Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mierlo verdeeld zijn.

Lies van der steen

De ballenbak was idd een ballenbak. Met 20 ballen erin en 15 kapotte ballen een zielig geval. En dan die open verbinding met het magazijn, je kon je kind daar niet alleen laten spelen. Het eten was heel lekker. Je kreeg genoeg te drinken.

Roos Snijders vd Eijnden

Wij hebben zondagavond, enorm genoten en heerlijk gegeten.
    Heel vriendelijk personeel en goed service.

3. Internationaal Mierlo

Bij binnenkomst word je hier niet ontvangen. Je moet zelf de weg naar de garderobe zien te vinden en zelf je jas ophangen. Wij kwamen hier met een grotere groep uit meerdere windstreken en kwamen niet allemaal tegelijk binnen. Van de 3 bestelde drankjes werden er in eerste instantie maar 2 geserveerd en moesten we voor het 3e drankje navraag doen. Toen de andere gasten van onze tafel gearriveerd waren hebben zij na ca. een kwartiertje zelf maar een personeelslid aangeklampt en gevraagd of ze ook iets te drinken mochten bestellen...!!! Vervolgens hebben we daarna nog minstens een kwartier op de menukaart moeten wachten nadat we daarom wederom gevraagd hadden. Geen enthousiasme bij het personeel te bekennen! Aan een disgenoot is na het aperitief niet een keer gevraagd of ze iets anders wilde drinken dus heeft zij de hele avond maar water gedronken..... De meesten van ons bestelden een wildplankje vooraf: kopje soep (de lepel werd gebracht toen iedereen de soep al op had terwijl er meer dan voldoende tijd zat tussen het opnemen van onze bestelling en het uitserveren) en we de groente maar met een vork eruit gehaald hebben.... Er lag een smakeloze wildkroket met onherkenbare inhoud bij en voor de rest een heel klein stukje wildpate en nog andere kleine gerechtjes, niet echt allemaal even smakelijk. We hadden allemaal als hoofdgerecht wild gekozen. Het was wel lekker maar we hebben elders weleens smaakvoller wild gegeten. En waarom als enige bijgerecht frietjes serveren??? Die horen echt niet bij wildgerechten!!! Op de borden een bol aardappelpuree, een klein schaaltje rode kool en aardappelchips (??). De borden waren zeker geen plaatjes. En geserveerd op een niet aangeklede houten tafel, geen tafelkleed of loper, geen placemats, alleen bestek, een bloempot en servet, niet echt sfeervol. Het personeel heeft alleen bij het voorgerecht gevraagd of alles naar wens was. Bij het hoofdgerecht heeft niemand ons daar naar gevraagd, vreemd toch? Ook bij het serveren van de koffie ging het weer mis: 3 besteld en er werden er maar 2 geserveerd. Er zit geen organisatie in de bediening, er loopt eigenlijk teveel personeel rond dat niet weet wat het wel of juist niet moet doen of ze weten het niet van elkaar. Ook vreemd dat personeelsleden bij aanvang of einde van hun dienst zich op een computer in het restaurant bij de gasten moeten aan- of afmelden..... Het is wel aardig, maar er zijn in de directe omgeving veel betere restaurants te vinden waar je wel gastvrij wordt onthaald en men jou als gast waardeert dan hier.....jammer, een gemiste kans....

Heerlijk gezeten en gegeten!
    Het was allemaal lekker.

Het was heel gezellig en het eten was heerlijk.

Heerlijk gegeten, veel aparte dingen, sfeer is goed en de service uitstekend, zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten! (Sushi was erg lekker!). Het personeel was erg vriendelijk en de bediening was goed! Kom zeker nog een keertje terug!

Heerlijk gegeten en een tafeltje achterin de zaal toegewezen gekregen. Dit overigens op eigen verzoek. 1 verzoek: voor het vlees wat van de lavagril afkomt zou het wenselijk zijn om een daarvoor bestemd mes te krijgen. Het vlees is met een gewoon mes niet goed door te snijden.

J hommersom

Prima, alles goed verlopen. Bediening goed, lekker eten en een fles wijn, bon toe.

mieke boumans

Heel gezellig met 12 mensen aan een tafel, lekker en goed gegeten en gedronken. Service was prima, goede bediening. Alles goed.

Wij hebben weer heerlijk gegeten. Van alles wat en het was ook leuk voor de kinderen.

Het eten en de sfeer is uitstekend.
    De service en bediening oké, je staat niet snel droog wat een drankje betreft. En er wordt een praatje gemaakt. Met een woord uitstekend

Anita wijgergangs

Voor de 4e keer wezen eten en nog steeds heeeerlijk......

Tiragosto

Gisteren een teleurstellende ervaring rijker. Matig broodje filet American maar vooral slecht onoplettende serviceloze bediening en een snoezige donkere ambiance. Deze locatie verdient een beter lot.
    Helaas weinig concurrentie in dit kersendorp wat deze sfeerloze eethut een langer verblijf voorspelt.
    Een volgende lunchgelegenheid wordt de plaatselijke bakker alwaar heerlijke en vooral verse broodjes aangeboden worden.

Piet schepers

Het was afgelopen zondag weer grandioos en ik heb heerlijk gegeten.
    Wij waren met vieren en we waren allemaal weer zeer tevreden.
    Ik bezoek vaak genoeg een wereldkeuken,
    ik hou zelf heel veel van Aziatisch eten en hier vooral.
    Omdat ik ook de hygiëne zeer belangrijk vind en dat is hier top.
    Groetjes Piet.

Jammer dat dit soort formules ook altijd ongemanierd volk trekt. Dat verdient dit restaurant niet, service is top.

Annelies Hoolmans

Ruime keuze, zeer vriendelijk en attent personeel. Goede kwaliteit van de gerechten, leuk voor kinderen. Kortom; zeer positieve ervaring.

Het eten was goed, lekker en volop keuze.
    Het is een aanrader

Eten was heel goed en vers.
    Drukke tafels beetje te dicht bij elkaar.
    Bediening was snel en goed.

Super! Alleen plakte vloer heel erg in t speelgedeelte. Mijn dochter kruipt nog dus niet erg fijn.

Fam.Martens

We waren afgelopen week 55 jaar getrouwd en hebben o.a. met de kinderen en kleinkinderen bij wereldrestaurant in Mierlo gegeten. Allemaal waren ze na afloop zeer te spreken over de kwaliteit en kwantiteit van het gebodene.
    Zeer vriendelijk personeel. Hele vlotte bediening.
    Kortom; Voor allen was het een gezellige en geslaagde avond, en iedereen was het er over eens; Dit moeten we meer doen, en we kunnen dit iedereen aanbevelen.

Het eten en drinken was erg goed, ruime keuze en vers, vriendelijke mensen. Een aanrader.

Heerlijk gegeten. Kleine hapjes voor ieder wat wils.
    Service voor drinken was vriendelijk.
    Ondanks dat er veel mensen kunnen eten toch gezellig en niet te groots omdat ze met zit hoeken werken.

Wij hebben heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Top.

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Goede service.

Netjes restaurant, eten was heerlijk. Bediening was goed. Daar gaan we vaker naartoe.

fam.koreman

Laatst weer heerlijk gegeten. Komen er gemiddeld 1 keer per jaar, al heel lang en is nog steeds uitstekend eten en gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Nikos kan trots zijn.

Jong Helmond Sport

Alles was tot in de (ossehaas) puntjes geregeld. Heerlijk gegeten en gedronken. En voor die prijs?
    Fantastisch. 1 opmerking (of aanvulling) wil ik jullie meegeven: Probeer Radler 0.0 en 2.0 in huis te nemen.
    Verder geweldig.

Heerlijk gegeten ook apartere dingen als haaifilet en struisvogelpuntjes. Voldoende keus, lekker en drinken ook goed verzorgd.