Nieuwste foto's in Midlaren

Laatste updates in Midlaren

1. Melissa Steen's profielfoto
    Melissa Steen heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

Patat wat bij het eten zat was volgezogen met vet, wij hebben het laten zien en aangegeven dat ik daar heel erg ziek van word. Kwam ze met nieuwe "iets" minder vette patat waar het vet nogsteeds uitdruipt. Ik heb dan gelukkig genoeg gehad aan de kaas fondue, alleen mijn moeder had alleen een beetje varkenshaassate voor 15.50. Helaas was dit een teleurstelling...

2. Josien's profielfoto
    Josien heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

Ontzettend lang moeten wachten op het eten en al zwaaiend geprobeerd de aandacht proberen te vangen van de bediening om wat te drinken te krijgen. Ook het eten was niet goed. Zelfs de patatjes waren te lang gebakken!
    Bespaar je geld en frustratie en ga op zoek naar iets anders in de buurt!

1,3
  3. Laetitia van Wayenburg's profielfoto
    Laetitia van Wayenburg heeft een recensie geschreven voor De Gasterie

Laetitia van Wayenburg

De Gasterie is altijd gezellig om te eten. Maar in de winter helemaal. Dan staan de kaarsen zo mooi op de brede houten tafels.
    Het is er ook aangenaam warm. We hebben weer heerlijk gegeten en onderling gerechten uitgewisseld. Ik had rundercarpaccio en een Italiaanse varkenshaas met smaakvolle gesmolten kaas. Mmmmm. En rabarbercrumble toe. Ook al zo lekker!
    De prijs/kwaliteit is prima. Zo kun je nog eens je verjaardag vieren!

4. Hillie's profielfoto
    Hillie heeft een recensie geschreven voor De Gasterie
    Nederlands Midlaren

Laatst gegeten in dit restaurant. Het eten smaakte voortreffelijk en was mooi opgemaakt, de sfeer in het restaurant was ook erg gezellig. Fijne grote tafels met genoeg ruimte tussen andere tafels, dit zie je niet veel meer! Prima avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was erg goed. Zeker het jonge meisje dat ons bediende was erg gastvrij. Helaas was er ook een ouder meisje die er wat minder zin in had. Ze kwam erg ongeïnteresseerd over en was behoorlijk kortaf. Ook zagen wij haar vaak tegen de bar hangen, ze was meer met haar telefoon bezig dan met de gasten. Dit is het enige puntje van kritiek, maar al met al hebben wij een heerlijke avond gehad en komen binnenkort weer eten!

5. Marjolijn's profielfoto
    Marjolijn heeft een recensie geschreven voor De Gasterie
    Nederlands Midlaren

Heerlijk gegeten met een groep van 8. Bediening was vriendelijk en zeer correct. Een hele fijne avond gehad!

6. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

Snel geholpen. Eten was heerlijk en stond ook snel op tafel!

7. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor De Gasterie
    Nederlands Midlaren

Heerlijk eten! In eerste instantie een erg gehaast meisje die ons bediende. Niet echt klantvriendelijk. Maar daarna een zeer vriendelijke jongen!

8. Te boekhorst's profielfoto
    Te boekhorst heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

Te boekhorst

We hebben hier heerlijk gegeten, met super vriendelijk maar bovenal gezellig personeel, maar ook de eigenaars. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

9. Onwerper's profielfoto
    Onwerper heeft een recensie geschreven voor De Gasterie
    Nederlands Midlaren

Zakelijk kom ik wel in sterrenrestaurants. Maar eerlijk is eerlijk; bij toeval kwam ik hier met vrienden -die daar in de buurt wonen terecht- en het was er goed!
    Het interieur was niet echt mijn smaak, maar ik kwam daar dan ook om mijn smaakpapillen een genoegen te doen. Goede stoelen, ruime tafel met voldoende afstand tot de naaste tafels, aangename temperatuur (je zit geruime tijd stil) én mooi uitgeserveerde schotels zijn voor mij de voorwaarden voor een avondje culinair genieten) + prettige tafelgenoten, maar dat spreekt vanzelf.
    Kortom, ik kom hier, als ik in de buurt ben, vast nog een keer terug.

10. Ronny van de meeberg's profielfoto
    Ronny van de meeberg heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

Wederom weer erg lekker gegeten was genoeg, meer dan. Aardige bediening, kende ons nog, erg attent. Waren in mei geweest met een groep meiden. Mensen ga zo door, jullie redden dat, top hoor. Nemen zelfs nog tijd voor een praatje.

11. A.H's profielfoto
    A.H heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

We hebben met 24 personen geluncht. Het ontvangst was hartelijk. De bediening vriendelijk en vlug, de verschillende lunchgerechten werden gelijktijdig geserveerd. Het eten zag er verzorgd en smaakvol uit en prima op temperatuur.
    Komen hier zeker nog eens terug.

12. MARJA BARON's profielfoto
    MARJA BARON heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

MARJA BARON

Vanavond gegeten. Het was heerlijk. Prijs/kwaliteit prima. Ook het terras super gezellig

Tot gauw

13. EJ+R's profielfoto
    EJ+R heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert
    Vertaal van English naar Nederlands

Eten zijn we niet aan toe gekomen, want we zijn gewoon weggestuurd. We zaten alleen op het terras, prachtig uitzicht, maar te luide muziek uit de luidsprekers. Muziek met een flinke drum. Vriendelijk vroegen wij de serveerster of de muziek wellicht uit mocht, aangezien wij toch als enige gasten op het terras zaten. We wilden liever in alle rust genieten van het uitzicht. Even later kwam op hoge poten de vermoedelijke manager aangelopen. Hij zei: 'U heeft geklaagd over de muziek? Die kan niet uit, want de andere mensen (kennelijk binnen??) vinden het wel mooi. U kunt beter gaan en hoeft ook niet weer te komen.' Dat doen wij dan ook zeker niet.

14. S Beijer's profielfoto
    S Beijer heeft een recensie geschreven voor De Gasterie

S Beijer

Groep van 9 personen. Niet druk in restaurant. Na ruim half uur werd bestelling voor eten pas opgenomen, vervolgens duurde het 3 kwartier voor voorgerecht werd geserveerd. Toen we hier wat van zeiden ging kok/eigenaar de discussie aan/ in verdediging. Afruimen van tafels duurde ook lang en vervolgens bleek de bestelde spareribs niet beschikbaar.

Voor de kleintjes uiteindelijk een lange zit. Voor de grotere teleurstelling dat smikkelstok en spareribs er niet waren.
    Eten aardig, steak met rode wijnsaus erg zout.

Al met al een wat tegenvallende ervaring vergeleken met eerdere keren, terwijl we verjaardag kwamen vieren.

15. J+E. Hoenders's profielfoto
    J+E. Hoenders heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

J+E. Hoenders

Hebben erg genoten van de High Tea deLuxe. We werden hartelijk welkom geheten. Vriendelijke en vlotte bediening.
    Een overvloedige etagere met zoete en hartige lekkernijen. Tot slot een etagere met warme hapjes.

We komen hier beslist weer terug.

16. De meisjes uit arnhem's profielfoto
    De meisjes uit arnhem heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

De meisjes uit arnhem

Vriendelijk spontaan en in een gezellige sfeer warm onthaald. Eten was goed, we hebben het erg gezellig gehad, ik hoop jullie ook na 35 jaar weer terug op de stek geweest.

17. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

Nieuwe eigenaren en wat een verschil! Heerlijk gegeten en aardig personeel! Een dikke pluim! Wij komen zeker terug!

18. H.b.Frieman's profielfoto
    H.b.Frieman heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

H.b.Frieman

Fantastisch, mijn man vierde zijn 80 jarige verjaardag. Alles was perfect geregeld, inclusief een boottrip ook door hun geregeld. Het eten was heerlijk, goed geserveerd en de nieuwe eigenaars krijgen van ons een dikke 9 en ook de bediening was een 9 waard. Wij komen daar graag weer terug.

19. yvonne verbeek's profielfoto
    yvonne verbeek heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

yvonne verbeek

High Tea op 21-2-2016 genoten. Sceptisch gezien de vele slechte recensies op internet.

Het was super, we hebben genoten van een heerlijke maaltijd en fijne bediening in een mooie ambiance. Gezellige inrichting en losse maar stijlvolle sfeer.

Hoe kan dat? Nieuwe eigenaren bleek. Zeer de moeite waard om deze locatie een nieuwe kans te geven. Dit aan alle mensen met slechte ervaringen. Nieuwe bezems vegen schoon.

Voor onze gastheer een pluim en heel veel succes gewenst.
    Wij komen graag weer langs

20. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

Een aangename verrassing...

Mijn vrouw en ik waren er een tijdje niet geweest maar het blijkt dat het restaurant nogal een metamorfose heeft ondergaan. Het is volledig opgeknapt, erg sfeervol geworden.

Het personeel is vriendelijk. Eten zeker de moeite waard. Mooiste is en blijft wel de locatie, een uniek plekje aan het water.

Zeker een aanrader om eens langs te gaan en een vorkje te prikken.

21. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor De Gasterie
    Nederlands Midlaren

Erg goed gegeten. We hadden gereserveerd voor 17.30 en waren één van de eerste in het restaurant. Het eten was goed en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Veel eten voor je geld. Het enige wat we misten was een muziekje op de achtergrond.

22. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

Jan

Een high tea met groupon van €40 voor €19,95. Bediening en locatie prima. Het erg zoete gedeelte overheerste te veel en niet veel variatie. € 40 zou te duur geweest zijn

23. Mike038's profielfoto
    Mike038 heeft een recensie geschreven voor De Gasterie

Mike038

Zojuist gegeten bij De Gasterie en dat is goed bevallen. Had de kipsaté en deze was goed van smaak (had voor mij wel iets meer gekruid mogen zijn, wat ook voor de satésaus gold). Ook de bijpassende aardappel- en groentegarnituur was goed en voor mij (ik was alleen) ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en attent en de prijzen staan in verhouding tot de kwaliteit. Een aanrader dus!

24. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

Het is een te duur restaurant met een rare persoon in de bediening. ik vond het eten echt matig en lelijk (niet) opgemaakt! De locatie is prachtig maar daar moet je als restaurant (eetcafe?) niet alleen op vertrouwen...

25. edgar's profielfoto
    edgar heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

Heb hier vorige week gegeten. Alles was prima. Goed opgeleid personeel en de smaken waren prima. Zeker een aanrader, en vooral straks in het seizoen met hoop op mooi weer en uitzicht.

26. Janny's profielfoto
    Janny heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

Gisteren een High Tea gehad, de produkten waren goed, alleen horen bij de high tea geen blokjes kaas, nootjes, zoute stengels, kletskoppen, druiven. Dit vind ik toch wel een verbeterpunt. Overigens een prima bediening. Een van ons is niet zo'n liefhebber van thee, voor een kopje koffie moest apart betaald worden. Voor een high tea zoek ik voortaan een ander adres.

27. Bart Dreijer's profielfoto
    Bart Dreijer heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

Bart Dreijer

Spontaan op donderdag gaan eten, was erg rustig. Bediening zeer gastvrij en attent, eten (asperges) smaakte uitstekend. Kom zeker hier terug.

28. kees's profielfoto
    kees heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Meerzicht

Heb hier zondag gegeten 1e paasdag, het was er goed druk, maar wat kun je hier lekker eten. Bediening was goed ook al was het druk en de sfeer die er hangt was geweldig.
    We hadden vooraf en gebakken mosselen en de geitenkaas, beide goed bereid en smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we de portobello en de visschotel Meerzicht, beiden uitstekend en als dessert beiden de proeverij.

Fantastisch om hier te zijn, we komen deze zomer zeker vaker terug.

29. jan buringa's profielfoto
    jan buringa heeft De Gasterie toegevoegd als favoriet restaurant