Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mierlo verdeeld zijn.

Altijd super goed verzorgd en heerlijk eten! Snelle bediening met drinken!

Leon smulders

Helaas vonden wij het eten bij het wereldrestaurant afgelopen woensdag echt slecht, en was de 79 euro die het voor ons 3 kosten echt te duur. De koude sushi en vis was nog een beetje te doen, maar de verschillende wokgerechten die we geprobeerd hebben waren droog en taai er zat weinig smaak aan. De frieten waren koud en leken er al een poosje te liggen, de bitterballen die mijn dochter wilde eten waren koud, en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan. Van de bediening valt niks te zeggen, heel vriendelijk en kwamen ook steeds vragen of we nog iets wilde drinken. Spijt heb ik dat ik die avond niks gezegd heb toen ik af moest rekenen maar ik heb er een nare bijsmaak aan overgehouden.

Super vers alles!!
    dus heerlijk gegeten zeker een aanrader!!
    👌👌

Gastvrije ontvangst. Goede kwaliteit eten. Volop keuze. Vriendelijk personeel.

gezellig restaurant goede service
    gezellige sfeer klantvriendelijk personeel
    voor iedereen wat te eten of te wokken

Wederom heerlijk gegeten. Fijne vriendelijke bediening kortom smaakt weer naar meer.

Prima eten voor een redelijke prijs. Het concept leidt niet tot een sfeervol geheel (iedereen loopt heen en weer), maar dat is uiteraard bekend als je dit boekt. Het buffet is uitgebreid en prima verzorgd. De verzorging van de drankjes was buitengewoon goed; er kwamen constant obers langs om te kijken of er nog bestellingen waren. Ook het gebruikte servies werd zeer snel weggehaald zodat je weer een schoon bord kon pakken voor de volgende gang.

Dubois - Jacobs

Wij vonden het heel lekker in jullie restaurant. Een grote keuze voor ieder wat wils en ook de kinderen hebben hiervan genoten.
    Wij aten er met de hele familie en kregen zelfs nog een verjaardagsgeschenkje.
    Bij gelegenheid komen we zeker terug.
    Familie Dubois.
    Belgie.

Goed eten en goede prijs.

Hein van Lieshout

Buitengewoon lekker gegeten en gedronken voor een zeer schappelijke prijs, bediening was prima en erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor iedereen die lekker wil eten.

Huub cuijpers

Voor de eerste keer gegeten. Nette zaak en verzorgd en divers buffet. Voor herhaling vatbaar. Zal het het aan iedereen aanbevelen.

Thea Scheepers

Wij hebben lekker gegeten. Een duidelijke pre is, dat jullie prijs inclusief drank is. En jullie komen zeer snel als je glas leeg is. Prima.

Raijmakers

De Indeling van het restaurant is wat kil, zo wat speelser mogen.

We hadden een heerlijk zomermenu, 1x vis 1x vlees, super leuke bediening en het was heerlijk. Komen zeker nog een keer terug

Heerlijk gegeten, prima service.
    Ook voor de kleintjes een prima locatie om te eten.

Heerlijk gegeten. Volop keuze. Snel drinken. Super allemaal.

Super lekker was het, en gezellig.

Goed eten en veel keus en alles ziet er vers uit. Bediening zeer vriendelijk en accuraat. Vuile vaat wordt snel opgehaald en drankjes worden snel geserveerd na opname van bestelling. Enige opmerking is dat het nogal luidruchtig kan zijn als er grote gezelschappen in de buurt zitten.

Super lekker gegeten.
    Niet te druk dus alles loopt snel door enigste verbeterpunt mogelijk is de sauzen zoals mayo of ketchup deze in apparaten doen in plaats van tubbes.

Beperkt assortiment. Weinig groeten/salades. Personeel was wel heel vriendelijk en service was prima!

Goede service borden, werden op tijd opgeruimd, alleen jammer dat er sinds jaar en dag dezelfde sausen bij de lava grill zijn, hier zou wat mij betreft wat meer variatie mogen zijn.

Dit is tegenwoordig ons favoriete wokrestaurant!! Heel veel keuze zowel voor ons als voor de kids!!

sigrid manders

Zeer gezellige avond gehad. Het eten was goed gekruid, alles was zeer smakelijk. Personeel heel vriendelijk, tijd voor een praatje, gemoedelijk. Kortom voor herhaling vatbaar!!!

We waren gisteren naar de griek geweest in Mierlo met ze 2 het is daar gezellig en het eten is heel goed de mensen daar zijn heel vriendelijk. We gaan iedere keer terug.

We hebben heerlijk gegeten, de bediening is goed! Er hangt een relaxte sfeer!

Het was heerlijk gegeten en gedronken voor weinig geld. Het was er binnen ook heerlijk koel ondanks dat het buiten 30 graden was. Personeel vriendelijk en netjes. Gemiddeld een 9 hebben ze wel verdiend.

Goede eten in een leuk restaurant.
    En de bediening was prima. Lege borden werden meteen opgehaald en ze letten goed op de glazen.
    Prima.

Goed en lekker eten! Restaurant is stijlvol en modern. Drinken word gebracht en er word ook vaak gevraagd of je nog wat te drinken wilt dus top!

Komen zeker nog een keer terug!

Kristel

Heerlijk gegeten. Eten en bediening is super! Aanrader!