1. E is uitsluitend een 'verrassingsmenu'- je kunt kiezen uit vier , vijf of zes gangen en daar kun je een wijnarrangement bij krijgen.
    De grootste verrassing is, dat dat nergens vooraf wordt gemeld en dat er bij de aankondigingen ook geen prijzen worden genoemd.
    Ook Aagje Dekenis niet vrij van het irritant dure tafelwater dat ' exclusief' uitgevonden blijkt te zijn voor de vaderlandse horeca en het drinken wordt nét iets te vaak gepusht om nog leuk te zij.
    Al met al goed eten, maar de prijs/kwaliteitverhouding laat ietwat te wensen over. De rekening viel vies hoger uit dan wij dachten

2. Marc 156 punten

Je rijdt er makkelijk voorbij, de boerderij waar het restaurant gehuisvest is. Eenmaal binnen is een sfeervol restaurant met meerdere lagen en een terras aan de wijngaard te vinden.

Het eten is van goede kwaliteit, maar misschien wat pretentieus voor de sfeer van het restaurant en het niveau van de bediening. Wij waren met 9 man en de gangen lieten zeer lang op zich wachten. Tijdens het wachten werd er nooit spontaan gevraagd of we nog drinken wilden en de glazen waren toch echt al een tijdje leeg. Commercieel en gastronomisch slecht.

Lang tafelen is gezellig, maar niet als dat komt omdat je op elke gang en op een droogje te lang moet wachten. Jammer. We gaan liever vóór de kok naar huis.

6,5