Bezorgrestaurants in de buurt van Roos Sali Aan de Haven

"Roos Sali" Middelharnis is lekker eten op z'n Grieks,Spaans en Italiaans. Gezellig met familie, vrienden of collega's in een relaxte sfeer.
"Roos Sali" is met zijn vernieuwende gerechten elke keer weer verrassend. Een wisselend maandmenu maken het elke keer weer tot een klein feestje.
Het bekende Tapas diner van Roos Sali is voor een ieder wat wils en de eigenaar en chef Vangelis Chalkias kan u in deze van advies zijn.

1192451995 69
1351937275 78
1442081129 84
1490620127 73

1. Marien rita

Heel lekkere tapas gegeten onder het druivenbladerdak

2. Wij vonden het eten super, alleen wij vonden het jammer dat we alles appart bij moesten bestellen. Zoals brood, en frietjes, wat salade bv. Verder alles top.

3. We zijn hier pas komen wonen en dit was onze eerste ervaring in het restaurant het enige dat wij willen zeggen is:
    Als je een keer erg lekker wilt eten doe het dan hier.

4. Op zaterdagavond stond er 1 kok in de keuken, waardoor we anderhalf uur moesten wachten op ons hoofdgerecht. Dat was jammer. Verder was het personeel wel vriendelijk en het eten over het algemeen lekker. Ik zal het niet heel snel aanraden aan anderen, maar voor een avondje gezelligheid is het goed te doen.

5. Marnix driesse

Heerlijk gegeten en erg gezellig.

6. Ingrid Brinkhof

Zoals altijd een heerlijke maaltijd. Ik kijk er een week naar uit en geniet een week nog na... Keuken heerlijk schoon en netjes. Niet te lang wachten, constante kwaliteit (het is dus altijd lekker). Een absolute aanrader!

7. Eten komt echt laat op tafel, en het is niet echt lekker te noemen. Het is wel erg prijzig. Voor deze prijs kan ik makkelijk in de buurt hele uitgebreidere, lekkere eten krijgen. BTW pasta is nog niet eens zo lekker als thuis gemaakte pasta (met ingrediënten uit supermarkt). Erg jammer.

8. Als ik de recensies lees, lijkt het alsof wij naar een totaal andere plek zijn geweest. 6 uur binnen en om 8 uur pas het voorgerecht op tafel. Het vlees was taai, de salade bestond uit sla uit een zak met wat dressing eroverheen. De gerechten worden niet gelijktijdig geserveerd aan de tafel, waardoor je ze koud laat worden. Kortom, bizar en zonde van onze avond en geld!

9. Corry Braber Huyer

Wij zijn er zaterdag 30-01-2016 geweest. We hebben er heerlijk gegeten. De bediening was perfect. Gezellig restaurant. Het zat ook helemaal vol. Ook de kok/eigenaar was zeer betrokken kwam aan de tafel vragen hoe het was. Kon alleen maar zeggen dat alles buitengewoon en heerlijk was. Ook bij het weg gaan nog een bedankje van de kok en aan de kok. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden.

10. Eten is zeer goed, gezellige sfeer in dit restaurant, met een kok-eigenaar die het graag naar je zin maakt. Buiten zitten is helaas wat beperkt, maar het eten maakt veel goed. Bediening is af en toe aan de jonge kant, waarschijnlijk ook familie, maar ze doen hun best.

11. Hennie en Anja

Gisteravond hebben wij hier een heerlijke avond beleefd. De sfeer, de gastvrijheid en het eten zelf natuurlijk was geweldig. Wat een aardige mensen! We hebben geen enkel minpuntje kunnen ontdekken, dus voor alles een 10. Hier gaan wij zeker nog terugkomen.

12. Geweldig lekker gegeten.. lang geleden zo bijzonder lekker uit eten geweest te zijn! Vriendelijk onthaalt en heel gastvrij! Alleen een minpunt vinden we toch met z`n vieren dat bij een hoofdgerecht echt niets zit en alles daarna in rekening gebracht wordt! Een salade 8,50 en aardappeltjes 3,50 dus dat is het enige minpuntje. Maak je hoofdgerecht compleet!! Dit is een beetje een afknapper! Maar verder niets dan lof!

13. Super gegeten hier , steeds weer opnieuw een feestje.
    Mensen zijn vriendelijk en doen alles om het naar je zin te maken.

14. Een tien heb ik mezelf voorgenomen om nooit te geven, maar voor het eten bij Roos Sali maak ik een uitzondering. De kok en ik neem aan de eigenaar straalt passie voor zijn vak uit. Met plezier en enthousiasme praat hij over zijn eten en de manier waarop hij het eten klaarmaakt en serveert zegt van alles over het plezier wat hij daar in heeft. Passie voor eten is de juiste omschrijving. Ik heb er de afgelopen week twee keer gegeten waarvan eenmaal met kennissen. We waren het er unaniem over eens dat het hier goed eten is en komen snel nog eens terug. De inrichting is leuk en geeft een huiskamer gevoel, als je van chique en etiketten houdt moet je ergens anders naar toe, maar gezellig zoals thuis aan tafel of in de keuken ben je hier op je plaats. Een van de dagen was er een leuke charmante dame in de bediening, erg leuk en plezierig hoe zij met de gasten omgaat. De andere dag waren het twee kinderen (ik schat 15 of 16 jaar jong). Goed te begrijpen ivm de kosten en je vindt het zelf ook prettig dat je eigen kind ergens een bijbaantje heeft, maar het doet wel afbreuk aan het totaal gevoel van gastvrijheid (houding en gedrag van pubers die niet goed zijn ingewerkt etc). Begrijpen doe ik het helemaal, maar mijn keuze is het niet. Het tweede puntje van kritiek is de prijs, en dan met name bijvoorbeeld als je voor de gehele tafel een tapas menu hebt en je stokbrood bij vraagt (staat dan later op de rekening) of wanneer je bij je hoofdgerecht een salade krijgt die dan iets van E. 8,5 euro kost (achteraf blijkt dat dan). Of je moet dat helder aangeven bij het opnemen van de bestelling (wat zit er wel of niet bij het hoofdgerecht) of hanteer voor dit soort bijgerechten een all-in prijs. Wat je niet moet willen is dat iemand fantastisch heeft gegeten en de factuur dan als een koude douche ervaart (laatste indruk blijft bij mensen hangen).
    Samengevat is het een leuke tent en je kan er fantastisch lekker eten, de kok heeft passie voor zijn vak en straalt dat uit. Pubers in de bediening zonder begeleiding doet afbreuk en kijk nog eens goed naar e prijsstelling voor met name de bijgerechten. Tot volgende week want we komen zeker snel terug.

15. Zoals ieder jaar dagje Middelharnis, afsluiten met lekker eten bij Roos Sali. Behalve deze keer dan. Tien voor zes binnen, zeven uur voorgerecht op, negen uur nog geen hoofdgerecht en toen maar vertrokken. Ondertussen glazen zien vallen en behalve glazen ook de serveerster. Blijkbaar was er maar één kok, die het niet aan kon. Het lijkt mij dan beter geen mensen meer binnen te laten. Eten wat we op hebben was prima, daar ligt het niet aan, maar leiding, daar ontbreekt het aan. Zelfs betalen kostte moeite. Eigenaar kennelijk op vakantie oid, hij kan maar beter snel terugkomen...

16. Heerlijk eten.
    Gezellig, zeer vriendelijk personeel.
    Goede kok.
    Echt een aanrader!

17. Sam 11 punten

Tóp-restaurant! Gezellig en knus, niet supergroot en zeker in het weekend meestal druk, dus reserveren is wel aan te raden. De eigenaar Vangelis kookt echt met hart en ziel de meest heerlijke gerechten. Altijd super lekker, alles wordt vers bereidt! Aanrader is het tapasmenu, is echt reuzelekker en gezellig! Maar ook a-la-carte eten is geweldig lekker.
    Heerlijke wijn. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

18. Superleuk restaurant, op het eiland zeker onze favoriet!
    Het eten is echt goed, bediening ook prima en prijs/kwaliteit vind ik ook goed. Aanrader is het tapasmenu met de hele tafel!

19. Jaymie

1 punt
  20. Gezellig restaurant, huiselijke ongedwongen sfeer,
    lekker goed kwalitatief eten, aardige bediening, aardige kok die geinteresseerd komt vragen of het smaakt en naar wens is.
    Een aanrader om eens te gaan eten!

21. Annemaartje

Alleen wat drinken op terrasje geen probleem, maar pinnen voor 4,20 wel.... niet erg klantvriendelijk!

22. Suzanne

We hebben gister overheerlijk gegeten bij Roos Sali!

De griekse zoete wijn was perfect, de tapas geweldig, en de tiramisu perfect.

De sfeer is heerlijk, lekker nonchalant en huiselijk.

De service is perfect.

Wij hebben heerlijk gegeten.

En genoten!

23. Peter En Simone

We waren toevallig binnen gelopen, het zag erg gezellig uit. Het eten was zeer lekker en de bediening was ook heel snel en aardig en de prijs valt echt mee voor deze tijd. We raden het iedereen aan.

24. Peter en Arna

25. Leentje

Eten is t.o.v. een jaar geleden een achteruitgang. Last van de crisis? Bediening is vermoeiend en onhandig. Kok is top. Prijzen zijn erg omhoog gegaan.

26. sonja

27. Angelique

1 punt
  28. Al jaren ons lievelingsrestaurant. Heerlijk eten, een schat van een eigenaar die iedereen persoonlijke aandacht geeft. In de zomer heerlijk in de tuin eten. Kortom voor ons altijd weer een feestje.

29. Sis 157 punten

Het eten is echt heerlijk. Het is een huiskamerrestaurant, waar de kok nog geregeld komt vragen hoe het smaakt. Wij hadden met z'n tweetjes een voor-hoofd- en nagerecht. Een boeren salade en aardappeltjes. Vier drankjes per persoon. We waren Euro 85,20 kwijt.

30. Sander Bol

Eten is hier voortreffelijk, vooral die pannetjes uit de oven!
    En wat ik ook belangrijk vind, is de enorme keuze uit verschillende soorten drank, dat maakt het echt kompleet.

Echt een aanrader!

31. Leuk restaurantje niet bijzonder maar in Middelharnis wel een van de leukste om even wat te eten.

32. Heerlijk tapas gegeten. Tapas houdt hier eigenlijk een keur aan gerecthjes in van landen rondom de Middellandse Zee. Alles was even lekker en het personeel zeer vriendelijk. een aanrader!

33. Hier kennen ze geen verschillende soorten wijn, leveren ze vervolgens amstel malt ver over de houdbaarheidsdatum en maken ze zelfs geen excuus.Om het fiasco compleet te maken kregen we nog gedeeltelijk rauwe inktvisringen.Ook wordt hier kraanwater als bronwater in rekening gebracht,al met al zonde van je geld en tijd,diner duurde 4 uur.(3-gangen.)

34. Miranda en Michel

Het eten was er heerlijk, de prijs-kwaliteitsverhouding is redelijk tot goed. Vriendelijk personeel, echt een restaurant om vaker naar terug te gaan. Een echte aanrader!

35. André van Dijk

Kan hier geweldig eten. De kok is erg betroken bij zijn klanten, bediening iets minder maar het eten maakt dat meer dan goed.
    Vooral het lamsrack is onovertroffen, hier eet je mediterrane maar dan met een beetje meer passie. Is een van mijn favorieten geworden.

36. Remco en Claudia Ponsen

Restaurant zou wel weer eens mogen worden verbouwd. Is een beetje gedateerd. eten kan je echter prima, prijzen zijn wat aan de hoge kant. Personeel is niet erg ervaren. De helft loopt in eigen kleding (weekeind hulpen). Min punt is de afzuig installatie. Als er mensen gaan zitten roken en dat word er heel veel gedaan is het niet te harden. Wij roken zelf niet. De eigenaar zit graag bij zijn klanten aan tafel en gaat dan mee roken.
    Conclusie je kan er goed eten, bediening is matig, prijs kwaliteit een 7.