Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mierlo verdeeld zijn.

Depoortere Patrick

Topkwaliteit van eten

Hebben met een groep van 10 personen lekker gegeten, maar hadden door de recensies waarschijnlijk een te hoge verwachting van het eten.
    Het eten was lekker maar we hadden niet direct de ervaring van dit is voor herhaling vatbaar.
    Al met al het was lekker maar zonder een wow factor.

Erg lekker eten!
    We zijn hier al zeker 5x geweest, en komen nog minstens 5x terug :)

Y.Houthooft

We hebben gisteren heel lekker gegeten in wereldrestaurant Mierlo in Mierlo.
    Vooral als je met kinderen gaat uiteten is het er heel erg fijn.
    We zijn er al vaker geweest en we hebben er het goed naar onze zin.

afgelopen zondag 7 januari ter ere van de verjaardag van mijn vrouw met onze kinderen en kleinkinderen ( 10 personen ) heel erg genoten van de geweldige keuze en kwaliteit van het eten en de perfecte bediening. Was een fijne afsluiting van de verjaardag, het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste, komen vaker genieten!

dank namens ons allen en tot binnenkort

Altijd gezellig en goed gegeten, enkel wordt de site slecht bij gehouden, prijzen zijn achter haalt deze klopen niet meer is duurder geworden.

Wereldkeuken is een laagdrempelig restaurant met heel veel keuze en zoals gewoonlijk erg groot, want massa is kassa. Ze hebben zeer ruime sortering aan vlees, die breid worden op een lavasgrill, of op een bakplaat. Verder de normale wok mogelijkheden en natuurlijk de Sushi. Ook de Chinese kant en klaar gerechten zijn er volop. En voor ons sprong de babi pangang van spek er uit. Deze was niet te droog en zeer goed van smaak. En dan de Nederlandse kost zoals frikandellen, friet enz. Een uitgebreide nagerechten keus. Wat verwonderlijk is, er zijn zelfs oesters die, zoals het hoort, op een bedje van ijs liggen. De bediening is erg vriendelijk en de kwaliteit van alles was ruim voldoende. Alles voor een prijs dan weet je waar je aan toe bent dat willen wij Nederlanders over het algemeen.

Fam. joosten

We hebben onze kleindochter uitgenodigd voor haar verjaardag.
    Ze is 10 geworden en heeft genoten van alles, wat ze lekker vond.
    Van frites tot pizza, saté, mini-loempia en heerlijke toetjes.
    Wij hebben chinees, japans, wok en een lekker nagerecht gehad.
    Bediening was prima en super vriendelijk.
    We komen beslist terug.

Heerlijk gegeten. Alles wordt naar wens bereid. Medium is ook daadwerkelijk medium en doorbakken mooi doorbakken. Ruime keuze en alles smaakt altijd lekker en vers. Een dikke aanrader!

In een woord, geweldig. De locatie was top, en zeer zeker ook het eten. Zeer veel keuze, voor elk wat wils en van prima kwaliteit.

Wij komen zeer zeker terug.

Ad Raaijmakers

Goed en Lekker gegeten voor herhaling vatbaar gr ad.

Toen we belde om te reserveren erg onvriendelijk te woord gestaan (zelfs nog getwijfelt om te gaan), maar bij aankomst gelukkig vriendelijk ontvangen.
    Mooi restaurant, al eventjes niet geweest.
    Obers erg vriendelijk en zorgen snel voor drankjes.
    (Voor de obers een 8!)
    we hadden een mooie plek in het restaurant, helaas zijn er altijd mensen die denken dat ze alleen zitten? Neem oordoppen mee aub voor tablet/telefoon kinderen! Wij hoeven geen tekenfilms te horen tijdens ons avondje uit. (Of verbieden kan ook)
    zoals eerder vermeld, huppelende kinderen dus opletten.
    Het eten Koud buffet prima/wokbuffet prima/warm buffet prima.
    De vis was niet geweldig 4 gepelde gambas op de bakplaat is 1 portie? Slibtongetje zo klein meer graat als vis. Zalm zo dun als een placemat (hoezo zuinig).
    Vlees en vis wordt op 1 plaat gebakken (tip voorkom kruisbesmetting en bak op 2 platen).
    Als je kijkt wat betaal ik en wat krijg ik, is het meer kwantiteit als kwaliteit (betreft bakplaat/vis/gril), jammer wij hebben hier echt beter gegeten, misschien deze keer pech? Wie weet, voorlopig niet meer.
    Het is toch een behoorlijk bedrag.

Jammer dat er zoveel onopgevoede kinderen rond liepen, eten is er fantastisch.

Marco en sil

Voor de 2de keer geweest nu 1ste kerstdag. Eten was super voldoende keuze bediening voor drank ook goed.
    Veel variatie met eten erg goed en gezellig.
    We komen zeker terug.

Erg chaotisch met zoveel mensen en veel kleine rondrennende kinderen.

marcella van de kerkhof

In eerste instantie toen we binnen kwamen dacht ik o nee hè, want volgens de dames had ik niet geboekt, vreemd want na een bevestiging heb ik een dag er voor nog een mail gehad of ik nog iets wilde veranderen aan de reservering, gelukkig mochten we toch binnen komen en werd er in een rap tempo een tafel aangewezen voor 5 personen, vreemd want we waren met zessen, gelukkig werd dat ook opgelost, wat me verder opviel was, dat helemaal achter in de hoek een mevr werd gezet in een rolstoel, ook niet over nagedacht, verder was het eten heel lekker, bediening vriendelijk, al met al een geslaagde avond.

17. Chinees-Indisch Mierlo

Altijd afhalen, maar erg lekker. Ook zijn ze er altijd vriendelijk. We komen er al ruim 20 jaar!

Goed gegeten en fijn voor de kinderen dat ze zelf hun eten kunnen gaan halen. Veel keus en voor ieders wat wil.

francien v dijk

Zeer goed service goed eten en voldoende.

Nathalie Derks

Gister weer heerlijk bij jullie gegeten en komen zeker weer terug :) Ik mis helaas wel noodles die je kunt laten wokken (zie je vaak bij andere wokrestaurants) miss een tip ;) Wokken doe ik het liefst en de toetjes onmisbaar voor mij, vooral de spekkoek en deze doe ik dan aan een stokje en houd het onder de chocoladefondue mmm (aanradertje) ;) Tot ziens! Groetjes

Hanny van Stiphout

Een echte aanrader.
    Gezellig Vriendelijk.
    Voor ieder wat wils.

Vandekerckhove

Grote keuze, vers en lekker. Snelle bediening. Enige nadeel dat de zaal heel rumoerig is.

Shing Hu

Al verschillende keren geweest. Goed eten en prima service, alleen mag er wat het eten betreft wel meer gevarieerd worden. Die 5 keer die we nu geweest zijn, was de keuze van het buffet ook iedere keer hetzelfde eten.
    Groetjes leonie vd vegt.

scherpenisse

Personeel erg stug en ongeïnteresseerd. Glazen wijn laten vallen boven op mijn vriendin, kon amper sorry af. Het is de vraag of de rode wijn uit de kleding kan. Dit is echt een aandachtspunt, nodigt mij niet uit om terug te komen.

Gezellige avond! Goed gegeten en gedronken.

De ontvangst en bediening van het personeel was heel leuk en gemoedelijk, de bediening was heel snel en het eten was zeer lekker, wij komen hier zeer zeker vaker terug.

Fam.van Berkel

Het was ons eerste keer dat we kwamen. Zowel wij en de kinderen hebben lekker gegeten en er was keuze genoeg. Ook de bediening was buitengewoon goed. Wij zijn dik tevreden en komen zeker graag nog eens terug.

29. Internationaal Mierlo

Hier voor de eerste keer gegeten, het was een wild avond die ik had gekregen voor mijn verjaardag en ja wild dan zit het bij mij wel goed.

Het is een vrij nieuwe zaak iets meer als een jaar oud en dat bleek onder andere aan de plafond platen voor de akoestiek, dat deze nu stukken beter was dan met Kerstmis volgen gasten die er waren geweest.

Eerst een drankje een prosecco voor de vrouw en voor mij een droge Sherry.

Het eerste gerecht was een eendenborst (gerookt) met salade mooi begin maar niet spannend, de eendenborst was lekker maar de salade was gewoontjes.

Het tweede gerechtje was een romige soep van Hazenvlees en Hertenvlees, met wat wintergroenten en Port heerlijk normaal ben ik niet zo van de soep maar deze was verrukkelijk.

Het derde gerechtje was een Hertenbiefstukje met Tijmsaus en een aardappeltaartje een heerlijk gerechtje de tijmsaus was goed en paste mooi bij het gerechtje.
    Het vierde gerecht(hoofdgerecht)was een heerlijke Hazenrugfilet met rode wijnsaus met een gevuld appeltje met bosvruchten compote spruitjes en kastanje puree(pommes du sheses)deze wasiets te ver(verbrand aan de onder zijden) en frietjes deze hoorde er echt niet bij het gerecht was groot genoeg, buiten de kastanje puree was het een heerlijk gerecht.

Het nagerecht was een speculaas parfait chocolade brownie een kletskop van aardbeien en een schaaltje cremebrulee het was heerlijk.

Wij hebben lekker gegeten een paar puntjes die jammer zijn de keuze uit wijn er is maar een rode wijn en dat is jammer dat net als bij Hazenrug filet een lekkere Rioja of iets stevigs nu eerst een Bockbier gedronken en daarna een zachte rode wijn, en de lift voor eten deze vond ik zeer irritant.

Verder is het een mooie locatie en fijn personeel, komen graag nog eens terug(Asperges)? Want het ligt in het Asperge gebied, of als wij eens aan het fietsen zijn.

fons vd Linden

Zaterdag 25 nov jl. zijn wij in jullie restaurant geweest. Vijf volwassenen en 2 kinderen. We hadden een mooie plek bij het aquarium.

Het eten en drinken was lekker, we hebben er van genoten.
    Eenieder kon eten pakken wat hij/zij het lekkerst vond. De 2 kinderen zeiden na afloop: Oma hier willen wij de volgende keer weer naartoe. Dit zegt voor ons voldoende.

Gr.
    Fons vd Linden.