Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Midlaren verdeeld zijn.

1. Nederlands Midlaren

Laetitia van Wayenburg

De Gasterie is altijd gezellig om te eten. Maar in de winter helemaal. Dan staan de kaarsen zo mooi op de brede houten tafels.
    Het is er ook aangenaam warm. We hebben weer heerlijk gegeten en onderling gerechten uitgewisseld. Ik had rundercarpaccio en een Italiaanse varkenshaas met smaakvolle gesmolten kaas. Mmmmm. En rabarbercrumble toe. Ook al zo lekker!
    De prijs/kwaliteit is prima. Zo kun je nog eens je verjaardag vieren!

2. Nederlands Midlaren

Laatst gegeten in dit restaurant. Het eten smaakte voortreffelijk en was mooi opgemaakt, de sfeer in het restaurant was ook erg gezellig. Fijne grote tafels met genoeg ruimte tussen andere tafels, dit zie je niet veel meer! Prima avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was erg goed. Zeker het jonge meisje dat ons bediende was erg gastvrij. Helaas was er ook een ouder meisje die er wat minder zin in had. Ze kwam erg ongeïnteresseerd over en was behoorlijk kortaf. Ook zagen wij haar vaak tegen de bar hangen, ze was meer met haar telefoon bezig dan met de gasten. Dit is het enige puntje van kritiek, maar al met al hebben wij een heerlijke avond gehad en komen binnenkort weer eten!

3. Nederlands Midlaren

Heerlijk gegeten met een groep van 8. Bediening was vriendelijk en zeer correct. Een hele fijne avond gehad!

Snel geholpen. Eten was heerlijk en stond ook snel op tafel!

5. Nederlands Midlaren

Heerlijk eten! In eerste instantie een erg gehaast meisje die ons bediende. Niet echt klantvriendelijk. Maar daarna een zeer vriendelijke jongen!

Te boekhorst

We hebben hier heerlijk gegeten, met super vriendelijk maar bovenal gezellig personeel, maar ook de eigenaars. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

7. Nederlands Midlaren

Zakelijk kom ik wel in sterrenrestaurants. Maar eerlijk is eerlijk; bij toeval kwam ik hier met vrienden -die daar in de buurt wonen terecht- en het was er goed!
    Het interieur was niet echt mijn smaak, maar ik kwam daar dan ook om mijn smaakpapillen een genoegen te doen. Goede stoelen, ruime tafel met voldoende afstand tot de naaste tafels, aangename temperatuur (je zit geruime tijd stil) én mooi uitgeserveerde schotels zijn voor mij de voorwaarden voor een avondje culinair genieten) + prettige tafelgenoten, maar dat spreekt vanzelf.
    Kortom, ik kom hier, als ik in de buurt ben, vast nog een keer terug.

Wederom weer erg lekker gegeten was genoeg, meer dan. Aardige bediening, kende ons nog, erg attent. Waren in mei geweest met een groep meiden. Mensen ga zo door, jullie redden dat, top hoor. Nemen zelfs nog tijd voor een praatje.

hendrik warntjes

Marjan Kok

We hebben met 24 personen geluncht. Het ontvangst was hartelijk. De bediening vriendelijk en vlug, de verschillende lunchgerechten werden gelijktijdig geserveerd. Het eten zag er verzorgd en smaakvol uit en prima op temperatuur.
    Komen hier zeker nog eens terug.

MARJA BARON

Vanavond gegeten. Het was heerlijk. Prijs/kwaliteit prima. Ook het terras super gezellig

Tot gauw

Vertaal van English naar Nederlands

Eten zijn we niet aan toe gekomen, want we zijn gewoon weggestuurd. We zaten alleen op het terras, prachtig uitzicht, maar te luide muziek uit de luidsprekers. Muziek met een flinke drum. Vriendelijk vroegen wij de serveerster of de muziek wellicht uit mocht, aangezien wij toch als enige gasten op het terras zaten. We wilden liever in alle rust genieten van het uitzicht. Even later kwam op hoge poten de vermoedelijke manager aangelopen. Hij zei: 'U heeft geklaagd over de muziek? Die kan niet uit, want de andere mensen (kennelijk binnen??) vinden het wel mooi. U kunt beter gaan en hoeft ook niet weer te komen.' Dat doen wij dan ook zeker niet.

14. Nederlands Midlaren

S Beijer

Groep van 9 personen. Niet druk in restaurant. Na ruim half uur werd bestelling voor eten pas opgenomen, vervolgens duurde het 3 kwartier voor voorgerecht werd geserveerd. Toen we hier wat van zeiden ging kok/eigenaar de discussie aan/ in verdediging. Afruimen van tafels duurde ook lang en vervolgens bleek de bestelde spareribs niet beschikbaar.

Voor de kleintjes uiteindelijk een lange zit. Voor de grotere teleurstelling dat smikkelstok en spareribs er niet waren.
    Eten aardig, steak met rode wijnsaus erg zout.

Al met al een wat tegenvallende ervaring vergeleken met eerdere keren, terwijl we verjaardag kwamen vieren.

J+E. Hoenders

Hebben erg genoten van de High Tea deLuxe. We werden hartelijk welkom geheten. Vriendelijke en vlotte bediening.
    Een overvloedige etagere met zoete en hartige lekkernijen. Tot slot een etagere met warme hapjes.

We komen hier beslist weer terug.

De meisjes uit arnhem

Vriendelijk spontaan en in een gezellige sfeer warm onthaald. Eten was goed, we hebben het erg gezellig gehad, ik hoop jullie ook na 35 jaar weer terug op de stek geweest.

Nieuwe eigenaren en wat een verschil! Heerlijk gegeten en aardig personeel! Een dikke pluim! Wij komen zeker terug!

H.b.Frieman

Fantastisch, mijn man vierde zijn 80 jarige verjaardag. Alles was perfect geregeld, inclusief een boottrip ook door hun geregeld. Het eten was heerlijk, goed geserveerd en de nieuwe eigenaars krijgen van ons een dikke 9 en ook de bediening was een 9 waard. Wij komen daar graag weer terug.

yvonne verbeek

High Tea op 21-2-2016 genoten. Sceptisch gezien de vele slechte recensies op internet.

Het was super, we hebben genoten van een heerlijke maaltijd en fijne bediening in een mooie ambiance. Gezellige inrichting en losse maar stijlvolle sfeer.

Hoe kan dat? Nieuwe eigenaren bleek. Zeer de moeite waard om deze locatie een nieuwe kans te geven. Dit aan alle mensen met slechte ervaringen. Nieuwe bezems vegen schoon.

Voor onze gastheer een pluim en heel veel succes gewenst.
    Wij komen graag weer langs

Een aangename verrassing...

Mijn vrouw en ik waren er een tijdje niet geweest maar het blijkt dat het restaurant nogal een metamorfose heeft ondergaan. Het is volledig opgeknapt, erg sfeervol geworden.

Het personeel is vriendelijk. Eten zeker de moeite waard. Mooiste is en blijft wel de locatie, een uniek plekje aan het water.

Zeker een aanrader om eens langs te gaan en een vorkje te prikken.

21. Nederlands Midlaren

Erg goed gegeten. We hadden gereserveerd voor 17.30 en waren één van de eerste in het restaurant. Het eten was goed en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Veel eten voor je geld. Het enige wat we misten was een muziekje op de achtergrond.

Jan

Een high tea met groupon van €40 voor €19,95. Bediening en locatie prima. Het erg zoete gedeelte overheerste te veel en niet veel variatie. € 40 zou te duur geweest zijn

23. Nederlands Midlaren

Mike038

Zojuist gegeten bij De Gasterie en dat is goed bevallen. Had de kipsaté en deze was goed van smaak (had voor mij wel iets meer gekruid mogen zijn, wat ook voor de satésaus gold). Ook de bijpassende aardappel- en groentegarnituur was goed en voor mij (ik was alleen) ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en attent en de prijzen staan in verhouding tot de kwaliteit. Een aanrader dus!

Het is een te duur restaurant met een rare persoon in de bediening. ik vond het eten echt matig en lelijk (niet) opgemaakt! De locatie is prachtig maar daar moet je als restaurant (eetcafe?) niet alleen op vertrouwen...

Heb hier vorige week gegeten. Alles was prima. Goed opgeleid personeel en de smaken waren prima. Zeker een aanrader, en vooral straks in het seizoen met hoop op mooi weer en uitzicht.

Gisteren een High Tea gehad, de produkten waren goed, alleen horen bij de high tea geen blokjes kaas, nootjes, zoute stengels, kletskoppen, druiven. Dit vind ik toch wel een verbeterpunt. Overigens een prima bediening. Een van ons is niet zo'n liefhebber van thee, voor een kopje koffie moest apart betaald worden. Voor een high tea zoek ik voortaan een ander adres.

27. Nederlands Midlaren

Geert Ploeger

Bart Dreijer

Spontaan op donderdag gaan eten, was erg rustig. Bediening zeer gastvrij en attent, eten (asperges) smaakte uitstekend. Kom zeker hier terug.

Heb hier zondag gegeten 1e paasdag, het was er goed druk, maar wat kun je hier lekker eten. Bediening was goed ook al was het druk en de sfeer die er hangt was geweldig.
    We hadden vooraf en gebakken mosselen en de geitenkaas, beide goed bereid en smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we de portobello en de visschotel Meerzicht, beiden uitstekend en als dessert beiden de proeverij.

Fantastisch om hier te zijn, we komen deze zomer zeker vaker terug.

30. Nederlands Midlaren

jan buringa