Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Midlaren verdeeld zijn.

1. Corrie Leder

Zaterdag 15 augustus heerlijk gegeten en gedronken op het gezellige terras, samen met mijn kinderen en kleinkinderen. Gelukkig hielp het weer ook erg mee. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom: voor herhaling vatbaar.

2. Tanja Hijlkema

Super locatie. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! 👌

3. Erwin Uitman

Na vorige maand hier te hebben gegeten zijn wij met vrienden teruggekomen omdat wij het laatst bezoek heel erg plezierig hebben ervaren. Een maand later was de situatie toch wel anders helaas. De bediening was erg onattent het duurde lang voordat de gerechten kwamen, na een half uur maar eens gevraagd waar het bleef. Wij wilden graag afrekenen maar de serveerster stond ruim 15 minuten aan een tafel met bekenden neem ik aan te kletsen, met de rug naar ons toe. Zij werd geattendeerd door een collega op onze blikken, maar dat werd gewoon genegeerd. Uiteindelijk kwam ze en zij ze doodleuk neem het bordje mee en loop naar binnen...
    Eenmaal binnen was een groot gedeelte van het personeel al aan de wijn en duurde het ook lang voordat we mochten betalen.

De rode draad door het verhaal, een vrij brutale serveerster, en de afwezigheid van iemand die de boel aanstuurt. Jammer volgens mij waren ze goed op weg maar ik zou dit restaurant niet meer aanraden. Er zijn voldoende andere restaurants in deze omgeving.

4. Heerlijk gegeten maar het was wel veel, hoofdgerecht en anti pasta vooraf, beter het ene of het andere nemen, de bediening was aardig en snel de wijn heerlijk. We komen graag terug.

5. Het eten was super lekker.
    Echt een aanrader

6. Bestelling niet goed doorgegeven aan de keuken. Anderhalf uur moeten wachten op het voorgerecht en daarna nog een uur op het hoofdgerecht. Inmiddels was het al donker geworden. Het eten zag er goed uit, maar het vlees was niet goed gaar.
    Jammer voor de mooie gelegenheid. Het etentje viel in het water.

7. Bediening duurt veel te lang, eten is niet te hachelen en er wordt totaal geen rekening gehouden met de corona maatregelen.

2,4
  8. Vol terras maar corona-proof. Keurig bediend, heel erg lekker eten.

9. Ageeth Russcher

Heerlijk terras, in de schaduw. De bediening was zeer vriendelijk. Het hoofgericht was er lekker. En het dessert zelfs heel bijzonder. Kortom, een echte aanrader als je in de buurt bent.

10. Albert Boelen

Prachtig Italiaans eten op een mooi terras in Midlaren: La Vita is dan daadwerkelijk belle!

11. P. Verweij

Wij hebben heerlijk gegeten en de service was prima!

12. Heerlijk gegeten en met het mooie weer konden we lekker op het terras zitten. We hadden een heerlijke avond!

13. Voor de 4e keer hier gegeten, sfeervol buitenterras, je waant je even in Italie, wederom heerlijke gerechten en net zo belangrijk: fijne, persoonlijke bediening.

14. Tjerry Krebbers

Met 2 kinderen en twee volwassenen wezen eten bij ‘La vita e bella’. Attente bediening, originele kaart en In de keuken wordt gewerkt met veel verse ingrediënten. Kortom een feestje!

15. We hebben 3 uur (!) moeten wachten op ons eten. Zelfs op een drukke avond is dat idioot lang. Excuses kwam met moeite. Er waren om ons heen mensen die boos opstapten. Als we van tevoren hadden geweten dat het zo lang zou duren, dan hadden wij dat ook gedaan.

16. Groot restaurant, behoorlijk rumoerig maar wel sfeervol. De tafel was een beetje plakkerig en het meisje dat ons drankjes gaf, vergat twee keer een glas. Het eten was erg lekker, goede porties, vers en origineel. Aardige bediening, mooie locatie.

17. Goeie sfeer met heerlijk eten. Anti pasti is een aanrader!

18. Ans Maas

Voor het eerst weer even buiten de deur durven eten (coranatijd) en de keuze waar was makkelijk.
    Ruim opgezet, fijne bediening. Waren er om 17 uur en het was toen lekker rustig daarna werd het echt heel druk. Dus wij zijn niet de enige die graag hier naar toe komen.
    Het eten was heerlijk!!

19. Gerard Spendel

Prettige en vlotte bediening, gezellige omgeving, goed eten en drinken, kortom uitstekend.

20. Mark van den Barg

19/7/2020
    Het was duidelijk te druk afgelopen zondagavond voor zowel de bediening als de keuken. Wachttijden waren lang. We kregen overigens wel het eerste rondje van het huis toen we ongeveer 20 minuten na aankomst volledig genegeerd waren.
    De vVoorgerecht waren goed maar daarna waren de hoofdgerecht duidelijk minder. De pizza's waren aan de natte kant wat resulteerde in zompig deeg. De lasagne met funghi leek eerder klaargemaakt en vervolgens opgewarmd in de magnetron. De funghi bovenop de lasagna hadden nooit een oven gezien en waren op kamertemperatuur.
    De ambience was goed.
    Samenvattend lijkt dit restaurant lijkt zijn eigen capaciteit te overschatten en daardoor te veel tafels aan te bieden. Tevens stonden de tafels zo dicht bij elkaar dat 1,5 meter afstand met de buurtafel niet mogelijk was.

21. Irazwaving

Super leuke avond gehad. Lekker buiten gegeten en veel gedronken. Bediening super vriendelijk. Eten was ook heerlijk. Lekkere gerechten en veel keus en super vers. Zalige olijven. 1 Opmerking we hadden een paar keer een volle asbak die niet verwisseld werd. En lege glazen en flessen vaker weghalen. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes ira huize maas groningen.

22. de Munnik

Gezellig, goed eten en drinken, prima bediening. We vierden een verjaardag Er was een verrassingstoetje met sterretjes.

Een aanrader we komen zeker weer!

23. andriesjan

Gastvrije ontvangst, vriendelijke kundige bediening, fraaie presentatie gerechten. Kleine omissie.
    Royaal gecompenseerd. Ruim en sfeervol terras op mooie lommerrijke oude locatie.

24. Gezellig druk maar niet overvol. Met 6 personen iets eten voordat de thuisreis werd aanvaard. Drankje bestellen duurde lang. Nadat dit gebracht was kwam er niemand de bestelling voor t eten opnemen. Na meerdere malen wenken kwam de serveerster. Na een uur wachten maar eens gevraagd waar t eten bleef. Ja druk. Maar ze gingen t met spoed maken. Na 20 minuten eindelijk eten. Haastige spoed is zelden goed. Eten was lauw, vlees hier en daar rauw. Bij de eigenaar geklaagd. Geen drankje van de zaak of een ander gebaar. Hier komen wij niet meer terug.

1,9
  25. D Wezeman

Met vrienden heerlijk gegeten. Ondanks een hele drukke zaterdagavond verliep alles prima. Vlotte bediening. En zeer vriendelijk personeel. De sfeer was goed.

26. G.Bolhuis

Het eten was zeer goed verzorgd en erg lekker! Vlotte bediening en gezellige sfeer in een vol restaurant!

27. Hans van Niel

Heerlijk gegeten, prima informele sfeer en hele goede bediening. Komen zeker weer terug.

28. joke van bokkem

Erg smakelijk. Vriendelijke bediening en sfeervolle inrichting

29. Andrea van Zwol

Super bediening! Lekker eten.

30. Heerlijke pizza en risotto afgehaald. Helaas konden we vanwege Corona niet uit eten, anders hadden we dat zeker gedaan!
    We hebben het nu thuis opgegeten. We hebben ervan genoten.