heerlijk gegeten en genoten te hebben. Tafel ook gekregen waarom gevraagd. Drankjes vond ik kon vaker voor aan tafel gekomen worden. Stonden met regelmaat droog! We klepten daarentegen ook veel dus keeltjes moesten gesmeerd blijven haha. Tip: waarom laten jullie het drinken door de gasten niet zelf pakken uit drankautomaat, koeling flesjes drinken?! Kun je pakken tijdens het eten wat je wenst en hoef je niet op bediening te wachten.

Verder was het een aangename verassing dat ik bij het weggaan door jullie verrast werd met een tegoedbon en fles wijn ter ere van mijn verjaardag. Super, bedankt! We komen zeker terug.

5. Ryngaert Joost

Lekker gevarieerd eten in een aangenaam kader. Vriendelijke bediening.

6. Heerlijk gegeten. Beding was super vriendelijk en snel. Geen klachten. Ga er zo weer heen als ik in de buurt ben😊

7. van Hattum

Zoals gewoonlijk was het weer prima. Enige minpunt vond ik dat er bij de lava gril steeds andere mensen staan en deze telkens het vlees net te lang laten liggen of net te weinig kruiden of veel te veel peper erop doen. Als dit zou verbeteren dan is het eten en drinken, service en prijs kwaliteit voor mij een 10

8. Lekker eten.
    Verse sushi.
    Gezellig en vriendelijk personeel.

9. C.v.d Putten

We waren met zes volwassenen en hebben heerlijk gegeten. Alles volop, en een perfecte bediening van de drankjes. We gaan zeker terug.

10. Anoniem

Het was heerlijk en een vlotte bediening.

11. Het was een mooi restaurant met heerlijk eten. Het enige wat ik jammer vind was dat ze maar 3 smaken thee hebben.

12. Lekker gegeten… maar er zijn betere woks in de omgeving. Sfeer was prima… fijne avond gehad.

13. Het viel ons toch wel tegen De bami was koud en friet was taai de lamskoteletjes waren niet mals. Carpacio was niet lekker leek of het ingevroren was geweest. Het personeel was wel heel vriendelijk voor ons niet meer.

14. Wij zijn gisteren wezen eten om 18,30u en hadden van te voren gezegd dat we konden kijken of het 2,5u was of 3 uur.
    Nu was het 21,15u komt dat bediende glazen omhaken terwijl er nog iets in zat. We werden niet netjes behandeld. Staan we buiten nog wat te kletsen en toen ging de lampen al uit 21.30u edpecht slecht.

15. Hele goede prijs kwaliteit verhouding- zeer goede kwaliteit van vlees - groente - vis kortom van alles. Uitstekende service en bediening.

16. Vereecke Nazarina

Het was super lekker en als we in de buurt zijn komen we zeker en vast terug!!

17. Het is een aanrader! Het eten is heerlijk en voor elk wat wils. Er waren ook enkele vegetariers bij, die ook genoeg keuze hadden. En voor de drank werd ook goed gezorgd.

18. Fam. Coninckx

Heerlijk gegeten met mijn gezin.
    Alles keurig netjes verzorgd en goede service. We komen zeker nog een keer terug.

19. Eerste keer dat wij daar met z'n 3tjes gegeten hebben. Het was heerlijk, veel keuze en vriendelijk personeel een echte aanrader. Gr familie van den Berg.

20. Lekker gegeten veel keus alleen als je vlees laat bakken op de bakplaat zit er weinig smaak aan het vlees. Maar voor de rest goed gegeten heel veel verschillende keuze.
    We gaan zeker nog een keer terug.

21. Depoortere Patrick

Topkwaliteit van eten

22. Hebben met een groep van 10 personen lekker gegeten, maar hadden door de recensies waarschijnlijk een te hoge verwachting van het eten.
    Het eten was lekker maar we hadden niet direct de ervaring van dit is voor herhaling vatbaar.
    Al met al het was lekker maar zonder een wow factor.

23. Erg lekker eten!
    We zijn hier al zeker 5x geweest, en komen nog minstens 5x terug :)

24. Y.Houthooft

We hebben gisteren heel lekker gegeten in wereldrestaurant Mierlo in Mierlo.
    Vooral als je met kinderen gaat uiteten is het er heel erg fijn.
    We zijn er al vaker geweest en we hebben er het goed naar onze zin.

25. Wereldkeuken is een laagdrempelig restaurant met heel veel keuze en zoals gewoonlijk erg groot, want massa is kassa. Ze hebben zeer ruime sortering aan vlees, die breid worden op een lavasgrill, of op een bakplaat. Verder de normale wok mogelijkheden en natuurlijk de Sushi. Ook de Chinese kant en klaar gerechten zijn er volop. En voor ons sprong de babi pangang van spek er uit. Deze was niet te droog en zeer goed van smaak. En dan de Nederlandse kost zoals frikandellen, friet enz. Een uitgebreide nagerechten keus. Wat verwonderlijk is, er zijn zelfs oesters die, zoals het hoort, op een bedje van ijs liggen. De bediening is erg vriendelijk en de kwaliteit van alles was ruim voldoende. Alles voor een prijs dan weet je waar je aan toe bent dat willen wij Nederlanders over het algemeen.

26. Fam. joosten

We hebben onze kleindochter uitgenodigd voor haar verjaardag.
    Ze is 10 geworden en heeft genoten van alles, wat ze lekker vond.
    Van frites tot pizza, saté, mini-loempia en heerlijke toetjes.
    Wij hebben chinees, japans, wok en een lekker nagerecht gehad.
    Bediening was prima en super vriendelijk.
    We komen beslist terug.

27. Heerlijk gegeten. Alles wordt naar wens bereid. Medium is ook daadwerkelijk medium en doorbakken mooi doorbakken. Ruime keuze en alles smaakt altijd lekker en vers. Een dikke aanrader!

28. In een woord, geweldig. De locatie was top, en zeer zeker ook het eten. Zeer veel keuze, voor elk wat wils en van prima kwaliteit.

Wij komen zeer zeker terug.

29. Ad Raaijmakers

Goed en Lekker gegeten voor herhaling vatbaar gr ad.

30. Toen we belde om te reserveren erg onvriendelijk te woord gestaan (zelfs nog getwijfelt om te gaan), maar bij aankomst gelukkig vriendelijk ontvangen.
    Mooi restaurant, al eventjes niet geweest.
    Obers erg vriendelijk en zorgen snel voor drankjes.
    (Voor de obers een 8!)
    we hadden een mooie plek in het restaurant, helaas zijn er altijd mensen die denken dat ze alleen zitten? Neem oordoppen mee aub voor tablet/telefoon kinderen! Wij hoeven geen tekenfilms te horen tijdens ons avondje uit. (Of verbieden kan ook)
    zoals eerder vermeld, huppelende kinderen dus opletten.
    Het eten Koud buffet prima/wokbuffet prima/warm buffet prima.
    De vis was niet geweldig 4 gepelde gambas op de bakplaat is 1 portie? Slibtongetje zo klein meer graat als vis. Zalm zo dun als een placemat (hoezo zuinig).
    Vlees en vis wordt op 1 plaat gebakken (tip voorkom kruisbesmetting en bak op 2 platen).
    Als je kijkt wat betaal ik en wat krijg ik, is het meer kwantiteit als kwaliteit (betreft bakplaat/vis/gril), jammer wij hebben hier echt beter gegeten, misschien deze keer pech? Wie weet, voorlopig niet meer.
    Het is toch een behoorlijk bedrag.

31. Marco en sil

Voor de 2de keer geweest nu 1ste kerstdag. Eten was super voldoende keuze bediening voor drank ook goed.
    Veel variatie met eten erg goed en gezellig.
    We komen zeker terug.

32. Erg chaotisch met zoveel mensen en veel kleine rondrennende kinderen.

33. marcella van de kerkhof

In eerste instantie toen we binnen kwamen dacht ik o nee hè, want volgens de dames had ik niet geboekt, vreemd want na een bevestiging heb ik een dag er voor nog een mail gehad of ik nog iets wilde veranderen aan de reservering, gelukkig mochten we toch binnen komen en werd er in een rap tempo een tafel aangewezen voor 5 personen, vreemd want we waren met zessen, gelukkig werd dat ook opgelost, wat me verder opviel was, dat helemaal achter in de hoek een mevr werd gezet in een rolstoel, ook niet over nagedacht, verder was het eten heel lekker, bediening vriendelijk, al met al een geslaagde avond.

34. Goed gegeten en fijn voor de kinderen dat ze zelf hun eten kunnen gaan halen. Veel keus en voor ieders wat wil.

35. francien v dijk

Zeer goed service goed eten en voldoende.

36. Nathalie Derks

Gister weer heerlijk bij jullie gegeten en komen zeker weer terug :) Ik mis helaas wel noodles die je kunt laten wokken (zie je vaak bij andere wokrestaurants) miss een tip ;) Wokken doe ik het liefst en de toetjes onmisbaar voor mij, vooral de spekkoek en deze doe ik dan aan een stokje en houd het onder de chocoladefondue mmm (aanradertje) ;) Tot ziens! Groetjes

37. Hanny van Stiphout

Een echte aanrader.
    Gezellig Vriendelijk.
    Voor ieder wat wils.

38. Vandekerckhove

Grote keuze, vers en lekker. Snelle bediening. Enige nadeel dat de zaal heel rumoerig is.

39. Shing Hu

40. Al verschillende keren geweest. Goed eten en prima service, alleen mag er wat het eten betreft wel meer gevarieerd worden. Die 5 keer die we nu geweest zijn, was de keuze van het buffet ook iedere keer hetzelfde eten.
    Groetjes leonie vd vegt.

41. scherpenisse

Personeel erg stug en ongeïnteresseerd. Glazen wijn laten vallen boven op mijn vriendin, kon amper sorry af. Het is de vraag of de rode wijn uit de kleding kan. Dit is echt een aandachtspunt, nodigt mij niet uit om terug te komen.

42. Gezellige avond! Goed gegeten en gedronken.

43. De ontvangst en bediening van het personeel was heel leuk en gemoedelijk, de bediening was heel snel en het eten was zeer lekker, wij komen hier zeer zeker vaker terug.

44. Fam.van Berkel

Het was ons eerste keer dat we kwamen. Zowel wij en de kinderen hebben lekker gegeten en er was keuze genoeg. Ook de bediening was buitengewoon goed. Wij zijn dik tevreden en komen zeker graag nog eens terug.

45. fons vd Linden

Zaterdag 25 nov jl. zijn wij in jullie restaurant geweest. Vijf volwassenen en 2 kinderen. We hadden een mooie plek bij het aquarium.

Het eten en drinken was lekker, we hebben er van genoten.
    Eenieder kon eten pakken wat hij/zij het lekkerst vond. De 2 kinderen zeiden na afloop: Oma hier willen wij de volgende keer weer naartoe. Dit zegt voor ons voldoende.

Gr.
    Fons vd Linden.

46. Het eten was erg lekker. Wok en grill erg lekker. Helaas waren de Chinese gerechten vh buffers het niet warm genoeg. De uitleg omtrent schaaldieren allergie mbt sushi was echt niet goed. De manager kwam maar had geen idee. Daarentegen stond er n kok bij de wok die er juist enorm veel van wist mbt hun eten en goede uitleg gaf. De koffie/cappuccino kun je beter thuis drinken. We hebben n fijne avond gehad en t was lekker. Prima prijs maar voor ons geen tweede keer.

47. Lies van der steen

De ballenbak was idd een ballenbak. Met 20 ballen erin en 15 kapotte ballen een zielig geval. En dan die open verbinding met het magazijn, je kon je kind daar niet alleen laten spelen. Het eten was heel lekker. Je kreeg genoeg te drinken.

48. Heerlijk gezeten en gegeten!
    Het was allemaal lekker.

49. Heerlijk gegeten! (Sushi was erg lekker!). Het personeel was erg vriendelijk en de bediening was goed! Kom zeker nog een keertje terug!

50. Heerlijk gegeten en een tafeltje achterin de zaal toegewezen gekregen. Dit overigens op eigen verzoek. 1 verzoek: voor het vlees wat van de lavagril afkomt zou het wenselijk zijn om een daarvoor bestemd mes te krijgen. Het vlees is met een gewoon mes niet goed door te snijden.

51. J hommersom

Prima, alles goed verlopen. Bediening goed, lekker eten en een fles wijn, bon toe.

52. mieke boumans

Heel gezellig met 12 mensen aan een tafel, lekker en goed gegeten en gedronken. Service was prima, goede bediening. Alles goed.

53. Wij hebben weer heerlijk gegeten. Van alles wat en het was ook leuk voor de kinderen.

54. Het eten en de sfeer is uitstekend.
    De service en bediening oké, je staat niet snel droog wat een drankje betreft. En er wordt een praatje gemaakt. Met een woord uitstekend

55. Anita wijgergangs

Voor de 4e keer wezen eten en nog steeds heeeerlijk......

56. Piet schepers

Het was afgelopen zondag weer grandioos en ik heb heerlijk gegeten.
    Wij waren met vieren en we waren allemaal weer zeer tevreden.
    Ik bezoek vaak genoeg een wereldkeuken,
    ik hou zelf heel veel van Aziatisch eten en hier vooral.
    Omdat ik ook de hygiëne zeer belangrijk vind en dat is hier top.
    Groetjes Piet.

57. Jammer dat dit soort formules ook altijd ongemanierd volk trekt. Dat verdient dit restaurant niet, service is top.

58. Annelies Hoolmans

Ruime keuze, zeer vriendelijk en attent personeel. Goede kwaliteit van de gerechten, leuk voor kinderen. Kortom; zeer positieve ervaring.

59. Het eten was goed, lekker en volop keuze.
    Het is een aanrader

60. Eten was heel goed en vers.
    Drukke tafels beetje te dicht bij elkaar.
    Bediening was snel en goed.

61. Super! Alleen plakte vloer heel erg in t speelgedeelte. Mijn dochter kruipt nog dus niet erg fijn.

62. Het eten en drinken was erg goed, ruime keuze en vers, vriendelijke mensen. Een aanrader.

63. Heerlijk gegeten. Kleine hapjes voor ieder wat wils.
    Service voor drinken was vriendelijk.
    Ondanks dat er veel mensen kunnen eten toch gezellig en niet te groots omdat ze met zit hoeken werken.

64. Wij hebben heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Top.

65. Netjes restaurant, eten was heerlijk. Bediening was goed. Daar gaan we vaker naartoe.

66. Jong Helmond Sport

Alles was tot in de (ossehaas) puntjes geregeld. Heerlijk gegeten en gedronken. En voor die prijs?
    Fantastisch. 1 opmerking (of aanvulling) wil ik jullie meegeven: Probeer Radler 0.0 en 2.0 in huis te nemen.
    Verder geweldig.

67. Heerlijk gegeten ook apartere dingen als haaifilet en struisvogelpuntjes. Voldoende keus, lekker en drinken ook goed verzorgd.

68. dennis van stiphout

Was een leuke ervaring, alleen als je voor de eerste keer komt, zou het handig zijn om uitleg te geven over de buffetten. Verder was alles zeer leuk.

69. We hadden de recensies op deze website gelezen dus waren benieuwd. Meestal zijn all-you-can-eat restaurants te doen, maar culinair niet echt groots. Wij vonden het heerlijk, de sushi was echt enorm lekker en de keus was heel ruim. Speciaal woord van dank voor het zeer vriendelijk personeel. Werd ons erg vaak gevraagd of we nog wat wilden drinken, dus voor de zekerheid opgezocht of de drank ook all-in was... Het staat erg vol, waardoor de gangpaden soms slecht begaanbaar zijn, maar dat is ook het enige minpuntje.

70. Het was Super goed en lekker en de prijs was ook prima niet te duur voor zoveel goedheid.

71. Rina Flinsenberg

Wij hebben lekker gegeten. Er was veel variatie en goed klaargemaakt.

72. Goede kwaliteit, vlotte bediening.

73. Was zeer geslaagde avond voor ons 45 jarig huwelijk, lekker eten, kindvriendelijk en ook nog een leuke attentie.

74. We hebben ontzettend genoten van het heerlijke eten bij jullie restaurant. Het ontbrak aan niets. Bediening erg vriendelijk en vlot met bestelling. Top restaurant. We komen zeker vaker terug.

75. Fam van der Laan

Lekker gegeten, bediening was top en zeer vriendelijk… zeker een aanrader voor de volgende x.

76. Super restaurant - echt wel voor herhaling vatbaar. Heerlijk eten, goed drinken en super service!

77. Heerlijk eten en voldoende om te kiezen.

78. Carl Smeuninx

We hebben weer erg genoten van de overheerlijke maaltijd. Veel keuze, goede kwaliteit, super vriendelijke service...
    Op bepaalde momenten was het wel erg druk aan de wok en de bakplaten.

79. Lekker eten, goede bediening, aanrader!

80. We zaten vlakbij in een hotel en hadden goede recensies gelezen over dit restaurant. Dus dan zelf ook maar eens gaan proberen. Eten is top, aardig personeel. En goed verzorgd allemaal.

81. Rita Huyck

Het eten was er heel lekker, veel te veel keuze, zeker aan te raden

82. Onbeperkt eten, lekker eten! Af en toe wel wat langer wachten wanneer het een en ander op is. Vandaar daar een iets minder punt. Verder alles prima naar wens, word vaak genoeg gevraagd of je drinken wilt.

83. We hebben gezellig en lekker gegeten bij jullie, voor herhaling vatbaar, en zeker tot snel😊☺

84. Lekker gegeten en goede service. Zeker niks te kort gekomen. Aanrader.

85. Wij hebben geweldig en gezellig gegeten bij jullie.
    Het ontbrak ons aan niets, drinken bleven ze serveren eten was er volop.
    Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
    Toen we naar huis gingen nog een mooi cadeautje gekregen voor mijn verjaardag, nogmaals hartelijk dank daarvoor.
    We komen zeker nog eens terug om te genieten van jullie restaurant.

86. De slechtste wereld restaurant waar we waren geweest als je dit restaurant vergelijkt met al die anderen! Hou je van beperkt eten, dan is dit restaurant een aanrader. Voor ons nooit meer… beperkt je eten bestellen is schandalig… nooit en nooit meer komen we hier. Wist niet dat zulke beperkte restaurant in deze tijd nog bestonden…

87. Een paar keer geweest, en elke keer weer heerlijk gegeten! We zullen er zeker regelmatig terug komen!

88. Echt een AANRADER! We zijn bij veel verschillende wok-wereldrestaurants geweest maar deze staat echt in de top3! Goede sfeer vriendelijk personeel glazen drinken blijven vol🍺🥂👍🏻Het eten is lekker🍱🍣🍖wij komen zeker terug!

89. Goed gegeten en aan service geen gebrek! Vuile borden worden snel weggehaald en er wordt regelmatig gevraagd of je nog wat drinken wil. Kortom gewoon goed.

90. Het was echt goed, genoeg keus, niet alles kunnen eten want dat werd teveel, dus we gaan zeker nog een keer terug en dat vinden we niet erg!

91. Hannie van den Berg

We hebben heerlijk gegeten.
    Prima kwaliteit en goede service.

92. Al meerdere keren hier wezen eten met mijn gezin. Veel keuze bij het lopend buffet, en kindvriendelijk.

93. Top restaurant, als we uit het noorden hierin gaan, altijd even eten.

94. Karin Bakker

Heb met m'n 2 kinderen op onze laatste vakantiedag in Brabant heerlijk bij jullie gegeten.
    Ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel.
    Lekkere en veelzijdige gerechten en alles ook nog eens supervers.
    Dit werd ook constant gecontroleerd door de koks.
    Maar voorál ook erg mooi en netjes uitgestald op de schalen.
    Het is er erg schoon en heel mooi ingericht… écht een aanrader!

Één puntje maar van (opbouwende) kritiek… Dat bruin gestreepte gordijn met die gaten waar de kok in en uit loopt? Wordt denk ik tijd voor 2 smalle donkerbruine Louvre -deurtjes volgens mij hihihi

groetjes uit Hoogezand.

95. Alweer wezen eten bij wereldrestaurant Mierlo samen met mijn vrouw, het was zoals gewoonlijk weer heerlijk eten ook een compliment voor de bediening. Wij komen graag bij jullie eten.

96. Vhereijgers

We hebben heerlijk gegeten.
    Alles was top!
    Echt een aanrader.

97. We hebben met vrienden heerlijk gegeten in een vriendelijke en leuke sfeer in het wereldrestaurant, er is voor iedereen wel wat, en als je iets tekort komt ligt het aan jezelf.

98. Gezellige sfeer voldoende variatie lekker gegeten

99. J Dingen

Ben je in de buurt van Mierlo en bent een gevarieerd eter. Dan ga eens hier eten. Wel eerst reserveren.

100. Bram van de Kruijs

mijn ervaring was zeer goed. het eten was lekker, het was ook een gezellige sfeer en kwaliteit. maar ook was het een goede prijs om er te kunnen eten. de service kan soms wat beter maar opzich is het best redelijk goed.

Vorige pagina

Volgende pagina