Op dit adres zit nu: Bruisend

Gratis op eigen terrein en omgeving

• OV

• Hip
  6. Betalen pin Visa Master Card American Express

1541966765 84
1620154316 86

1. Heerlijk gegeten, alles goed bereid, verse producten.

2. Hier gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Het was erg lekker!! Goede bediening. Het is december dus hebben we wild gegeten (wij en de kinderen vonden het super)!

3. Echt niet goed Veel te dure eeerrgg kleine Tournedos met leversmaak. Vieze saus? Geschift, we kregen wel andere heel klein bakje salade. Beetje vieze frites, droog en smakeloos kant en klaar product. Piepklein bakje mayo.
    Prijs ik dacht 22 euro pp! Absoluut niet in verhouding en smakeloos. Bovendien was de bediening bij de enige andere tafel continu in gesprek. Geen klantvriendelijke benadering, heel onpersoonlijk vlug geholpen. We moesten erg lang wachten op het beetje eten wat we daarna kregen!

Nooit meer terug. Het was niet goed! Verre van...

4. Hilde Damen

Zeer goed verzorgd restaurant met passie voor eten. Zeer beleefd personeel en een uitstekende kaart. Zeer tevreden. Wij komen graag terug

5. Heerlijk gegeten voorbije vrijdag. Onze zoon was mee en ze waren heel kindvriendelijk! Ook de gerechten konden aangepast worden.
    Zeker een aanrader!

6. Met mijn allergieën voor verscheidene procucten gingen ze erg netjes en goed om. Lekker eten.

7. Hier gegeten met 6 personen. 4 senioren, 2 wat jonger. 4 personen, keuze seniorenmenu van de maand sept. Daar de bediening aangaf dat dit ruim voldoende zou zijn. Er werd zelfs verteld dat de meeste senioren dit voldoende vonden? Het gerecht zou de helft zijn qua portie mbt het "normale" menu (niet de prijs). Voorgerecht kwam redelijk snel, maar wat hoeveelheid betreft is het beschamend te noemen! Misschien beter woord "lachbaarwekkend?". Wat blaadjes sla op een miniscuul klein bedje van zalm. Hoofdgerecht idem! Letterlijk 1 stukje vlees.. seniorenmenu halve wortel, "normale" hele wortel etc. Dit durf je je beste vrienden zelfs niet voor te zetten.

Het "normale" menu (22.95) is ook veel te weinig. Wat er geserveerd wordt (al is het in 1 hap weg) is goed van smaak , dat wel. Maar na een dure rekening ga je toch met een slecht gevoel weg.. Dit kan gewoonweg niet! Tijd tussen voor en hoofdgerecht bedroeg ook ruim een uur! Hier terplekke melding van gemaakt. "Bediening zou het doorgeven aan eigenaar", helaas geen reaktie mogen ontvangen van personeel bij de rekening.

Wij gaan hier dus nooit meer heen!

4,5
  8. Corry Evers

De Italiaanse barbecue was geweldig. All-in maar geen moment stond ons glas leeg. Druk maar medewerkers met een big smile. Eten top. Het was echt een Italiaanse sfeer. Lange tafels, mooi ingedekt, kortom.. Perfect geregeld! Voor ons een tot ziens!!

9. Wilma en Louis van Geldrop

Wij komen regelmatig in de Truffel eten. En 15 maart hebben we in de zaal mijn verjaardag gevierd. Hele goede sfeer en heerlijk gegeten. Walking Dinner was goed verzorgd. De bediening was uitermate vriendelijk. Alleen maar complimenten van onze gasten. Een ongedwongen sfeer. Wij zijn zeer tevreden. De gastheer geeft je het gevoel dat je heel welkom bent. Goed advies bij de wijnen. Een aanwinst in Mierlo.

10. Gisteren heerlijk gegeten er is een nieuwe kaart, met asperges. Prijs kwaliteit super. De bediening vrolijk en vriendelijk. Dit alles om een mooie avond te hebben. Een doordeweekse dag en het zat helemaal vol, ga zo door!!

11. Wij gaan regelmatig naar restaurant de Truffel en iedere keer is het weer perfect! Service is geweldig, het eten is heerlijk en de sfeer is top! Restaurant de Truffel is zeker een aanrader. Hier moet je zijn geweest!

12. De vorige keer was het super. Nu totaal niet. In een restaurant met wat hogere prijzen verwacht je dat de bediening weet hoe je drank/eten moet uitserveren. Niet zo van pak het even aan. Verder hadden we een 3 gangen menu á 29 euro. Wat we kregen vond ik amateuristisch. Een salade met tonijn. Dat was blik tonijn en geen smaak op het bord. Hoofdgerecht erg simpel en het toetje had ik eigenlijk terug moeten geven. Een slap appelflapje met een bolletje ijs. Voor 29 euro verwacht ik beter. Verder erg zielige bierkaart maar ja daar hebben alle restaurant last van die bavaria serveren. Zullen ze wel niet mogen. Ons zien ze helaas voorlopig niet meer terug.

13. tevreden gast

Lekker gegeten, fijne bediening, fijne sfeer, een aanwinst voor Mierlo, we komen zeker nog eens terug.

14. Ben zeker niet vd overvolle borden maar krap 100 gram voor een runderhaas voor 24 Euro vind ik duur betaald. Service is zoals het hoort. Serre saai aangekleed. Denk niet dat we nog teruggaan.

15. Gisteravond heerlijk gedineerd ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijksjubileum. Het eten, bediening en de sfeer waren fantastisch. We hebben echt genoten. Voor herhaling vatbaar.

16. Ton Aarts

Geweldig goed. Een fijne avond gehad. Zeker door de fijne bediening en de goede keuken. We komen zeker spoedig terug.

17. Frank en Marij

Heerlijk genoten van het Valentijnsmenu met broer en schoonzus. Het was geweldig! Ga zo door Alphons en Ilona!

18. Keer op keer fantastische bediening, heerlijk en betaalbaar eten. Leuke sfeer en afwisselende gerechten. Een aanrader!

19. Lekker gegeten, maar de prijs staat niet echt in verhouding tot de hoeveelheid die je krijgt, zeker bij de hoofdgerechten. Een diep bord met 2 kleine stukjes vlees en een beetje groentegarnituur voor bijna EUR 25,00 is voor iemand met grote trek te weinig. Bij een hoofdgerecht wild verwacht je een mooi groentegarnituur met niet alleen 2 kleine stronkjes witlof en een beetje zuurkool, maar ook spruitjes en rode kool. En waarom worden er bij wildgerechten frietjes geserveerd??? Daar hoort aardappelpuree en/of aardappelkroketjes bij!
    De prijzen voor de drankjes zijn ook veel te hoog, zeker voor de wijn en port en het koffieservies dat alleen bestaat uit een schaaltje met een handjevol chocolade boontjes en welgeteld 3 truffels en enkele kleine stukjes speculaasbrok.
    Van het totaalbedrag dat wij moesten betalen was bijna 35% voor drankjes en dat vinden wij te hoog.
    De bediening was vriendelijk, had niet allemaal kennis van zaken, en lege flesjes, rest amuses en brood/boter en toebehoren bleven de hele avond op de tafel staan. Vraag of de gast het nog wil eten en zo niet, neem het dan mee. Er zat geen lijn in wie welke tafels bediende, waardoor onze tafel half afgeruimd werd aan het einde en men dan weer naar een andere tafel ging. Beetje rommelig geheel op tafel, jammer.

20. Het eten was heerlijk en heel mooi opgediend. Fijn personeel. Het ziet er buiten steeds gezelliger uit.
    Ga zo door. Fijne aanwinst voor Mierlo en de brugstraat.

21. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. We hebben hier gegeten met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen van 16 en 3 maanden. De service was erg goed. Is ook gericht op de kinderen. Zelfs speelgoed aanwezig en onze kleinzoon heeft zich al die tijd goed vermaakt mede door de aandacht die door de bediening aan hem geschonken werd. Mede hierdoor en de uitstekende kwaliteit een aanrader. Wij komen hier zeker terug. Bedankt voor de fijne avond.

22. Zijn hier met vrienden op aanraden wezen eten. en we hebben heerlijk genoten. Voldoende keus en zeer goed bereid allemaal. Tevens een zeer correcte bediening. Wij hebben er een adresje bij

23. Uittekende prijs / kwaliteit. Zelden zo goedkoop en lekker gegeten.

24. Sarah ann

25. Op uitnodiging zijn wij in januari gaan eten bij de truffel. We zijn erg verwend wat eten betreft dus we waren erg benieuwd van wat zal het zijn. Ik moet zeggen het was geweldig! We hebben alle drie genoten. Daarna ben ik nog 4 á 5 keer wezen lunchen, ook zeer goed. As maandag gaan we weer lunchen heerlijk! Ook de wijnen zijn lekker.
    Dit restaurant is echt een aanrader je zult er geen spijt van krijgen. Smakelijk eten.

26. Op aanraden van een kennis zijn wij bij de Truffel terecht gekomen. Inmiddels bestaat het restaurant 1 jaar en hebben wij gekozen voor het verjaardagsmenu truffel !

Wat een aangename ervaring was dit menu. Een mooie carpaccio als starter, met de juiste temperatuur, dikte van vlees en dressing, zoals het hoort ! 2e gang een soto soep was eveneens goed, op een ludieke wijze aan tafel geserveerd maakte dit compleet. Het hoofdmenu, mooie zachte rundvlees/steak was eveneens goed met een brede varieteit aan groentes (precies goed gekookt en zeer smaakvol).

De huisgemaakte tiramisu maakte het verhaal af, je mocht zelfs de hoeveelheid bepalen, erg grappig en ludiek !

In ieder geval zeer zeker de moeite waard !

27. We hebben hier afgelopen zaterdagavond heerlijk en gezellig gegeten! Bovendien was de bediening goed en persoonlijk! Een aanrader!!
    Wij komen in ieder geval terug!!
    Groeten van Maretta en Will

28. Heel lekker gegeten!
    Goede bediening,mooie porties, niet te vet kortom een geslaagde avond.

29. fam. vd Linden

Een gezellig restaurant met een stijlvolle aankleding.
    Het eten was voortreffelijk en de bediening straalde enthousiasme uit.
    Eindelijk weer een goed restaurant in Mierlo, een echte aanrader!

30. Wat een verademing!! zo lekker gegeten en zo gastvrij ontvangen!! Een aanrader !! Heerlijke avond gehad!!
    Kwaliteit eten zeer goed ! Het is dat we te ver weg wonen anders zou het echt een vaste plek worden om lekker uit eten te gaan. Mochten we in de buurt komen dan gaan we hier zeker weer eten!!

M. Pieneman

31. Mierlo is een zeer goed restaurant rijker. We hebben met het gezin een perfecte avond beleefd n.a.v. ons 40 jarig huwelijk. Complimenten aan de kok en de bediening van De Truffel voor de extra aandacht die aan ons besteed is. Het wijnarrangement was goed gekozen.

32. Tevreden klanten

Voor de tweede keer hier een verassingsmenu gegeten, nu met 2 kinderen (11 en 13). Uitstekend gegeten en de bediening zeer aardig. Extra compliment voor de heer van de bediening, is relaxed en laagdrempelig en zeer attent. De dames kunnen echter nog wel wat productkennis gebruiken, en ook kunnen ze zich wat meer verdiepen in wat ze uitserveren.

33. Met een vriendin heerlijk gegeten. Helaas waren er nog werkzaamheden bezig voor het restaurant, maar dat mocht de pret niet drukken. Als het goed is is deze weg inmiddels weer open gesteld voor het verkeer. Top bediening en overheerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

34. zeer tevreden klant

Hebben hier op 5 mei heerlijk gegeten.
    Perfecte gerechten met heerlijke wijnen.
    Ook het kaasplankje was heerlijk.
    Onze complimenten, we komen zeker terug.

35. Restaurant Truffel heeft vele voordelen. Eindelijk eens een restaurant waar je heerlijk op een exclusieve manier kunt uit eten en waar je tegelijkertijd gezonde voeding eet die op een perfecte manier bereid is. Als Weight Watchers coach vind ik het belangrijk dat cursisten lekker uit eten kunnen gaan zonder dat het een aanslag pleegt op je lijn. De gerechten drijven niet in het vet, maar zijn puur en worden op een smakelijke manier gepresenteerd.
    Zelf heb ik nu 2 x gegeten in Truffel. De eerste keer het vijf gangen surprise menu, waarbij ik gekozen heb voor alleen visgerechten.Zelden heb ik kabeljauw gegeten die zó perfect was bereid. De tweede keer koos ik het truffel menu, dat geheel voorjaarsgericht was, 4 gangen met verse asperges, aardbeien en, gerookte zalm à la minute en als hoofdgerecht lamsbief.
    Voor mij is dit restaurant het voorbeeld dat gezond eten echt heel lekker kan zijn, en zéker ook avondvullend!
    Waarom zouden we ons het genoegen van gezellig uit eten ontzeggen? Ik ga hier nog vaak uit eten en zal het zéker mijn Weight Watchers cursisten aanraden.

36. Heerlijk gegeten in Restaurant Truffel, een mooi 5 gangen surprise menu, mooi opgemaakte borden, het eten was voortreffelijk, niet overdadig maar precies goed, vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten.
    Mooie bijpassende wijnen bij de gerechten. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Tafels niet te dicht bij elkaar geplaatst waardoor een fijne privacy. Er hing een goede en gezellige sfeer in het restaurant en onder de gasten.

Een aanrader voor wie in het luxere segment wil dineren voor een prijs die je ook in de gangbare restaurants moet betalen, maar waar je niet de sublieme kwaliteit krijgt zoals in Restaurant Truffel. Top-Restaurant !!

37. Al paar keer gaan lunchen en 's avonds heerlijk gegeten, uitgebreid.
    De menu kaart is zo uitgebreid dat er voor ieder keuze genoeg is, ook voor mensen die een vegetarische maaltijd willen nuttigen, geweldig!
    De inrichting is top en de bediening helemaal geweldig!
    Truffel is zeker een aanrader! We gaan hier zeker vaker naar toe, top!!

38. Jacques

39. Ihkv de restaurantweek bij De Truffel gegeten.
    Was echt goed. Voor- hoofd- en na-, waren allemaal erg lekker.

Zelf vond ik de inrichting nog niet helemaal goed.
    Het voelt nog te veel als een zaaltje waar wat meubels (wel smaakvolle meubels) in zijn gezet. Het mist nog wat sfeer. Ik denk dat een wat langere tafel in het midden de boel wat zou breken.

40. Gisteren heb ik voor het eerst (zeker niet voor het laatst) gegeten bij dit restaurant. Ik was erg verrast over de aankleding en de sfeer. We werden erg vriendelijk ontvangen en verwezen naar onze tafel. Ik heb gekozen voor het openingsmenu van restaurant Truffel. Dit bleek een goede keus! Alle gerechten waren erg smaakvol. Naast dit menu heeft het restaurant een verrassende kaart. Verwacht echter geen schnitzels want die ga je hier niet vinden. Prijs kwaliteit is top!! Complimenten voor het team dat een week na opening voor een geweldige avond heeft gezorgd.

41. Wij hebben heerlijk gegeten, en de bediening is erg goed.
    Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is geweldig.
    Alles wat we hebben gegeten was voortreffelijk klaarge-
    maakt.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

42. Tevreden Klant

Ondanks dat het pas een paar dagen geopend is, heb ik dat niet gemerkt. Personeel weet goed wat er van hen gevraagd wordt. Het eten is echt voortreffelijk en vooral zeer betaalbaar! De kwaliteit is ook zeer goed, wij waren er zeer tevreden over.
    We herkenden de zaak niet meer terug. Het is echt mooi geworden... en wat een sfeer!!

We komen snel weer een keertje langs!

43. Op 1 maart 2012 heeft de nieuwe eigenaar van de vroegere Cerisebar zijn mooie restaurant omgedoopt in de Truffel.
    De uitstraling van het restaurant is erg mooi geworden en we hebben hier heerlijk gegeten.
    Je moet hier geen wienerschnitzel verwachten, maar meer de exclusieve keuken.
    Alles wat wij hebben besteld, is goed geweest.
    Ze staan ook open voor positieve kritiek, wat heel goed is.
    Hier zullen wij zeker nog wel eens terugkomen.