Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Midwolda verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Midwolda

Gisteren wezen eten in het restaurant met kinderen en kleinkinderen, alles was goed verzorgd en ook de gerechten voor onze 2 kleindochters die glutenvrij eten was alles goed geregeld.
    Helemaal top, niets was teveel voor het personeel, zijn erg tevreden.

2. Pannenkoekenhuis Midwolda

Erg goed ingesteld op gluten en lactose vrij.
    Een pannekoek van smakelijk en gezond meel, en dik belegd.
    Vriendelijke bediening die ook de tijd nemen om alles uit te leggen.

3. Service prima. Lopend buffet zeer slecht.
    Weinig keuze. Saté ziet eruit alsof al 3 dagen opgewarmd is. Smaakt ook droog sate saus ver te zoeken. Hamburger 1 kant rood andere kant zwart.
    Live pannenkoeken bakken is voorverpakte pannenkoek uit verpakking halen en in veel vet opwarmen.

2,7
  4. Onlangs met een groep wezen eten in buffet vorm. Vonden het maar karig voor de prijs. Verder werd er niet of nauwelijks aangevuld. Snitsels waren iets groter dan een ouderwetse rijksdaalder. Ook de bediening was erg traag of het kwam er helemaal niet van. Eigenlijk erg jammer, bij vorige bezoekjes was het altijd goed.

2,2
  5. Pannenkoekenhuis Midwolda

Vanavond een pannenkoek wezen eten samen met mijn vrouw. Super lekker. Flink gevuld. Ontzettend aardige en vlotte bediening door jonge dames met gevoel voor humor. Ook een mooie locatie met voldoende parkeergelegenheid. Echt een aanrader!!!!

6. Koos en Ina Stel

Geweldig feestje gehad van vrienden van ons bij gasterij Smits. Heerlijk gegeten en gedronken en de bediening was super. Ik kan het iedereen aanraden om daar naartoe te gaan. De sfeer was ook geweldig.

7. Onze gasten vonden het leuk en gezellig en orgineel. En dat was het ook! Mijn opmerking is dat we regelmatig moesten wachten tot er weer nieuw eten was. Lepeltjes om een ijsje eten moesten we ook op wachten/ vragen. Voor het overige is het goed te doen

6,3
  8. Pannenkoekenhuis Midwolda

Een pannenkoek restaurant zoals het hoort. Heerlijke pannenkoeken en andere gerechten. De pannenkoeken worden door de kok voorzien van een knapperig laagje kaas. Om je vingers bij op te eten.
    De grote verrassing van de kaart is de Groningse Poffert. Een traditioneel Gronings gerecht wat wordt gegeten met gesmolten boter, rozijnen en bruine suiker. Ik voeg een foto hiervan bij.
    Samengevat: Een fijn restaurant in Midwolda gerund door een vriendelijke bediening met liefde voor de gast.

9. Wij hadden familie over uit Engeland, zeer tevreden over het geheel. Komen zeker terug

10. Pannenkoekenhuis Midwolda

Gereserveerd via de mail. Snel antwoord terug en meedenkend. Ontvangst netjes. Lauwe mosterdsoep. Kruidenboter had geen kruiden smaak. Spek erg zout op de pannenkoek. Poffertjes leek ons niet zelfgemaakt en weinig smaak. Stroop en suiker genoeg. Grote kan ranja voor weinig geld. Leuke kinderhoek. Schone toiletten. Vrolijk personeel. Er is ons 2x gevraagd of het ons had gesmaakt waar wij op reageerden: matig. Hier werd niet op doorgevraagd. Hopen dat deze recensie meer effect heeft. Fijn dat mensen zonder kinderen voor kunnen zitten en gezinnen achter bij de speelhoek. Erg leuk dat de kids nog mogen grabbelen in de ton, maar ja als die leeg is......

11. Pannenkoekenhuis Midwolda

Geweldig! Zelfs met mijn gluten- en lactose-intolerantie van een heerlijke pannenkoek genoten. Voor de kinderen is er een flinke speelhoek en de service is uitstekend. Echt mensen met hart voor hun zaak.
    Tot de volgende keer!

12. Vriendelijke gastvrouw, eten zeer matig. Groenten veel te veel doorgekookt, alles zeer smakeloos. Goed dat de zoutpot en pepermolen op tafel stonden.

13. Pannenkoekenhuis Midwolda

Hillie Blok-Helbig

14. Pannenkoekenhuis Midwolda
  15. Gisteren gegeten bij de schnitzelwereld bij gaterij Smits. Ideaal dat je de schnitzel kunt kiezen in 3 verschillende formaten. Ook de hoeveelheid variatie maakt dat er voor iedereen zijn ideale schnitzel te vinden is. Je krijgt dan wat je op kunt. De soep viel een beetje tegen, maar de schnitzel maakte dat meer dan goed.
    We komen zeker nog eens terug.

16. Pannenkoekenhuis Midwolda

Zin in een pannenkoek maar anders dan thuis? Dan moet je hier zijn. Lekker en leuk voor de kids! Ze kunnen zich prima vermaken in de aparte speelhoek, er hangt een gezellige sfeer en lieve mensen in de bediening en achter de pannen. Voor ons een fijn, relaxt uitje waar de kinderen heerlijk zichzelf kunnen zijn.

17. Paul

Het Eethuys ligt op een mooie locatie in Midwolda in hetzelfde pand is ook een sauna.
    Op de website staat vermeld dat het restaurant los staat van de sauna.
    Bij aankomst in een lege gang staan wachten en maar geklopt op de keukendeur uiteindelijk kwam de bediening op blote voeten.
    Even later op badslippers met blote voeten erin erg onsmakelijk.

Het eten was matig en fantasieloos.
    Carpaccio vooraf te dik gesneden en taai.
    Hoofdgerecht entrecote met kruidenboter.
    Ook veel te taai, kwaliteit schoenzool.
    We hadden volgens de kaart de keuze uit entrecote met kruidenboter of pepersaus, de bediening was dit vergeten te vragen, dus kregen we alle drie kruidenboter.
    Nagerecht ijs met fruit, dit moest blijkbaar nog gesneden worden wat een half uur in beslag moet nemen?
    Een andere tafelgenoot had vegetarische ravioli met 2 haren erin, waarschijnlijk van de kat die binnenliep.
    Aan het eind van de avond werden we nog verrast door de eigenaresse in korte witte broek en te korte zwart shirt van de sauna,
    (wordt u al geholpen?) hierloopt weldegelijk sauna en restaurant doorelkaar.
    Ten slotte een te hoge rekening en de pret was nu echt voorbij.
    Heel veel verbeter punten maar wel een mooi ingericht restaurant op een mooie locatie.

1,6
  18. Pannenkoekenhuis Midwolda

Gezellig restaurant, zeker een aanrader met kinderen want er is ruimschoots speelgelegenheid!
    Leuke bediening, de lekkerste pannenkoeken van Nederland en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

19. H & P & Co

Eindelijk een fijne gelegenheid tot aangenaam verpozen bij de Ennemaborg!
    Aardige gastvrije mensen, goed betaalbaar eten & drinken, heel mooie plek en leuke entertaiment!

20. Pannenkoekenhuis Midwolda

Heerlijke pannekoeken, prijs en kwaliteit goed.
    Gezellige huiskamersfeer.
    Komen regelmatig daar eten.

21. Slechte ervaring gehad. Het was die avond erg druk en dat je dan even iets langer moet wachten dat is begrijpelijk.. Ruim 1,5 uur gewacht op het voorgerecht.. Voorgerechten waren goed, maar niet bijzonder. Toen uiteindelijk het hoofdgerecht kwam, lagen de kinderen al bijna te slapen. Hoofdgerecht zeer ondermaats, vlees van de kinderen rauw, biefstuk verbrandde smaak. Als bijlage sla en gebakken aardappels.. Afgezien van het dessert i.v.m de tijd (3uur later) wel de volle pond moeten betalen. Getuigt, wat mij betreft, van weinig flexibiliteit en gastvrijheid. Prijsniveau is hoog, en dat zie je niet terug. Gaan zeer regelmatig uit eten, maar niet meer naar de Vicarie!

4,5
  22. Gisteravond prima gegeten buiten in de tuin. Goede bediening, attente chef kok, prima prijs kwaliteit verhouding. Een van de betere restaurants!

23. GJ

Prachtige locatie. Allen jammer dat je er niet kunt dineren. Voor een lekkere tosti, olijven, appelgebak en dergelijke kun je er prima zijn. Zeldzaam mooie plek en ook van binnen erg gezellig.

De broodjes zijn ook erg lekker.

24. Jan de vreeze

Wat een verrassing. Attente bediening. Rondleiding. Heerlijk menu. En netjes geprijsd. Een aanrader.

25. Pannenkoekenhuis Midwolda

De lekkerste pannenkoeken van Nederland.

Leuk sfeer, fijne bediening, prijzen ook goed.

Kortom zeker een aanrader!

26. W.A. Jansen

Geluncht 14 mei 2011.

Waren alleen in de zaak. Bediening vroeg al binnen lopend wat wij wilden drinken.

Besteld, verrassing Vicarie en sate met patat.

Moesten 20 minuten wachten en pas na veel aandringen kwam het eten.

Eigenaresse vertelde dat alles vers was. Nou volgens mij de sate v/d haas was geen haas, taai en droog, satesaus uit emmer, patat uit diepvries, atjar uit emmer, kroepoek uit pak. Sla was vers. Broodje van echtgenote matig. Bediening onpersoonlijk. Flesje cola 1,90 euro.

Toen Imca rondliep was het gezelliger altijd volk en zeker het rondje stokbrood maar ja werd verteld wij zijn nu de baas.

Voor de baas. Paaseieren nog in de takken op tafel en kerstgroen aan de muur. Wel een zaak met interesse.

Prijd 25,80 euro. Voor 2 lunch gerechten van matige kwaliteit.

Dit was meteen de laatste keer.

27. edward roos

Een week te gast geweest op dit prima logeeradres.

Ruime en schone kamers, prima bedden, goed ontbijt en persoonlijke aandacht voor de gast.

Ook gebruik gemaakt van het restaurant wat ons prima is bevallen en zeker met de rondleiding door de boerderij. Zeker in combinatie met de rondom aanwezige voorzieningen, een bezoek meer dan de moeite waard. Wij komen terug.

28. Laatst op een zondag wezen eten. We waren de enige tafel die avond. Maar naar de geserveerde gerechten kan ik niet begrijpen waarom er op een zondag avond niemand zit! We hebben heerlijk gegeten. Mijn vriendin en ik gaan vaker uiteten en hier komen we zeker weten nog een keer weer!

Super bediening en voortreffelijke gerechten!

29. Martin en Irene

Heerlijk gegeten vanavond. Iedere keer werd je nieuwsgieriger naar het volgende gerecht en dat wilde je gewoon proeven.

Gezellige ambiance en vriendelijk personeel.

Helemaal goed, een aanwinst!

Succes, Arjan en Renate.

30. Wij hebben in augustus onze bruiloft in deze prachtige boerderij gehouden.

Gastvrij, heerlijk eten, het personeel denkt met je mee, toen we buiten de trouwduiven gingen loslaten had men zelfs paraplu`s voor de gasten toen het regende! Alles was in de puntjes goed georganiseerd!

Een geweldig, mooie dag was het!

Kim hollemans.