Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelharnis verdeeld zijn.

1. Ik eet er regelmatig en ik vind het echt heerlijk. Het eten is sinds de verbouwing helemaal perfect, vooral het menu dat je de hapjes erbij kan bestellen is erg lekker, genoeg keus. Rolstoel vriendelijk en met de kinderen daar uit eten is zeker geen probleem. Genoeg eten, ze krijgen kleurtjes en potloodjes aangeboden. En een pluim voor de bediening, ze zijn heel aardig en beleefd. Ik ben blij dat ik zo dicht bij dit restaurant woon.

2. Afhaal en bezorg Middelharnis

Ik heb meerdere ervaringen met lekker eten in een restaurant, en dan kom je daar nog eens terug en dan valt het vaak tegen.. te hoge verwachtingen of was die ene keer een toevalstreffer! Afgelopen week nogmaals bij Le Pinocchio gaan eten.. lekker gegeten, niet zo heerlijk als de afgelopen keer maar wel lekker (7,5), leuk sfeertje met leuke en aardige mensen in de bediening. Helemaal niets op aan te merken. Ik ga er snel weer eens voor omrijden.

3. Kom hier al jaren naar volle tevredenheid. Jammer dat in de zomer de ijscoupes zijn verdwenen.

4. We halen regelmatig Chinees, met een wisselende kwaliteit.
    Twee weken terug was het weer eens zover, maar zo slecht hebben we het nog nooit gehad. De meegeleverde bami stonk zo erg dat ze in de vuilnisbak beland is.

5. Eén ding is zeker, bij Kruik verlaat je altijd het pand met een volle maag. Alleen is het jammer dat er zoveel jeugd achter de toonbank staat, wat dan weer kan leiden tot chaotische situaties. Het is vrijwel altijd goed druk met klanten, en het eten is er overigens prima.

Jammer is alleen het pakeren en het afhalen. Misschien is twee balies een goed idee? Eén balie voor klanten die nog moeten bestellen en eentje voor klanten die het op komen halen.

Maarja, goeie tent!

6,7
  6. Gisteren voor de eerste keer hier gegeten en het is prima bevallen!
    Is niet zo groot maar dat is niet erg. Hier is een intiemere sfeer en niet zo superdruk.
    Eten is prima! De biefstukjes bijvoorbeeld waren super mals!
    Ook leuk zijn de kleine hapjes die je nog apart kan bestellen.
    Het enige wat verbeterd zou kunnen worden is de vloer wat beter dweilen; was nogal glad en enigszins plakkerig. Maar bij de tafels ligt vloerbedekking, dus daar merk je er niks van.
    Bediening erg vriendelijk; kids kregen een soort lampionnetje bij het naar huis gaan.
    Kortom erg goed!

7. Afhaal en bezorg Middelharnis

Wij eten geregeld bij deze pizzeria en wij vinden het eten hier voortreffelijk. De kwaliteit van het eten is prima en vooral vers.

De gastvrijheid is voortreffelijk.

8. - Erg duur
    - Vriendelijk personeel
    - Niet echt goed gevulde broodjes
    - Duur vruchtensap ook
    - Muntthee erg weinig verse munt erin
    - Warme chocolademelk erg triest
    en dat voor die prijs , belachelijk.

-wel leuke sfeer, maar eten en drinken heeft z'n aandacht zeker nodig daar.
    Zeker gezien de prijs.

9. Zit op een perfecte winkellokatie. Dus veel aanloop. Helaas hoef je dan wat minder op de kwaliteit te letten. Men komt toch wel. 2x wat gegeten, beide keren niet denderend. Maar je kunt er zitten en er is een wc, maar das meestal niet waar je voor komt.

10. Eveline Kern

11. Beste carpaccio van Nederland!!!
    Super drinken en super eten, aardige bediening en mooie locatie.

12. Afhaal en bezorg Middelharnis

Tim

13. Afhaal en bezorg Middelharnis

Het eten is ongetwijfeld goed genoeg om nog een keer te gaan bezoeken.
    De service is ook zeker een 10 waard omdat de medewerkers heel vriendelijk zijn en ik vaak een gratis drankje krijg tijdens wachten.
    Prijs is echt goedkoop als je het vergelijkt met andere restaurants in de buurt.

14. Jaymie

15. Afhaal en bezorg Middelharnis

Leuk plaatsje en roept gelijk een vakantiegevoel bij je op, zo ook het restaurant. Gezellig in het buitenland.....in ieder geval qua gevoel. Het voorafje (lekkere salade) en de calzone pizza was in een woord heerlijk, lang geleden dat ik zo'n lekkere verse calzone pizza had gegeten. Zo ook de salade, alleen maar verse en lekkere ingredienten. Complimenten voor de kok. Ook de bediening, leuke aardige mensen, helemaal niets op aan te merken.
    Wat ik wel minder vond was het aantal vliegen in het restaurant, en het ontbreken van zitcomfort op de harde en iets te kleine stoelen. Komt deels omdat ik zelf groot en stevig ben, maar de stoelen zitten echt niet lekker.
    Zeker te weten dat we snel weer eens terug gaan, maar dan wel als het vliegenseizoen voorbij is.

16. Dhr. V. Nimwegen

Mooi, sfeervol, klasse, kwaliteit.
    Alles klopt, daar mogen ze in Middelharnis trots op zijn.
    Topzaak die zich in een grote stad zelfs makkelijk zou kunnen bewijzen.

17. Afhaal en bezorg Middelharnis

Ik vond het eten niet geweldig.
    Ik had een pizza, die smaakte heel erg zout.
    Ook erg veel vliegen in de zaak. Alles was smoezelig en een likje verf zou geen kwaad kunnen. De kok loopt met een vieze schort door de zaak. Bediening is vriendelijk en de prijzen zijn laag. Maar een pizza van de supermarkt smaakt vaak nog beter. Nee, ik ga hier nooit meer naar toe.

6,1
  18. N. Nederlof

Gisteravond hebben mijn vriendin en ik bij 'Het Genot' gegeten.
    Wij hebben alleen maar lof voor deze zaak.
    Heerlijk buiten aan de haven gezeten, het maandmenu gekozen en dat buiten gegeten. Super!!!!
    De (Antwerpse) eigenaar van de zaak, was bijzonder vriendelijk. De prijs goed.
    Wij hebben GENOTen en komen beslist weer terug.
    Helma en Nel

19. Pannenkoekenhuis Middelharnis

perfecte lunchroom
    alles is kwalitatief erg goed, en vooral ook erg lekker
    je hoeft ook absoluut niet bang te zijn
    dat je te weinig krijgt
    want het zijn goede ruime porties allemaal

bijna alles al besteld daar en t is erg lekker
    ook de high tea is de beste die ik tot nu toe meegemaakt heb
    dus echt een aanrader!

20. Pannenkoekenhuis Middelharnis

marloes

21. Pannenkoekenhuis Middelharnis

Iloon

22. Snelle bezorging .. lekker eten.. pizza's zijn heerlijk!

23. Pannenkoekenhuis Middelharnis

Dit is nou zo'n lunchroom waar het niet uitmaakt wat je besteld.. alles is lekker.
    Ik kom hier regelmatig een broodje eten en altijd heerlijk.. van de XXL tosti tot de salade.. Pannekoek of soep.. altijd goed.

Je kunt er ook op bepaalde dagen en tijden een high-tea reserveren en dat raad ik iedereen aan.
    Wij hebben op bepaalde plaatsen de High-Tea geprobeerd en 't Majoortje springt hier zeker bovenuit.. met een theedoos van 1 bij 1 meter is er thee-keus genoeg en de hapjes zijn voortreffelijk.. lekkere variatie tussen zoet en hartig.. heerlijk!
    Beste High-Tea van het eiland durf ik wel te zeggen!

24. Afhaal en bezorg Middelharnis

Voor een afhaalchinees goed te doen, lekkere gerechten, smaakt allemaal goed!

25. Afhaal en bezorg Middelharnis

Nette zaak, aardige bediening, heerlijk eten, soms wat aan de zoute kant, maar verder goed te doen hier. Betaalbaar en lekker!

26. Gezellig restaurant, huiselijke ongedwongen sfeer,
    lekker goed kwalitatief eten, aardige bediening, aardige kok die geinteresseerd komt vragen of het smaakt en naar wens is.
    Een aanrader om eens te gaan eten!

27. Redelijk oke, maar kan beter.
    Eten is goed te doen.
    Sfeer is een beetje gemaakt zeg maar, niet 'echt'
    Chinees. Is wisselend, de ene keer erg lekker maar ook een paar keer gehad dat het echt onder de maat was. Daardoor afgeknapt, het moet altijd goed zijn.

28. Geweldige lokatie zeg! Aan het strand, water en altijd wat te zien, vissers, zeilboten etc. En onze hond kon hier lekker rennen. Zelfs met regenachtig weer is het hier goed toeven aan het water. Wij zijn hier 4 keer geweest maar de vakantie zit er weer op dus terug naar huis (Venlo). Heel goed eten voor weinig geld...een patatje voor 1,15 dat vind je niet meer...dachten we...en nog lekker ook. Bakje koffie voor 1 euro! Hele aardige mensen die tijd hebben voor een praatje. We komen zeker terug. Mvg Fam. De Ridder.

29. Goede ervaring. Vriendelijke mensen. Eten top kwaliteit. De pindasaus is heerlijk.

30. Bart Kooistra

Perfect gegeten voor een redelijke prijs.