3. Betalen pin Visa Master Card American Express

1511994969 86
1520686110 86
1527204466 87

1. Stefan & lianne en de kids

Fantastisch met kids ! Eten is prima! En vriendelijkheid is top.

2. Zonder poespas maar heel breed en goed aanbod. Met een groep van 11 echt goed gegeten!

3. Het was lekker👍

4. De sfeer is er goed, het ziet er verzorgd uit.
    De bediening komt zeer regelmatig informeren of je nog iets wil drinken. Het eten ziet er goed uit en smaakt prima. Wat mij betreft een aanrader, ik ga er in ieder geval vaker eten.

5. Met familie verrassend lekker gegeten! Veel keuze en erg lekker

6. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Goede sfeer.

7. Weer heerlijk gegeten met een jonge en correcte bediening. Kwaliteit en diversiteit van het eten is goed. Het is inclusief drinken maar geen enkel moment met een leeg glas gezeten. Complimenten daarvoor.

8. Uitgebreide keuze eten en vriendelijke bediening.

9. Het was perfect.

10. Altijd super goed verzorgd en heerlijk eten! Snelle bediening met drinken!

11. Helaas vonden wij het eten bij het wereldrestaurant afgelopen woensdag echt slecht, en was de 79 euro die het voor ons 3 kosten echt te duur. De koude sushi en vis was nog een beetje te doen, maar de verschillende wokgerechten die we geprobeerd hebben waren droog en taai er zat weinig smaak aan. De frieten waren koud en leken er al een poosje te liggen, de bitterballen die mijn dochter wilde eten waren koud, en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan. Van de bediening valt niks te zeggen, heel vriendelijk en kwamen ook steeds vragen of we nog iets wilde drinken. Spijt heb ik dat ik die avond niks gezegd heb toen ik af moest rekenen maar ik heb er een nare bijsmaak aan overgehouden.

12. Super vers alles!!
    dus heerlijk gegeten zeker een aanrader!!
    👌👌

13. Gastvrije ontvangst. Goede kwaliteit eten. Volop keuze. Vriendelijk personeel.

14. Prima eten voor een redelijke prijs. Het concept leidt niet tot een sfeervol geheel (iedereen loopt heen en weer), maar dat is uiteraard bekend als je dit boekt. Het buffet is uitgebreid en prima verzorgd. De verzorging van de drankjes was buitengewoon goed; er kwamen constant obers langs om te kijken of er nog bestellingen waren. Ook het gebruikte servies werd zeer snel weggehaald zodat je weer een schoon bord kon pakken voor de volgende gang.

15. Dubois - Jacobs

Wij vonden het heel lekker in jullie restaurant. Een grote keuze voor ieder wat wils en ook de kinderen hebben hiervan genoten.
    Wij aten er met de hele familie en kregen zelfs nog een verjaardagsgeschenkje.
    Bij gelegenheid komen we zeker terug.
    Familie Dubois.
    Belgie.

16. Goed eten en goede prijs.

17. Hein van Lieshout

Buitengewoon lekker gegeten en gedronken voor een zeer schappelijke prijs, bediening was prima en erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor iedereen die lekker wil eten.

18. Huub cuijpers

Voor de eerste keer gegeten. Nette zaak en verzorgd en divers buffet. Voor herhaling vatbaar. Zal het het aan iedereen aanbevelen.

19. Thea Scheepers

Wij hebben lekker gegeten. Een duidelijke pre is, dat jullie prijs inclusief drank is. En jullie komen zeer snel als je glas leeg is. Prima.

20. Raijmakers

De Indeling van het restaurant is wat kil, zo wat speelser mogen.

21. Heerlijk gegeten, prima service.
    Ook voor de kleintjes een prima locatie om te eten.

22. Heerlijk gegeten. Volop keuze. Snel drinken. Super allemaal.

23. Super lekker was het, en gezellig.

24. Goed eten en veel keus en alles ziet er vers uit. Bediening zeer vriendelijk en accuraat. Vuile vaat wordt snel opgehaald en drankjes worden snel geserveerd na opname van bestelling. Enige opmerking is dat het nogal luidruchtig kan zijn als er grote gezelschappen in de buurt zitten.

25. Super lekker gegeten.
    Niet te druk dus alles loopt snel door enigste verbeterpunt mogelijk is de sauzen zoals mayo of ketchup deze in apparaten doen in plaats van tubbes.

26. Beperkt assortiment. Weinig groeten/salades. Personeel was wel heel vriendelijk en service was prima!

27. Goede service borden, werden op tijd opgeruimd, alleen jammer dat er sinds jaar en dag dezelfde sausen bij de lava grill zijn, hier zou wat mij betreft wat meer variatie mogen zijn.

28. Dit is tegenwoordig ons favoriete wokrestaurant!! Heel veel keuze zowel voor ons als voor de kids!!

29. Het was heerlijk gegeten en gedronken voor weinig geld. Het was er binnen ook heerlijk koel ondanks dat het buiten 30 graden was. Personeel vriendelijk en netjes. Gemiddeld een 9 hebben ze wel verdiend.

30. Goede eten in een leuk restaurant.
    En de bediening was prima. Lege borden werden meteen opgehaald en ze letten goed op de glazen.
    Prima.

31. Goed en lekker eten! Restaurant is stijlvol en modern. Drinken word gebracht en er word ook vaak gevraagd of je nog wat te drinken wilt dus top!

Komen zeker nog een keer terug!

32. Kristel

Heerlijk gegeten. Eten en bediening is super! Aanrader!

33. Goed eten, vlotte bediening, heel veel keuze, dus alles goed.

34. P Louweret

Goed gegeten, ruime keuze, kwalitatief in orde,

35. Lisa crooijmans

Het was super lekker en de serveersters zijn ook super aardigen het is er ook heel netjes dus ik zou er heen gaan.

36. Je kan er lekker eten maar ons zoontje was er ook bij en dan vind ik de kinderprijs te duur

37. G. de Bruijn

Heerlijk gegeten in een leuk restaurant met een gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

38. Hilly Olde OLthof

Zeer net restaurant met erg vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Zag er keurig uit en was verrukkelijk. Ik heb in een dergelijk restaurant nog niet zulke heerlijke sushi gehad. Ik was jarig en en had een dessert met sterretjes. Later bij het afrekenen nog een fles wijn en een bon voor de volgende keer.
    Iedereen, we waren met 9 volwassenen en 2 kleintjes, was zeer tevreden. Ik zal dit restaurant zeer zeker aanbevelen. Kortom Super.

39. v.Bergen

Vriendelijk personeel. Geweldig lekker eten. Een pluspunt is zeker dat de drankjes geserveerd worden. Beslist een aanrader.

40. Esther Wong Lie Son

Echt heerlijk gegeten, volop keus en vers!

41. Gisteren 17-6-2018 voor de 2e keer dit jaar met 10 personen heerlijk gegeten, uitstekende bediening en perfecte keuze, als je hier niet lekker kunt eten dan kan dat nergens! Komen hier zeker vaker terug! Een aanrader!

42. Joke van opbergen

Ik heb met mijn gezin genoten van het eten. Veel keuze, en het smaakte goed

43. van Opbergen

Goede ontvangst, goede bediening, geweldige variatie in producten.

44. HAJ LENSSEN

Wij hebben zeer goed gegeten en de service was goed. Prima sfeer en voor herhaling vatbaar.

45. fam van de kerkhof

Groot assortiment, maar niet alles was warm, wat warm moest zijn.

46. Het was nieuw voor ons een openbaring lekker en vers. Bij het reserveren kan het aantal kinderen niet worden opgeven. We waren met 6 personen waarvan twee kinderen dat had ik gereserveerd. Bij binnenkomst vroeg men hoe oud de kinderen waren 11 en 9 dat gaf dus 20 x 1,75. Toen ik afrekende was dat 6 volwassenen en 20 x 1,75 . We zagen dat buiten en zijn terug gegaan en 2 volwassene terug gekregen. Dit onzorgvuldig van uw personeel en u moet de webside aanpassen voor wat betreft de kinderen, vraag het aantal en de leeftijd klaar is kees.

47. Eten was heerlijk en een goeie service.

48. Hanneke

Lekker gegeten. Voor;l genoten van de vrijheid en de mogelijkheid om kinderen mee te nemen. Er wordt goed voor het drinken gezorgd. Sommige dingen zijn heerlijk, andere minder. Garnalen in salades waren erg waterig. Er is heel veel keus.

49. Francis

Heerlijk gegeten. Veel keuze. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel

50. Al zo vaak geweest en verveelt nooit. Blijft goed en regelmatig andere vlees/vissoorten op het menu. Veel variatie, aardige bediening. Kom gauw weer

51. fam van de burg

Top service, heerlijk gegeten, niet lang hoeven te wachten voor de grill/wok.
    Al met al een hele gezellige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

52. Alles was goed alleen comenucatie tussen het personeel kan beter bv geen dubbele drankjes verder alles prima.

53. Ricky van den eijnde

Gisteren 2de pinksterdag heerlijk gegeten bij jullie! Ondanks dat t helemaal vol zat toch geen lange wacht tijd! En alles werd prima bij gevult van t voorafje tot aan t heerlijk dessert buffet prima verzorgt en heerlijk! Ook heeft jullie zaak n heel gezellige uitstraling! We komen zeker nog eens terug!

54. We hadden een buurtuitstapje en hebben allemaal heerlijk gegeten.
    Ook het personeel heel aardig.
    Gezellige sfeer je komt er niks tekort.

55. John en Ellie

Wij zijn er voor de eerste keer geweest, en ik kan nu wel zeggen subliem. Service perfect, keuze meer dan genoeg. Wij gaan er zeer zeker meer naar toe, klasse.

56. Gerard Lenssen

Fantastische sfeer, het eten zeer uitgebreid, vele mogelijkheden.
    Goed eten voor jong en oud.

Het is aanbevelingswaardig.

57. Het was weer heerlijk, en gaan regelmatig eten bij het wereldrestaurant,
    vriendelijk personeel en snelle service en de eigenaars heel netjes en vriendelijk.

Zou misschien fijn zijn als er saus zou zijn voor chinees spek en pekingeend.

58. Christa

Zeer de moeite waard en super gegeten.
    Alles zag er netjes en verzorgt uit.
    Komen zekers weer terug.

59. Jan Peters

Prijs/kwaliteit erg goed en de service is zonder meer uitstekend.
    Jan Peters.

60. Heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Ook voor de kinderen. De koks staan te wokken terwijl je kijkt. Genoeg keuze.

61. Lekker gegeten, veel afwisseling. Erg leuk dat ze je extra aandacht geven voor je verjaardag.

62. We waren een midweek weg en zijn via internet op dit restaurant gekomen. We zijn erg tevreden over het eten. Alles is keurig opgediend en er is veel variatie.
    Van buiten lijkt het klein, maar binnen is het ruimer en goed opgezet.
    Dit is zeker een restaurant om te onthouden en naar terug te keren als we ooit weer eens in de buurt zijn.

63. Altijd gezellig, vriendelijk personeel en goede bediening! Ook het eten smaakt er prima, alleen jammer dat ze zo weinig veranderen van keus. We zijn er nu 5a6 keer geweest en altijd dezelfde keuze.
    Verder een top restaurant!

64. Was weer prima

65. Ad Teuwens

Het was gezellig druk, maar ik vond het vlees niet goed. De diamant haas zat vol pezen zodat wij die mee terug moesten geven.
    De ossehaas was alleen de naam maar het was zeker geen ossehaas. Je kon zien dat ze bezuinigen op de kwaliteit van het vlees.
    De bediening was super goed.

66. Van de waarsenburg

Altijd gezellig, altijd lekker. Het buffet ziet er de hele avond netjes en smakelijk uit.
    Pluimpje voor het personeel, bij de reservering aangegeven dat we 2 jarigen hadden, en op het einde van de avond kwamen ze nog met een lekker opgemaakt nagerecht met de leeftijden versiert naar onze tafel. Bij afrekenen nog een heel leuke attentie meegekregen. Super. Zo moet je je gasten verwennen. Wij komen zeker terug.

67. A. Bekkers

Heerlijk gegeten met de hele familie! Er is voor ieder wat wils en de koks bakken, grillen en wokken met zorg vlees en groenten die je zelf uitkiest.

68. Astrid

Lekker eten, goede sfeer!

69. Weer heerlijk gegeten met de familie en het was weer zeer goed! Wat ons betreft en aanrader.

70. Was weer gezellig altijd daar.

71. Gister zijn we samen met onze kinderen en kleinkinderen wezen eten bij jullie.
    Het eten was weer voortreffelijk.
    Groot en klein hebben ervan genoten.
    Dus weer voor herhaling vatbaar.

72. Wouter Damen

We hebben heerlijk uitgebreid gegeten en de bediening was prima ze kwamen zeer regelmatig om drinken vragen.

73. Hebben weer heerlijk gegeten, kwaliteit is geweldig, assortiment voor iedereen wat, bediening heel beleefd en snel, voor ons zeker een rede om weer voor dit restaurant te kiezen.

74. Super lekker gegeten, fijne bediening zijn erg attend en zo veel verschillende gerechten.
    Super!
    Een echte aanrader 🤪

75. Voor de eerste keer hier gegeten en het was uitstekend! Ik geef geen tienen omdat de uitbaters nog ruimte moeten krijgen om iets te verbeteren, maar ik vond het erg goed. Ik ben bij meerdere all-you-can-eats geweest en dit is de eerste waarbij de drankjes aan tafel worden gebracht. Echt een pluspunt, wat mij betreft. Voor de kinderen is alles eveneens goed geregeld, ook de prijs per levensjaar (1,60).

We gaan hier zeker terugkomen!

76. Mark Geuchenmeier

Gisteren heb ik daar voor de eerste keer gegeten speciaal voor mijn 50e verjaardag met nog 11 andere. We hebben er heerlijk gegeten. Alles smaakte goed en er was een zeer ruime keuze. De drankjes mochten iets sneller komen.
    Ondanks de drukte hoefde je niet lang te wachten en alles werd op tijd aangevuld.
    Verder gewoon een toprestaurant waar we zeker terugkomen.
    Op het eind kwamen ze aan tafel nog een dessertbordje brengen met flikkersterretjes en een feestelijk versierd 50. Geweldig toch.
    Ook kreeg ik bij het gaan nog een fles wijn en een tegoedbon voor mijn 50e verjaardag.

Dus als je hier heen wilt gaan, niet over denken, gewoon gaan!

77. Ik had vergeten om ons eigen mee te tellen , niet zo slim natuurlijk. Meteen tafel erbij.
    En met 14 personen heeft iedereen lekker gegeten, wat diegene graag lust.
    Heerlijk zo. Heb fijne trouwdag gehad.

78. Geen aanrader.
    Bij aankomst werden we wel snel naar onze tafel gebracht en voor dat we zaten werd eetsmakelijk geroepen en hij was weer weg zonder uitleg.
    Drinken kwamen ze mondjesmaat opnemen.
    De rib Eye was bijna niet te snijden en leek wel kauwgom en net als het rest van het eten was het flouw en niet warm genoeg, en graad inde vis.
    Maar de toetjes waren wel goed.
    Misschien zijn we wel teveel verwend bij andere restaurants.
    Het verbaasden ons wel, toen onze groep negatief reageerde op de vraag heeft het gesmaakt.
    dat de gast vrouw helemaal niet verbaasd reageerde of iets vroeg wat er niet goed was maar meteen de prijs noemde afrekende en ons links liet liggen.

79. Heerlijk gegeten. Veel echt verse producten, keuze volop. Ondanks dat het redelijk druk was geen lange wachttijd bij het bereiden van vlees/wok. Nooit langer dan enkele minuten met een leeg glas voor onze neus gestaan. Er werd direct op gereageerd wat we wilden drinken. Hetzelfde geldt voor een leeg bord, werd vrij vlug weggenomen.
    Enige minpuntje is dat de speelhoek voor kinderen vrij klein is. Maar daar hadden wij geen last van.

80. Angela Kaanders

De sfeer was goed bij jullie. Gegeten ter ere van mijn 50ste verjaardag. Eten was goed gevarieerd. Smaakte lekker. Goed verzorgd! Zelfs de sushi waar ik normaal geen liefhebster van ben was toch lekker. Ook mijn vrienden gaven aan heerlijk gegeten en genoten te hebben. Tafel ook gekregen waarom gevraagd. Drankjes vond ik kon vaker voor aan tafel gekomen worden. Stonden met regelmaat droog! We klepten daarentegen ook veel dus keeltjes moesten gesmeerd blijven haha. Tip: waarom laten jullie het drinken door de gasten niet zelf pakken uit drankautomaat, koeling flesjes drinken?! Kun je pakken tijdens het eten wat je wenst en hoef je niet op bediening te wachten.

Verder was het een aangename verassing dat ik bij het weggaan door jullie verrast werd met een tegoedbon en fles wijn ter ere van mijn verjaardag. Super, bedankt! We komen zeker terug.

81. Ryngaert Joost

Lekker gevarieerd eten in een aangenaam kader. Vriendelijke bediening.

82. Heerlijk gegeten. Beding was super vriendelijk en snel. Geen klachten. Ga er zo weer heen als ik in de buurt ben😊

83. van Hattum

Zoals gewoonlijk was het weer prima. Enige minpunt vond ik dat er bij de lava gril steeds andere mensen staan en deze telkens het vlees net te lang laten liggen of net te weinig kruiden of veel te veel peper erop doen. Als dit zou verbeteren dan is het eten en drinken, service en prijs kwaliteit voor mij een 10

84. Lekker eten.
    Verse sushi.
    Gezellig en vriendelijk personeel.

85. C.v.d Putten

We waren met zes volwassenen en hebben heerlijk gegeten. Alles volop, en een perfecte bediening van de drankjes. We gaan zeker terug.

86. Anoniem

Het was heerlijk en een vlotte bediening.

87. Het was een mooi restaurant met heerlijk eten. Het enige wat ik jammer vind was dat ze maar 3 smaken thee hebben.

88. Lekker gegeten… maar er zijn betere woks in de omgeving. Sfeer was prima… fijne avond gehad.

89. Het viel ons toch wel tegen De bami was koud en friet was taai de lamskoteletjes waren niet mals. Carpacio was niet lekker leek of het ingevroren was geweest. Het personeel was wel heel vriendelijk voor ons niet meer.

90. Wij zijn gisteren wezen eten om 18,30u en hadden van te voren gezegd dat we konden kijken of het 2,5u was of 3 uur.
    Nu was het 21,15u komt dat bediende glazen omhaken terwijl er nog iets in zat. We werden niet netjes behandeld. Staan we buiten nog wat te kletsen en toen ging de lampen al uit 21.30u edpecht slecht.

91. Hele goede prijs kwaliteit verhouding- zeer goede kwaliteit van vlees - groente - vis kortom van alles. Uitstekende service en bediening.

92. Vereecke Nazarina

Het was super lekker en als we in de buurt zijn komen we zeker en vast terug!!

93. Het is een aanrader! Het eten is heerlijk en voor elk wat wils. Er waren ook enkele vegetariers bij, die ook genoeg keuze hadden. En voor de drank werd ook goed gezorgd.

94. Fam. Coninckx

Heerlijk gegeten met mijn gezin.
    Alles keurig netjes verzorgd en goede service. We komen zeker nog een keer terug.

95. Eerste keer dat wij daar met z'n 3tjes gegeten hebben. Het was heerlijk, veel keuze en vriendelijk personeel een echte aanrader. Gr familie van den Berg.

96. Lekker gegeten veel keus alleen als je vlees laat bakken op de bakplaat zit er weinig smaak aan het vlees. Maar voor de rest goed gegeten heel veel verschillende keuze.
    We gaan zeker nog een keer terug.

97. Depoortere Patrick

Topkwaliteit van eten

98. Hebben met een groep van 10 personen lekker gegeten, maar hadden door de recensies waarschijnlijk een te hoge verwachting van het eten.
    Het eten was lekker maar we hadden niet direct de ervaring van dit is voor herhaling vatbaar.
    Al met al het was lekker maar zonder een wow factor.

99. Erg lekker eten!
    We zijn hier al zeker 5x geweest, en komen nog minstens 5x terug :)

100. Y.Houthooft

We hebben gisteren heel lekker gegeten in wereldrestaurant Mierlo in Mierlo.
    Vooral als je met kinderen gaat uiteten is het er heel erg fijn.
    We zijn er al vaker geweest en we hebben er het goed naar onze zin.

Volgende pagina