3. Betalen pin Visa Master Card American Express

1482014492 87
1492064449 86
1518194335 86
1520204327 86

1. Goed en lekker eten! Restaurant is stijlvol en modern. Drinken word gebracht en er word ook vaak gevraagd of je nog wat te drinken wilt dus top!

Komen zeker nog een keer terug!

2. Kristel

Heerlijk gegeten. Eten en bediening is super! Aanrader!

3. Goed eten, vlotte bediening, heel veel keuze, dus alles goed.

4. P Louweret

Goed gegeten, ruime keuze, kwalitatief in orde,

5. Lisa crooijmans

Het was super lekker en de serveersters zijn ook super aardigen het is er ook heel netjes dus ik zou er heen gaan.

6. Je kan er lekker eten maar ons zoontje was er ook bij en dan vind ik de kinderprijs te duur

7. G. de Bruijn

Heerlijk gegeten in een leuk restaurant met een gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

8. Hilly Olde OLthof

Zeer net restaurant met erg vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Zag er keurig uit en was verrukkelijk. Ik heb in een dergelijk restaurant nog niet zulke heerlijke sushi gehad. Ik was jarig en en had een dessert met sterretjes. Later bij het afrekenen nog een fles wijn en een bon voor de volgende keer.
    Iedereen, we waren met 9 volwassenen en 2 kleintjes, was zeer tevreden. Ik zal dit restaurant zeer zeker aanbevelen. Kortom Super.

9. v.Bergen

Vriendelijk personeel. Geweldig lekker eten. Een pluspunt is zeker dat de drankjes geserveerd worden. Beslist een aanrader.

10. Esther Wong Lie Son

Echt heerlijk gegeten, volop keus en vers!

11. Gisteren 17-6-2018 voor de 2e keer dit jaar met 10 personen heerlijk gegeten, uitstekende bediening en perfecte keuze, als je hier niet lekker kunt eten dan kan dat nergens! Komen hier zeker vaker terug! Een aanrader!

12. Joke van opbergen

Ik heb met mijn gezin genoten van het eten. Veel keuze, en het smaakte goed

13. van Opbergen

Goede ontvangst, goede bediening, geweldige variatie in producten.

14. HAJ LENSSEN

Wij hebben zeer goed gegeten en de service was goed. Prima sfeer en voor herhaling vatbaar.

15. fam van de kerkhof

Groot assortiment, maar niet alles was warm, wat warm moest zijn.

16. Het was nieuw voor ons een openbaring lekker en vers. Bij het reserveren kan het aantal kinderen niet worden opgeven. We waren met 6 personen waarvan twee kinderen dat had ik gereserveerd. Bij binnenkomst vroeg men hoe oud de kinderen waren 11 en 9 dat gaf dus 20 x 1,75. Toen ik afrekende was dat 6 volwassenen en 20 x 1,75 . We zagen dat buiten en zijn terug gegaan en 2 volwassene terug gekregen. Dit onzorgvuldig van uw personeel en u moet de webside aanpassen voor wat betreft de kinderen, vraag het aantal en de leeftijd klaar is kees.

17. Eten was heerlijk en een goeie service.

18. Hanneke

Lekker gegeten. Voor;l genoten van de vrijheid en de mogelijkheid om kinderen mee te nemen. Er wordt goed voor het drinken gezorgd. Sommige dingen zijn heerlijk, andere minder. Garnalen in salades waren erg waterig. Er is heel veel keus.

19. Francis

Heerlijk gegeten. Veel keuze. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel

20. Al zo vaak geweest en verveelt nooit. Blijft goed en regelmatig andere vlees/vissoorten op het menu. Veel variatie, aardige bediening. Kom gauw weer

21. fam van de burg

Top service, heerlijk gegeten, niet lang hoeven te wachten voor de grill/wok.
    Al met al een hele gezellige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

22. Alles was goed alleen comenucatie tussen het personeel kan beter bv geen dubbele drankjes verder alles prima.

23. Ricky van den eijnde

Gisteren 2de pinksterdag heerlijk gegeten bij jullie! Ondanks dat t helemaal vol zat toch geen lange wacht tijd! En alles werd prima bij gevult van t voorafje tot aan t heerlijk dessert buffet prima verzorgt en heerlijk! Ook heeft jullie zaak n heel gezellige uitstraling! We komen zeker nog eens terug!

24. We hadden een buurtuitstapje en hebben allemaal heerlijk gegeten.
    Ook het personeel heel aardig.
    Gezellige sfeer je komt er niks tekort.

25. John en Ellie

Wij zijn er voor de eerste keer geweest, en ik kan nu wel zeggen subliem. Service perfect, keuze meer dan genoeg. Wij gaan er zeer zeker meer naar toe, klasse.

26. Gerard Lenssen

Fantastische sfeer, het eten zeer uitgebreid, vele mogelijkheden.
    Goed eten voor jong en oud.

Het is aanbevelingswaardig.

27. Het was weer heerlijk, en gaan regelmatig eten bij het wereldrestaurant,
    vriendelijk personeel en snelle service en de eigenaars heel netjes en vriendelijk.

Zou misschien fijn zijn als er saus zou zijn voor chinees spek en pekingeend.

28. Verhoeven

Een nieuw favoriet wok restaurant! Echt top!

29. Christa

Zeer de moeite waard en super gegeten.
    Alles zag er netjes en verzorgt uit.
    Komen zekers weer terug.

30. J. Martens - Drieshen

Het was geweldige goed, heerlijk vers alles en fijne bediening.

31. Jan Peters

Prijs/kwaliteit erg goed en de service is zonder meer uitstekend.
    Jan Peters.

32. Heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Ook voor de kinderen. De koks staan te wokken terwijl je kijkt. Genoeg keuze.

33. Lekker gegeten, veel afwisseling. Erg leuk dat ze je extra aandacht geven voor je verjaardag.

34. We waren een midweek weg en zijn via internet op dit restaurant gekomen. We zijn erg tevreden over het eten. Alles is keurig opgediend en er is veel variatie.
    Van buiten lijkt het klein, maar binnen is het ruimer en goed opgezet.
    Dit is zeker een restaurant om te onthouden en naar terug te keren als we ooit weer eens in de buurt zijn.

35. Altijd gezellig, vriendelijk personeel en goede bediening! Ook het eten smaakt er prima, alleen jammer dat ze zo weinig veranderen van keus. We zijn er nu 5a6 keer geweest en altijd dezelfde keuze.
    Verder een top restaurant!

36. Was weer prima

37. Ad Teuwens

Het was gezellig druk, maar ik vond het vlees niet goed. De diamant haas zat vol pezen zodat wij die mee terug moesten geven.
    De ossehaas was alleen de naam maar het was zeker geen ossehaas. Je kon zien dat ze bezuinigen op de kwaliteit van het vlees.
    De bediening was super goed.

38. Van de waarsenburg

Altijd gezellig, altijd lekker. Het buffet ziet er de hele avond netjes en smakelijk uit.
    Pluimpje voor het personeel, bij de reservering aangegeven dat we 2 jarigen hadden, en op het einde van de avond kwamen ze nog met een lekker opgemaakt nagerecht met de leeftijden versiert naar onze tafel. Bij afrekenen nog een heel leuke attentie meegekregen. Super. Zo moet je je gasten verwennen. Wij komen zeker terug.

39. A. Bekkers

Heerlijk gegeten met de hele familie! Er is voor ieder wat wils en de koks bakken, grillen en wokken met zorg vlees en groenten die je zelf uitkiest.

40. Astrid

Lekker eten, goede sfeer!

41. Weer heerlijk gegeten met de familie en het was weer zeer goed! Wat ons betreft en aanrader.

42. Was weer gezellig altijd daar.

43. Gister zijn we samen met onze kinderen en kleinkinderen wezen eten bij jullie.
    Het eten was weer voortreffelijk.
    Groot en klein hebben ervan genoten.
    Dus weer voor herhaling vatbaar.

44. Het was weer geweldig wij komen regelmatig bij jullie eten normaal in het weekend maar nu op dinsdag geweest was niet zo druk maar wel goed.

45. Wouter Damen

We hebben heerlijk uitgebreid gegeten en de bediening was prima ze kwamen zeer regelmatig om drinken vragen.

46. Zoals gewoonlijk weer zeer goed bevallen. Ze zorgen ook van tijd tot tijd dat er andere vleessoorten zijn. Komen er regelmatig en ik kan niets anders zeggen dan dik tevreden te zijn.

47. Hebben weer heerlijk gegeten, kwaliteit is geweldig, assortiment voor iedereen wat, bediening heel beleefd en snel, voor ons zeker een rede om weer voor dit restaurant te kiezen.

48. Super lekker gegeten, fijne bediening zijn erg attend en zo veel verschillende gerechten.
    Super!
    Een echte aanrader 🤪

49. Voor de eerste keer hier gegeten en het was uitstekend! Ik geef geen tienen omdat de uitbaters nog ruimte moeten krijgen om iets te verbeteren, maar ik vond het erg goed. Ik ben bij meerdere all-you-can-eats geweest en dit is de eerste waarbij de drankjes aan tafel worden gebracht. Echt een pluspunt, wat mij betreft. Voor de kinderen is alles eveneens goed geregeld, ook de prijs per levensjaar (1,60).

We gaan hier zeker terugkomen!

50. Mark Geuchenmeier

Gisteren heb ik daar voor de eerste keer gegeten speciaal voor mijn 50e verjaardag met nog 11 andere. We hebben er heerlijk gegeten. Alles smaakte goed en er was een zeer ruime keuze. De drankjes mochten iets sneller komen.
    Ondanks de drukte hoefde je niet lang te wachten en alles werd op tijd aangevuld.
    Verder gewoon een toprestaurant waar we zeker terugkomen.
    Op het eind kwamen ze aan tafel nog een dessertbordje brengen met flikkersterretjes en een feestelijk versierd 50. Geweldig toch.
    Ook kreeg ik bij het gaan nog een fles wijn en een tegoedbon voor mijn 50e verjaardag.

Dus als je hier heen wilt gaan, niet over denken, gewoon gaan!

51. Ik had vergeten om ons eigen mee te tellen , niet zo slim natuurlijk. Meteen tafel erbij.
    En met 14 personen heeft iedereen lekker gegeten, wat diegene graag lust.
    Heerlijk zo. Heb fijne trouwdag gehad.

52. Geen aanrader.
    Bij aankomst werden we wel snel naar onze tafel gebracht en voor dat we zaten werd eetsmakelijk geroepen en hij was weer weg zonder uitleg.
    Drinken kwamen ze mondjesmaat opnemen.
    De rib Eye was bijna niet te snijden en leek wel kauwgom en net als het rest van het eten was het flouw en niet warm genoeg, en graad inde vis.
    Maar de toetjes waren wel goed.
    Misschien zijn we wel teveel verwend bij andere restaurants.
    Het verbaasden ons wel, toen onze groep negatief reageerde op de vraag heeft het gesmaakt.
    dat de gast vrouw helemaal niet verbaasd reageerde of iets vroeg wat er niet goed was maar meteen de prijs noemde afrekende en ons links liet liggen.

53. Heerlijk gegeten. Veel echt verse producten, keuze volop. Ondanks dat het redelijk druk was geen lange wachttijd bij het bereiden van vlees/wok. Nooit langer dan enkele minuten met een leeg glas voor onze neus gestaan. Er werd direct op gereageerd wat we wilden drinken. Hetzelfde geldt voor een leeg bord, werd vrij vlug weggenomen.
    Enige minpuntje is dat de speelhoek voor kinderen vrij klein is. Maar daar hadden wij geen last van.

54. Angela Kaanders

De sfeer was goed bij jullie. Gegeten ter ere van mijn 50ste verjaardag. Eten was goed gevarieerd. Smaakte lekker. Goed verzorgd! Zelfs de sushi waar ik normaal geen liefhebster van ben was toch lekker. Ook mijn vrienden gaven aan heerlijk gegeten en genoten te hebben. Tafel ook gekregen waarom gevraagd. Drankjes vond ik kon vaker voor aan tafel gekomen worden. Stonden met regelmaat droog! We klepten daarentegen ook veel dus keeltjes moesten gesmeerd blijven haha. Tip: waarom laten jullie het drinken door de gasten niet zelf pakken uit drankautomaat, koeling flesjes drinken?! Kun je pakken tijdens het eten wat je wenst en hoef je niet op bediening te wachten.

Verder was het een aangename verassing dat ik bij het weggaan door jullie verrast werd met een tegoedbon en fles wijn ter ere van mijn verjaardag. Super, bedankt! We komen zeker terug.

55. Ryngaert Joost

Lekker gevarieerd eten in een aangenaam kader. Vriendelijke bediening.

56. Heerlijk gegeten. Beding was super vriendelijk en snel. Geen klachten. Ga er zo weer heen als ik in de buurt ben😊

57. van Hattum

Zoals gewoonlijk was het weer prima. Enige minpunt vond ik dat er bij de lava gril steeds andere mensen staan en deze telkens het vlees net te lang laten liggen of net te weinig kruiden of veel te veel peper erop doen. Als dit zou verbeteren dan is het eten en drinken, service en prijs kwaliteit voor mij een 10

58. Lekker eten.
    Verse sushi.
    Gezellig en vriendelijk personeel.

59. C.v.d Putten

We waren met zes volwassenen en hebben heerlijk gegeten. Alles volop, en een perfecte bediening van de drankjes. We gaan zeker terug.

60. Anoniem

Het was heerlijk en een vlotte bediening.

61. Het was een mooi restaurant met heerlijk eten. Het enige wat ik jammer vind was dat ze maar 3 smaken thee hebben.

62. Lekker gegeten… maar er zijn betere woks in de omgeving. Sfeer was prima… fijne avond gehad.

63. Het viel ons toch wel tegen De bami was koud en friet was taai de lamskoteletjes waren niet mals. Carpacio was niet lekker leek of het ingevroren was geweest. Het personeel was wel heel vriendelijk voor ons niet meer.

64. Wij zijn gisteren wezen eten om 18,30u en hadden van te voren gezegd dat we konden kijken of het 2,5u was of 3 uur.
    Nu was het 21,15u komt dat bediende glazen omhaken terwijl er nog iets in zat. We werden niet netjes behandeld. Staan we buiten nog wat te kletsen en toen ging de lampen al uit 21.30u edpecht slecht.

65. Hele goede prijs kwaliteit verhouding- zeer goede kwaliteit van vlees - groente - vis kortom van alles. Uitstekende service en bediening.

66. Vereecke Nazarina

Het was super lekker en als we in de buurt zijn komen we zeker en vast terug!!

67. Het is een aanrader! Het eten is heerlijk en voor elk wat wils. Er waren ook enkele vegetariers bij, die ook genoeg keuze hadden. En voor de drank werd ook goed gezorgd.

68. Fam. Coninckx

Heerlijk gegeten met mijn gezin.
    Alles keurig netjes verzorgd en goede service. We komen zeker nog een keer terug.

69. Eerste keer dat wij daar met z'n 3tjes gegeten hebben. Het was heerlijk, veel keuze en vriendelijk personeel een echte aanrader. Gr familie van den Berg.

70. Lekker gegeten veel keus alleen als je vlees laat bakken op de bakplaat zit er weinig smaak aan het vlees. Maar voor de rest goed gegeten heel veel verschillende keuze.
    We gaan zeker nog een keer terug.

71. Depoortere Patrick

Topkwaliteit van eten

72. Hebben met een groep van 10 personen lekker gegeten, maar hadden door de recensies waarschijnlijk een te hoge verwachting van het eten.
    Het eten was lekker maar we hadden niet direct de ervaring van dit is voor herhaling vatbaar.
    Al met al het was lekker maar zonder een wow factor.

73. Erg lekker eten!
    We zijn hier al zeker 5x geweest, en komen nog minstens 5x terug :)

74. Y.Houthooft

We hebben gisteren heel lekker gegeten in wereldrestaurant Mierlo in Mierlo.
    Vooral als je met kinderen gaat uiteten is het er heel erg fijn.
    We zijn er al vaker geweest en we hebben er het goed naar onze zin.

75. Wereldkeuken is een laagdrempelig restaurant met heel veel keuze en zoals gewoonlijk erg groot, want massa is kassa. Ze hebben zeer ruime sortering aan vlees, die breid worden op een lavasgrill, of op een bakplaat. Verder de normale wok mogelijkheden en natuurlijk de Sushi. Ook de Chinese kant en klaar gerechten zijn er volop. En voor ons sprong de babi pangang van spek er uit. Deze was niet te droog en zeer goed van smaak. En dan de Nederlandse kost zoals frikandellen, friet enz. Een uitgebreide nagerechten keus. Wat verwonderlijk is, er zijn zelfs oesters die, zoals het hoort, op een bedje van ijs liggen. De bediening is erg vriendelijk en de kwaliteit van alles was ruim voldoende. Alles voor een prijs dan weet je waar je aan toe bent dat willen wij Nederlanders over het algemeen.

76. Fam. joosten

We hebben onze kleindochter uitgenodigd voor haar verjaardag.
    Ze is 10 geworden en heeft genoten van alles, wat ze lekker vond.
    Van frites tot pizza, saté, mini-loempia en heerlijke toetjes.
    Wij hebben chinees, japans, wok en een lekker nagerecht gehad.
    Bediening was prima en super vriendelijk.
    We komen beslist terug.

77. Heerlijk gegeten. Alles wordt naar wens bereid. Medium is ook daadwerkelijk medium en doorbakken mooi doorbakken. Ruime keuze en alles smaakt altijd lekker en vers. Een dikke aanrader!

78. In een woord, geweldig. De locatie was top, en zeer zeker ook het eten. Zeer veel keuze, voor elk wat wils en van prima kwaliteit.

Wij komen zeer zeker terug.

79. Ad Raaijmakers

Goed en Lekker gegeten voor herhaling vatbaar gr ad.

80. Toen we belde om te reserveren erg onvriendelijk te woord gestaan (zelfs nog getwijfelt om te gaan), maar bij aankomst gelukkig vriendelijk ontvangen.
    Mooi restaurant, al eventjes niet geweest.
    Obers erg vriendelijk en zorgen snel voor drankjes.
    (Voor de obers een 8!)
    we hadden een mooie plek in het restaurant, helaas zijn er altijd mensen die denken dat ze alleen zitten? Neem oordoppen mee aub voor tablet/telefoon kinderen! Wij hoeven geen tekenfilms te horen tijdens ons avondje uit. (Of verbieden kan ook)
    zoals eerder vermeld, huppelende kinderen dus opletten.
    Het eten Koud buffet prima/wokbuffet prima/warm buffet prima.
    De vis was niet geweldig 4 gepelde gambas op de bakplaat is 1 portie? Slibtongetje zo klein meer graat als vis. Zalm zo dun als een placemat (hoezo zuinig).
    Vlees en vis wordt op 1 plaat gebakken (tip voorkom kruisbesmetting en bak op 2 platen).
    Als je kijkt wat betaal ik en wat krijg ik, is het meer kwantiteit als kwaliteit (betreft bakplaat/vis/gril), jammer wij hebben hier echt beter gegeten, misschien deze keer pech? Wie weet, voorlopig niet meer.
    Het is toch een behoorlijk bedrag.

81. Jammer dat er zoveel onopgevoede kinderen rond liepen, eten is er fantastisch.

82. Marco en sil

Voor de 2de keer geweest nu 1ste kerstdag. Eten was super voldoende keuze bediening voor drank ook goed.
    Veel variatie met eten erg goed en gezellig.
    We komen zeker terug.

83. Erg chaotisch met zoveel mensen en veel kleine rondrennende kinderen.

84. marcella van de kerkhof

In eerste instantie toen we binnen kwamen dacht ik o nee hè, want volgens de dames had ik niet geboekt, vreemd want na een bevestiging heb ik een dag er voor nog een mail gehad of ik nog iets wilde veranderen aan de reservering, gelukkig mochten we toch binnen komen en werd er in een rap tempo een tafel aangewezen voor 5 personen, vreemd want we waren met zessen, gelukkig werd dat ook opgelost, wat me verder opviel was, dat helemaal achter in de hoek een mevr werd gezet in een rolstoel, ook niet over nagedacht, verder was het eten heel lekker, bediening vriendelijk, al met al een geslaagde avond.

85. Goed gegeten en fijn voor de kinderen dat ze zelf hun eten kunnen gaan halen. Veel keus en voor ieders wat wil.

86. francien v dijk

Zeer goed service goed eten en voldoende.

87. Nathalie Derks

Gister weer heerlijk bij jullie gegeten en komen zeker weer terug :) Ik mis helaas wel noodles die je kunt laten wokken (zie je vaak bij andere wokrestaurants) miss een tip ;) Wokken doe ik het liefst en de toetjes onmisbaar voor mij, vooral de spekkoek en deze doe ik dan aan een stokje en houd het onder de chocoladefondue mmm (aanradertje) ;) Tot ziens! Groetjes

88. Hanny van Stiphout

Een echte aanrader.
    Gezellig Vriendelijk.
    Voor ieder wat wils.

89. Vandekerckhove

Grote keuze, vers en lekker. Snelle bediening. Enige nadeel dat de zaal heel rumoerig is.

90. Shing Hu

91. Al verschillende keren geweest. Goed eten en prima service, alleen mag er wat het eten betreft wel meer gevarieerd worden. Die 5 keer die we nu geweest zijn, was de keuze van het buffet ook iedere keer hetzelfde eten.
    Groetjes leonie vd vegt.

92. scherpenisse

Personeel erg stug en ongeïnteresseerd. Glazen wijn laten vallen boven op mijn vriendin, kon amper sorry af. Het is de vraag of de rode wijn uit de kleding kan. Dit is echt een aandachtspunt, nodigt mij niet uit om terug te komen.

93. Gezellige avond! Goed gegeten en gedronken.

94. De ontvangst en bediening van het personeel was heel leuk en gemoedelijk, de bediening was heel snel en het eten was zeer lekker, wij komen hier zeer zeker vaker terug.

95. Fam.van Berkel

Het was ons eerste keer dat we kwamen. Zowel wij en de kinderen hebben lekker gegeten en er was keuze genoeg. Ook de bediening was buitengewoon goed. Wij zijn dik tevreden en komen zeker graag nog eens terug.

96. fons vd Linden

Zaterdag 25 nov jl. zijn wij in jullie restaurant geweest. Vijf volwassenen en 2 kinderen. We hadden een mooie plek bij het aquarium.

Het eten en drinken was lekker, we hebben er van genoten.
    Eenieder kon eten pakken wat hij/zij het lekkerst vond. De 2 kinderen zeiden na afloop: Oma hier willen wij de volgende keer weer naartoe. Dit zegt voor ons voldoende.

Gr.
    Fons vd Linden.

97. Het eten was erg lekker. Wok en grill erg lekker. Helaas waren de Chinese gerechten vh buffers het niet warm genoeg. De uitleg omtrent schaaldieren allergie mbt sushi was echt niet goed. De manager kwam maar had geen idee. Daarentegen stond er n kok bij de wok die er juist enorm veel van wist mbt hun eten en goede uitleg gaf. De koffie/cappuccino kun je beter thuis drinken. We hebben n fijne avond gehad en t was lekker. Prima prijs maar voor ons geen tweede keer.

98. Lies van der steen

De ballenbak was idd een ballenbak. Met 20 ballen erin en 15 kapotte ballen een zielig geval. En dan die open verbinding met het magazijn, je kon je kind daar niet alleen laten spelen. Het eten was heel lekker. Je kreeg genoeg te drinken.

99. Heerlijk gezeten en gegeten!
    Het was allemaal lekker.

100. Heerlijk gegeten! (Sushi was erg lekker!). Het personeel was erg vriendelijk en de bediening was goed! Kom zeker nog een keertje terug!

Volgende pagina