Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middenbeemster verdeeld zijn.

Erg teleurgesteld. Als je snackbar producten verkoop, reken dan ook de prijs van snackbar producten. De taaie schnitzel was aangebrand en miste een schijfje citroen, limoen of een sausje. Ook de (veel te zoute) frietjes hadden graag even in de mayo willen dippen maar dat zat er standaard ook niet bij. Gelukkig kan men aan de icetea niets verknoeien want die heb je nodig om de droge garnituur weg te krijgen.
    De pizzabodem is veel te droog (supermarkt?) en hebben we ook maar grotendeels onaangeroerd achtergelaten.

Achter ons stootte iemand een glas met inhoud om. Dat verooraakte zoveel tumult dat je het niet kon missen. Het jonge personeel keek niet eens en liet de gasten zelf maar wat aanklooien met een servetje. Nu zie je dat vaak in de nederlandse horeca maar het blijft om te janken.

Kortom ... snackbar voer voor commerciële prijzen. Ik ben er klaar mee

Yolanda Donkersloot

Wij zaten er met zijn drieën en achter en naast ons een grote groep. De akoestiek is in dat gedeelte dan niet zo heel fijn. Het eten was goed en de bediening heel aardig.
    Prijs/kwaliteit verhouding is oke.

Yolanda Donkersloot

Heerlijk gegeten met vrienden, waarvan 1 het verrassingsmenunhad, en dat viel niet tegen.
    Alles is lekker en vers. De bediening is vriendelijk en heeft verstand van zaken.
    Wij waren hier al eens eerder geweest en komen zeker weer terug.

F Paardekooper

Al 8 jaar eens in de zoveel tijd een frietje gehaald voor het gezin. Altijd top geweest tot vandaag! Ik werd snel geholpen en mn bestelling werd uit de koelvitrine gehaald daarna zag ik de chaos, jonge nieuwe medewerksters die geen idee hadden wat ze aan het doen waren, maar vooral heen en weer beende... Mn bestelling heeft 20 min uit de koelvitrine gelegen zonder aangekeken en geprepareerd te worden. Ik gaf aan dat ik dat niet accepteerde omdat er niet voor niets koelvitrines bestaan. Toen werd er gezegd dat ik wel nieuwe zou krijgen. Complete bakken met overgare friet werd zo weggegooid. Na een half uur wachten en nog steeds kijkend naar mijn bestelling die uit de koeling lag heb ik mijn geld teruggevraagd en ben ik ergens anders heen gereden. Ook daar was het heel druk ik heb even moeten wachten op m'n beurt, maar na afrekenen was mijn bestelling binnen 5 min klaar en overheerlijk! Ik weet waar ik heen ga de volgende keer.

Jelle Kraayenhof

Lekker gegeten en een erg goede service.

Prima eetgelegenheid, we komen er zeker terug.

Fam. Henk Zoet en fam. Ronald Bakker

Wij hebben met beide families aldaar op 1e Kerstdag 2015 gedineerd met het Speciale Kerstmenu
    (totaal 5 personen) Sfeer: rustig en erg gezellig. Bediening: Heel erg netjes.
    Diner: alles erg netjes en bijzonder lekker en keurig opgediend. Kleine porties op aparte borden opgediend maar erg lekker in 7 gangen, overheerlijke botermalse herten biefstuk, kortom aan te bevelen voor mensen die van stijl en lekker eten houden. De eigenaar kwam een paar keer langs om te vragen of alles in orde was, nou dat was het!

Totaal plaatje: chapeau!

Wat een heerlijke avond! Een gezellig etentje voor twee, maar we komen ook zeker een keer terug met de kinderen. Waar vind je een uitgebreide pannekoeken kaart voor de kinderen, in combinatie met zo'n menukaart? Moeilijk kiezen, want alles lijkt me heerlijk. Uiteindelijk gekozen voor Bresaola vooraf. Een aanrader met allemaal hoofdletters! Stoofpotje was ook heerlijk! Mijn vrouw had de carpaccio en de gegrilde tonijn. Ook beiden toppers. Desserts zijn ook dik in orde. Gezellig druk, maar zeker niet hinderlijk.

We hebben nu een aantal keer bij dit restaurant gegeten. Zowel voor als na de verhuizing uit Velsen-Noord. Het is tegenwoordig een stukje rijden naar Middenbeemster, maar dat is het meer dan waard.

Hier wordt echt met gevoel en aandacht voor de ingrediënten/producten gekookt. Lokale ingrediënten en goede smaken / combinaties in de gerechten. Dit zie je ook terug in de "overige" producten. Waar je ziet dat goede restaurants op dergelijke punten nog steekjes laten vallen, lijkt het of hier bij alles wordt nagedacht voor het geserveerd wordt, tot de biertjes (o.a. De Lepelaer) en het kopje thee (Betjeman & Barton!) aan toe.

Wij blijven zeker komen!

J.van der Nagel

Vrijdag n.a.v. de vegetarische restaurantweek heerlijk vegetarisch gegeten. Mooie en fijne gerechten en fijne ambiance.

Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu van de chef en waren zeker blij verrast. Zal het menu niet verraden, dan is het voor volgende gasten geen uitdaging meer. Heel gezellige sfeer en bijzonder aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gezellige Beemsterse gastvrijheid, lekker eten en heerlijke toetjes. Mooie inrichting en goede service!

Zondagavond op 15 februari 2015 naar sunrise gegaan omdat het pannenkoeken restaurant vol zat. Toen wij rond 18.00 uur binnen kwamen was er slechts 1 tafel bezet. In de loop van de avond nog 2 tafels. De bediening deden hun best, maar hadden duidelijk niet veel ervaring. Het eten was ronduit slecht. Lauw en sponzig, duidelijk opgewarmd in de magnetron. Het nagerecht een flensje was erg lekker en werd aan tafel bereid. Sfeer zat er niet, het zwarte behang wat onder de etensvlekken zat was meer deprimerend. Prijs-kwaliteit verhouding zeer slecht. Je betaalt veel geld voor een matige ervaring. Voor de mensen die de oude eigenaar Jimmy kennen, een wereld van verschil. Het restaurant zat toen iedere avond vol. Hier kom ik nooit meer bah!

g.cristofoli

Sinds de nieuwe eigenaar is de snackbar achteruit gerend. Wij zijn altijd vaste klant geweest, maar sinds chris de nieuwe eigenaar is, is de tent achteruit gegaan. Bij een drukke dag is de kans groot dat je eten niet gaar is of nog half koud! Na reclameren is mijn vrouw uit gekafferd in snackbar.

J. Steeg

Uitstekend gegeten. Alles heel vers en smakelijk. De kaart is gelukkig heel anders dan bij de doorsnee nederlandse chinees, veel origineler. Zeker voor herhaling vatbaar.

grimbergen

Goedendag. Gisteren 1x omelet met 3 slablaadjes gekregen, 1x hamburger (rauw van binnen), 1x cappacho nog taaier als taai en 1x zalm waar geen smaak of kraak aan zat. Tevens 6 cola en 2x jus d'orange besteld. Totale schade was 64,00 euro, dat is dus ongeveer 140 gulden. Wie had dat ooit gedacht voor 4 broodjes en wat drinken. Kijk ik weet wat ik moet betalen van tevoren geen probleem maar dan mag ik toch ook wel wat verwachten.

Lia Schans

Komen hier vanaf het begin. Altijd even gezellig in een ongedwongen sfeertje. Voor ons een toppertje dat wij iedereen kunnen aanraden. Wel even van te voren reserveren, anders is de kans klein dat je hier een plekje vindt.

We fietsen er wel eens heen. De koofie of capucino is heerlijk maar ook hebben we er wel eens Spaghetti gegeten. Prima gemaakt door Maurice de kok. Die jongen heeft aanleg. OOk wel eens geluncht. Heerlijk kanpperig broodje en de bediening is vriendelijk. De sfeer is gemoedelijk en ouderwets dorps. Zo van "kom maar binnen, je bent welkom". En dat voel je jezelf ook. We zitten samen wel eens op de houten bank bij het raam en zien de kerk van Hendrick de Keyser en ondertussen knabbelen we op het koekje dat je altijd krijgt bij de koffie. Kortom: misschien heeft dit eetcafé geen drie Michelinsterren, maar het ontbrelen hiervan maakt het bepaald niet ongezelliger. je kunt er ook heerlijke frietjes eten. Ooit ontmoetten wij er een pastoor die hier frites kwam eten. Hij kwam uit Obdam en zei: "Hier hebben ze de lekkerste frietjes uit heel Noord-Holland.
    Rinus (1937)

ik heb er al 3 keer gegeten en 3 keer top een leuke tent lekker eten ga voor al zo door wij zijn al vaste klant van de snackbar en nu ook van het eetcafe gr van 3 truckers van g.vlug transport

We hebben een kinderfeestje georganiseerd in 't Middenpunt.
    De kinderen mochten zelf het deeg voor de pizza uitrollen en zelf de ingredienten op de pizza doen!. Dik feest!
    In t parkje in de directe omgeving hebben we spelletjes gedaan. Daarna konden de kinderen hun zelfgemaakte pizza's bekijken in de oven en daarna opeten.
    De banken zijn zeer geschikt voor kinderen.
    Top kinderfeestje in een erg knusse omgeving.

ann wanders

Voor de tweede keer in eterij Het Middenpunt, eerste keer, een maand geleden, kroketten met brood, niets aan te merken. Tweede keer een biefstuk, friet en sla. De biefstuk die ik had besteld op "medium" was te rauw en te dik maar wel goed van smaak. De sla was minder en men had er olijven in gedaan, die horen er absoluut niet in. Kleinzoon koos voor spaghetti carbonara maar dat is te moeilijk voor dit type restaurant. Ik bestelde ijs als dessert, men vroeg welk kuipje en dat bevreemdde mij, ik verwachtte een coupe, het lepeltje ontbrak en dat heb ik gevraagd. Kleinzoon nam een milkshake, was prima. De stoelen zijn niet geschikt voor oudere mensen, tafels prima. Cijfer: een kleine 7.

Bianca en Bart

Wat een leuke sfeer. Gezellige knusse eetkamer.
    Kwaliteit is prima en de prijs goed in verhouding. Wij zijn hier met de kinderen geweest, die konden zich best vermaken.
    Ze mogen krijten op de muur (speciaal voor de kids)
    De keus is geweldig omdat je patat maar ook bijvoorbeeld pizza kan eten. Bart had een biefstukje, erg lekker.
    een aanrader.

E is uitsluitend een 'verrassingsmenu'- je kunt kiezen uit vier , vijf of zes gangen en daar kun je een wijnarrangement bij krijgen.
    De grootste verrassing is, dat dat nergens vooraf wordt gemeld en dat er bij de aankondigingen ook geen prijzen worden genoemd.
    Ook Aagje Dekenis niet vrij van het irritant dure tafelwater dat ' exclusief' uitgevonden blijkt te zijn voor de vaderlandse horeca en het drinken wordt nét iets te vaak gepusht om nog leuk te zij.
    Al met al goed eten, maar de prijs/kwaliteitverhouding laat ietwat te wensen over. De rekening viel vies hoger uit dan wij dachten

Gefeliciteerd! Het ziet er prachtig uit! Het eten en drinken is hier erg goed, wij komen hier vaak, personeel is altijd even vriendelijk en prijzen zijn hier ook goed! Gr. en tot gauw, Harry.

Marc

Je rijdt er makkelijk voorbij, de boerderij waar het restaurant gehuisvest is. Eenmaal binnen is een sfeervol restaurant met meerdere lagen en een terras aan de wijngaard te vinden.

Het eten is van goede kwaliteit, maar misschien wat pretentieus voor de sfeer van het restaurant en het niveau van de bediening. Wij waren met 9 man en de gangen lieten zeer lang op zich wachten. Tijdens het wachten werd er nooit spontaan gevraagd of we nog drinken wilden en de glazen waren toch echt al een tijdje leeg. Commercieel en gastronomisch slecht.

Lang tafelen is gezellig, maar niet als dat komt omdat je op elke gang en op een droogje te lang moet wachten. Jammer. We gaan liever vóór de kok naar huis.

Het was vroeger wel lekker, maar nu is de kwaliteit enorm teruggelopen en echt enorm duur!

EURO 3.25 voor een berehap met satesaus.

2.50 voor een patat met.

Eind augustus gaan eten met 8 personen. Van te voren besproken en lange tafel gekregen achterin de zaak.

Helemaal geweldig. Erg smakelijk eten. Bediening zeer snel en gastvrij. Tegen de kinderen ook erg vriendelijk en niets was hen te veel. Echt een aanrader om eens pannekoeken te gaan eten.

Wij waren er door de week, dus hoe druk het op zaterdag is weet ik niet. Wij komen daar binnenkort zeer zeker weer eens terug!

jan frederiks

Wij hadden een reservering voor 7 gasten in de zogenoemde chambre separee.

Na eerst bijna 20 minuten te hebben moeten wachten omdat deze ruimte nog niet beschikbaar was, duurde het een tijd voordat wij onze drankjes kregen.

Service was slecht en liet lang op zich wachten.

Verder vonden wij de prijs kwaliteit verhouding ver beneden peil.

Wij zullen hier na deze ervaring nimmer meer terug komen.

In twee woorden: genieten en gezelligheid!